Fajah Yorben zn lange slaap is dan wel saai ja. Zit je helemaal alleen.Leuke foto's! Heeft Yorben de zwitsal gel of een andere? Ik vind die zwitsal gel zo snel weggaan bij Jaime. Maar ze heeft het wel nodig nu het wat langer en voller wordt. Dr mat komt ook weer terug maar nu knip ik hem niet meer hoor Michiel is klaar met werken maar moet morgen nog een uurtje of 3 a 4. Jaime ligt nu te pitten en Michielis nog iets voor de computer aan het halen. Zo als Jaime wakker is ff naar buiten. Kan ze weer buiten lopen. Gaat trouwens wel lastiger met dr schoenen aan merkte ik.
Ik geloof niet dat hij er iets van merkt dat zn haar weg is,ja dat het niet meer voor zn ogen hangt. Ik gebruik L'oreal invisifix gel xtra strong of zoiets hahaha,blijft de hele dag goed.
Een nieuwtje van hier......ZE LOOPT . Gaat staan, kijkt ze je aan en gaat heel erg glunderen en dan gaat ze stappen. Tot nog toe meter of 2 zelf, maar ik ben zo blij want ik was al bang dat er iets met haar was. Ze doet het achter elkaar. Ik ben heeeeeeeeel erg blij nu en zij ook volgens mij want onder het lopen neemt ze pauze en gaat dan yeeeeaaah doen met dr armen in de lucht. Morgen ga ik ff een filmpje uploaden. Kom vanavond misschien nog ff kijken. lfs
Heej hallo! Zo ons meidendagje zit er weer op. Ging zoals altijd weer veel te snel, maar was weer erg geslaagd. Zal ff wat foto´s spammen.... Daynah tijdens onze lunch in de stad...
Zo dat was mijn spam. Huisje is inmiddels weer opgeruimd en schoon nadat de 4 meiden de boel op zn kop hadden gezet . Jayna sliep meteen om half 7 al toen dr vriendinnen weg waren. Sap, jij al thuis dus. Ik denk Robine en Kelly ook wel bijna. Fajah: leuke spam van de jongens! Spelen ze vaak met elkaar? Is wel leuk als ze echt wat aan elkaar hebben als Yorben ook iets groter is. Sensee: joepieeeee! Jaime ook aan de wandel! Wat goed van dr! Nou, ga ff lekker bakkie koffie doen en dan op tijd mn bedje in. Ben moe van de gezellige dag. Morgen richting mn schoonmoeder, gaan we ook even naar het graf van mijn schoonvader, want de steen ligt er nu en hebben we nog niet gezien. Fijne avond! Liefs Sem
Gezellig dagje gehad dus die 4 meiden! Ws de mama's ook! Ook weer leuke foto's van Yorben en Jelte! Sens: zie je nou wel ze kan wel lopen! Toch eerder dan Kyl Hier een schoonmaakdagje gehad, auto en schuur weer schoon en opgeruimd. Ben alleen aangevallen door een schroevendraaier, hoop dat het maandag niet meer zo te zien is in mn gezicht
Zo dat zag er uit als een gezellig dagje met die 4 meisjes en de mama's. Erg leuke foto's. Hier een mindere nacht,Yorben was steeds aan het jengelen en dat gebeurd echt zelden.... Weet ook niet wat er was.Geen koorts,geen vieze broek...geen idee ... Ben er wel 10 keer uit geweest,op een gegeven moment was ik het zo zat en heb chris een duw gegeven en zei dat hij er nu eens uit mocht hoor. Hij had het niet gehoord...jaja of hij wou het niet horen. Ik word dan altijd zo pissig hé als hij er niet eens uitgaat,maargoed hij is toen wel gegaan hihihi ,wat ben ik toch een kreng ook hé? Yorben is uiteindelijk toch in slaap gevallen tot vanmorgen half 9. Jelte heeft ook lang geslapen,want die was ook moe van bij oma en opa te spelen. Sem:Jelte en Yorben spelen weleens samen,maar het gaat nog niet altijd goed.Speelgoed afpakken en ze willen altijd hetzelfde speeltjes toevallig ,maar dat zal hopelijk beter gaan als ze ouder zijn. Amei stomme schroevendraaier,is het een schram ofzo? Lekker dat alles weer schoon is. Hier is het vandaag weer stralend weer,ga vanmiddag maar eens een eindje gaan wandelen met mn mannen denk ik. fijne dag....xxx