November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat gezellig hier vanmiddag.
    Ben zo druk geweest met opruimen dat ik nog niet eens mijn stukken heb gelezen. Zo even naar de post en dan maar beginnnen.

Kel: heb je de dokter al gebeld? Of is het een griepje? Wel zielig voor die kleintjes en voor jezelf idd erg vermoeiend. En Daynah goed op haar vriendinnetjes gelet zaterdag. GO DAYNAH!
    En 2 ons afgevallen, joh das beter dan niets toch!

AM: moeilijk met schoentjes ja, vind ik ook. Jesse heeft nu 1 paar schoentjes :oops: maat 20 maar dat lijkt nog zo groot. Wil ook graag nog sportschoentjes kopen, hoop dat ik het vrijdag red om de stad eens in te gaan. Hij heeft wel laarsjes van Jip en Janneke. Maatje 22, dus veel te groot, maar hij vindt het geweldig om die aan te hebben.

Sappie: al cup a soupje gehad? Of hou je 't nog vol zonder?

Fajah: ik zou denk ik ook nog 1 keer mailen, zo'n groot bedrag is het niet en dan is het wel zo eerlijk. En anders helaas pindakaas. Dan heb je je best gedaan!
    Geen geld voor laarzen. Mijn laarzen zijn ook meestal veel duurder! Maar dan doe ik er ook lang mee hoor. Ga ook meestal wel een keer voor nieuwe hakken/zolen.

Zo, ik ga mijn loopje doen naar de post, neem ik gelijk nog maar een balisto mee denk ik ;)

2. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, panda! Hahaha... 2e zwangerschap gaat voor je gevoel echt veel sneller! Dusse... wat let je?
    Of misschien wil je Bastian dan al naar school hebben? Wel stukje rustiger ;)

Jesse komt trouwens ook altijd kijken op de wc. Gaat ie vast wc-papier voor me pakken :(

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja ik ben ook wel zo eerlijk dat ik die schoentjes wil betalen hoor,maar tis al enkele weken geleden en ik heb toen tig keer gemaild naar die mensen voor het rekeningnummer,maar gewoon niks geen reactie :(
    Ik heb toen die mailtjes gewist dus heb hun mailadres dus ook niet meer.
    Ik wacht gewoon af,mss dat ze zelf nog contact opnemen 'waar hun geld blijft ofzo.
    maar tis zo raar dat ze ze opsturen en dat ze nog geen geld hebben.
    Het zijn best leuke schoentjes, rood maat 21,maar vond ze best schattig.
    Zal ze straks een keer spammen.

Kel:eek:ei oei die daynah ook niet goed in dr hum.hopen dat ze snel weer wat vrolijker is arm meisje,dikke knuf voor haar hoor.xxx

4. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    dan zou ik ook maar afwachten Fajah. Dan ist van die mensen een beetje dom.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; ik zou dan ook maar afwachten. Veel meer kan je ook niet doen. Moeten ze ook maar beter opletten.

LIS; foei toch, lijkt wel nesteldrang dat opruimen van je ;) . Nu druk bezig met stukken lezen?
    Hier geen cup a soup meer gehad, niet meer aan gedacht en nu ga ik toch bijna weg.

Straks eten we lekker frietjes met fricandellen en loempia's uit de frituur, jummie jummie. Lieke is gek op friet met fricandel. Lekker dippen in de mayo, haha, vind het prachtig om dan naar dr te kijken.

Tot later,

Liefs Sap

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: oww gezellig weer die tandjes he! Sterkte ermee! Al een idee wanneer je weer voor een 2e zou gaan? ;)

LIS: 1 paar schoenen is i.p. toch genoeg! Kyllian heeft er nu 3 die hij past, maar 1 daarvan is bijna te klein. Denk dat ik wel al gauw 2-3 paar per maart heb (sport, open, dichte). Ligt eraan of het neutrale kleuren zijn die overal bij passen ;)
    Ga je in Utrecht shoppen?

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Had geen zin meer in stukken lezen Sap. Dus nu maar alvast met indeling ICT krantje begonnen. Dat wijzigen komt dan nog morgen wel.
    Lekker frietjes met frikandel. Wij eten vanavond bietjes. Is Jesse gek op!

AM: misschien wel Utrecht, is al lang geleden! Maar misschien dat ik vrijdag wel weer bedenk om ff snel naar N'gein te gaan.

Ga zo lekker afsluiten en naar huis. Ben moe.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

De rode schoentjes (die niet betaald zijn ;) )

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zijn ze helemaal nieuw Fajah? Is niet duur dan 2 euro :D Zijn leuke schoentjes.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    in de advertentie stond nieuw dus denk wel dat het zo is,want zie geen sporen van te dragen,de zolen zijn nog schoon,dus snap ook niet dat die mensen ze wegdeden voor 1,99

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mijn nieuwe fietsje ff goed bestuderen:

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oww maar dat is best leuk!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ff om het hoekje naar de tv spieken:

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Nog 1 dagje werken en dan extra lang weekend t-m dinsdag. Volgende week voorjaarsvakantie en hoef dan maar 2 halve dagen, dus dat is wel lekker.

Sappie: mmmmm lekkere patatjes eten dus! Lieke zal er vast van smullen. Wat ik al zei; Jayna vind het ook zo lekker! Dus in CP ook maar een keer patatjes gaan eten met de meiden. Wat erg voor je collega ze gewoon ene trap na krijgt! Ook niet leuk voor jou als het een vriendin van je is. Moet ze nu zeker weg?

Kelly: heeeel veel beterschap voor Daynah! En sterkte voor jou en Sabino, want 2 nachten geen oog dicht doen is super vermoeiend zeg! Maar euh....Daynah wel achter dr wagen aan de wandel, goed zo!

Robine: doe maar rusig aan meid en lekker weer posten als je er zin in hebt. Ik hoop dat het met Jill wat beter gaat! Dikke knuf van ons!

Fajah: jeetje, da's echt geen geld voor de schoentjes! Ze zijn echt leuk hoor. Wel dom van die mensen, maar ja, kun jij ook niks aan doen toch?

AM: hihi...Kyllian dus schoentjes genoeg. Moeilijk he, is dat met de maat. En ook zo moeilijk inschatten hoe snel de voetjes groeien. Maar denk dat voor Kyllian dan maat 22 sandaaltjes wel goed is toch!

LIS: jeetje, volgende week alweer laatste keer naar de fitness dus. Vliegt echt om he zo'n tweede zwangerschap. Ik merk het nu ook al, met een dreumes er bij, hou je geen tijd over. Vind het nu wel fijn, des te sneller is de echo en eerste 3 maanden voorbij. Enne....heeft de balisto vanmiddag nog gesmaakt?

Hier gaat het verder prima. Jayna probeert steeds een stapje meer te zetten en doet nu maar liefst 3 stapjes los! jaja......ook zij heeft goed op dr vriendinnen gelet...haha...
    gelukkig hoef ik nog maar 1 dag te werken. Ben ' s morgens nog zo moe, terwijl ik om 9 uur al naar bed ga. Vanavond maar weer op tijd dus, dan komen we hopelijk de dag weer een beetje door.

Fijne avond!

Liefs Sem

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Leuk fietsje AM! Hoe gaat het nu trouwens met het lopen van Kyllian?

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:wat een mooi fietsje voor kyllian,is hij vast erg blij mee?hij is maar weer verwend terwijl hij niet eens jarig is ;)

Sem:Hey wat gek dat het bij jullie volgende week pas voorjaarsvakantie is,hier zijn ze alweer 2 weken bezig na de vakantie.

Ik ben vannacht alleen thuis.
    Als chris niet thuis is slaapt Jelte altijd bij mij.Zal gezellig worden als Yorben straks ook groter is en ook bij me wil slapen. :)

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: wat goed Jayna ook aan het stappen! Kyllian ploft na een paar stapjes weer op de grond en gaat verder kruipen. Aan mn vinger stapt ie de hele kamer rond. We wachten het nog rustig af wanneer hij er wel aan toe is ;)
    Vervelend die moeheid zeg, zeker in combinatie met een dreumes en werken. Heerlijk dat je ff een lang weekend hebt!

Fajah: hihi dat wordt een groot bed aanschaffen! Wel heerlijk knus dat hij dan bij je mag liggen. Af en toe vond ik het wel heerlijk als Kyllian 's nachts bij ons lag te slapen, zo schattig. Niet dat ik weer die gebroken nachten terug wil hoor :p

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nee kan me voorstellen am dat je geen gebroken nachten meer wilt,maar het is wel leuk als ze bij je liggen.
    Hij komt dan lekker tegen me liggen en knuffelen,hij kan best lief zijn hoor die Jelte ;)

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow ik bedoelde ook niet dat Jelte niet lief is hoor hehe. Kyllian sliep weleens een halve nacht bij ons toen hij 's nachts steeds wakker werd en in zn bedje lag te huilen.

Deel Deze Pagina