November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Toch nog even spieken, maar helaas....

niemand....

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Agos arme Sappie, verlaten alleen hier :(

Vandaag weer een gezellige dag hier of ben ik nu alleen? ;)

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: Kyllian vindt de douche ook sinds een 3 maandjes ofzo eng. Ik probeer hm zelf aan de straal te laten voelen, heel voorzichtig lukt dat wel...maar de douche over zoch heen blijft hij niet fijn vinden. Misschien proberen regelmatig samen te douchen?

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik ben er ook wel hoor ! Maar zit wel op mn werk dus kan niet zoveel meekletsen. Kom af en toe wel even langswippen. ;) .

Tot later,

Liefs Sap

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ben er ook nog hoor!
    's Avonds hang ik graag op de bank en ja... die computerkamer staat nog steeds vol he ;)

Vanavond weer zwangerschapsfitness. Volgende week alweer de laatste les, dan met partners. Dan pas weer na de bevalling! Toch ook wel jammer, maar wel lekker dat ik de woensdagavond dan weer vrij heb!

AM: ga je nog iets leuks doen vandaag?

Kel: hoe ist met Daynah? Weer wat beter of was je gister thuis omdat ze nog ziek is?

Sap: och gossie, helemaal alleen hier gisteravond. Nog wel lekker kunnen surfen? Hoe ist met Lola?

Sem: jij was ook laat gister van je werk? Of begin je dan ook later? Ik zou mijn kind nooit zo laat van de opvang kunnen halen geloof ik!

Fajah: sowee, Jelte is goed bezig met wafels verkopen? Blijft hij van de week nog een keer over op school of komt hij gezellig thuis eten?

Jacq: hoe was je uitstrijkje gister? Viel het mee?

Brennied: Milou ook een grote dierenvriend dus? Leuk he?
    Ik gister nog reageren trouwens dat Jesse vaak zijn fles 's avonds leegdrinkt... vertelt Wes dat hij de laatste dagen helemaal 's avonds zijn fles niet meer drinkt. Hij duwt 'em gewoon weg!

Ga maar weer eens wat doen!

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeej Lis,

Zit je zwangerschapsfitness er volgende week alweer op :confused: . Ik vind jouw zwangerschap zo snel gaan ! Echt, voor je het weet heb je weer een klein mannetje in je armen.
    Kan je in ieder geval op de woensdagavond weer forummen :) :) .

Lola is ff afwachten, ze heeft nu al 3 dagen niet meer in huis geplast, dat is al een hele vooruitgang. Volgende week horen we meer.

xx

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja Sappie, voor je het week vertel ik op het forum dat ik alweer aan het werk ga :cry:
    Een 2e zwangerschap lijkt ook veel sneller te gaan. Baby begint nu ook weer tegen mijn ribben te drukken, dus het zitten wordt weer moeilijker. Maar ja... liggen in mijn stoel op mijn werk staat ook zo dom he.
    En daarnet joh... maagzuur kwam naar boven, dacht ff dat ik moest kotsen, zo vies!

Fijn dat er met Lola in ieder geval al vooruitgang lijkt te zijn. Plassen in huis is ook niet fijn he?

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Oooh dat maagzuur, vreselijk he! Ik had er ook last van. Heb heel wat rennies naar binnen gewerkt, haha :D .
    Nog even volhouden maar he. NU nog maar even niet denken aan het moment waarop je weer aan het werk moet. Eerst maar vertellen dat je MET verlof gaat ! ;) .
    De kleine boef in je buik, hij gaat je dus al lekker in de weg zitten.

Werkse nog !

xx

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, vreselijk he, dat maagzuur. Heb ook Rennies liggen en nog antagel van de apotheek (maar dat staat natuurlijk thuis in de koelkast).

En idd... eerst maar eens MET verlof gaan. Heb er echt al wel zin in.

Jij ook werkse! Ik ben met MT-notulen bezig en moet daarna nog een hoop stukken lezen, bleh. Gelukkig zit ik alleen vandaag, lekker rustig.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Lang leve alle middeltjes tegen maagzuur ! Vooral s'nachts is erg, vind je ook niet?

Ik ben bezig hypotheekstukken te controleren en te versturen.
    Succes met je notulen en stukken om te lezen (klinkt idd vermoeiend, haha).

Doei !

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Lukt het een beetje met de notulen Lis? Bijna lunchpauze, tijd voor een lekker broodje.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben dr ook nog hoor, maar lees ff alleen mee......ff geen zin in posten en geen inspiratie.

Laterz

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha gezellig bezig hier jullie 2 :D

Kan je het al een btje voorstellen LIS, straks met 2 kids? :) Jesse die zn kleine broertje aait hihi.

Ben vanmorgen ff naar City Plaza geweest, uhm ngein dus voor de onbekenden daar ;) Had geprobeerd of ik mn auto vandaag al naar de apk kon brengen, maar ze zaten vol. Had de hele week in mn hoofd dat het vandaag was, maar heb pas volgende week een afspraak.
    Zit nu gezellie met Kyllian een bammetje te eten.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: jij geen inspiratie, hoe kan dat nou? ;)

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian heeft nu ook eindelijk een driewieler! Van het weekend maar lekker buiten fietsen :)

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, notulen waren goed verslag zei mijn baas :D
    Dus vanochtend gelijk rondgestuurd. Maandag volgend MT, dus heb nu maar ingepland om dinsdag gelijk te maken. Vergeet ik niet zoveel, hahaha.

Ga zo maar eens op de afdeling roepen of er nog mensen gaan lunchen, ben ik wel aan toe. En dan troep wegwerken en lezen.

AM: kan me nog niet heel goed voorstellen dat er zometeen 2 kids zijn hoor. Op het KDV leert Jesse in ieder geval om voorzichtig met de baby's om te gaan en de baby's aait hij ook zachtjes. Gelukkig maar. Gister had ie zand staan happen in de zandbak, hahaha.
    Gek he, dat je een datum zo in je hoofd hebt staan soms terwijl die niet klopt! Nou ja, beter een week te vroeg dan een week te laat, toch?
    En Kyl lekker op de driewieler. Moeten wij misschien ook maar eens aanschaffen. Jesse is zo graag buiten.

Sappie: lukt het bij jou met je hypotheekstukken controleren? Is dat een beetje te doen? Klinkt ook wel weer saai of niet?
    Heb je lekker broodje gegeten?

Robine: wat AM zegt... jij geen inspiratie? Ben je nog steeds zo moe? Effe rustig aan doen dan. En dan lees je gewoon lekker mee. Heb je nog iets gehoord van je solli vorige week?

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeej,

Ben weer terug van lunchpauze, ben even de stad in gelopen, maar met mn stomme kop helemaal vergeten een broodje te kopen! Nu dus niets te eten en had mn 2 bammetjes al om 12.00 opgegeten :( . Nou ja, straks maar een cup a soup.
    Heb mn laarzen weer opgehaald, 2 paar, moesten nieuwe zolen en hakken onder. Kunnen ze nog weer een ronde mee!

LIS; goed zo ! Notulen goedgekeurd. Jij wel een lekker broodje gehad?
    En hypotheekstukken controleren is idd ook een beetje saai, veel kopieerwerk ook, bah.

AM; leuk een driewieler voor Kyllian. Hij gaat het vast superleuk vinden buiten op de fiets.
    Volgende week dus apk, hopen dat alles goed is. Altijd jammer geld wat in een auto gestoken moet worden vind ik.

Robine; jij geen inspiratie? Allemaal berichtjes van mij en gewoon NIET reageren :evil: :cry: :evil: :cry: :evil: :cry: :evil: :cry: .
    Ik word er verdrietig van. Hoe gaat het met Jill? Is ze alweer wat opgeknapt? Doe je het wel rustig aan meissie? We spreken elkaar gauw weer, knuffel.

Ik ga weer verder met mn werk..

Tot later,

Liefs Sap

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: als broertje er is dan is Jesse ineens geen baby meer he, volgens mij zie je dan echt het verschil.
    Nu komen er nog kleine kindjes af en toe tijdens het winkelen vragen of ze de baby mogen aaien. Ondertussen denk ik echt...lijkt het dan toch nog een klein babytje? haha.
    Lunche!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: lol vergeten een broodje te halen, niet zo slim he :D Red je dat dan met een cup a soup? Mooi dat je laarzen weer gemaakt zijn! Ik denk er eigenlijk nooit over na om schoenen te laten maken, doe ze weg zodra ze kapot zijn haha. Maar kan soms een stuk goedkoper zijn als ze verder nog prima zijn!

20. sappie

sappie Fanatiek lid

AM; ik red het wel op een cup a soup, werk vandaag tot half 5 dus we kunnen op tijd eten.
    Nee joh, je moet schoenen niet zomaar weggooien (tenzij je geld zat hebt :) :) :) ). Ik moest net 27 euro betalen, niet duur toch, en ik kan er nog mooi een paar maanden mee verder. Als ze nou echt goedkoop waren dan zou ik ze ook weggooien maar het waren best dure laarzen.

Deel Deze Pagina