November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Sorry, kwam er gister niet meer aan toe om Jayna dr foto´s te spammen. Was helemaal vergeten dat er een vent van de verzekeringen bij ons kwam...baaaaah.....
    Vanmorgen ff naar de bieb geweest voor Jayna en nog ff de stad in geweest. Nu ligt Jayna te slapen en ga ik ff gauw huisje schoonmaken voordat we morgen bezoek krijgen. ;)

Nu dus ff de foto´s en later weer reacties!

Liefs Sem

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo, dat was Jayna haar reportage....haha....zo erg dat ik niet kon kiezen! Mn ouders waren ook helemaal weg van de foto´s.

Nou ga nu echt aan de schoonmaak, doei!

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow wat een prachtige foto's Sem, echt heel erg mooi ! Kan me voorstellen dat je niet kon kiezen !

Tot morgen !

Lfs van mij

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Thnx Sap, tot morgen , ik heb er zin in!

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik heb er ook superveel zin in ! Eindelijk weer, is alweer veel te lang geleden.

xx

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Nog 20 minuten en dan weekend ! Joehoe ! :) :) :) :)

(dit zijn zoals jullie wellicht wel doorhebben berichtjes uit verveling :) :) :) :) :) :) :) )

Doei :D

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Nou ja, vult in ieder geval wel de pagina's ;) .

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Meiden, iemand nog wat gehoord van Brennie? Zag dat ze op 4-2-08 voor het laatst heeft gepost ! 11 dagen geleden :confused: .
    Laat je gauw van je horen meid? Is alles oke?

Liefs Sap

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik ga NU naar huis :)

xx

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Ha sap lekker van het weekend genieten!
    AM en ik hadden het laatst ook over Brennied, dat ze al zo lang niet was geweest. Misschien is ze heel erg aan het genieten van dr lieve nieuwe neefje .

Semmi leuke foto's hoor van Jayna. Krijg je ze ook digitaal? Leuke boekjes bij de bieb voor Jayna gehaald? Moet zeggen dat ik met Jaime nooit naar de bieb ga, maar bestel eigenlijk ieder kwartaal boekjes voor haar, of gewoon kopen. Hoe voel je je nu? Spannend zag bij je banner dat je bijna de eerste echo hebt!

Ga nu maar met twee schermen reageren/lezen, want door de Jayna spam zie ik verder niks.

AM wow die Kyl! Wedden dat hij de volgende is die gaat lopen! Lekker gewerkt vandaag? Dat kopjes geven doet Jaime ook, maar dan heel hard en ook bij ons......

Jacq gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe is het verder bij jullie?

Wat een goed teken Fajah dat Jelte ook wil overblijven. Hij heeft het dan wel naar zn zin op school heh. Oh en die Yorben, jee zeg wat een verschil :confused: . Ik vond de krullen erg mooi hip sixty, maar dit :confused: het is gewoon een mini brad pitt hoor!

Leuke foto's van Jill en ik vind jouw haar leuk geknipt hoor. Had je het ook blonder gemaakt? En toch aan de bumba! Vind mama het net zo leuk als Jill ;) ?

Sap wat lief jouw valentijns kado voor Rick. Hoe gaat het nu met je oma?
    Jee jouw baas met zn valentijnskaart. Ook gek dat iemand dat dan naar kantoor stuurt. Ws iemand die weet dat hij al een relatie heeft, beetje flauw van diegene.

Charissa hoe is het met jou? 15 weken alweer zeg jee wat gaat dat snel! Heb je al een 20 weken echo gepland? en hoe is het met Jayden?

Kel had je mail ook gekregen maar ben het toch niet met jullie eens hoor! Zulke aantrekkelijke mannen..Ik hou wel van mannen met een beetje haar ;) , en die hoge onderbroek was te opwindend gewoon ;) ;) . Hahah. Hoop dat je auto weer snel ok is.

Lis waar ben je? hoe is het met je?

Zo volgens mij ben ik een aardig end gekomen heh.
    Vanochtend met Jaime eerst een blokje om geweest, zij op dr loopwagen ik ernaast..haha. Ze vond het geweldig. Overal moest ze stilstaan en kijken. Kwamen we langs de groenteman, zo'n echt utrechtse kerel, die was net aan het bevoorraden. Hee meissie zegt ie tegen dr. Zei 'haaaai' en dr hand opsteken. Kreeg ze een mandarijn van hem. Wat doet ze gooit ze m op de grond...naja. Ik heb m maar gepakt.
    Vanmiddag zijn we nog ff met dr fiets naar de kinderboerderij geweest. Dat gaat beter dan een paar maanden geleden :) . Ze stuurt best goed. Ook dat was weer geweldig natuurlijk. Beesten kijken voor 3 kwartier, konijn aaien en cavia aaien, ze heeft ook nog een rat vastgehad..haha en terug heeft ze een heel stuk aan het handje gelopen. En ze vond het stoer en knap van haarzelf heel lief.
    Het zelf lopen komt hier wel meer en meer maar dan moet je haar wel vragen het te doen. Aan de hnad lopen wil ze steeds.
    Verder geeft ze nu antwoord...in ja en nee. Als we 's avonds vragen wil je slapen zegt ze ja. Soms ook nee. Maar ze geeft nu echt op heel veel dingen antwoord.

Ga ff verder met mn ovenschotel. Kom later nog even terug.
    T'is idd erg rustig hierzo.

bye

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:echt mooie foto's van Jayna.Ik zou ook geen keuze kunnen maken hoor.

Sap:jaaaaa weekend hihiihi.ik mis Brennie idd ook,waar zou ze zijn?

Sens:thanks voor het compliment over Yorben de kleine Brad Pitt hihihi.
    Ik vind hem zelf ook wel een stoer mannetje zo,maar ja dat zegt iedereen over zn eigen kind hé.maar toch leuk om het ook van anderen te horen.
    En Jaime die die mandarijn weggooit hahaha,geeft toch niks joh dat zijn kinderen.

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Zo, mn meissie ligt weer op bed, dus nu lekker neerploffen op de bank. Morgen druk dagje voor dr met haar vriendinnetjes op bezoek, dus hoop dat ze een goede nacht maakt.

Fajah: Jelte dus volgende week overblijven. Zal ie vast hardstikke leuk vinden. En voor jou ook wel eens handig idd, om tussen de middag niet heen en weer te hoeven.

Robine: nou je kapsel is goedgekeurd hoor! Staat je echt leuk! En Jill dus lekker met mama en oma naar de kinderboerderij, leuke verrassing voor oma. Hoe is het verder met je moeder?

Kelly: gelijk heb je dat je de RVS ff laat weten dat het geen stijl is om zomaar niet op te komen dagen en dan ook nog es telefonisch niet bereikbaar te zijn! Hopelijk komt het de 25e wel goed.

Sappie: yeaaaaah weekend! Hihi......was dus ff tijd uitzitten vanmiddag op je werk. Maar goed dat we het het forum dan hebben he...haha

Sensee: klinkt als een gezellige middag die jullie heben gehad. Lekker hoor, ff dr op uit met dit weer. Heb je nog foto;s gemaakt van Jaime op haar fietsje? Die foto's heb ik trouwens niet digitaal helaas.

En Brennie inderdaad al even niet geweest. Hopelijk horen snel weer wat van je en gaat alles goed me je neefje.

Nou ga lekker tv kijken en zo gebakje eten met Len. Vandaag zijn we namelijk 9 jaar samen. Doen we verder niks aan sinds we getrouwd zijn, maar was toch wel ff een gebakje waard toch!

Fijne avond, en Robine, Kel, en Sap, tot morgen!

Liefs Sem

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Gefeliciteerd sem ;)

20. Zo hier net gesport, zodat ik morgen bij Sem een beetje kan zondigen. Probeer wel op te letten, maar ook niet al te erg ;) en anders zondagmorgen hardlopen.

Sem: Leuke foto's van Jayna. Kan me voorstellen dat je niet kon kiezen. Ze zijn allemaal leuk. En gefeliciteerd met jullie 9-jarig jublieum.

Sensee: Jij heb een heerlijk dagje gehad zo te lezen. Ik vind het wel lief dat ze heel de tijd aan de hand wil lopen. Vandaag bij de eendjes hier heeft Daynah ook heel even aan de hand gelopen, maar ik merk wel dat ze het snel zat is en dat ze dan opgetild wilt worden. Komt vanzelf denk ik maar.

Sap: hahahahahahahahahahahaha gelukkig voor jou ook nu weekend.

En idd een tijd niks van Brennied gehoord. Zag wel dat ze vandaag online was bij MSN, dus het zal best goed gaan met haar.
    Hoop snel weer wat van haar te horen.

Ik ga me neerploffen op de bank om Dancing Queen te kijken. Heb de tas van Daynah al in orde gemaakt voor morgen. Zal best een gezellig dagje worden. Jullie zullen snel de foto's zien.

Fijn weekend allemaal.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina