November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Semmi hihi Utrecht is een en al bos :) :) . Die Heuvelrug loopt een flink stuk door.

Wow charissa dat je je beebje al voelt! Oh dat is echt zo bijzonder. En wat Semmi schrijft willen jullie weten of het een jongen of meisje is? Ik denk dat je een meisje krijgt. En Jayden gevorderd lopen..hihi.Wel heel schattig. Merk je dat hij met het vele lopen meer slaapt en of eet?

Semmi moet ook vast heel fijn voor je schoonmoeder zijn nog een kleinkind. Hoe gaat het met haar en met dr vriend? Nog negen nachtjes slapen maar komt vast goed! Gaat je man mee naar de echo?

AM toch nare plek op je gezicht. Zou wel voorzichtig zijn met wegwerken met make up. Hier ook een echte denker hoor. Maar dat heeft ze van zowel Michiel als mij. Jaime is ook erg geinteresseerd in techniek. Hoe gaat de deur open en als ze die dan open doet kijken waar dat vastzit en wat het doet.

Hier een punt. Michiel hoorde vorig jaar dat hij wellicht voor de heug naar Vegas moest. Heb het volgens mij gezegd hier.
    Nu hoorden we maar niks en niks (heug is een beurs voor hoger onderwijs en dan de software). Nou goed afgelopen week heeft hij gehoord dat hij wel gaat hoogstwaarschijnlijk. Volgens mij in de week van 10 maart. Ik kan meegaan (heb nog zoveeeeel verlof staan). Maar ja kunnen we Jaime meenemen... Ik vind het zo lastig in te schatten. De vliegreis is erg lang, met tussenstop ws in NY. NY vliegen is 7 of 8 uur en dan vanaf daar naar vegas is 5 uur.
    Ik heb dus drie keuzen of beiden mee, of ik alleen mee of beiden thuis. Vind het zo lastig.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Dat is wel een fleurige vaas! De naam van de winkel zegt me niet veel. Zo te zien zit het tegenover de tram, naast karpetland.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: ik weet niet wat ik zelf zou doen. Als je het gezellig vindt om Jaime erbij te hebben doe je dat. Was ze vorige x makkelijk met vliegen? Het is voor 1 week? Vegas lijkt me wel gaaf. Moet je zelf betalen of betaald Michiels baas? ;) Lijkt me ook uitmaken haha.

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja die vaas is mooi heh.

Ticket van Chiel wordt betaald dan dus alleen ticket voor mij (wel business class) maar goed daar hotel wordt betaald. Jaime vliegt gratis.
    Maar dat is voor ons nog niet het belangrijkst.
    Vorige keer vliegen was 2,5 uur naar spanje en dat was ok. Maar dit is zoveel langer. Ik vraag me ook zo af hoe zij een jetlag gaat ervaren...Dat ritme van haar is zo strak. Zo anders dan dat van ons. Pff echt moeilijk.

We zijn trouwens al eens in Vegas geweest en daarna NY erachter geplakt, drie jaar geleden ofzo. Vegas is echt heeeel tof. Hotels zijn daar ook super, allemaal met een shopping mall en zwembad. Michiel was toen aan het werk en ik lag bij de pool. :)

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en is idd voor een week dan of 9 dagen ofzo.
    Die heug is van maandag tot en met donderdag. Maar dan plakken we er zeker nog NY aan vast. Nog shoppen...

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Oei wel lastig Sens, weet ook niet of ik het zou doen... :rolleyes:
    Ja merk wel dat Jayden s'avonds gewoon half7 kapot is.. eetlust heeft hij altijd wel hihihi

Ik ga slapen, morgen lekker nog dagje vrij.

Trusten

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Maar ja wat doe ik dan, ga ik dan wel mee en Jaime een week naar opa en oma? Ik weet dat ze het super gaat vinden met name nu ze loopt. Die tuin van opa en oma is onze hele straat zeg maar, met bomen, verstophoekjes, eekhoorns, pauwen etc.
    Maar goed vorige keer dat we een week weg waren was ze zo ziek toen we terugkwamen....

Kijken jullie nu ook die film op rtl 5 met denzel washington ofzo? Heb die al eens gezien maar zoooo goed.

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Moeilijk is dat dan he...

Ik kan amper mijn ogen open houden, ben zo moe dus ga er nu ook echt vandoor hihi

Toedels!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Slaap lekker Charissa.

Is verder rustig hier heh.

11. Goedemorgen allemaal,

Het is hier druk geweest gisteren. Ik Heb leuke spam van Lieke, Kyllian en Yorben gezien.

Sap: Je zusje woont echt lekker zeg. Ben jaloers.

Filmpjes kan ik niet zien, dus die kijk ik thuis nog wel ff.

Gisteren ben ik niet meer gaan fietsen. Daynah werd laat wakker dus we zijn naar de kinderboerderij bij mijn moeder in Ommoord geweest, aangezien ze daar toch bleef slapen.
    Daynah wilde gisteravond dus niet slapen heh. Ze was veel aan het hoesten en wat denken jullie is ze ziek geworden. Heb vanmorgen nog even gebeld. Daynah is ieder uur wel wakker geworden. Ze wilt ook helemaal niet spelen zei mijn moeder en ligt alleen maar op de bank. Het liefst zou ik haar nu bij me willen hebben. Hoop dat de dag lekker snel voorbij gaat.

Kom later weer. Ga nu maar eens aan de slag.

Lfs Kelly

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen,

Ik meld me ook weer ff snel.
    Het is zo'n TE&INGbende bij ons op de computerkamer dat ik niet fatsoenlijk achter de pc kan zitten, dus heb alweer 5 dagen niet gereageerd :oops:

Maar alles ok. Donderdag heerlijk naar de sauna geweest, was eigenlijk te kort. En verder wat kleine klusjes in huis gedaan. Niet teveel, want het breekt me echt op. Wes was vrijdagavond ziek, koorts en overgeven, dus vroeg naar bed. Zaterdag had Jesse koorts en ik was zaterdagavond niet zo lekker. Gister allemaal weer opgeknapt, gelukkig.
    Gister Jesse om 13 uur op bed gelegd, we dachten dan kunnen we vanmiddag nog lekker even weg, het was zulk mooi weer. Heeft ie anderhalf uur gelegen, liggen kletsen, maar slapen... HO MAAR! Dus om 14.30 uur maar uit bed gehaald, in de auto gestapt om naar het bos te gaan en jawel hoor, na 20 minuten sliep meneer. Dus toen maar lekker gereden (ja, ook door Austerlitz, maar Monique ben ik niet tegengekomen!). In Zeist lekker pannenkoekje gegeten. Konden we gelijk beetje vieren dat we 6 jaar samen waren.
    Qua data lopen Sem en ik wel een beetje gelijk!

Leuke foto's van jullie meeting zaterdag meiden!

Sens: wat een dilemma. Aan de ene kant... wat is nou een weekje? Aan de andere kant zou ik Jesse ook niet zolang kunnen missen hoor!

Nu snel werken, want ik was er donderdag en vrijdag niet en mijn mailbox zit bomvol.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Hier een rustig dagje op mijn werk dus tijd om te reageren. Er zijn maar weinig mensen binnen dus kan ik tussendoor mooi forummen.
    Gister, met het mooie weer, met Milou wezen fietsen naar de kinderboerderij (geen uitzondering, hihi) en daarna naar de speeltuin geweest. Ze vond het super leuk, er was ook nog een meisje van Milou d’r leeftijd in de speeltuin. Milou is van de glijbaan geweest en heeft zand geschept! Daarna was ze zooo moe dat ze ’s middags 3,5 uur geslapen heeft. Ze werd een beetje duf wakker met van die drollige oogjes. Ook ineens huilen en bij mama willen zitten. Ff bij mijn ouders pannenkoeken gegeten en Milou op tijd in bed gelegd. Vanochtend was ze weer vrolijk, gelukkig!

Jeetje Sappie wat een ruimte bij opa! Super zeg zo’n tuin. Mijn ouders hebben een aardige tuin waar Milou flink d’r energie kwijt kan maar bij jullie is echt super! Heb je dat ooit gezien, een geboorte van een lammetje? Ik wel toen we nog op een boerderij woonde, heel bijzonder!

Sens: tja moeilijk hoor zo’n keuze. Op zich is het natuurlijk leuker om Jaime mee te nemen maar een week/9 dagen is dan erg kort om ook nog d’r jetleg te verwerken. Is mijn mening heh! Pas zijn kennissen uit Nieuw-Zeeland gekomen met een zoontje evenoud als Milou en die had echt een week nodig om bij te komen van de jetleg. Maar moeilijk hoor………doen waar jij je goed bij voelt!

AM: mooi hoor de foto’s van Kyl, hij had het reuze naar zijn zin zo te zien.

Fajah: leuk hoor die 2 mannen bij elkaar! Heb je je gister nog vermaakt?

Charissa, nog steeds zo moe dus? Heb je nu geen nachtdiensten meer?

Semmi, leuk is dat altijd om zo’n goed nieuws te brengen!

Robine: hoe gaat het nu met Amber? En da’s zeker heeel leuk zo’n kleintje…en ze ruiken zooooo lekker…mmmmm

Nou ik ga weer ff verder hier, kom straks weer ff kijken!

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Sensee: moeilijk hoor wat je moet doen. Persoonlijk zou ik Jayna nooit een week kunnen missen, dus zou dat de doorslag voor mij geven en zou ik het gewoon proberen. Maar kan me ook voorstellen dat het nogal wat is voor zo'n kleintje om een jetleg te verwerken. Om het vliegen zelf zou ik het denk ik niet laten, met een beetje geluk slaapt ze ook in het vliegtuig. Succes met het maken van een keuze!
    Met mijn schoonmoeder gaat het trouwens goed. Is wel aardig serieus met haar vriend. Voor ons nog een beetje wennen, maar goed, als zij maar gelukkig is.

Charissa: spannend hoor eind maart je 20 weken echo. Jullie houden het dus als verrassing wat het gaat worden. Wisten jullie het bij Jayden ook niet?

Kelly: arme Daynah, ziek dus. Niks aan om dan ook nog eens op je werk te zijn. Heel veel beterschap en een dikke knuf voor je meissie!

Brennie:Milou dus lekker gespeeld in de speeltuin het afgelopen weekend. Wel leuk hoor als ze dan al kunnen lopen. Met Jayna is een speeltuin buiten nog niks. Enne...voor jou spannend aankomend weekend of je ongi wordt of niet. Ga voor je duimen van niet!

Hier een lekker rustig ochtendje. Jayna ligt weer op bed. Ik zal zo nog ff dweilen. Als ze wakker wordt gaan we na dr bammetje ff lekker naar buiten. Moet in de stad nog wat kleine dingen halen.

Tot later!

Liefs Sem

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh Kel, niet leuk om te werken terwijl je meissie ziek is he.
    Beterschap hoor!

Sem: je schoonmoeder ook op de hoogte. Wel lekker als je het aan iemand kunt vertellen he? 's Avonds lekker op tijd naar bed he? Want het is best vermoeiend, vooral als je er al eentje hebt rondlopen.
    Kan me wel voorstellen dat het wat wennen is om je schoonmoeder met een andere man te zien, maar wat je zegt... als zij maar gelukkig is. En ik denk dat je schoonvader het ook wel fijn had gevonden, toch?

Charissa: ook alweer een datum voor de 20 weken echo gepland. Spannend. Toch ook wel leuk om het spannend te houden en niet te weten wat het is he.
    Ik voelde de baby deze keer trouwens ook heel vroeg, de eerste plopjes met een week of 14/15. Nu mag het soms weleens wat minder, tjeetje, deze draait zich zo vaak om volgens mij.

Brennied: lekker rustig dagje op je werk. FIJN! En met Milou in de speeltuin is vast wel een succes. Vorige week ben ik ff met Jesse en nichtjes geweest. Jesse vond het geweldig om van de glijbaan te gaan. Moet ik dus ook maar vaker doen.
    En jullie gister ook pannenkoeken gegeten! Lekker he?

AM: hoe is het met je wond? Leuke foto's van Kyl gezien.

Zojuist het ziekenhuis maar weer gebeld, omdat Jesse gister weer een loopoor had. Vorige week kwam er uit het ene oor alweer wat vers bloed terwijl het andere al opgedroogd was. En gister weer allemaal vocht. Nu krijgen we druppels, ligt vanmiddag klaar bij de apotheek. Zonder buisjes hadden we waarschijnlijk wel weer en paar dagen een ziek kind gehad (nu had ie zaterdag wel weer koorts), maar nu lijkt het toch wel mee te vallen. Gelukkig maar.

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Tjeetje, donderdag zit ik alweer op 30 weken!

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

LIS; he wat balen zeg dat Jesse zijn oor nu weer is gaan bloeden. Gelukkig is hij verder niet ziek. Hoop dat de druppels snel helpen.
    En al bijna weer 30 weken :confused: , weet nog zo dat je het hier vertelde. Tijd gaat echt snel he?!

Sem; wat leuk om te lezen dat je schoonmoeder zo blij is met het grote nieuws ! Ik kan me wel voorstellen dat het voor jullie wennen is om je schoonmoeder met een nieuwe vriend te zien. Maar ja, uiteindelijk gaat het om haar geluk natuurlijk.
    Jij ook alweer aan het dweilen geweest, ik ook, bah stom werk.

Brennied; wat leuk dat jullie met Milou naar de speeltuin zijn geweest. Gaat ze helemaal alleen van de glijbaan of glij je mee? Moeten wij ook maar eens gaan doen. Heb je geen foto's gemaakt?

Kelly; ach arme Daynah, ziek geworden. Die arme mam van je, heeft dus de hele nacht opgelopen :( . Kan me voorstellen dat je haar nu graag bij je wilt hebben om te knuffelen. Veel beterschap voor dr.

Sens; wow klinkt goed naar Vegas ! Ik vind het wel moeilijk, ik zou Lieke ook geen dikke week kunnen missen, maar meenemen is ook niet heel erg handig lijkt me. Althans weet niet wat je van plan bent daar te gaan doen. Om de vlucht en jetlag zou ik het niet laten, denk dat dat wel goed gaat. Ach meid, gewoon doen joh met zn drietjes, lekker er even uit. Is een buitenkansje toch nu het ticket van Michiel en Jaime helemaal gratis zijn (en het hotel ook nog eens).

Charissa; geniet van je vrije dag ! Het is prachtig weer.

AM; zag van Kyllian ook weer mooie spam voorbijkomen. Hij heeft lekker met de blaadjes in het bos gespeeld zo te zien !

Fajah; haha die mannen van jou zijn idd net twee echte hooligans met de petjes :) .

Robine; die arme Jill, helemaal onder de poep. Zielig.

Verder weet ik het niet meer..

Gisterenavond een erg gezellige avond gehad. Heb voor het eerst in mn leven roulette gespeeld! Vond het erg leuk, al heb ik niet 1 keer wat gewonnen :) :( :) :( . Maar we hebben lekker gegeten en genoten van een avondje met vrienden op stap. Lieke wel weer opgehaald bij mn schoonouders maar dat ging prima.

Straks om 14.30 met Lola naar de dierenarts voor een echo van haar nieren. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat medicijnen kunnen helpen.

Ik ga ff verder,

Tot later,

Liefs Sap

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:klinkt leuk naar Vegas,maar zou Jaime wel meenemen hoor,je gaat haar vast erg missen zolang ;)
    Nee moet je zelf weten natuurlijk,maar ik zou het niet kunnen zolang zonder kids.
    Als je van alles wilt doen daar is het wss niet handig als ze mee is.En Jaime is het toch gewend bij opa en oma dus ze heeft er dan vast niet zoveel erg in.

Lis:gaat snel opeens met je zwangerschap hoor,nog 10 weekjes.
    Wanneer heb je verlof?
    Arme Jesse met zn oortje,hoop dat het niet blijft bloeden.

Sap:Lief die foto's van Lieke met Sophie.
    En je zusje lijkt echt enorm op jou zeg!
    Jammer dat je gister niks hebt gewonnen :(

Am:zo toch best nog een lelijke schram in je gezicht,heb je het kunnen verdoezelen vanmorgen?

Ik heb mn werkdagje er alweer op zitten.Jelte is overgebleven op school en dat is best lekker vind ik.hoef ik me niet zo te haasten en Yorben lag er op tijd in vanmiddag.
    Zal nu ff een foto spammen van een schilderij boven ons bed die mn pa heeft gemaakt.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Vinden jullie het wat?

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0