Goedemorgen allemaal, Zoals jullie van Sem al weten was het gisteren weer erg gezellig met de meiden. Jill en Lieke kunnen echt super goed lopen. Wij zien hier jaloers op die kleine meisjes. Hoop dat Daynah goed heeft gekeken naar ze en dat ze binnenkort ook maar eens gaat lopen. Fajah: Wat gek zeg van Yorben. Mss een doorkomend tandje ofzo waar hij last van heeft. Geniet lekker van het weer vandaag. Gaan wij ook zo doen. Leuke foto's van de jongens weer. Sensee: Wow Jaime ook de wandel gegaan. Wat goed. Ben benieuwd naar het filmpje. AM: hahahahhahaha aangevallen door een schroevendraaier. Moest er wel om lachen toen ik het zo las. Maar alles is dus weer lekker schoon. Brennied: Fijn dat alles goed gaat. Zo zie je maar dat niemand iets ontgaat hier als je er even niet bent. Daynah ligt inmiddels weer in bed. Die was nog moe van gisteren denk ik. Als ze dadelijk wakker wordt gaan we even een bammetje eten en dan op de fiets naar de kinderboerderij hier in Capelle. Ga ik dus voor het eerst doen op de fiets. Ben benieuwd of het lukt. Vanavond eten we bij mijn moeder en blijft Daynah lekker daar slapen. Kunnen wij ook weer eens een nachtje doorslapen. Jammer dat we alleen moeten werken morgen. Ga ook ff spammen. Lfs Kelly
Fajah: jeetje spooknacht gehad dus die Yorben. Blijft vervelend als je neit weet wat er aan de hand is he. De schroevendraaier heeft een snee in mn wang veroorzaakt. Kelly: ohhh leuk voor het eerst fietsen! Dat vindt ze vast prachtig! Idd jammer dan je dan morgen toch niet echt uit kunt slapen, maar ws wel een uurtje langer he Leuke foto's ook van jouw kant! Hier weer een goede nacht gehad, Kyl heeft van 19.00 tot 06.45 doorgeslapen. Durf het nog niet te hard te roepen, maar het is al weer ff geleden dat we er 's nachts uit moesten Na zn boterham en fles een uurtje geleden was hij in slaap gevallen, slapend naar zn bedje gebracht dus. Vanmiddag denk ik ff lekker wandelen met dit mooie weer.
Hallo allemaal! Nou de spam van gisteren hebben jullie inmiddels gezien, t was een leuke en gezellige dag met de meisjes. Am: Hoe kun je jezelf nou verwonden met een schroevendraaier? Knap van je gedaan, oentje! Hopelijk heb je een niet al te lelijke jaap op je gezicht. Sterkte! Kel: Leuk voor t eerst fietsen met Daynah. Zal ze vast geweldig vinden. Wij gaan zo ook ff lekker op de fiets naar de verjaardag toe, vind Jill ook altijd leuk! Fijne dag en nogmaals dank voor t meerijden gisteren! Ben blij dat je heelhuids thuis bent gekomen met die vage tank....... Fajah: Ik vind Yorben echt een knap koppie hebben zo met zn korte haartjes. Met lang haar was t ook een plaatje, maar dit staat em ook erg goed. Goedzo dat je Chris er vannacht hebt uitgestuurd voor Yorben, ik ben t ook zat om elke nacht eruit te moeten voor Jill en wacht tegenwoordig ook net zo lang tot John gaat. Ook de mannen mogen weleens troosten toch~? Hier ook een onrustige nacht gehad hoor met Jill, teveel indrukken van gisteren denk ik opgedaan. 5 x eruit! Staat je speeltoestel al? Spammen dan he! Sens: Joehoe Jaime die loopt! Geweldig! Hopelijk zet t door! Brennied: Geeft niet dat je er ff niet was, al miste we je wel hoor. Leuk dat jullie ook alweer voor een broertje of zusje voor Milou gaan! Hoop dat t snel raak is voor jullie! En alles goed met Lenn? Lief he weer zo een kleintje? Iemand nog recentelijk wat van Mirandao gehoord? Ik ga ff de boel hier een beetje aan kant maken. Straks naar een verjaardag van een meisje van 2. Heb maar kleurboekjes en stiften gekocht, al weet ik niet of een 2 jarige al kleurt?! We zien wel. Geniet lekker allemaal van t mooie weer! Tot later!
Leuke banner Robine. Veel plz vandaag op de verjaardag. Komt vast wel goed met het kadootje. AM: Wat goed van Kyllian dat ie weer goed heeft geslapen. En idd niet te hard juichen. Ik kan morgen zeker een uurtje langer slapen, dus dat is ook wel lekker en sowieso alles lekker op me gemak. Daynah slaapt nog steeds. Die is echt kapot van gisteren.
Brennie helemaal je post over het hoofd gezien, je bent er gelukkig weer! Ookal heb je geen tijd om te reageren op anderen, laat dan maar weten dat je er nog wel bent ...ik begon me zorgen te maken! Gelukkig gaat alles goed! Ik heb toevallig van de week ook een potje gehaald, maar nog niet bij hm geprobeerd. Weet nog niet precies hoe ik het aan ga pakken. Denk gewoon af en toe op laten zitten . Als ik op het toilet zit komt ie wel altijd kijken en dan gaat ie me nadoen als ik zit te drukken Dat kan ie dus iig al wel hehe.
Robine: ja knap van me he met een schroevendraaier zoiets doen Was met mn fiets bezig. Fietstas eraf halen en buggy mee erop (die uiteindelijk niet blijkt te passen), moest veel kracht zetten en omdat ik het anders niet goed kon zien zat ik er met mn gezicht vlakbij. Tja en toen schoot ik met best wat kracht uit. Veel plezier op de verjaardag! Volgens mij is dat een mooie beginleeftijd om te gaan kleuren toch.
Goeiemiddag! Tis heel leuk geweest gisteren zo te zien aan de foto's! Allemaal plaatjes.....ze worden groot...... AM: jeetje voor hetzelfde geldt steek je in je oog uitkijken maar de volgende keer! Ik heb het potje in de huiskamer staan en ze speelt er gewoon mee. Ze zet pop erop en gaat erna zelf erop zitten Sens: GOED VAN JAIME! {|= Vandeweek voor Milou kleurpotloden meegenomen die goed kleuren en ze vind het super! Ze tekent al echt....alhoewel de potloden uiteraard nog het leukst zijn Dus Robine...een goed cadeau! Fajah: acherumpjes die Yorben...wordt je idd chaggie van als ze zo vaak komen 's nachts en ik vind ook hoor dat die mannen ook best kunnen troosten! IK ga ff eten..........laters
Hoi hoi allemaal, Zoals de andere meiden al hebben gezegd was het gisteren erg gezellig. Dit keer geen foto's van mij, maar jullie hebben natuurlijk de foto's van Sem en Kel al gezien. Brennied; he meid wat fijn om weer wat van je te horen, begon me al zorgen te maken. En Milou kan dus al goed tekenen. We willen graag een keer een creatie van dr zien. En het is idd belangrijk goede kleurpotloden te hebben he? Die hele goedkope dingen die kleuren niet goed omdat ze nog niet zoveel kracht hebben. Am; o jee aangevallen door de schroevendraaier dat klinkt niet echt goed. ik zie je al zitten op de wc met Kyllian naast je , mss het potje naast de wc zetten en dan gezellig samen drukken . Robine; veel plezier op de verjaardag vanmiddag ! Ze vindt het kadootje vast leuk ! Oeps 5x uit bed, arme Jill en arme papa en mama. Kelly; leuke spam ! En Daynah dus helemaal uitgeteld, het is ook best lang zo'n dag met weinig slaap en veel indrukken. Veel plezier op de fiets en op de kinderboerderij ! Fajah; misschien heeft Yorben een nare droom gehad en was hij angstig ! En je bent geen kreng hoor, de mannen mogen ook wel eens het nest uit om te troosten. Leuke spam van je kids ! Sens; Wooooowwwwoooo Jaime loopt ! Geweldig! Gauw het filmpje spammen, ben erg benieuwd ! Nog een beetje gezellig weekend gehad of viel het erg tegen? Sem; nogmaals bedankt voor je gastvrijheid ! Het was supergezellig. Hahahaha en die Lieke he, dacht dat Lenhard haar papa was, zo grappig. Veel plezier met het vertellen van je zwangerschap aan je schoonmoeder ! Ze zal erg blij zijn ! Lieke heeft vannacht heerlijk doorgeslapen tot vanochend 08.30. Vanochtend zijn we even naar mijn zusje op de boerderij geweest. Sophie het schaap is inmiddels hoogzwanger, lammetjes worden 1 april geboren. Lieke vindt het geweldig bij mn zusje. Konijntjes liepen los in de serre, helemaal leuk. Nu ligt ze weer in dr bed, helemaal knock-out. Moe was gisteren denk ik. Ik zal zo nog ff spammen van vanochtend. Tot later, Liefs Sap
Goedemiddag allemaal, Sap kom op met die spam! Leuk zeg dat er straks lammetjes zijn bij je zus. brennied Milou ook aan het kleuren dus. Ik vind het zo schattig om ze zo bezig te zien. AM haha moest wel om je lachen met het toilet. Ik doe altijd de deur dicht als ik ga..haha. Balen van die schroevendraaier. Dat is altijd rot zo dat uitschieten.. Kel sap, semmi en robine volgens mij was het gezellig zo te zien! leuke foto's. Verders kan ik niet lezen. Hier een link naar het filmpje van Jaime. http://s126.photobucket.com/albums/p85/ ... n_0001.flv Ze ging vanochtend gelijk weer staan en lopen, en nog langer dan gisteren. Ik vind het zo lief. Soms stopt ze even of moet wat balanceren en soms valt ze. ik ga nog ff verder. Oh op Jaime dr site staan ook nieuwe foto's van de kinderboerderij gisteren. lfs