November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Bij hele dure laarzen is het idd wel zonde om ze niet te laten repareren, maar ik koop nooit hele dure laarzen eigenlijk hihi. Heb liever 2 paar laarzen voor het geld van 1 paar dure laarzen :p

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:hoe is het vandaag met Jesse zn oortje?
    Hopelijk gaat het nu aan de betere hand.
    Weer naar de fitness vanavond?
    En nu ga je eerst denken aan je verlof en niet aan weer werken NA je verlof foei foei hahahaha.

Am:tegen Yorben zeggen ze ook nog steeds baby,maar ik vind dat baby er nu wel af hoor.
    Zoals je zei over het verschil met een pasgeboren baby.
    Toen yorben geboren was leek Jelte daarbij vergeleken een reus ;)

Sap:eek:eps broodje vergeten.
    Gelukkig heeft Lola niet meer binnen geplast.
    Nog een paar uurtjes volhouden en je bent thuis.

Robine:aaah gaat het niet goed meid?wel aan jezelf denken hoor,dat posten komt wel weer,maar ik mis je wel hoor .
    xxx dikke knuf xxx

Ik was vandaag lekker vrij en ben even naar mn ouders geweest.
    en nog even de stad in geweest.
    Wat nieuw ondergoed voor Jelte gekocht een setje van Cars natuurlijk daar is hij helemaal gek op.
    Voor Yorben een nieuw Jeansbroekje.
    Ik zocht voor mezelf nieuwe zwarte laarzen ,maar helaas niet gevonden.ik zag er leuke en ze waren afgeprijsd naar 14,95 maar ze waren een maat te klein :(
    Pech gehad,ik zoek nog wel verder dan.
    Ik kwam mn vriendin nog tegen(waar ik die luiertaart voor heb gemaakt)
    Ze is helemaal niet dik en ze moet over 4 weken bevallen.
    Ze heeft nu verlof en we hebben afgesproken dat ze maandag op visite komt.
    Nou meiden ga eens wat doen hier.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: zo lekker geshopt dus. Dat is goedkoop zeg, 14,95 voor laarzen :D Jammer dat ze te klein waren. Ik ben altijd bang dat zulke goedkope schoenen ook weer zo stuk zijn, maar ach voor die prijs maakt dat ook niet uit he ;)
    Gezellie je vriendin op bezoek maandag!

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:ja die laarzen waren koopje,ze waren normaal 40 euro.
    Dat is ongeveer wat ik normaal voor laarzen betaal.
    Helaas pasten ze niet. :evil:

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dan is 15 euro idd een koopje zeg! Je hebt zeker ook een populaire maat? Als ik leuke laarzen zie zijn ze ook vaak in mijn maat (38/39) uitverkocht.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja idd ik heb maat 38 en dan heb je gauw dat er niks meer is ,jammer maar ga niet met te kleine schoenen lopen ;)

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik had trouwens nog wat raars.
    Ik heb een tijdje terug op ebay op schoentjes geboden voor Yorben.Kipling schoenen,splinternieuw voor 1,99 euro.
    Ik had het object gewonnen.
    Dus normaal krijg je dan de betalingsgegevens.
    Ik kreeg dat maar niet,dus had zelf ook al eens naar die mensen gemaild voor het rekeningnummer enzo,maar geen reactie.
    Ik heb het dus maar zo gelaten en heb verder gekeken naar schoentjes.
    Nu is de post net geweest en gaf die kipling schoentjes af ..... :rolleyes:
    Ik snap er niks van ,want heb ze nooit betaald en nooit contact met die mensen gehad?
    Moet ik ze nu betalen?wat zouden jullie doen?
    Tis wel heel vreemd allemaal.......heb ik weer.... :)

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; huh wat een raar verhaal joh van die kipling schoentjes. Ik zou ze zelf denk ik wel betalen, maar je hebt helemaal geen rekeningnummer toch? Misschien die mensen nog ff een mail sturen?
    Die laarzen waren zeker een koopje, jammer dat je maat er niet meer was. Mijn laarzen kosten meestal rond de 180 euro, vandaar dat ik ze laat maken :) .

9. Joehoeeee ben er ook nog hoor.

Hier gaat het nog niet zo goed. Daynah is echt goed ziek. Het is ook echt met vlagen. Zo gek. We slapen al 2 nachten niet hier :( :( :( . Ze heeft koorts, spuugt veel, niet willen eten en slapen en heeeeel veeeel huilen. Ik ken Daynah zo helemaal niet. Gisteravond heeft ze van 11.45 uur tot 00.30 aan 1 stuk door gehuild en echt zo overstuur. Wist ik maar wat ze had. Af en toe zou het makkelijk zijn als ze kon praten. Zelf ben ik ook helemaal kapot. Net even proberen te slapen, werd ze weer helemaal huilend wakker. Gelukkig slaapt ze nu weer.
    Vanmorgen ging ze wel achter de loopwagen lopen. Heeft ze nog nooit gedaan alleen. Zo knap van haar.

Gisteren nog naar de WW gegaan en was maar 2 ons afgevallen :( :( . Deze week er dus weer keihard tegenaan.

Robine: Hoe is het nu met Jill? Hoop dat zij ook snel opknapt hoor. Mss heeft zij wel last van haar prikken nu. Bleggghhh niet leuk.
    Geniet iig lekker van je vakantie en dat posten komt vanzelf wel.

Sap: Vergeten een broodje te halen :( :( was je zo bezig met shoppen ;) . Wat balen van je vriendin zeg. Het is gewoon verschrikkelijk als je het niet naar je zin heb op je werk. Hoop dat ze snel wat anders leuk gaat vinden.
    En arme Lola ook niet lekker. Komt vast goed allemaal.
    Ik moest pas een nieuwe rits in zwarte laarzen zetten was ook zoiets van 25 euro, maar altijd goedkoper dan nwe laarzen.
    Werkse nog even.

AM: Ook jij lekker vrij vandaag. Gaat alles nog goed op je nieuwe werk. Heb je nou vaste dagen wat je werkt op verschilt het per week?

LIS: Jeetje alweer voor het laatst zwangerschapsgym. Gaat echt hard zeg. Net wat Sap zegt voor je het weet heb je de kleine man in je armen.
    Ook jij nog werkse.

Fajah: Weer lekker gewinkeld dus. Leuk dat je je vriendin tegenkwam. Las nog dat Jelte hartstikke moe was van het overblijven op school.

Zo ga even op de bankhangen. Vanavond even sporten. Even lekker eruit. Ik vind het wel vermoeiend zeg als Daynah niet lekker is.
    Ik kom snel weer actief meeforummen. 's-Avonds weinig fut ervoor. Van mij mag die lente nu echt gaan beginnen.

Tot laterrrrrrrrrrr.

Lfs Kelly

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vaag Fajah :D Misschien nog 1 x mailen voor betalingsgegevens? Verder kun je niets doen toch. En zijn het leuke schoentjes? ;)

Ik had vanmorgen Kyllian's voet op laten meten en hij heeft al maat 21,5 :D Weet niet of ze echt goed heeft gemeten, want ze vond zn schoentjes die hij aan had nog goed zitten (maar hij kan er niet meer in groeien) en dat is maat 20. Dus maat 21 heeft ie nu wel. Iedere schoen valt natuurlijk ook weer anders. Voor de zomer heb ik sandaaltjes maat 22 klaar staan, dus dat was wel goed gegokt dan ;)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: arme Daynah :(
    Wel super zeg dat ze achter dr loopwagen loopt! :D
    2 ons is netjes toch. Soms heb je er een week bijzitten dat je gewoon niet of niet veel afvalt. Ik zit nu op de -5,3....dus jij gaat echt wel super hoor!
    Ik werk vaste dagen :) Ene week ma, di, do en de andere ma, di, do, vrij....aangezien ik 28 uur werk.

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Kel; Ach gossie, arme Daynah zo ziek...vervelend als je dan niet weet wat ze hebben he? Voel je je zo machteloos. Veel beterschap en een dikke knuffel voor haar.
    En wat goed joh dat ze achter haar loopwagentje loopt ! Trotse mama zeker :D .

Liefs Sap

13. sappie

sappie Fanatiek lid

AM; best lastig met schoentjes vind ik. Inderdaad wel belangrijk dat de voetjes goed worden opgemeten.
    Sandaaltjes maat 22 moet lukken voor de zomer toch !

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja vond het ook heel lastig met schoentjes. Heb pas nieuwe kswiss gekocht in maat 21, maar naar mijn idee zitten die nog ruim. Nu ga ik dus twijfelen of ik niet beter een maat groter had kunnen nemen. Naja dan maar over een poosje weer op zoek naar nieuwe schoenen ;)

15. sappie

sappie Fanatiek lid

hahahaha, die Kyllian heeft straks een kast vol schoenen !

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha nee hoor zo erg is het nog lang niet :p

Hij is eindelijk weer wakker, sliep al vanaf half 1 dus ik ga hm uit zn bedje halen.

17. Volgens mij scheelt het ook echt per merk schoen wat je koopt. Het kan nogal verschillen.

18. Daynah loopt weer achter haar loopwagen, als ik haar weghaalt wordt ze boos joh.....hahahahahaaha.

Ze heeft zaterdag goed gekeken naar haar vriendinnen Lieke en Jill. Bedankt lieve meisjes ;)

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik ben er ook nog. Ben weer beter. Bastian nog steeds verkouden en soms ineens weer heel hangerig en huilerig. En vreselijke woede-aanvallen. En vieze stinkpoep dus er komen ook weer tandjes aan. Allemaal tegelijk. :) Hij slaapt dus weer slecht.

Beterschap voor Daynah! Zeker vermoeiend, goed om er dan af en toe even uit te zijn. Weer 2 ons afgevallen, dat is toch goed!

Sappie: ik heb ook zo'n zin in de lente. Beetje meer energie zou fijn zijn.

LIS: jeetje, een 2e zwangerschap gaat dus echt sneller he. Dat vind ik op zich wel fijn om te horen. Misschien dat ik me er dan ooit toch weer aan waag.

Annemonique: is je gezicht weer geheeld? ;) Jij bent dus ook heel sociaal op het toilet, haha, hier hetzelfde. Bastian volgt me werkelijk overal, heb totaal geen privacy.

Sens: ben je er al uit of je gaat of niet en met of zonder Jaime?

Jacq: leuk, naar de sneeuw met z'n allen!

Bastian is weer aan het gillen.

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Panda; fijn dat je er weer bent ! Minder dat Bastian niet echt in zn hum is. Zal wel weer een periode zijn.

Kelly; wat goed joh van Daynah. Ook bij jullie gaat het straks misschien wel heel snel. Weet zeker dat ze loopt wanneer we naar cp gaan !

AM; zo, Kyllian heeft lekker lang geslapen zeg, heerlijk !

Deel Deze Pagina