Goedemorgen, Jacq: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag. Gisteren zou er een adviseur komen van de RVS is die lul gewoon niet op komen dagen. Ik heb daar zo'n f*cking hekel aan....echt waar. Nog gebeld staat zijn mobiel uit. Ga vandaag nog eens bellen om te zeggen dat ik het geen stijl vind etc...... Sem: Ik dacht ook dat het alleen voor de maxi cosi was. Onze airbag kan ook uit. Wel gezellig als ze af en toe naast me kan zitten . Ik hoop dat het met onze auto mee gaat vallen dan volgende week. AM: hihihihihihihi die Kyllian dansen op kabouter plop zo cute. Leuk filmpje ook. Ik vind dat ie het al goed doet hoor met lopen. Komt vanzelf. Fajah: Kapsel is dus goedgekeurd door Chris. Ik vind het ook echt superleuk bij Jorben staan. Verder kan ik niet meer teruglezen. Hier ook laatste dag werken en dan weer lekker weekend. Begrijp soms echt niks meer van Daynah. Meestal wordt ze zo rond 5.30/6.00 uur wakker voor een fles en gaat ze weer slapen. Nu moesten we haar om 7.00 uur wakker maken omdat ik moest werken en dan is ze echt zo moeilijk wakker te krijgen. Gisteren stond ze trouwens wel even een paar tellen los. Ze moest er zelf wel om lachen. Toen ze het ook zag dat ze los stond liet ze zich door haar knieen zakken, als ze nou dan eens een paar stappen ging zetten Ga even mijn e-mail checken. Tot laterrrrrrr. Lfs Kelly
Jacq van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Een fijne dag vandaag! Kelly; irritant zeg dat die man niet is komen opdagen ! Heb je hem al gebeld? Ik kan me ook boos maken over dat soort dingen. Die Daynah lag vanochtend nog lekker te slapen dus, haha, klein boeffie. Altijd op de verkeerde dag he, als mama moet werken . Annemo; leuke verzorgingstas ! Ik moet ook nodig een tas hebben, is toch wel handig met al die vakjes. En wat goed van Kyllian, zn eerste stapjes. Je zal zien hoor dat het nu echt snel gaat ! Sem; wat balen zeg van de kosten die jullie hebben aan de auto. Kan je zoveel andere leuke dingen voor doen. Maar goed om die leuke dingen te doen heb je vaak wel een auto nodig, haha . Je echo komt al aardig dichtbij, echt fijn dat het nu zo goed gaat. Robine; kom op met die foto, kan niet wachten tot zaterdag. Ben erg benieuwd. Ik heb ook weer een afspraak bij de kapper gemaakt. Op 1 maart wordt Sappie weer blond . Fajah; ik vind je luiertaart supermooi geworden ! Fijn dat Chris de haartjes van Yorben leuk vond ! Ik heb zonet met mn meisje koekjes gebakken. Ze staan nu in de over lekker bruin te worden. Het begint hier al lekker te ruiken. Denk dat we vanmiddag wat koekjes naar oma gaan brengen, valentijnskoekjes van Lieke. Natuulijk bewaren we er ook een paar voor papa . Lieke begon toen de koekjes in de oven stonden te jengelen. Heb dr ff op bed gelegd, nu ligt ze lekker te slapen. Komt echt van het kdv denk ik, daar slaapt ze bijna niet. Vandaag dus moe. Verder weinig nieuws, ga ff de oven inspecteren. Zal later nog ff de koekjes spammen. Liefs Sap
Goedemorgen meiden, Jacq gefeliciteerd met je verjaardag! Kelly: wat irritant zeg dat die vent niet op kwam dagen, niet erg netjes nee! Enne, Daynah dus ook al even los gestaan....hihi....Daynah en Jayna gaan zoals altijd weer gelijk op he! Hopen dat ze nu allebei lopen als we naar CP gaan! Sappie: aaaah wat lief dat je met Lieke koekjes hebt gebakken! Ze zullen vast heerlijk smaken! En echo komt idd dichtbij nu, kijk er zo naar uit! Hier vanmorgen iets later gaan werken, omdat ik de foto's van jayna op kon halen die we laatst hebben laten maken. Ze waren echt super leuk geworden. De foto die je gratis kreeg was nog het minst leuk, maar ik had er 4 grote en 1 vel van 4 kleintjes waar ik echt niet tussen kon kiezen....dus alle 5 de vellen maar. Kwam er toen achter dat ik voor datzelfde geld ook nog de pasfoto's en nog 2 grote foto's er bij kreeg, dus uiteindelijk ging ik op 1 foto na met het hele pakket naar huis. Weer 100 euro armer Ben benieuwd wat Len er van vindt. Ik zal ze vanavond wel ff spammen. Gister trouwens met een vriendin waar ik al ff niks van gehoord had op msn gekletst. Vertelt ze dat ze zwanger is. Dus ik kon mn mond ook niet houden natuurlijk. Ze loopt 7 weken voor op mij. Wel leuk dus! Nou ga gauw maar aan mn werk, na vandaag weekend! Liefs Sem
Wat een rust hier... Sem; ben erg benieuwd naar de foto's van Jayna. Kan me voorstellen dat je (bijna) alle foto's hebt genomen als ze zo mooi zijn. En leuk zeg, zwanger samen met een vriendin. Misschien krijgen jullie zo wel weer wat meer contact ! Lieke ligt nog steeds te slapen... die hoeft er dus vanmiddag niet meer in denk ik. Zijn we mooi op tijd bij oma. Ik had nog een leuke valentijnskaart voor Rick gekocht van Lieke en mij en heb een doosje met eigengemaakte koekjes voor hem ingepakt. Kan Lieke het vanavond aan papa geven. Vindt Rick vast superleuk ! Liefs
Zo die koekjes zien er lekker uit zeg. Lust ik ook wel Sap. En die Sem bijna alle foto's besteld. Wel duur hoor 100 euro! Wat lief van je Sap dat je een kaar heb gekocht voor Rick. Zal ie vast en zeker leuk vinden van zijn 2 meisjes. Ga weer verder met mijn werk. Nog een paar uurtjes en dan heb ik lekker weekend. Lfs Kelly
Mijn werkdagje zit er ook alweer op ,nog 1 ochtendje morgen.... Jelte opgehaald en heb een overblijfkaart gekocht voor hem,hij wil steeds overblijven,want zn vriendjes doen dat ook.Dus vanaf volgende week mag hij ook een keer overblijven op school tussen de middag. Is voor mij ook wel lekker,hoef ik niet steeds heen en weer en kan Yorben op tijd in zn bedje smiddags,anders is het pas 13u15 dat hij er pas in kan. Sap:die koekjes zien er superlekker uit.Lief hoor dat Lieke die koekjes aan papa gaat geven.Ik heb een mooie kaart van mij en de jongens aan papa gegeven.Had het gisteravond bij zn Broodtrommel gelegt zodat hij het vannacht kon lezen.Hij vond het erg lief. Sem:Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden van Jayna. Kel:idd irritant zeg dat die vent niet kwam opdagen,ik vind dat ook vreselijk.je zorgt dan dat je klaar bent en dan komt er niemand Grrrrr.......
Zo wij hebben oma(mijn moeder) even een verrassings valentijnsbezoekje gebracht en zijn even naar de kinderboerderij in Ommoord geweest. Het was lekker stil dus we konden volop van de beestjes en speeltuin genieten zonder andere kindjes erbij. Zal zo ff spammen. Jacq: Hiep hiep hoera met je verjaardag!!! Fijne dag nog! Kel: Irritant zeg die vent die niet kwam. Zou em niet nog een keer uitnodigen! Eikel. Sap: Wow, die koekjes zien er wel heel lekker uit. Zit me af te vragen of ik je na zal apen, maar ben bang dat alle koekjes dan weer door mezelf opgegeten worden, dus beter van niet. Sem: Jeetje duur zeg die foto's! Moeten ze wel heeeeeeeeel leuk voor zijn, spammen dus! We willen ze zien! Fajah; Yorben al gewend aan zn korte koppie? Of heeft ie t nu ineens koud?! Hahaha