Dank je Fajah! Ben zelf ook wel tevreden hoor, alleen had t iets langer mogen blijven, heb nu koude nek.........
Yorben merkt het volgens mij niet dat zn haar eraf is,hij luisterd wel opeens beter haha grapje. hij stond vandaag alleen en deed 2 stapjes los. Zal door het haar komen zeker dat eraf is dat hij nu opeens wel kan lopen
hoi hoi, Robine; leuke verrassing voor oma ! Jullie hebben dus lekker genoten op de kinderboerderij ! Ik vind je haar erg leuk zo ! En die John.... hij dus ook een man die van lange blonde haren houdt. Rick ook hoor ! Leuke spam hoor ! Fajah; Jelte wordt echt groot nu hoor Fajah. Zijn vriendjes worden nu ook belangrijk nu hij wil overblijven. Gelukkig kan je dan lekker met Yorben knuffelen. Kel; voor jou is het weekend ook begonnen ! Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die op vrijdag moet werken . Rick vond onze koekjes erg lekker en de bijbehorende kaart was ook erg geslaagd. Ik heb van Rick ook nog een superlieve kaart gehad en Lieke heeft een dvd van het zandkasteel van papa gehad. Lief toch?! Lieke ligt nu lekker te slapen....ik ben de laatste tijd ook zo moe, kan de hele dag wel slapen...tijd van het jaar? Of hebben jullie er geen last van? Kom later nog weer ff kijken. Liefs Sap
Leuke foto's Robine van Jill en wat is haar haar ook lang geworden. Jouw kapsel is ook leuk geworden. Staat je goed iig en ja ach mannen heh....... Sap: De koekjes waren dus geslaagd. Ook nog bij oma geweest vandaag? Lieke ook lekker verwend door papa dus. Hier ook eentje die veel moe is. Denk echt wel dat het door het weer komt. Van mij mag echt die lente beginnen met lekkere lange warme dagen. Fajah: Wat goed van Yorben om een paar stapjes te zetten. hahahahahaha zou het echt door het haar komen Nou heb vanmiddag dus even gebeld naar de RVS om te zeggen dat ik het geen stijl vind. Nu komt er iemand anders op 25 feb. Ze bood wel 10x haar excuses aan en ze zal het gaan uitzoeken wat er mis is gegaan en waarom hij niet is geweest. Sabino had gisteren ook nog op zijn mobiel gebeld en hij heeft nog niet teruggebeld. Belachelijk toch. Lekker als ie zo met al zijn clienten omgaat. Ga even bij Daynah kijken want die gaat huilen hoor ik. lfs Kelly
Jacq van harte gefeliciteerd! Kelly: dat is al een begin het los staan! Leuk dat ze er lol in had, dat scheelt een hoop Wel lekker dat ze uit kan slapen, alleen jammer dat het niet op je vrije dag was. Sappie: wat doe je me aan.....heerlijke koekies zeg! Naja zo zien ze er iig uit, waren ze ook lekker? Ja hier ook moe hoor. Verlang echt zo naar een xtje uitslapen. Ik hoop dat het aan de tijd van het jaar ligt, maar ben bang dat ik er de zomer vast ook nog last van heb. Semmi: leuk zeg een duo zwangerschap met je vriendin! Krijg je vast weer meer contact! Wat een prijzen voor die foto's he. Fajah: hihi Jelte met zn vriendjes overblijven. Weet nog dat ik dat vroeger ook wilde Robine: je haar staat goed hoor! Het groeit vanzelf wer aan Vandaag kwam de verzorgingstas al binnen. Gisteren besteld, dus was echt wel heel snel Ben zelf verder snotverkouden en erg moe. Kyllian besloot vannacht om 1 uur wakker te worden en was niet te troosten. Heeft hij net vaak dat hij aan het huilen is. Normaal is het na een flesje wel weer over. Gelukkig ging hij nog vrij snel weer slapen. We mogen verder niet klagen, want de laatste tijd slaapt hij tot half 6 en na een fles nog tot 7 uur.
Goedemorgen! Het wordt steeds rustiger hier zeg! Ik ga naar mn werk, dus tot vanavond! Trouwens een goede nacht gehad hier...hij heeft van 7 tot half 7 vanmorgen doorgeslapen! Huilde zelfs vanmorgen niet eens, zat gewoon in zn bedje te spelen.
Robine, erg leuke foto's Ik vind je haar ook erg leuk staan. Semmi, leuke foto's van CP, voel je je goed? Am, werk ze Dat is snel gister besteld en volgende dag in huis. Sappie, ziet er goed uit! Verder weet ik niet eens meer wat ik heb gelezen Vandaag nog 1 late dienst en dan lang WEEKEND Heerlijk genieten weekend, zondag verjaardag van mijn zusje haar vriend daar het dochtertje van (snappen jullie het nog hihihi?) Ik zal weekend ook ff buikfoto maken. Fijne dag/weekend
Heeeeej hallo, Allemaal aan het genieten van het lekkere weer? Het is heerlijk maar je moet wel in het zonnetje staan anders is het behoorlijk fris. Ik ben nog aan het werk . Maar nog een paar uurtjes en dan heb ik ook weekend. Ook mn moeder en mn schoonmoeder waren vanochtend erg blij met de door ons gebakken koekjes ! Charissa; ben erg benieuwd naar je buikfoto ! AM; goed dat Kyllian lekker heeft doorgeslapen, heerlijk voor jullie ook. Jij dus ook aan het werk vandaag, ben ik iig niet de enige ! Oh nog ff over Valentijn.... Mijn baas had gisteren hier op de zaak een valentijnskaart gekregen. Hij was er gisteren niet dus heb ik hem de kaart vanochtend gegeven. Ik heb nog wel ff gevraagd van wie de kaart kwam, maar hij was helaas anoniem. Ik mocht er zelf inkijken en idd er stond niets geschreven. Was een grote kaart met muziek erin. Lachen toch.....en hij heeft een relatie met een collega van me. Zij kon er ook wel om lachen. Ik ga ff mn schoonmoeder bellen om te vragen hoe het met mn meisje gaat. Tot later, Liefs Sap
Goedemiddag allemaal, Het is zeker rustig aan het worden. Hier al een hele dagtaak achter de rug. Boodschappen voor heel de week weer gehaald. Ik moest van Sabino ook nog even naar de Media Markt op wat op te halen. Een harde schijf die was een tijdje geleden doorgebrand en ze konden hem dus niet meer maken. Heeft ie gewoon een nieuwe gekregen. Nou dat is pas service zeg. Hij is eigenlijk van zijn neef in Suriname die had hem aan laten staan en was dus uiteindelijk doorgebrand. Zal hij ook weer blij zijn. Voor hun kost het een hoop centjes (100 euro). Huisje is ook weer helemaal schoon gemaakt, dus weekend is nu officieel begonnen Daynah werd vanmorgen pas om 8.00 uur wakker , dat is echt laat voor haar, meestal wordt ze dus rond 6 uur wakker en krijgt dan haar flesje, maar ze slaapt nu al 2 dagen later. Van mij mag het zo blijven hoor Sap: Koekjes dus ook bij je moeder en schoonmoeder in de smaak gevallen. Neem je er ook nog een paar voor morgen mee even proeven voor ons of je echt een keukenprinsesje bent Wat grappig dat je baas een valentijnskaart heb gehad. Ik zou toch wel erg nieuwsgierig zijn om te weten van wie ie was. Gisteren nog op tijd naar je bedje gegaan? Charissa: Voor jou dus ook bijna weekend? Lekker heh. Veel plz zondag op de verjaardag. Hou oud wordt ze? Ben benieuwd naar je buikfoto. AM: Ook Kyllian dus goed doorgeslapen hebben wij ook profijt van heh. Ook al is het nog vroeg je voelt je altijd een stuk uitgeruster, tenminste ikke wel. Trouwens wat snel zeg van je verzorgingstas dat ie al binnen is. Ik zag trouwens bij de H&M echt leuke kinderkleding. Ik had een boekje binnengekregen en tot en met 29 feb is het extra 10% korting ook. Dat is altijd leuk. Ga nog even surfen voordat Daynah wakker wordt kunnen we dadelijk nog even brood aan de eendjes geven. Vanavond sporten en naar Dancing Queen kijken. Lfs Kelly
Kelly; heerlijk toch dat Daynah zo lekker lang heeft geslapen ! Ik hoop voor je dat het zo blijft ! Ik zal kijken of ik morgen nog wat koekjes mee kan nemen. Ze zijn namelijk al bijna op . Rick vindt ze heerlijk en hapt er flink in . Ik ben zonet nog even bij H&M geweest, maar vond het hier nog niet zo geweldig. Moet misschien nog binnenkomen. Veel plezier bij de eendjes vanmiddag ! Liefs Sap
Ik had het ook in een boekje gezien van de H&M in de winkel hangt idd nog niks bijzonders. Werkse nog even. Ik zat trouwens net je e-mail te lezen en er stond geluid aan. Stond het geluid wel erg hard...schrok me kapot..hhahahahahaha hij was wel leuk.
Vond hem toch niet zo leuk, gadverdamme, al waren het inderdaad de laatste mannen op aarde, ECHT NOOOOOIT ! Bah ! Dat ze bestaan joh, zulke vieze engerds.
ieieieieieieieieh... en nou weg jij, achter die pc vandaan en hup naar de eendjes met je dochter ! Veel te lekker weer om achter de pc te zitten! . Tot vanavond en anders tot morgen ! Heb er zin in ! Liefs van mij