November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sap: Dat heb idee heb ik ook van die pyjama's. Of ze zijn gekromen in de was ofzo :eek: . Daynah wilt zeker nog achter haar loopwagen lopen. Ze is er niet weg te slaan :)
    Werkse nog even.

Sensee: Molletje ken ik niet. Komt dat ook op Ned 3? Wat goed van Jaime dat ze al uit een bekertje kan drinken. Daynah weigert nog steeds haar tuitbeker en wil alleen nog maar de fles. Vraag me af waarom dat zo is.

Angel: Heh jakkes iedereen bijna ziek. Beterschap voor ze.

Brennied: Ook lekker duur zo'n versnellingsbak. Heb je nog leuke dingen voor jezelf gekocht? Wat heerlijk zeg dat Lenn zo makkelijk is.

Daynah slaapt nog, dus als ze zo wakker is gaan we boodschappen halen. Sabino is net thuis en de auto wordt nog een stukje duurder 1000 euro :confused: Maar goed dan hebben we ook nieuwe banden en nog wat andere nieuwe dingen. Hebben zelf nog korting gekregen van 300 euro omdat Sabino daar altijd komt met zijn auto van de zaak. Moet er maar niet te lang over nadenken. Wordt dus een zuinig maandje hier in huize Capelle....

lfs kelly

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie: gezellig zo met Milou in de tuin. Dan is het weer bij jullie een stuk beter als hier! Jayna zit inderdaad nog wel eens in de box. Speelt ze zomaar een half uurtje in. Vind het wel lekker, heb dan ff mn handen vrij en hoef niet te kijken wat ze nu wer uitspookt ;) We laten m nu ook maar staan totdat dr broertje of zusje er is. Dan kan ie weer omhoog.

Angela: poeh, drukke bedoeling bij jullie weer. Je hebt gelijk, gezin op nummer 1! Succes met je werk en de cursussen!

Sensee: Jaime de barbapapa fan....haha....heeft ze toch ook knuffels van of heb ik dat mis? Wat knap dat Jaime al uit een beker drinkt. jayna doet dat soms wel eens bij mij. Ze drinkt nu eindelijk uit een harde tuitbeker.

Kelly: lange leven de citroen boardcomputers! Ik heb net vandaag de 1200 euro voor onze auto overgemaakt...grrrr :x Jullie dus helaas ook pech, echt kl*te! Geen shopmaandje voor ons dus! Maar wat je zegt, het moet toch weer gemaakt. Balen dat jullie weer een rotnacht achter de rug hebben. Hoe is het nu met Daynah? En ik zal naar je luisteren, ik ga ook voor Edo...maar ow wee als hij het niet is! Haha :)

Sappie: hier laatst ook een heel stel romperrs en nieuwe pyama gekocht. Dan zo ineens is het allemaal weer te klein. Jij nog ff werken dus en dan lekker weekend. Nog plannen?

Robine: hoe is het nu met je meid? Mis je hier wel hoor! Spreek je vanavond vast nog wel ff ;)

Hier lekker tukkie gedaan anderhalf uur. Net bammetje gegeten met Jayna. Had nog wel even naar buiten gewild, maar het blijft maar regegen, bah niks aan.
    Misschien zo maar ff foto's plakken van Jayna dan.

tot later...

liefs

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jezus Kel wat een geld zeg :confused: . Banden zijn ook best duur heh. Wel lekker dat je iig nog wat korting kreeg. Welke tuitbeker heb je?
    Hier wilde ze eerst dat ding ook niet hoor. Maar goed op het kdv hebben ze 's middags sap met een koekje. Alle 'grote' kindjes hebben dan een tuitbeker en zitten met zn allen aan de tafel. Eerst moesten de leidsters die beker vasthouden voor haar maar goed dat kan natuurlijk ook niet altijd. Op een gegeven moment deed ze het zelf en vond hem ok. Toen hier ook ingevoerd..haha.
    En molletje komt volgnes mij niet op nl 3.

Sap lekker aan het werk of valt het tegen? Rompers zijn lastig heh. Hier ook hoor dat ze ineens zo krap zitten. Maar hier ook lange broeken.
    Nog leuke plannen voor het weekend?
    Jij schreeft volgens mij nog over Lieke met alles uit de kasten trekken op kdv...haha wat een boef!

Jaime ligt te slapen nu. Ze gaat meestal rond 13 uur dr in. Ook het ritme van kdv waardoor ze nu 2 keer naar buiten gaat op een dag. Dat vindt ze erg leuk.
    Zo nog ff naar de super op de biltstraat, was vanochtend vergeten gehakt te halen. Zo stom, zit je in de auto en denk ik ineens...gehakt...ja ga dan ook niet meer terug. Lasagne zonder gehakt is ook niet lekker dus echt ff nog een keer gaan.

Tot later!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en dit is het molletje..herkennen jullie m ?

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sem hier geen knuffels van bapa. Ik vind ze niet zo lijken. Wel een spaarpot (grote roze had ik gekocht na onze eerste meeting toen hier in Utrecht) bordjes, boekjes etc.
    regen bij jullie wat balen zeg! Hier is het wel bewolkt maar geen regen of iets.

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeeeeeel vaag zegt het molletje me wel iets. Ik word echt TE oud.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hahaha. Moet je ff Youtube kijken hebben ze vast ook molletje, als je het liedje hoort moet je het toch kennen sap en anders....hahah.

Hier ook regen nu :cry: . Dat wordt dus niet de kinderboerderij en heb ook geen zin om dan lopend naar de biltstraat te gaan, erg heh.
    Jaime ligt nog te pitten ruim twee uurtjes nu. Dat wordt dus straks dubbel pret want dan is ze altijd heeeeeel gezellie.

Ik ga nog ff een koppie thee inschenken.
    Heb zin in de zomer..lekker in de tuin 8)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik ken dat molletje ook niet hoor sens?

Nou ik ben vroeg in bed gegaan,maar ben nog steeds zooooo moe,weet niet wat ik heb hoor. :rolleyes:
    maar tis lekker weekend en ze geven mooi weer af,dus daar word ik vrolijk van :)

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heb ook al 2 wafels naar binnen gewerkt ,want die had Jelte mee van school vandaag die hij moest verkopen(ik had er ook een paar gekocht natuurlijk)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou zeg stelletje cultuurbarbaren ;) :) .
    Hij zat vroeger ook in een bijrol bij de Sendung mit der Maus!

Fajah hier ook algehele malaise. T'is gewoon het weer heh.
    Die zomer moet gewoon komen. Lekker naar het park, strand, terrasje..

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sorry Sens die mol is bij mij niet bekend :rolleyes:

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    mn zus belde net of ik zin heb om mee te gaan naar de musical van Dirty Dancing.ik ben niet zo musical-achtig.
    En jeetje wat kost dat geld zeg.
    Een ticket plus eten erbij 1ste rang kost 105 euro.
    ga daar nog eens over nadenken hoor.
    Het is in Utrecht (kom ik op de koffie hoor Sens ;) )

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaaaa volgens mij ken ik hem wel.
    En dat over die muis, is dat dat oranje muisje? Of begin ik gek te worden? :) :) :) :)

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; ik ben ook niet zo van de musicals en dan is 105euro wel veel geld.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja vind ik ook veel geld hoor sap.ik zou dan meegaan voor mn zus,maar niet omdat ik het zelf nu zo leuk vind.dus eigenlijk een domme reden om te gaan hé?
    Denk ook niet dat ik het ga doen hoor.
    kan ik veel leukere dingen van doen van het geld. :)

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha ja die oranje muis, er zit ook een olifantje in die serie. Haha. Op WDR3 was dat vroeger..

Fajah idd duur heh die musicals! Maar het is wel heel mooi hoor. Zoveel mensen die op zo'n podium staan zingen dansen, kostuums decor etc.
    Is in het Beatrixtheater toch?

Via de hyves was ik een oud klasgenoot van mij tegengekomen en die speelt in de musical dirty dancing..grappig heh.

En je bent welkom op de koffie hoor!

Gooi het nogmaals maar weer in de groep maar gaan we nog een grote meet doen een keer?

Ahhhh Jaime ontwaakt!

Tot straks!

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja tis in het beatrixtheater

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Hahahahaha, ja ook een olifantje...ik weet het nog.
    Enne, roep maar een datum !

Fajah; als je alleen voor je zus meegaat zou ik het niet doen, zonde van het geld ;) . Ik vind musicals erg vermoeiend. Ben een keer geweest maar viel bijna in slaap. Niets voor mij.

Ik ga opruimen..lekker naar huis.

Tot later,

Liefs Sap

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik kan me het molletje ook niet echt herinneren, maar een ex-collega begon er een tijd geleden ookal over dat het heel leuk is voor kleintjes :D

Hier ff snel de cb-uitslag ;) Prikken gingen goed, alhoewel hij wel boos werd en dan heel sterk is. Verder was alles goed. Hij is nu 79 cm en weegt 10.6 kilo. Helemaal goed los loopt ie wel binnen een maand zei ze. Het gaat sinds vandaag trouwens ook heel goed met het lopen! Hij loopt continu kleine stukjes (tot 7 stapjes ofzo) los. Heb wel wat geprobeerd te filmen, zal straks eens kijken of er iets van gelukt is.

Deel Deze Pagina