Nou ja hardlopen AM, als je het hardlopen mag noemen hoor. Ben hooguit 15 a 20 min weg en dan ren ik 2 min en dan 1 min lopen en dan weer 2 min rennen en dat doe ik 5 a 6x dan. Wat voor verzorgingstas heb je besteld? Charissa: Heb je van die staaltabletten gekregen? Ik toen wel. Mijn bloeddruk was ook erg laag. Veel rusten dus.
De kraammand....vind hem best leuk geworden. Heb nog 2 kadootjes voor haar dochter van 6 bij gedaan. Anders is het zo zielig al zij niks krijgt.
En van bovenaf. Het lijkt veel, maar onderin ligt niks door de luiertaart. Het zijn ook allemaal kleine kadootjes, zoals rompertje, sokjes, zwitsal flesje en billendoekjes, een pakje, een knuffel, 2 speeltjes, een serviesje en een slabbertje. De mand was het duurst volgens mij...hihihi
Kelly; ziet er supermooi uit de kraammand ! Denk dat ze er erg blij mee zijn. Lief dat je ook aan het andere kindje van 6 hebt gedacht. Charissa; oh wat bijzonder dan weer he om het hartje te horen. En idd wel lage bloeddruk. Rustig aan doen dus. Annemo; jammer dat je de verzorgingstas niet hebt gevonden. Dan maar online, duurt even maar dan heb je wel wat je graag wilde hebben. LIS; jij ook al bijna weekend ! Heel veel plezier alvast morgen in de sauna, heerlijk ! Heb jij ff geluk dat je vrijdag niet extra op je werk kan komen, haha . Hier is het een bruin broodje met slankie, ham en sla geworden, nou ja, 2 broodjes dan. Maar was wel erg lekker. Ga nu ff kopje thee zetten en mn collega's ook een glaasje thee of kopje koffie brengen. tot later, Liefs Sap
Charissa: leuk dat je het hartje weer gehoord hebt! Jammer van de wat lage bloeddruk, maar beter dan te hoog he. Nu maar wat meer zoute dropjes snoepen Kelly: je hebt iig wel wat beweging, dus vind het toch goed van je Ik heb wel op mn werk beweging, ben veel op pad op de fiets. Leuke kraammand! Ik heb een wallaboo verzorgingstas besteld, zal zo ff een plaatje zoeken. Sappie: toch niet in de verleiding gekomen voor een lekker ongezond broodje haha, knap hoor.
Deze is het geworden: Zat te twijfelen of een verzorgingstas echt nog wel nodig is, maar leek me toch nog wel handig.
Mooie tas AM. Ik zou eigenlijk ook wel een nieuwe willen, want die ik nu heb is eigenlijk wel vies geworden en ben er ook op uit gekeken. Broodje met slankie, ham en sla is toch goed voor je. Iig bij de ww niet veel punten hoor. Alleen de ham dan wel
Heeej meiden, Nu ff gauw vanaf mijn werk.... Kelly: whauw meid, alweer 1,5 kg er af, dat gaat echt super zeg! ben reuze trots op je! Dat badpakje van Jayna is maat 92. Was afgelopen zomer een keer in de uitverkoop. Had niet gedacht dat ze m nu al zou passen. Ze heeft er wel een zwemluier onder dus dat meemt natuurlijk ook aardig wat ruimte in...hihi....haar badpakje 74/80 zit mer zwemluier krap. Sappie: oeps....f gezondigd dus. Ach, moet ook een keertje kunnen toch! Succes met je lange werkdag, hopen dat ie snel voorbij gaat! LIS: wat een supergave echo zeg! Zoooo lief zo'n klein hummeltje in je buik! En nu dus uitkijken naar je verlof! ow, moet er weer vandoor....drukke kids op de groep....probeer later weer even komen.... liefs Sem
ow, is alweer opgelost op de groep, dus kan nog ff... Sensee: grappig, dat met die tandenborstel doe ik ook vaak met Jayna.En dat drammerige herken ik helemaal, wat een sterke eigen wil krijgen ze he! AM: inderdaad erg leuke tas....gewoon kopen joh! Robine: hoe is het nu met Jill? Nog steeds zo snot verkouden? Ze moet niet zoel worden hoor voor zaterdag! Bij Jayna trouwens ook weer tanden en kiezen op komst denk ik, zo zieilig voor ze.Heb je trouwens al iets gehoord van die sollicitatie? Fajah: aaaah, stoer koppie hoor heeft Yorben met zn nieuwe kapsel. Staat m heel erg goed! Hoever zijn jullie inmiddels met het nieuwe speeltoestel? O 'ja, met onze auto weeeer dikke pech, laatst dus al die nieuwe computer die er in moest en nu konden we m het weekend dus niet mee. Drukgroep van de koppeling was kapot en iets met de uitlaat. Hij is nu weer gemaakt, maar het grapje kostte 1200 euro! Daar gaat de nieuwe tv voorlopig dus. Nou meiden, ,met nu echt weer aan het werk, tot later! Liefs Sem
Semmi balen van de auto zeg Doet me er wel aan herinneren dat ik nog moet bellen voor de apk, ga ik gelijk doen. Werkse nog ffies tussen de drukke kids.
Sem:wat een leuke foto's van jayna. Lekker toetje heeft ze toch ook. hoe gaat het met jou en de misselijkheid? Sap:goed zo een lekker gezond broodje.en die kitkat is toch ook een keer lekker,mag best af en toe. Robine:jij alweer weekend,heerlijk,mijn week moet nog beginnen.ben 3 dagen vrij geweest en moet morgen en vrijdag nog. Denk ook dat chris wel schrikt als hij yorben ziet straks. Hij heeft al gebeld hoe het staat dat korte koppie. hij had gezegt laat het niet te kort knippen alleen van boven en hou nog wat krullen in zn nek over,maar vrees dat ik op mn kop ga krijgen ,want tis helemaal gekortwiekt Nou ja nu te laat hé,moeders wil is wet ! Jacq:Ik ben niet meer naar amsterdam geweest,maar als ik nog die kant uitga dan kom ik langs hoor. Am:ik vind die tas echt super,waar heb je die gehaald?erg leuk.ik heb een Zwarte luiertas van Esprit.Die is ook wel handig,want die heeft overal vakken en ritsen.
Dit is de luiertaart met 48 pampers en tutpopje die ik heb gemaakt voor die vriendin die volgende maand moet bevallen (ze krijgt een dochtertje)
Fajah: ik heb hm online besteld, zijn verschillende sites...zoek maar op wallaboo verzorgingstas. Die van Esprit zag ik ook bij babywalz, maar kon hm nergens anders vinden en baby-walz vertrouw ik na de vorige x niet meer zo
Nou we hebben een kinderwagen waarvan de kleuren op het moment nog populair zijn, dus nu nog goed verkoopbaar is. Bij een evt. 2e zou ik een andere wagen willen. Wil er dan graag 1 die je in beide richtingen kan draaien.
oow ja das ook leuk weer een nieuwe wagen. denk dat als er hier nog eentje komt (als?) dan wil ik ook een andere wagen hoor,hij is nu al 2 keer gebruikt en ben hem wel beu eigenlijk
Oh, das wel slim AM. Rekening houden met de modekleuren. Wij zien het wel. Die van ons hebben we binnenkort toch weer nodig. Je luiertas vind ik ook super! Mijn zus vroeg zondag nog of ik ook weer een luiertas wilde hebben. Vorige keer had ze de luiertas als kraammand gebruikt, dus daarin zaten ook allemaal cadeautjes. En Kel... mooie mand hoor! Het gaat er toch niet om hoe duur het is? Het idee is gewoon super! Mijn vriendin het een mand 10 dagen voor de uitgerekende datum gegeven. En toen die cadeautjes op waren, kon ik aan de cadeautjes van de kraammanden van mijn moeder en van mijn zus beginnen. Was elke dag weer feest hoor! Fajah: mooie luiertaart heb je gemaakt! Die had ik dan weer van mijn werk gekregen, erg handig! Enne... het koppie van Yorben is erg leuk geknipt hoor. Dus Chris hoeft helemaal niet te schrikken. Sem: wat balen van jullie auto! Nu hopen dat de tv niet kapot gaat Ik moet ook even bellen voor de APK, ga ik zo ook maar even doen. Wij brengen onze auto's altijd in Terneuzen, daar kennen ze me tenminste (ons kent ons he). Hier heb ik niet zulke goede ervaringen met de garage. We gaan onze 3-deurs Corsa inruilen voor een 5-deurs. Wel zo handig, want ik kan Jesse nu bijna niet meer achterin zetten. Moet hem bijna in het stoeltje gooien Charissa: JA, LEKKER DROPJES ETEN! Doe ik ook veel, want mijn bloeddruk is ook niet zo hoog. Ook maar iets van 100/60. Heb geen staaltabletten gehad ofzo. Nog maar even volhouden! Hier hartstikke druk, maar komt ook doordat ik veel wil doen omdat ik er pas maandag weer ben. Dus wel heerlijk aan het werk.