Goedenmiddag... LIS: jeetje de 30 weken dus alweer in zicht! Voor je het weet zijn die laatste 10 weken ook om en heb je weer zo'n lief klein hummeltje in je armen! Vervelend dat Jesse weer een loopoortje heeft, maar gelukkig dus niet al te ziek. Hopen dat hij wat aan de druppels heeft. Sappie: mooi dat jullie avondje uit geslaagd was! Helaas niks gewonnen, maar ja....als het maar gezellig is toch! En Lieke toch maar weer opgehaald. Wel lekker he als ze dan 's morgens gewoon thuis is! Fajah: staat leuk hoor het schilderij boven jullie bed. Knap dat je vader dat zelf zo kan maken! Hier dus vanmiddag ff de stad in geweest. heb Jayna haar voetjes eens op laten meten. Ze zit tussen maat 19 en 20 in, dus kleine voeten. Vandaar dat haar laarsjes maat 20, die ook nog eens groot vallen, te ruim zitten en steeds uitvallen. Heb nu bij de scapino een paar schoentjes maat 20 gekocht en die zitten haar perfect. Nog net iets ruimte over. Bij de hema kwam ik een nieuw dvdtje van het zandkasteel tegen voor maar 5 euro, dus Jayna maar ff verwend. Die zit nu met open mond naar dr favo serie te kijken. Nou, ga ff bakje thee zetten, tot later! Liefs Sem
Sem; Jayna heeft idd nog niet zulke grote voetjes. Ben wel benieuwd naar dr nieuwe schoentjes! En toch de dvd van het zandkasteel gevonden! Lieke zit er nu ook voor te kijken. Fajah; staat goed het schilderij ! Echt knap dat je vader dat kan schilderen! Heb je een creatieve papa? Kan me voorstellen dat het voor jou wel lekker is wanneer Jelte overblijft op school. En hij wil het graag toch? Prima geregeld. Net met Lola bij de dierenarts geweest. Domme domme domme ik. Hond moest natuurlijk een volle blaas hebben voor de echo. Laat ik de hond voor de praktijk nog ff lekker plassen . Moest er eerst een vochtafdrijvingsmiddel worden toegediend, 15 min wachten in de wachtkamer en toen nogmaals de hond op de rug zien te krijgen. We waren met 4 man sterk en Lieke zat ernaast te huilen, ze vond het volgens mij zielig voor Lola . Nogmaals bloed afgenomen en wat urine en nu weer afwachten. Blaaswand zag er verder goed uit. Volgende week weten we meer. Ik ga met het eten beginnen. Gehaktbal, aardappels, spinazie en rode kool. Gezond he ! (voor mijn doen dan ) Voor vanavond het voornemen weer met hardlopen te beginnen ! Tot later, Liefs Sap
Sapei dat was een werk dan om Lola op haar rug te krijgen.En Lieke was natuurlijk geschrokken. Ik hoop dat alles goed is,wel vervelend dat dat altijd zolang duurt hé die uitslag?Mn pa is wel creatief en mn moeder en broer schilderen ook.Mn moeder heeft op de kunstacademie gezeten dus die kan het wel professioneel hoor,mn pa en broer zijn maar amateurtjes Sem:aaah wat lief dat je voor Jayna een dvd van het zandkasteel hebt gekocht,hier ook favoriet ook bij Jelte dus zn geld wel waard hihiih als ze 4 is kijkt ze wss nog ernaar. Jelte vond het enig om op school te blijven eten,morgen wil hij weer hahaha. Hij is wel doodmoe,want hij is thuis gekomen en is in slaap gevallen op de bank.
Och gos, die Jelte helemaal uitgeput. Maar als hij morgen weer wil overblijven is een goed teken! Mooi schilderij van je vader hoor. Ben benieuwd wat je moeder maakt, als zij kunstacademie heeft gedaan. Sap: domme SAP! Haha, Lieke zal het idd wel zielig vinden voor Lola. Hoop dat het allemaal goed is in ieder geval. Is het nog ergens goed voor geweest. Lieke is toch ook helemaal dierenfan? Jesse ook. Hij gaat al gillen als ie een vogel ziet vliegen in de tuin! Wel leuk hoor! En lekker man, gehaktbal, aardappels en rode kool! Spinazie vind ik wat minder, maar verder prima hoor. Semmi: Jayna kleine voetjes dus? Groeit ook weer vanzelf hoor. En Jayna ook weer verwend met een dvd van het zandkasteel. Blijft ze dan ook echt zitten kijken? Lief joh! Ik heb vanavond Personeelsvergadering, dus weer lang dagje voor mij. Ach, heb ik het maar gehad. Liever op maandag dan op vrijdag! Wes heeft de oordruppels voor Jesse opgehaald. Moeten week lang in beide oren 2 keer per dag druppelen. Hoop dat het weer helpt!
O ja Fajah. Ik ga 4 weken van tevoren met verlof, dus begin april ergens. Moet van de week maar eens een zwangerschapsverklaring vragen bij de verloskundige. Donderdag moet ik weer heen en ook weer bloed prikken voor ijzergehalte. Bah, vind ik altijd eng!
Lis:dat is zo voorbij joh die paar weekjes werken.bijna verlof heerlijk... Mn moeder maakt echt hele mooie schilderijen ...stillevens,landschappen...echt hele mooie dingen. Er staan er bij mn ouders tig op de zolder,ik mag af en toe eens kijken of ik wat moois zie en dan hang ik het op,als ik het beu ben kies ik weer een andere Nu hangt die van mn pa dus op mn slaapkamer.
Fajah; die Jelte, helemaal moe van een lange dag school. En morgen wil hij alweer? Hij wordt echt groot. Wat een creatieve familie heb je zeg ! Makkelijk om af en toe een schilderij bij je ouders van zolder te halen. LIS; zit je dag er alweer op of ben je nog aan het vergaderen? Hoop dat de oordruppels snel werken bij Jesse ! En Lieke is inderdaad ook dierenfan. Ze kan ze bijna allemaal na doen (de geluiden dan). Lieke kan ook uit dr dak gaan van een vogel hoor, en dan maar blijven wijzen, haha, lief he? Ben nog niet wezen hardlopen. Kan het niet opbrengen. Ga maar even met Lola een groot blokje om. Heb ik iig een stuk bewogen, haha. Tot later, Liefs Sap
Hey! Ben er nog niet over uit hoor het Vegas verhaal. Nog even goed nadenken... Sap wat zielig voor je hond zeg. En hem dan gewoon laten plassen daar oops. Fajah wat leuk joh dat je moeder zoveel schilderijen maakt! Volgens mij heb je gewoon je eigen kunstuitleen..hihi. Schilder jij niet? En Jelte overgebleven vandaag. WAt ik eerder schreef dan moet hij het wel erg naar zn zin hebben! Merk je dat het naar school gaan hem meer energie kost of is dat hetzelfde gebleven of is dat nu alleen met het overblijven? Lis, arme Jesse weer ziek. Kan dat nog van het begin van de buisjes zijn of kan hij hier last van blijven houden? Jee jij werkt ook hard zeg. Lange dag voor iemand die bijna 30 weken zwanger is. Semmi lang meisje met kleine voetjes..hihi. En te grote schoenen is ook niks, ze moeten wel goed zitten. Fijn dat je nieuwe hebt gevonden. En zandkasteel...wel grappig heh om te zien dat die kindjes dat alelmaal zo leuk vinden. Jaime heeft laatst een boekje van het zandkasteel gekregen, is ze ook helemaal weg van. Kel hoop dat Daynah snel beter is, zijn veel mensen ziek nu heh. Nou jullie zeiden het al..als ze eenmaal gaat lopen gaat het snel. Zo zeg maar dit had ik niet verwacht. . Ze loopt in een stuk van voren van de kamer naar achteren, niet vallen gewoon blijven lopen. Bij mijn ouders wilde ze alleen maar lopen. Mn vader is de hele dag met haar in de weer geweest. Ik vind het echt niet normaal. Als dit zo door gaat rent ze voordat het maart is. Ik ga nog ff wat surfen kom straks misschien nog even. lfs
Oh huis van onze buren is verkocht. Al na 4 dagen nadat hij te koop gezet was, direct na de eerste bezichtigingen (op 1 dag). Ze hebben de vraagprijs gekregen. Buurman vertelde dat wij mazzel hebben. Er was ook iemand die zich in had geschreven een moeder met zoon. Die wilden dan op de begane en eerste verdieping gaan wonen en bovne op de zolder twee studentenkamers maken. Nou die hoef ik niet naast me hoor. Ze zijn het dus gelukkig niet geworden. Het is een jong stel van onze leeftijd die het huis heeft gekocht. In juli is de overdracht. Ben benieuwd.
Apart he Sens dat ze zo plotseling dan zo goed kunnen lopen. En zoals je al schrijft, voor je het weet rent ze de kamer door. Kan je lekker gaan vangen , want dat is een heeeeel leuk spelletje. Beter dat het huis van de buren is verkocht aan een jong stel ipv moeder met zoon die ook nog eens kamers wilden gaan verhuren. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Ik surf ook nog ff verder, Doei !
Ik ga slapen, ben weer eens errug moe. Lijkt geen einde aan te komen. Ben echt toe aan de ZOMER ! Sweet dreams, xx
Goedemorgen, Hier weer een goeie nacht gehad. Milou had gister maar anderhalf uur geslapen op het kinderdagverblijf (10-11.30 uur) Snap niet hoe ze het volhield. Milou vindt op het moment de douche doodeng! Begint te krijzen zo gauw de kraan aangaat terwijl ze eerst lekker ging spelen in de douchebak en wilde er zelfs niet meer uit. Zo zielig vind ik het. Ga nu maar het badje proberen om dat in de douche te zetten. Hopelijk helpt het. Milou is ook helemaal gek van dieren, gaat helemaal gillen en met dr voetjes stampen. Krijgen jullie kinders s avonds nog een flesje melk voor ze gaan slapen? Milou vindt dat echt een heerlijk moment, gaat ze lekker bij papa liggen en is ze weer even lekker klein. Ik weet alleen niet tot hoelang het normaal is dat ze dat krijgen? Sappie, aah die Lola gelukkig is het weer gebeurd en hopelijk met een goeie uitslag! Sens, das idd rap dat het huis nu al verkocht is. Jaime is dus helemaal happy nu ze kan lopen, tis ook een hele ontdekking om alles van bovenaf te zien. Fajah, wat creatief zeg van je ouder, mooi schilderij! Fijn hoor dat Jelte het zo naar zijn zin heeft op school. Kelly, hoest met Daynah? Heeft ze lekker geslapen vannacht? LIS, ojee die Jesse toch, hopelijk gaan de druppels helpen. Kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt iedere keer zijn oortje. Nu pas je verlof aanvragen, hihi, is dat niet een beetje aan de late kant? Semmi, Jayna dus ook kleine voetjes, milou ook hoor. Laatste keer, maandje geleden, had ze maat 20 nodig. Een maat groter dan wat ze heeft. Dat heeft ze iig van mama Vandaag weer rustig op mijn werk dus doen we maar rustig aan.
Hoi allemaal, even een kort berichtje voordat ik naar de ha moet voor een uitstrijkje. Ben wel 41! geworden maar was nog steeds niet gedaan vanwege de kinderwens. Iedereen trouwens nog erg bedankt voor de felicitaties, erg lief. En jouw kaart vond ik helemaal geweldig Fajah! Wat ben jij toch attent. Het is er afgelopen dagen niet van gekomen om te posten maar heb wel wat gelezen. Doenig met van alles en nog wat. Op mijn verjaardag gegeten bij mij favoriete restaurant Toscanini, ken jij die Sens? Zo geweldig Italiaans eten, een heerlijk zesgangen menu met bijpassende wijn. Mijn vader en zijn vriendin hadden we ook uitgenodigd. Alleen lastig dat ze weer zo laat met de trein naar huis moesten maar dat moeten ze maar een keertje voor mij over hebben. Verder zaterdag nog ter ere van mijn verjaardag met twee vriendinnen overdag opstap geweest bij ons in de Jordaan. Erg fijn. Ook ben ik bezig met de voorbereidingen op de vakantie vrijdag as. Ik heb zo'n leuk pakje voor Pippa en voor Joppe een stoere nieuwe outfit. Ik heb zo'n zin om met hem te gaan skieen. 's morgens gaat hij op les en 's middags gaat een van ons met hem skieen. Pippa gaat 's morgens een paar uurtjes naar de crèche, dan kunnen Rogier en ik even samen de bergen afglijden... Gister heb ik een contract bij Agis zorgverzekeraar aangevraagd. Zo mogelijk ga ik in maart in die praktijk beginnen waar ik in december heb gewerkt. We moeten nog wel het een en ander bespreken. even een paar reacties Brennied, had ik nou gelezen dat jij in de eerste ronde zit voor een tweede! Wat ontzettend leuk zeg! Ik had al een beetje het vermoeden dat je dat graag wilde. Pippa krijgt ook nog lekker melk voordat ze gaat slapen. Joppe krijgt ook regelmatig een glaasje warme melk voordat hij gaat slapen, vindt hij heerlijk. Sens, gaaf naar Vegas. Ik zou het doen! Je weet nooit van te voren hoe het zal lopen met Jaime. Wanneer zou het zijn? Fajah, wat lief van je vader. Heeft hij het voor jullie gemaakt? Knap hoor! LIS, Jesse weer last van zijn oortjes? Wat een ramp is dat toch, arm ventje! Wat schiet je zwangerschap op zeg, voordat je het weet... Sap, wat een ontzettende leuke foto's met je zusje. Hoeveel schelen jullie? Wil zij nog geen kindjes? Kel, hoe gaat het met het lijnen? Bevalt het nog op je werk? Of kijk je af en toe nog voor een andere uitdaging? Ik ga gauw verder.... ps heb een brace om mijn pols, heb een carpaaltunnelsyndroom, ws doordat ik Pippa zoveel moet tillen vanwege al die trappen hier. Stom huis! lfs!
O ja Sens, helemaal vergeten! Ja, als ze eenmaal doorhebben hoe het lopen gaat... Dan blijven ze lopen hoor! Leuk he? Het is altijd zo lachen bij Jesse. Als we de deur uitlopen, stapt ie gegarandeerd de andere kant op dan we gaan. Ben je er al uit wat je met Vegas gaat doen? Jacq: he getsie, uitstrijkje. Maar het kan maar weer gebeurd zijn. Ik vond het trouwens niet zo pijnlijk. Ik had ook weer gemoeten, maar ik ben zwanger en dan hoef ik niet. JOEHOE! Goed vooruitzicht hoor, dat skien. En goed geregeld ook met opvang. Lekker samen met Rogier, maar toch ook met de kinderen. Brennied: Milou ook zo weinig geslapen op het KDV. Als Jesse daar anderhalf uur slaapt, is het al veel! Het is vaak maar een uurtje. Dan is ie 's avonds ook doodop hoor. Zou idd het badje maar even proberen in de douche. Misschien dat dat beter gaat. Jesse geven we nog wel altijd een flesje melk 's avonds. Het hoefde niet meer van het consultatiebureau, en vaak drinkt ie het ook niet op. Maar vaak ook wel. Die melk drinkt ie in ieder geval nog. Op het kdv drinkt hij zijn melk slecht, dus ik geef nu maar optimel mee. Vindt ie wel lekker. Sap: beetje bijgekomen? Vervelend als je zo moe blijft. We zijn ook allemaal toe aan de zomer. Beetje zon kan nooit kwaad he? Zo, gister was ik tegen 22 uur thuis, dus lange dag gehad. Ook pas om 23.30 uur naar bed gegaan, das echt niks voor mij, maar omdat Jesse pas tegen 7 uur wakker werd, gaat het eigenlijk wel prima allemaal. Kom later nog ff kijken!
Jacq:he gatsie een uitstrijkje,niet echt lekker,maar ik vind het niet zo pijnlijk,bevallen is erger Erg fijn vooruitzicht hebben jullie....lekker gaan skien. Als ik je niet meer hoor ,dan wens ik jullie veel plezier. Lis:zo jij was laat pas thuis. Gelukkig sliep jesse nog een beetje lang dan. Nou gister zei Jelte dus dat hij vandaag ook wou overblijven,maar vanmorgen zei hij'' mama ik wil zo graag bij jou en broer blijven eten,want ik hou zoveel van jullie'' *smelt* Nou dat was zo schattig. Hij wil nog wel overblijven,maar niet elke dag,want hij wil ook nog bij mama eten.Hij wil dus af en toe nog even lekker klein zijn
Niemand vandaag zin om te posten tis zo stil hier..... Jelte moet wafels verkopen voor school,hij heeft er al 40 verkocht hier in de buurt ,goed hé? Ik heb er zelf ook maar wat besteld. Geld gaat naar de school om nieuw speelgoed enz. te kopen.
Heej meiden, Nog ff een berichtje vanaf mijn werk. Ben om 19.00 uur vrij, maar er moet nog 1 kind opgehaald worden. Sappie: dus ff afwachten wat de uitslagen van lola zijn, hopelijk valt het mee! Heb je lekker geslapen afgelopen nacht? Erg he die vermoeidheid....kan er over meepraten. Stiekem niet toch zwanger?...haha! LIS: poeh dat is een lange dag voor je geweest! Kan me voorstellen dat je dan bek af bent. Nog ff volhouden tot april dus en dan lekker van je verlof genieten! Hoop dat de druppels Jesse gaan helpen. Sensee: wat super goed van Jaime dat het lopen nu ineens zo goed gaat! Je zult zien, voor maart rent ze inderdaad! Wat snel dat het huis van de buren in 1 dag verkocht is, gelukkig een jong stel naast jullie, is altijd maar afwachten wat je naast je krijgt. Jacq: mooi dat je een goede verjaardag hebt gehad! En dat is lekker, de wintersport in het vooruitzicht! En dus nog wel voor een derde kindje bezig? Wie weet ga je zwanger op wintersport....you never know! Fajah: aaaah die Jelte dus liever bij mama en zn broertje eten, de schat! Tja, soms willen ze dan toch wel weer even heel klein zijn he! Brennie: wat apart dat Milou de douche ineens niks meer vindt. Dan inderdaad maar gewoon in bad en spelenderwijs weer aan de douche wennen. Hoe is het met je neefje? Hier een lange werkdag gehad, ben moe en ga lekker op tijd mn bedje in. Hoop dat die vader het kind zo op komt halen, want wil naar huis! Ow komt ie net binnen, gelukkig! Snel naar mn mannetje en meissie toe, als ze nog op is, want vrees dat ze al op bed ligt helaas. Tot later! Liefs Sem
He meiden, Sem; gelukkig heeft de vader het kind opgehaald, kon jij lekker naar huis. Heb je je meisje nog even kunnen knuffelen? Wat een lange dag trouwens tot 19.00 uur, hoelaat moet je dan s'ochtends beginnen? En nee, niet stiekem zwanger hoor . Fajah; wat goed van Jelte dat hij al 40 wafels heeft verkocht ! Wafels zijn zo lekker ! Wat heerlijk he als je mannetje zoiets liefs tegen je zegt. Heerlijk dat ze dan weer even klein zijn. LIS; jij gisteren dus een lange dag gehad. Fijn dat Jesse iig lekker heeft doorgeslapen, zodat je vandaag toch lekker fit was. Jacq; gatsie een uitstrijkje....ik heb het laatst ook gehad, vond het echt niet fijn. Hoop dat het bij jou is meegevallen. Klinkt alsof jullie het prima hebben geregeld straks de wintersport vakantie. Geniet er maar lekker van met zn viertjes. Mijn zusje is 28 maar ze gaat denk ik eerst nog trouwen en dan zullen ze wel een keer aan kindjes gaan denken. Veel beterschap voor je pols. Brennied; Milou slaapt dus ook weinig op het kdv. Lieke ook, gek dat ze dan toch niet oververmoeid zijn he. Heeft Milou de volgende dag ook geen last van moeheid? Lieke wel hoor ! Ach en arm meisje bang voor de douche. Hopelijk gaat het met het badje beter. Verder alles goed hier ! Vandaag wel een rare dag gehad op het werk. Het botert niet zo tussen 2 collega's (waarvan 1 er een vriendin van me is). Ze was zo verdrietig, veel huilen...ze heeft al te horen gekregen dat ze een andere baan moet zoeken en nu lijkt het alsof ze nog een trap na krijgt ook, echt heel zielig. Ik surf ff verder.. Tot later, Liefs Sap
Wat is het hier stil en ongezellig . Wat zijn jullie allemaal aan het doen? Kel hoe gaat het met Daynah? Is ze alweer wat opgeknapt? Ik ga er dan ook maar vandoor, Tot morgen. xx