AM:hihihihi wat een engerd zeg die man van je hahaha. op die andere foto ziet hij er beter uit hoor Lief die foto van jou toen je klein was zeg. Ow en die bruine schoentjes van Kyllian waar had je die ook alweer gekocht? Ik vind die wel leuk voor Jelte,maar weet niet of ze die in zn maat hebben? Ik zat vanmorgen al om 8 uur bij de kapper,weer lekker gekleurd en geknipt.heerlijk.... Nu gaan we eerst naar AH ,smurfjes halen tot later
Goedemiddag allemaal, Daynah heeft gelukkig weer wat beter geslapen. Ze kwam alleen een beetje vroeg voor de fles 5.30 uur, maar ja het eten is momenteel nog niet echt goed, dus dan krijgt ze honger. Uiteindelijk daarna toch weer in slaap gevallen tot 8.00 uur, dus dan valt het wel weer mee. Ik mis het uitslapen soms wel tot een uur of 10, maar dat zal er voorlopig niet in zitten Ze ligt nu weer in bed te slapen. Vanmiddag willen we gaan zwemmen. Ben benieuwd hoe ze het nu gaat vinden. Paar maanden geleden vond ze het niet zo leuk. Fajah: Zo jij was er ook vroeg bij vanmorgen. Wat voor kleur is je haar geworden. Blond weer? AM: Kyllian last van zijn prikken gehad of nog niet? Kan wel even duren voordat ie er last van krijgt. Daynah was op de dag zelf ook niet zo in haar hum. Ik vind Kyllian toch wel een beetje op jou lijken van vroeger. Brrrrrr wat ziet Djurre er eng uit Sensee: Wow Jaime alweer 16 maanden. Daynah wordt dinsdag alweer 15 maanden. Gaat echt snel allemaal, voor je het weet zitten we alweer hun 2de verjaardag te vieren. Moet er nog even niet aandenken hoor. Kan verder niet lezen. Ga nog een beetje opruimen en de zwemspullen maar vast klaarleggen kunnen we dadelijk gelijk weg als ze wakker is. Fijne dag allemaal. Jammer dat het weer zo saai is. Lfs Kelly
Goeiemiddag! Hier heerlijke nacht gehad. Jesse kwam wel om half 7, maar na wat gedraai en gekeer bij ons in bed weer in slaap gevallen tot bijna 8.15 uur. Ik mis het uitslapen tot minimaal 10 uur ook hoor Kel! Maar ja, hebben we zelf voor gekozen he. AM: ik vind Kyllian ook echt wel op jou lijken hoor! En mooie cijfertjes op het CB. Hoop dat Kyl niet ziek wordt van de prikken. Maar dat hoeft niet he. Jesse heeft er ook geen last van gehad. Sens: JOEHOE! Gefeliciteerd met Jaime. 16 maanden alweer! Wat gaat het toch hard. Had jij 7 maart ook nog staan? Verder kan ik al niet meer lezen! Gister zijn we niet meer naar het bos geweest. Het motregende hier, dus we zijn alleen effe Nieuwegein in geweest. Jesse heeft nieuwe sportschoenen gekregen, Lacoste want ze hadden geen K-Swiss. Waren nog niet binnen. Ach, binnenkort nog maar eens kijken, want ik vind sportschoenen toch wel erg stoer staan. Vandaag al gestreken, boodschappen gedaan (doe we eens in de maand online, luxe he) en Wes is weer naar de Gamma om nog een pot verf te kopen, zodat de nieuwe kamer van Jesse nog een keer geverfd kan worden. Nieuwe bed staat al in elkaar en de kast bijna. Gaan wij maar een paar dagen op zolder slapen, zodat onze slaapkamer als opslag gebruikt kan worden en de computerkamer leeggemaakt. Morgen naar vriendin van mij in Noord-Holland. Haar 2e dochter is van 24 november 2006. Oudste wordt in april 3 jaar. Ben benieuwd hoe dat nu gaat met die kinderen. Hoop dat ze beetje samen kunnen spelen. O ja, Brennied. Ben benieuwd hoe het bij jou is dit weekend! Jesse's oor ziet er wel weer goed uit. Donderdag had Jesse wel weer wat koorts op het kdv, maar gelukkig was het wel goed gegaan. Ga nu nog maar ff surfen. Tot later!
AM: dat vind ik ook lopen hoor! Dat gaat in het begin nu eenmaal met vallen en opstaan! Sens: meeting in april is prima. Maar hou geen rekening met mij. Als het begin april is en in de buurt van Utrecht kom ik heel graag! Ligt er dan aan hoe ik me voel, maar weet nu al dat ik niet ver ga rijden als ik alleen ben.
O ja ik dacht al ik vergeet wat.......de meeting. Lijkt mij ook wel weer leuk. Voorkeur is wel dat het zonnetje er is Mss een leuk idee om naar een grote speeltuin te gaan ofzo. Wat heerlijk dat Jesse zo heeft geslapen LIS. Toch nog een beetje uitgeslapen dus. En idd we hebben er zelf voor gekozen toch. lfs Kelly
Fajah: die bruine schoentjes had ik via www.jottemkinderschoenen.nl gekocht, maar hij staat niet meer op de site. Het zijn 'first step' schoenen, dus denk niet dat ze ze in de maat van Jelte hadden Kelly: ohh gelukkig dat Daynah weer wat beter geslapen heeft. Nee 10 uur zit er zeker voorlopig niet in helaas....denk bij niemand Of ze moet een xtje uit logeren gaan? LIS: sportschoenen zijn ook stoer! Ik zie ze wel over 2 weken he, als ie ze dan aan heeft Doet Kyllian zn Kswiss misschien wel aan Druk weekend jullie! Veel plezier morgen! Gaat Jesse als zn broertje er is gelijk in het peuterbed? Hier vanmorgen naar een vriendje van Kyllian geweest. Ik vind het nu echt een veel leukere leeftijd worden, je ziet ze echt al veel meer op elkaar reageren
Hoi hoi, AM; brrr wat een enge foto van Djurre...maarre ik vind Kyllian echt wel op jou lijken als ik de foto's zo vergelijk. En Kyllian loopt echt ! Geweldig. En mooie cijfertjes voor Kyllian. Hoop dat hij geen last gaat krijgen van de prikken. LIS; fijn dat Jesse lekker heeft geslapen. En wat heerlijk dat hij ook even bij jullie in bed wil slapen. Hier is het altjd feest in bed, niet slapen, maar klimmen, klauteren, kriebelen en spelen . Dat is echt lekker luxe boodschappen online bestellen! Goed idee voor als je een keer geen zin hebt of ziek bent. Fijn dat het oortje van Jesse goed gaat ! Veel plezier alvast voor morgen bij je vriendin. Gaat vast leuk worden met de kindjes bij elkaar. Kelly; veel zwemplezier. Hoop dat Daynah het ook leuk vind ! En het weer saai? Hier niet hoor, de zon schijnt al de hele dag. De deuren staan hier heerlijk open. Goed idee lijkt me een meeting ergens waar een leuke speeltuin is met een groot terras voor de mama's . Ergens april, mei is prima (weekend 18-19-20 kunnen sem, kel, robine en ik niet ivm weekend center parcs). Hier alles goed, huisje weer helemaal schoon, alle was gestreken, Rick naar het voetbal, Lieke slaapt, en ik doe niets meer . Ga ff een bammetje eten, is er een beetje bij ingeschoten. Oh ja, kreeg gisteren van mn schoonmoeder een hele tas vol met kleren voor Lieke (maat 92 en 98). Ze was ff gaan schoppen . Moet zeggen dat het meeste er erg leuk uitziet dus mama is blij . Tot later, Liefs Sap
Zo he Sappie....laat mij eens zo'n schoonmoede rhebben Met een goede kledingsmaak natuurlijk Wat zat er voor leuks bij?
Hahahaha, AM maakt toch niet uit joh, foto's zijn altijd leuk om te kijken. En het ook nog eens goed voor het vullen van de pagina's
Een zandkleurige zomerjas (manteltje, vrij lang, uitlopend in A-lijn) Een gele polo Rood shirtje met lange mouw schattig groen jurkje Bruin jurkje (zo'n ballonjurkje) roze polo Dat was het geloof ik, echt lief hoor !
Ik kan tot nu toe elk weekend nog wel in april en mei. Alleen ik moet mn nieuwe rooster nog krijgen en daarin heb ik ook bereikbaarheidsdienst. Weet nog niet wanneer, maar als ik dienst heb kan ik niet aan de andere kant van het land gaan zitten natuurlijk Dus laten we maar gewoon een datum of 2 datums prikken ofzo?