November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS wat ene superleuke foto zo met zn drietjes!

Haha dat gevoel dat ze je daar tenminste kennen heb ik hier ook hoor. Ik ga altijd naar de Mazda garage in Ngein. Ze brengen me daar ook nog evt. thuis als de auto moet blijven of ik krijg een andere auto mee. Maar tijdens de apk wil ik er even bij blijven, ben veel te nieuwsgierig. Heb voor volgende week woensdag een afspraak, hoop dat de kosten meevallen.

Ik vind de 3 deurs trouwens wel handig met hm in zn autostoeltje te zetten :D Ik stap zelf in de auto en sta dan gewoon voor hm. In de 5 deurs moet ik hm van de zijkant erin doen en als hij tegenstribbelt vind ik dat juist onhandiger.

2. Mooie luiertaart Fajah. Hij is goed gelukt.

Die Jesse lekker aan een ijsje. Hij geniet er wel van zo te zien.

Hier zou mijn auto vandaag zijn apk krijgen, maar ging niet door. Er is iets in de boardcomputer stuk en geeft dus constant aan dat de remvloeistof bijgevuld moet worden. Ze hadden er al naar gekeken, maar ze konden het dus niet vinden. Nieuwe filter er al in en hij geeft het dus nog aan. Nieuwe remmen erop en hij geeft het nog aan, dus moest ie terug maar ze konden dus niet zeggen wat het gaat kosten. Dat haat ik echt.

Nu gaat ie volgende week vrijdag naar de Citroen dealer en daar gaan ze hem uitlezen om te kijken wat er aan de hand is en gelijk apk kost dus sowieso 150 euro. Hoop dus dat er verder niks mis mee is. Sabino brengt zijn auto van de zaak ook altijd daar, dus ze kennen hem ook, mss scheelt het wel.

Wel balen voor jullie hoor Sem en zoveel kost het ook.

ga ff met Daynah naar Bumba kijken op de dvd.

lfs Kelly

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het is echt apk tijd dus haha.

Veel plezier met Bumba Kelly en daynah ;)
    Hier komt Kyllian net aanzetten met de afstandbediening van de dvd speler...en dat betekent...ik wil kabouter plop aan hebben :D Dus die staat nu weer te dansen op plop.

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, wat schattig. Dansen op kabouter plop!.
    Geeft hij de afstandsbediening zomaar af? Tjonge, bij Jesse moet je 'em echt afpakken. En janken geblazen dan joh!

En normaal gaat het instappen ook wel hoor, maar nu met zo'n dikke buik wordt het wel wat lastiger.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja als hij de dvd aan wil hebben geeft hij de afstandbediening wel af :D Anders ook niet snel hoor ;) Staat ook een filmpje van 2 weken terug op zn site van het dansen

Was ff vergeten dat die buik dan idd in de weg kan zitten haha.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier is ook vandaag een dvd met Bumba gekocht en Jill vindt t geweldig :)

Heb ook een metamorfose ondergaan net als Yorben, ook mijn lange haren zijn eraf en ik heb nu een bob lijn. Wel ff wennen hoor, heb nu ministaartje in mn nek, maar was t lange haar in een staart echt zat.

fajah: Wow jij maakt echt professionele luiertaarten zeg! Supermooi!

Kel: Je kraammand is ook goed gelukt, mooi cadeautje hoor! :)

LIS: Hier ook een jankert bij t afstandsbediening afpakken. Heb t idee dat Jesse en Jill even stout zijn.

Jacq: Lekker bijna naar de sneeuw he jullie. Heerlijk hoor, zou ook wel weer willen.

Sem: balen van de autokosten, dure grap altijd he die dingen. Zonde hoor, maar ja de auto moet wel kunnen rijden toch!

ga ff eten maken, kom later weer ff kijken.

Liefs

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel, ik denk morgen pas..........heb nog geen goede gemaakt vandaag en moet t ff in mn eigen gewenste model stylen. Zoals de kapper t doet is t vrijwel nooit naar mn zin........morgen denk ik dus en anders zie je t zaterdag wel :)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    wou ik ook net typen kelly hahaha

ja robine foto!

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Chris vond het kapsel van Yorben erg leuk,geen spijt van hoor.
    Hij vind hem nu goed op Jelte lijken.
    Ik vind Yorben nu juist op Chris lijken met die stekels.

Robine:bedankt dat je mn luiertaart mooi vind,en hoezo professioneel?
    Ik heb het voor het eerst gemaakt,vind het wel goed gelukt eigenlijk.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: morgen foto he, want wij zijn er zaterdag niet bij ;)

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo, tweede werkdag weer voorbij, morgen nog en dan weer weekend!
    Hihi.....zie dat de auto gespreksonderwerp is geworden na mijn verhaal, hopelijk voor jullie niet zoveel kosten na de apk!

Fajah: gelukkig vind je man het kapsel van Yorben leuk, kon haast ook niet anders, staat m echt super! Mooi luiertaart hoor, zal je vriendin vast blij mee zijn!

Robine: ben benieuwd naar je nieuwe kapsel, we zullen het zaterdag wel zien! Leuke nieuwe foto van Jill op de banner!

Kelly: ik hoop dat jullie met je citroen niet zoveel pech hebben als wij. Bij ons ging de citroen dealer de computer ook uitlezen een paar maanden terug, maar er zat een storing in die ze niet konden verhelpen, dus nieuwe computer van 600/700 euro. Erg leuk die moderne auto's met computers he! Hoop voor jullie dat het echt meevalt!

AM: jullie de kinderwagen dus verkopen. Je ziet m inderdaad nog erg veel, ook met kleine baby's . Wij gebruiken m nog wel voor nr 2, maar schaffen 2de hands ook een duo wagen aan waar Jayna dan ook in kan.

LIS: kan me voorstellen dat het met je dikke buik niet handig is met een 3 deurs. Ik heb Jayna voor in mijn 3 deurs auto, dus dat gaat altijd wel makkelijk. Lief joh die Jesse een ijsje eten met zn nichtjes!

Nou, zal nog ff wat rekeningen betalen en dan lekker op de bank hangen en tv kijken.
    Jayna zit niet zo lekker in dr vel. Begint ook weer aardig verkouden te worden, overdag weinig slapen en 's avonds om 6 uur al bek af. Ze ligt nu gelukkig te slapen.

Fijne avond!
    Liefs Sem

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ben ff een heel kort filmpje aan het uploaden van een paar stapjes van Kyllian. Mega voorzichtige kleine stapjes, maar is misschien een begin :D

Tot die tijd nog maar ff wat spam van vandaag.

Dansen op Plop!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ...en voor Sens een kindje met diertje ;)
    (hij had dr net een kopje gegeven)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Aandachtig tv kijken:

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    We hadden een loopkarretje gehaald, omdat we dachten dat het hm misschien kon stimuleren. Niet dus, de luilak zit er liever in :p

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sorry Semmi door je tekst heen gespamd.

Jayna klinkt net als Kyllian vandaag. Begint ook verkouden te worden, had maar een uurtje geslapen en was om 4 uur al bekaf.
    Hoop dat het voor Jayna niet doorzet en ze ziek wordt.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    nou am t is een voorzichtige loper hoor! Hij kan t wel ,de boef!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja hij is echt gewoon te bang om te vallen.

Semmi: Jayna voorin de auto? Dat mag toch niet?

Deel Deze Pagina