Je bent er dus helemaal klaar voor kel! Veel plezier met dancing queen kijken! Ik ben ff aan het surfen, op zoek naar een adidas gymp die ik voor Jayna in CP zag, maar daar niet meer in de juiste maat was. Kan m nog niet vinden, kwam wel deze sneaker van puma tegen, Len vindt m helemaal geweldig... http://www.sneakertom.com/pumadriftcatinf006-p-404.html
Hoi hoi, sorry dat ik er zolang niet was Alles gaat goed hier hoor! Lief dat jullie me miste . Ik heb wel meegelezen maar iedere keer kwam er wat tussen en ik vond het zo ego als ik alleen mijn ding op zou schrijven...vandaar. Druk met van alles hier....uiteraard met Lenn. Ik kom er nu niet meer elke dag maar de eerste 2 weken wel dus daar was ik aardig druk mee En spannende tijden voor ons....we zitten momenteel in onze 'eerste ronde' voor een broertje of zusje voor Milou. Volgend weekend zou ik ongesteld moeten worden...maar het is te hopen van niet! AM: mijn vriend meldt me aan op msn terwijl ik er niet ben. Ik zag gisteravond laat pas je berichtje en toen was je al weg...sorry. Jacq: nog van harte met je verjaardag! Leuke dag gehad? Fajah: staat leuk hoor Yorben zijn nieuwe look! een heel ander koppie idd nu. Gelukkig gaat het beter met Jesse en is de operatie goed gegaan! Heel veel plezier meiden die morgen gaan meeten! Veel foto's maken en jullie boffen met het weer! Semmi: idd hele leuke foto's van Jayna maar wat duur zeg. En jij alweer ruim 7 weken, gaat hard! Nog erg moe? Robine, staat je goed dat korte koppie Sappie, koekies zagen er jammie jammie uit! Kelly, heel goed bezig met het afvallen! Petje gaat hier af! We hebben vandaag voor Milou een potje gehaald, volgens ons is ze er echt aan toe. Ze zegt ook echt bah en slaat op d'r kontje als ze gepoept heeft Ze heeft er al verschillende keren opgezeten vandaag (wel met d'r broek aan hoor om nu gewoon te wennen). We zien wel hoe het gaat lopen. Vandaag ook ontdekt dat ze 3 kiezen heeft gaat hard ineens. Het is flink genieten geblazen hier van Milou. Iedere dag leert ze weer bij en staan we weer versteld. Ook nu we meer buiten zijn, heeft ze de tijd van d'r leven. Alles is nieuw en moet ontdekt worden zo leuk! Hier staat Ajax op....bij jullie zeker ook verplicht vanavond Semmi? Ik kom snel weer kijken!
Heej Brennie, fijn om wat van je te horen! Wat leuk dat jullie ook voor een broertje of zusje voor Milou gaan! Spannend hoor de eerste ronde! Was het bij Milou snel raak? Ga voor jullie duimen volgende week! Enne.....ook hier ajax op en een blij mannetje met 3-0 voor!
Ja hier krijg ik ook gejuich te horen! Bij Milou was het de eerste keer raak, laten we hopen nu weer!
o ja Brennie, ik ben inderdaad best wel moe ja, kan elke avond om half 9 wel slapen en ben dan de volgende morgen om 8 uur nog moe. Gelukkig niet al te misselijk, dus mag niet klagen.
Tja dat moe zijn hoort er nu eenmaal bij...maar fijn dat je idd niet misselijk bent. Had je voor dat je wist dat je zwanger was al voortekenen?
Spannend hoor Brennie! Wie weet meteen raak....hebben wij bjj Jayna gehad en bij de mk was het ook in 1 keer raak en nu haast ook weer, 1 x ongesteld geweest na de mk en toen meteen weer raak. Maar euh...als het nu raak zou zijn, dan kom je zeker ronde Milou haar verjaardag uit of niet? ow, 3-1...nah ja....kan er nog mee door
ik had wel voortekenen, was vlak voor mn normale ongi super moe en emo....en af en toe wat steekjes...maar durfde er niet zo op te hopen, omdat ik de eerste maand na mijn mk ook van alles gevoeld heb. Mn lichaam moest echt ff 1 maand herstellen. Gelukkig niet te lang dus en snel weer raak. Heb jij al eventuele voortekenen dan? ow.....4-1! Haha......is net een trainingspartijtje zegt die commentator.
Haha m'n vriend was een beetje chaggie.....maar nu niet meer! Zal wat worden, dit is pas de eerste helft. Nee nog geen voortekenen, ja ben wel moe maar ja, wie niet Alleen is het zo irritant dat ik steeds een andere cyclus heb. De ene keer 4 weken en dan weer 5 weken. Dit keer gaan we voor de 5 weken want ik voel meestal wel mijn eisprong. Volgens mij komen we dan op 1 november uit, Kyl zijn verjaardag
Trouwens....we hadden het laatst over autostoeltjes he.......ik ben toch toch nog es gaan zoeken of Jayna wel voorin mag zitten, ondanks dat ik daar geen airbag heb zitten. En ik geloof dat het toch niet mag....oeps......... heb ik ff geluk dat ik nog nooit aangehouden ben! Stoeltje dus toch maar gauw achterin plaatsen dan... Nou ga nu echt mn bedje in....net nog lekkere mini kaassoufles gegeten...mmmm..... trusten!
Goedemorgen brennie:gelukkig ben je erweer,we misten je.en heel erg leuk dat jullie in de eerste ronde zitten voor nr.2 succes hoor. Ik wil sap,robine,kel en semmi veel plezier wensen vandaag en foto's maken hé? ik ga me douchen en om boodschapjes. Jelte mag naar opa en oma de hele dag en chris moet ook weg,ben ik dus heel de dag alleen met Yorben. xxx
Zo zeg wat is het rustig! Succes met de boodschappen fajah! Ga je nog wat leuks doen met Yorben? Brennied dus toch van je neefje aan het genieten! En jij ook voor de tweede! Hoop voor je dat het snel raak is. Hier zooo gezellig not. Chiel is aan het werk..Moet morgen ook weer werken. Ik heb net de ramen gelapt, kan dus weer naar buiten kijken. Zo ff mn zusje bellen.Misschien rij ik die kant wel even op. Meiden veel plezier vandaag. lfs
Zo boodschappen zijn gehaald en Yorben ligt in bed dus forum-tijd sens:jij ook zo gezellig alleen vandaag.vind ik niet leuk in het weekend.in de week heb ik daar geen erg in. Zal zo nog eventjes spammen dan maar......