November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heeee meiden,

Nou hier was net wat zeg. Michiel vertelde al dat hij einde middag 17 uur in putten nog een afspraak had. Maar hij zat tot 17 uur in a'dam, waarvan hij zei dat kan ik wel regelen. Dus ik dacht dat hij eerder daar wegging om op tijd in putten te zijn. Wie denkt dat niet dan?
    Is het 19 uur net en ik heb nog niks gehoord denk duurt wel lang heh. Dusi k hem bellen gaat over maar hoor niks. Zo half acht intussen had ik Jaime al in bad gedaan etc.
    Belt ie net op, zit ie nog in putten want was daar om half zeven, waarom ik zo vaak had gebeld. Man ik maakte mij vette zorgen :confused: . Dacht die heeft een ongeluk gehad ofzo.
    BEn ik nou stom?

Ff reageren maar jullie hebben veel geluld dus weet niet of ik alles heb onthouden hoor :) .

FAjah als je zo vaak hebt gemaild over die schoenen dan zou ik het laten zitten hoor. Dat is toch raar ook? Of iemand anders heeft ze voor je betaald ;) . Ik vind het trouwens wel heel leuke schoenen!
    WAt lief dat Jelte dan bij je slaapt als je man er niet is. En idd dan straks een groter bed kopen..hihi.

AM lopen komt vanzelf. Laat het geen strijd worden welke kinderen eerst lopen! Heb al eens eerder gezegd dat het ene kind veel meer geinteresseerd is in het een dan het andere kind.
    De fiets van Kyl is erg stoer! Zo leuk dat fietsen alleen het sturen is ff oefenen :) .

Sem wat een lange dag joh had je van de week. Trek je dat wel?
    Nog even en je hebt een echo heh? Spannend!

Nou verder heb ik veel gelezen maar weet het niet meer zo goed. Dus korte poging...uit het hoofd heh!(ben ik zooooooo slecht in)
    Lis hoe is het met Jesse? WAnneer ga je shoppen vrijdag?
    En wanneer gingen we nou toch nog afspreken? In maart toch?

Panda je bent er ook weer! Hoe is het met Bastian ik las iets van tandjes weer..irritant. Is je man nog zoveel weg voor zn werk en kijken jullie niet naar een andere plek om te wonen?

Robine gaat ie ok met je?

hier besluit genomen over vegas. .... noodgedwongen dan.
    Voor chiel was al een ticket geboekt door zn bedrijf. Ik had mn ticket zelf moeten betalen maar dat wist ik al.
    Chiel vliegt dan business maar dat ticket was 3500 euro. Schijnbaar was het heel moeilijk wat te boeken, niks beschikbaar.
    Ik zou dan dus niet business vliegen (ben gekke henkie niet voor 3500 eus) maar economy. Zit ik achterin en chiel voorin :rolleyes: . En dan was het ticket ook nog geboekt voor zondagochtend vliegen en vrijdagochtend terug. Dagen NY aanplakken kon dus niet meer.
    Keuze was snel gemaakt. Ga niet mee voor vier dagen als hij alleen maar die beurs heeft etc. Mag ik weer de vrouw van zijn en handjes schudden...nee heb ik dit keer geen zin in.

Ik ga nog ff surfen kom straks nog ff kijken.

byeeeeee

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    btw meiden ik had iets van 1 maand geleden zo'n oproep gekregen voor uitstrijk maar heb nog geen afspraak gemaakt :oops: .

hanan zou vandaag komen schoonmaken maar michiel had het pinslot erop gedaan.... :oops: nu komt ze morgen..

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; oeps het pinslot erop, dat is niet zo handig. Gelukkig kan ze morgen komen poetsen ;) .
    Dus geen Vegas avontuur voor jou en Jaime. Ach ja, kan altijd nog een keer toch.

AM;wat een mooie fiets heeft Kyllian zeg ! Zo te zien vind hij het hartstikke leuk.

Sem; Jayna kan dus ook al een aantal stapjes alleen zetten, knap hoor !
    Arme sem, zooooo moe, misschien alleen maar een goed teken, zijn echt zwangerschapssymptomen. Nog een paar nachtjes slapen en dan hebben jullie de echo, zo leuk en spannnend !

Fajah; wat gezellig dat Jelte vannacht lekker bij je komt slapen. Lijkt me heerlijk als ze lekker tegen je aan kruipen. Lieke wil dat tot nu toe nooit. Wanneer ze in ons bed is wil ze alleen maar spelen.
    Ik vind de schoentjes voor Yorben ook erg leuk ! Stoer !

Kelly; hoe gaat het met Daynah?

Verder kan ik niet lezen.

Net even boodschappen gedaan en we hebben de eerste 4 smurfjes van AH binnen :D . Binnenkort ook maar ff de grote pluche smurfen halen. Denk dat Lieke ze prachtig vindt.

Ik ga ook op tijd mn bed in. Lieke kwam afgelopen nacht ook om 00.30. Na een flesje melk en een zetpil ging het wel weer. Ze moest zo huilen.

Vandaag op het kdv was het weer goed. Ze is een echte bandiet hoorde ik van haar leidster, ze haalt alle tassen van de andere kindjes leeg en alle laadjes moeten leeg, oh oh oh, de boef. Gelukkig is ze niet de enige die streken uithaald.

Ik kom later nog ff

Liefs Sap

4. Zo ik zit naar de afvallers XXL te kijken. Echt niet normaal hoeveel sommige zijn afgevallen in 3 maanden, dat wil ik ook :D
    Vraag me alleen af of ze iedere dag een uur sporten ofzo. Zal toch wel niet?

Kom morgen reageren. Ga weer verder kijken.

Lfs.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik zat er net ook even naar te kijken Kel, allemaal rond de 14 kilo he!
    Ik zit ernaar te kijken en ondertussen paaseitjes te eten. Voel ik me gelijk weer een slecht mens. Had ze beter niet kunnen kopen. Nou ja, morgen maar weer oppassen.

Laterzzz

Sap

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Oh en Kel, ik denk dat die mensen bij de afvallers wel elke dag sporten! Die staan toch onder begeleiding denk ik en moeten vast veel bewegen. (weet het niet zeker hoor, maar denk het wel).

7. De eerste familie was iemand die was 28 kilo afgevallen.......zoooooooooooooooooooooooo goed.

Jummie paaseitjes. Ik ga een kiwi nemen, bijna hetzelfde ;)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Een kiwi is zelfs groter dan een eitje, dus nog meer smullen :p

9. sappie

sappie Fanatiek lid

haha, idd bijna hetzelfde ;) .
    Dan neem ik nog ff een banaan.
    Ben de hele avond al aan het eten, moet ongi worden, dat is vast de oorzaak :( .

10. Goedemorgen,

Ben de 1ste vandaag. Hier weer een zware nacht gehad. Ben blij dat het vandaag mijn laatste dag is voor het weekend. Er ligt genoeg werk, dus kan dadelijk lekker aan de slag.

Sap: hahahahahaha ik heb toch nog liever een paasei hoor, maar de kiwi heeft ook gesmaakt.
    Leuk heh die smurfenactie bij de AH. Mijn moeder is ook bezig met sparen. Ik ga morgen weer de boodschappen halen, dus dat wordt ook flink sparen.

Sensee: Arghhhhh mannen heh, die begrijpen het soms ook niet. Ik zou hetzelfde reageren als jij. Balen van je reis naar USA dat ie niet doorgaat, maar ik zou denk ik ook niet gaan als je apart moet zitten in het vliegtuig en dan ook nog voor een paar dagen. Verder alles goed met Jaime. Het lopen gaat echt super heh.

AM: Hier heeft Daynah wel weer een halve nacht tussen ons in gelegen. Zal ook wel weer blij zijn als ze weer beter is, maar soms vind ik het zo lekker als ze lekker tegen je aan komt liggen. Leuk fietsje zeg. Hij is zeker blij mee zo te zien.

Fajah: Jelte nog heerlijk bij je geslapen vannacht. Hier begint ook volgende week de voorjaarsvakantie. Ik dacht dat ie gelijk liep met de rest van Nederland.

Sem: Heerlijk een korte week volgende week. Ben jaloers op je en ook op Robine die is ook altijd lekker veel vrij. Wat goed van Jayna dat ze nu ook gaat stappen ze hebben echt goed naar hun vriendinnentjes gekeken heh ;)

Verder kan ik niet teruglezen. Ga zo maar eens aan de slag. Er komt steeds meer op mijn buro, dus vervelen zal ik me niet. Hoop wel dat het snel 17.00 uur is. Ben echt toe aan weekend :D

Lfs Kelly

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Sensee: jammer dat Vegas niet door gaat. Maar je hebt gelijk om niet voor maar 4 dagen mee te gaan en alleen maar handjes te schudden. En wat betreft je bezorgdheid om Michiel, dat zou ik ook hebben hoor. Als Lenhard een half uurtje te laat is ga ik al zitten denken wat er zou kunnen zijn, aangezien hij maar 10 min onderweg is en nooit file heeft.
    Die lange dagen van mij trouwens, zijn nog maar te vol te houden momenteel. Gelukkig na de voorjaarsvakantie kortere dagen, omdat ik via het werk een opleiding ga doen en dan eerder thuis ben, dus dat is erg welkom nu…haha

AM: Kyllian doet het dus gewoon rustig aan met het lopen. Maar denk dat het vast niet lang meer gaat duren. In het voorjaar rent ie vast lekker buiten rond.

Sappie: hihi, die Lieke, dus een boefje op het kdv. Vind het zo’n heerlijk meissie, lekker vrij en komt goed voor zichzelf op, alleen maar goed toch! Mmmmm paaseitjes, ik heb er nog een paar van Zaph thuis liggen, heb er zo’n zin in! Lieke dus wakker in de nacht en zo’n verdriet. Gelukkig gaat het nu weer beter.

Kelly: ik heb gister ook nog een stukje afvallers xxl. Die mensen zijn echt heel veel afgevallen in 3 maanden. Maar wat Sap zegt, ik denk wel dat ze elke dag sporten onder begeleiding. Balen dat je weer een rot nacht hebt gehad. Hoe is het nu met Daynah? Werkse nog, op naar het weekend!

Fajah: lekker nachtje gehad met Jelte bij je? Zal ie zelf vast ook erg leuk vinden om bij mama te slapen!

LIS: hoe was de fitness gister? Heb je er meer aan dan gewone zwangerschapsgym? Ik wil wel weer iets gaan doen straks maar weet nog niet wat. Heb bij Jayna ook gezwommen, wat ook wel lekker was. Je moet straks zeker ook al vaker op controle of niet?

Robine: jammer dat we elkaar gister niet meer gesproken hebben. Hoe gaat het nu verder met je? Knapt Jill al een beetje op?

Zo, ga maar weer es ff wat doen hier op mn werk. Eerst ff koffiepauze en dan mentorgesprekken.
    Kijk zo uit naar het weekend. hebben lekker niks gepland. Dus ff lekker met t gezinnetje.

Nou kom later wel weer ff kijken!
    Liefs Sem

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Het is hier rustig zeg!
    Zit op mn volgende mentorkind te wachten, dus dacht....ff spieken....maar helaas....
    Ben ook niet zo slim bezig. Ben ik es een keer niet misselijk, eet ik mezelf misselijk aan de speculaaskoekjes die hier liggen.....bleeegh....stop er nu meteen mee!

Tot later!

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Sem; hhahaha, is ze een keer niet misselijk, wordt ze misselijk van de speculaasjes :) :) . Kon je ermee stoppen?
    Heerlijk een weekend alleen voor het gezin, geniet er maar lekker van.

Kelly; he meid weer een zware nacht achter de rug. Gelukkig heb je bijna weekend. Die gebroken nachten breken je op een gegeven moment op he? Lukt het een beetje met je werk? Met veel werk gaat de dag idd lekker snel voorbij.

Zonet belde de dierenarts voor de uitslag van Lola.
    Lola heeft meer dan 1.000.000 colibacterieen in dr lichaam. Waar het vandaan komt weten ze niet. :( . Gelukkig moet het met antibiotica te verhelpen zijn. Dus de arme hond moet weer aan de antibiotica, waarschijnlijk een maand lang. :( Nou ja, het had ook erger kunnen zijn dus ben blij dat ze niets met de nieren heeft of suikerziekte ofzo.

Lieke ligt nu lekker te slapen. Ik heb net al gezogen, gedweild en opgeruimd. Nu zo nog de wc/badkamer schoonmaken en heeeeeeeel veeeeeeel was strijken, bleeeeghh, maar moet echt, is een stapel niet meer normaal.

Tot later,

Liefs Sap

14. Zo heb net lekker gegeten. 2 bruine boterhammen met kipfilet en rosbief. Lekker mager dus. En als toetje een beschuitje met milner kaas...jummie

Sap: Heh wat naar van Lola. Dan is het nogal hardnekkig als ze zo lang aan de antibiotica moet zitten. Veel suc6 met strijken heb ik gisteren gedaan.

Sem: Heerlijk toch zo'n weekendje in het vooruitzicht. Mijn vader is jarig dus we moeten alleen daar naar toe op zondagmiddag. Denk dat het zaterdagavond dvdje kijken wordt.

Zo nog een paar uurtjes en dan is het weer weekend. Ga gauw weer verder moet nog wat brieven typen en versturen.

Tot laterrrrrrrr.

Lfs Kelly

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sappie: gelukkig dat het meeviel met Lola. Wel weer een maand aan de antibiotica dus, maar als het haar helpt, is ze er gelukkig wel van af. Jij ff aan de schoonmaak dus en strijken...baaaaaaaah, succes!

Kelly: jij ook een lekker weekendje voor de boeg. Geniet er van! Alvast gefeliciteerd me je vader en werkse nog even.

Hier krijgen we zo de groep kinderen. Hebben afscheidsfeestje van een meisje, dus op zich leuke middag. Nog tot 18.00 uur werken en dan lekker weekend!

xxx Sem

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, ik ook bijna weekend!
    Net naar VK geweest en alles weer prima. Koppie ligt alweer naar beneden en groeit volgens schema. Ook bloed geprikt. Was ook weer de laatste keer, zullen we maar denken.

Sem: veel plezier met het afscheidsfeestje. Tot 18 uur en dan ook lekker weekend. Geniet ervan met je gezinnetje.
    O ja, Sem, fitness is wel leuk, maar je moet er wel van houden. Ik wilde niet weer yoga gaan doen, had ik vorige keer al gedaan. Nu kreeg ik van tevoren wat info (en eigenlijk weet je alles al natuurlijk) en daarna half uurtje sporten. Ik heb het sporten na de bevalling nooit meer opgepakt, dus vond het nu wel een goeie reden om dit te gaan doen. Is ook nog 6 lessen na de bevalling. Motiveert me misschien om daarna door te gaan.
    Maar als je van zwemmen houdt... ik hou er niet zo van.

Kel: klinkt lekker hoor, je lunch. Hoe is het met Daynah?
    Wij zaten gisteravond op filmnet Deja Vu te kijken met Denzel Washington. Wel opgenomen, want ik kon het niet meer volhouden, maar volgens mij wel hele goeie film. En alvast gefeliciteerd met je vader!

Sappie: och, die Lola. Weer aan de antibiotica. Als het maar helpt, das het belangrijkste. Maar wat gek al die colibacterien en dat ze niet weten waar het vandaan komt?

Sens: kan me voorstellen dat je thuisblijft hoor. Als het maar 4 dagen is, en Chiel is ook constant weg. Had ik het ook niet gedaan. Hoef je Jaime ook niet te missen!
    Ik heb 7 maart trouwens in mijn agenda staan met jou en AM. Toch AM?
    Want Kyl moet morgen naar CB voor zijn prikken.

Fajah: leuke schoentjes! Heb je niets meer gehoord?

Ga zo maar weer een balisto halen. Heb vanmiddag wel heel gezond geluncht hoor, met een salade, dus het mag wel van mezelf ;)

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Even vlug meiden,ik ben er nog.
    Alleen even geen reacties,ben nogal moe,heb ik de laatste tijd nogal vaak,maar geloof dat sappie er ook last van had toch?
    *Gaap*
    Ga een keer op tijd mn bedje in.

Liefs xxxx

18. sappie

sappie Fanatiek lid

He Fajah; oooooh wat erg he die vermoeidheid. Ik had het er zo net nog over met Rick. Echt niet normaal hoor. We zeiden al tegen elkaar dat we maar eens een keer een pfeiffer (schrijf je dat zo?) testje moeten laten doen :) :) .
    Wanneer de zomertijd weer ingaat komt hopelijk alle energie weer terug.

Slaap lekker :)

xx

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Goedenavond!

Zo hier de boodschappen net nog ff gedaan, hoef ik dat morgen niet te doen! Hier ook een paar smurfjes gekregen Sappie ;) Ga morgen ff die pluchesmurf halen.

Kelly: joepie jij ook lekker weekend!

Semmi: werk je altijd tot 6 uur? Wel lekker om iets later op de dag te beginnen. Of maak je lange dagen?

Sappie: jeetje die Lola toch. Hoop dat ze over een maandje weer helemaal de oude is. Is ze makkelijk met het geven van AB?

LIS: Fijn dat alles weer goed was bij de VK! Behalve die Balisto verslaving dan he ;)
    7 maart heb ik ook staan! Gezellie!

Fajah: rust lekker uit!

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier morgen eindelijk naar het cb voor die prikken. Wel om een rottijdstip (13.45). Moet ik hm dus vroeg naar bed zien te krijgen en hm om kwart over 1 week wakker maken. Zal hij eind van de middag wel bekaf zijn. Volgende x zet ik die prikken wel zelf ;)

Deel Deze Pagina