Annemonique: haha, zelf de prikken zetten... Dat lijkt me vreselijk moeilijk bij je eigen kind. Leuk fietsje. Kan hij al bij de trappers? Slaap lekker Sappie! Erg om steeds zo moe te zijn. Wat raar van Lola, hoop dat de kuur snel helpt. Fajah: jij ook welterusten! LIS: goed zo, alles op schema. Koppie al naar beneden, hopelijk blijft dat zo. Semmi: dat is niet zo slim, zoveel koekjes eten. Ben je nog vaak misselijk? Zwemmen is idd lekker tijdens de zwangerschap. Kelly: he bah, weer een rotnacht. Maar is idd wel knus, samen in bed. Bastian ligt dan alleen vaak zo vreselijk te snurken als hij verkouden is. Sense: oh nee, dan zou ik ook niet gaan, als het maar voor 4 dagen is en je ook nog niet samen kunt zitten. Mijn vriend is tegenwoordig wat eerder thuis, hij werkt nu in Apeldoorn én maar 4 dagen per week. We willen graag in het noorden blijven en zijn op zoek naar meer werk in de noordelijke provincies. Verder weet ik het niet meer. Bastian was vanmorgen weer ouderwets vrolijk en heeft zijn eetlust terug. Vanmiddag heeft hij nog even hard gehuild maar dat was na een paracetamol weer over. Denk dat hij last van tandjes heeft, hij heeft ook steeds knalrode wangen.
Haha, nou...ben er nog niet uit hoor. Lijkt me sowieso niet handig om er voor de zomer aan te beginnen, met Canada en Nieuw Zeeland in het vooruitzicht.
Panda: gelukkig is Bastian weer lekker vrolijk! Wat heerlijk zeg Canada en Nieuw Zeeland! Wanneer gaan jullie? Kyllian kan nog niet bij de trappers. En die prikken zou ik ook niet bij mn eigen kind willen zetten hoor! Nu mag ie morgen lekker boos worden op de cb arts
Ook hier dus lekker weer weekend. Heerlijk. AM: Suc6 morgen bij het cb. Ben benieuwd hoe lang en zwaar ie is. Hoop niet dat Kyllian al te veel last gaat krijgen van de prikken. Panda: Wat een heerlijk vooruitzicht zeg om naar Canada en Nieuw Zeeland te gaan. Wanneer gaan jullie? Sappie: Laat die lente en zomer maar eens snel beginnen dan heh Fajah: Lekker op tijd je bedje in. Je heb groot gelijk. LIS: Fijn dat alles goed was bij de vk. Hoofdje dus al naar beneden. Kan dat nog veranderen of niet meer? Deja Vu dus wel een goede film. Ik heb hier I am Legend liggen van Will Smit. Hoor van iedereen dat ie wel goed is, dus zaterdagavond maar eens lekker voor de buis zitten. Sem: Ook jij lekker weekend nu. Heb je nog naar Wie is de Mol gekeken? Patrick is eruit heh. Weet nu bijna zeker dat het Edo is. Zo iedereen weer gehad. Ga zo op tijd naar me bedje. Morgen auto laten keuren, boodschappen halen en nog even sporten en 's-avonds komt mijn broer nog even langs met zijn vriendin. Druk dagje voor de boeg dus. Met Daynah gaat het wel wat beter, maar ze stond net weer in bed te huilen. Gelukkig ging ze snel weer liggen en slapen. Hoop nu echt op een betere nacht maar als ze nu al wakker wordt, ben ik bang dat het vannacht ook zo is.....helaas. Fijne avond allemaal. Lfs Kelly
Goedenmorgen meiden, Ben de eerste hier op mijn vrije dagje. Jayna was al om 7 uur wakker en dat is vroeg voor haar doen. Komt misschien ook wel omdat ze er steeds vroeger naar bed gaat. Voor 7 uur slaapt ze tegenwoordig al omdat ze zo moe is. Maar goed, maar gezellig in onze pyama´s aan een ontbijtje gegaan en net de stofzuiger al door het huis gehaald. Nu de wereld is mooi kijken. Ik kruip mn bedje wel weer ff in als Jayna tegen half 11 weer terug gaat...haha... Kom straks ff reageren,Jayna wil drinken, die houdt tegenwooridg van een flesje thee met melk, dus maar ff klaarmaken voor dr. tot zo! Liefs Sem
Zo, flesje thee snel gemaakt en nu ff reageren voordat Jayna in bad gaat, Kelly: hoe is het afgelopen nacht met Daynah gegaan? Ik hoop echt voor jullie dat jullie weer door hebben kunnen slapen. Ik heb de mol ook gekeken ja. Mijn mol er uit dus....grrrrrr.....zit er ook altijd naast! Weet het nu echt niet meer! Heb nooit aan Edo gedacht, maar begin nu toch te twijfelen. Volgende week finale? Fajah: jij ook al zo moe.....ik breng het zwangerschapskwaaltje lekker op jullie over he! Heb je een goed nacht gemaakt? Sappie: laat die lente en zomer inderdaad maar heeeel gauw komen! Lekker buiten in het zonnetje, daar krijgt een mens energie van! AM: succes op het CB, ben benieuwd naar de cijfertjes van Kyllian! Ik heb trouwens 2 lange werkdagen van 9 tot 19 uur en van 9 tot 18.00 uur. En dan de woensdag een korte dag van 12 tot 5. Op zich heel afwisselend werk, dus dag vliegt om. En altijd lang weekend met vr en ma vrij. Panda: lekker joh dat jullie canada en nieuw zeeland in het vooruitzicht hebben. Zie je het vliegen met Bastian een beetje zitten? Bastian dus ook last van zn tandjes......hadden ze hun gebitje maar vast compleet he! LIS: goed van je dat je voor fitness gekozen hebt dan! Ik weet niet of ik het zou kunnen. Ben niet zo sportief en laat het er elke keer al bij zitten. Maar wat je zegt, misschien dat je je stimuleert om straks door te gaan. Enne....die balisto automaat verdient goed aan jou...haha Nou, de wereld is mooi is weer afelopen dus tijd voor Jayna om te badderen. Tot later! Liefs
Goedenmorgen AM! Jullie er ook mooi vroeg bij en al klaar. Op zich ook wel lekker, heb je mooi wat aan de dag. Nogmaals succes straks op het CB. Jayna ziet nu barabapapa.....en zingt maar mee " papa...papa...papa!" Tja is dr favoriete woord, dus kan ook niet missen he!
En wij waren ook vroeg vanochtend. Jesse was gister bekaf van het kdv en heeft nauwelijks gegeten. Lag voor 19 uur op bed. Maar is ook weer snotje verkouden. Vandaag maar weer een poging doen om naar het bos te gaan en even Nieuwegein in. Toch maar kijke voor nieuwe schoentjes. Jesse heeft al gestofzuigd Kom later nog ff kijken, want jesse ligt alweer te huilen in bed.
Hoe is het weer bij jullie dan LIS? Hoop dat het lukt om naar het bos te gaan....hier alleen maar triest donker weer met regen, regen en nog eens regen. Jayna is lekker in bad geweest en heeft net haar fruit op. Is nu ff in de box aan het spelen, maar alweer moe. Dus straks maar weer naar bed, komt goed uit, kan mama meteen ook ff een dutje doen . Heb ik eigenlijk nog niet eerder gedaan, maar misschien helpt het om het vanavond wat langer vol te houden. Is ook zo saai voor Len als ik elke keer half 9 naar bed ga. tot later!
Hier is het ook somber buiten en het miezert, dus denk bij LIS ook Suc6 met schoenenjacht LIS! Semmi: jullie de box nog staan? Wel goed om ff een dutje te gaan doen! Ik moet Kyl zo naar bed zien te krijgen, aangezien we dus om half 2 naar het CB moeten. Ben bang dat het niet gaat lukken, echt moe ziet ie er niet uit Maar dan is ie om half 1 wel moe en om half 2 valt ie op het CB straks nog in slaap
Goedemorgen, Hier weer een gebroken nacht achter de rug...................... Sabino is de auto laten keuren en hij belde net de boardcomputer is stuk.........750 euro armer..................zo zonde van het geld, maar hij moet gemaakt worden. Moet me dan maar een maandje inhouden met shoppen . Mss maar eens goed ook voor me AM: Suc6 dadelijk bij het cb. Ben benieuwd naar zijn cijfertjes. Denk dat Kyllian het laatste is met zijn prikken heh. Sem: Hier ook een droevige dag hoor. Het is een grijze dag met af en toe wat regen. Slaap lekker. Gewoon even op de dag wat slaap meepikken nu het nog kan. Luister nou maar naar mij het is Edo LIS: Veel plz in het bos vandaag en de zoektocht naar nwe schoentjes. Zo maar vast een bammetje eten met Daynah kan ze daarna even naar bed, kunnen we daarna de boodschappen gaan halen. Vanavond weer Dancing Queen, krijg alleen visite, dus af en toe maar even kijken. Lfs Kelly
Kelly: ook weer een dure apk Balen he. Ben nu helemaal bang voor de apk hier volgende week Het is gelukt...hij ligt te slapen. Wilde alleen geen boterham (niet zo gek als het een uur eerder dan normaal is ). Heeft wel een flesje melk op, anders had ik hm echt niet naar bed gekregen.
Kyl, succes met je prikken! En wat heb jij een mooie driewieler! kelly, wat moet het vermoeiend zijn voor jullie...succes hoor! Hopelijk is Daynah snel weer de oude! Bij ons moet er een nieuwe versnellingspook in, we konden niet meer achteruit rijden . Zal zo'n 300 euries kosten, denk ik Semmi, jeetje zit Jayna nog in de box? Je zal nu wel effe een tukkie aan het doen zijn...lekker hoor! Robine, alles goed? Rustig aan maar en tot snel weer.... LIS: jesse ook al bekaf van het kdv....veel plezier vandaag! We hebben vanochtend buiten gespeeld...ik heb de tuin kunnen vegen en alles een beetje opgeruimd. Was nodig! Milou vermaakt zich wel met een harkje en een bal Mijn vriend is thuis, heeft last van zijn rug en kan niet veel. De auto is nu in de garage en kunnen we morgen ophalen. Het badje ging gisteren trouwens heel goed. Ze wilde eerst niet maar toen ze eenmaal stond en na 5 minuten ging zitten (de schijtbak) vond ze het geweldig! Dan maar zo. Gister met mijn zus en Lenn wezen shoppen maar deze keer voor de mama's Was gezellig en Lenn is zo'n makkelijke.....slaapt en eet alleen maar. Lekker knuffelen kan ie ook Toedels en tot latersssssss
Hey dames, Sorry voor mijn lange afwezigheid, maar het is hier allemaal een beetje kl*te gegaan. Ik had op een gegeven moment gewoon nergens meer tijd voor, mijn huishouden stond op de kop, en ikzelf was doodop. Heb de knoop dus doorgehalkt en ben afgelopen week gestopt met 's avonds werken. Albert en ik leefden langs elkaar heen en dat deed de relatie echt geen goed Dan maar wat langer doorsparen voor hetgeen we nog allemaal willen, maar gezin staat bovenaan. Hier ook alweer een dikke week ziekenboeg, alleen Linsey en ik zijn nog "gezond" Vandaag wel erachter gekomen waar Jordy last van heeft aangezien hij sinds vanmorgen bultjes heeft en dus de waterpokken heeft Albert en Kaily zijn ook goed ziek, maar wat dat precies is geen idee. Albert heeft vanmiddag een telefonische afspraak met de huisarts en hopelijk zegt hij dat ik met Kaily even kan langs gaan. Vanmorgen toen we belden zei de assistente dat ze vol zaten. Gisteren weer voor het eerst sinds mijn zwangerschap van Jordy gaan helpen in de winkel, pff dat was wel weer wennen zeg. Kregen de nieuwe directie ter kennismaking op bezoek dus wou zelf ook graag daar zijn. Verder nog druk met mijn cursussen. De cursus life-coach heb ik nu afgerond, zit te wachten op mijn diploma en ben nu gestart met de cursus pedagogiek. Bere-interessant maar wel ook pittig. Dit was het voor nu even, moet Linsey snel uit school ophalen, kom morgen weer even en zal dan ook even wat reacties plaatsen Liefs Angela.
Haaaai, Alles goed met iedereen? Hier ok hoor, had gister gewoon geen zin om mn pc op te starten..haha. Boodschapjes zijn al weer binnen, vanochtend lekker vroeg gegaan! Jaime drinkt uit n beker heh en best wel goed, je moet alleen opletten want soms zet ze die beker over dr neus en kin....en dan omkiepen heh. Ineens en heel snel. Brennied dat is handig buiten spelen en gelijk je tuin aan kant maken. Oh laat je Milou staan in bad? Ik vind dat doodeng. Jaime wil ook altijd staan maar dat mag ze niet. Moet er niet aan denken dat ze uitglijdt. Kel jee dat is niet weinig voor een computertje..Belachelijk eigenlijk zo duur. Hadden ze zo'n ding wel op voorraad? Hoor je ook weleens heh moet je nog lang wachten ook. En weer gebroken nacht jee dit is ook niks heh. Vind ze iets eng op dr kamer misschien? AM wat een gedoe en rottijd idd. Hoe laat krijgt Kyl zn bam normaal? Veel succes met de prikken. Ben benieuwd hoe het is gegaan. Lis shopse vandaag! Sem zou ook nog ff lekker een uiltje knappen als Jayna op bed ligt. Slaapt ze nog 's ochtends en 's middags? Thee is hier ook een van de favorieten. Vind ze ook gzellig, samen een koppie thee drinken. En iedereen aan de barbapapa..haha. T'is ook leuk heh. Haha. Jaime heeft tig dvd's van barbapapa en als ze die wil zien wijst ze naar de tv en zegt ze babapapa. Soms als ze geen zin heeft om te praten kort ze m af tot bapa..haha. Jaime kijkt nu naar het Molletje. Kennen jullie die? DIe is van onze tijd zeg maar, ik vind het zo'n mooie serie en zij gelukkig ook. Ik ga nog ff verder in huis. Wat kleine dingen hoor want Hanan had flink schoongemaakt gisteren. lfs
He hoi, ff snel vanaf mn werk, Sens; wat goed dat Jaime zelf uit een bekertje kan drinken. Lieke kan het ook maar moet er wel bij blijven anders vliegt al het drinken door de kamer . Het molletje zegt me even niets...zou ik dan toch ook moeten kennen. Angela; klinkt druk en zwaar bij jullie. Veel beterschap voor iedereen en succes met je cursussen. Brennied; leuk he in de tuin met je meissie. Zo leuk om te zien hoe ze aan het harken en scheppen zijn. Met stokjes over de grond gaan is ook erg leuk! Gelukkig ging het goed in bad. Wat fijn dan Lenn zo'n heerlijk mannetje is. En heerlijk lekker voor jezelf geshopt. Kelly; balen van je auto zeg, duur zo'n computer. En weer een gebroken nacht....balen. Hoe gaat het met het lopen van Daynah? Wil ze nog achter dr loopwagentje? AM; veel succes op het CB. Hoop dat Kyl niet in slaap valt voor de ogen van de arts . Sem; je hebt gelijk om lekker je bedje in te kruipen op de momenten dat Jayna ook slaapt. Is voor Lenhard idd wel gezelliger als je s'avonds wat langer op bent dan. LIS; veel plezier in het bos ! Hier is het de hele dag al droog ! Heb je leuke schoentjes gevonden? Verder weet ik het niet meer, Net even de stad in gelopen, had lunchpauze. Heb het idee dat Lieke opeens overal uitgroeid qua rompertjes, pyama's en sokken. Heb dus rompers en sokken ingeslagen. Pyama's nog niet gevonden, komt volgende week wel. Ik ga gauw weer aan mn werk. Nog een paar uurtjes en dan weekend. Doei, Liefs Sap