November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Maaruhh maat 98..kan ze dat in de zomer dan al wel aan? Kyllian zit qua broeken nog steeds in 80, bovenkleding wel 86. Voor van de zomer heb ik dus wel bovenkleding 92 en broeken 86.

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Alles hangt in de kast, en Lieke slaapt...

Misschien later nog.

Lfs

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke heeft nu bovenkleding het meest al in 92 aan.
    Onderkleding 86.

Wat ik heb gekregen in maat 98 ziet er niet echt supergroot uit, dus denk dat het wel goed gaat komen.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ahh ok en bij jurkjes maakt het natuurlijk ook niet uit. Ze is ook iets langer dan Kyllian geloof ik he. Ik zit maar te wachten tot zn beentjes iets groeien, zn broeken in maat 80 zijn bijna allemaal versleten door het kruipen :p Vind het zonde om nog maat 80 te kopen.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Anders koop je toch gewoon 86 (verstelbaar in de taille) en dan sla je de broekspijpen een keer om. Staat ook stoer toch.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Als we beetje begin april doen kan lis ook mee!
    5 of 12 april?
    Mei wordt voor mij iets lastiger tenminste. Begin mei is het lang weekend vrij door k'dag, hemelvaart en bevrijding (overheid is dicht dan) dus wij wilden dan lang weekend weg gaan. Half mei zijn Chiel en ik jarig in het weekend, hebben we ook nog een bruiloft op mn verjaardag :( en de laatste week van mei gaan we op vakantie.

Wij waren gister al om half elf naar bed gegaan...ben nog steeds moe :( .
    Jaime kwam vanochtend eerst om kwart voor acht. Na het pappie ging ze nog ff een uurtje slapen maar toen was het echt genoeg. Nu ligt ze er al weer sinds kwart voor 1 in. Die slaapt ook ineens zoveel...

Sap wat lief van je schoonmoeder zeg! het A-lijn jasje klinkt heel leuk.
    Maar idd wat AM schrijft past ze dat wel deze zomer? Anders ff heet wassen ;) .
    Jaime zit nu in maat 86 volgens mij. Maar verschilt ook wel qua merk kleding. Rompers maat 86-92.

AM leuke Kyllian spam. Vond hij het fietsen leuk?

Kel jij ook nog steeds zo moe. Wat een tijden ook zeg. Idd wat AM schrijft weekendje logeren?

Lis maart genoteerd! Ben af en toe een beetje een zeefje.
    Kan al lang niet meer verder teruglezen dus weet ff niet meer wat geschreven is.

Ga vast voorbereidingen treffen voro eten vanavond. Vriendin met haar vriend komen langs.

lfs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: Ja doe ik ook bij sommige broeken, maar heb er ook een paar met zo'n vaste omslag...is geen gezicht dan. Ook is de bovenkant zo ruim (van kruis naar middel is ook hoog dan). Niet echt uit te leggen, maar is bij veel broeken iig nog geen gezicht haha.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: heerlijk zeg dat ze zo goed slaapt! Hier juist weer wakker vannacht. Na een paar keer er naartoe te zijn gegaan, maar bij ons op bed gelegd.
    Hij vond het fietsen leuk!
    Veel plezier vanavond!

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Is Kyl dan wakker wakker of zijn het losse huiltjes?
    Hier nl nu sinds een week of anderhalf (zou het met lopen te maken hebben) dat je dr wel af en toe hoort huilen, maar na een minuut of anderhalve minuut stopt dat weer.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ga nu trouwens echt beginnen....zalm met tomaat ui en pesto sausje uit de oven. Bedenk me nu alleen dat ik shit vergeten ben om tagliatella mee te nemen...bleh bleh

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Lastig dan he AM, dan moeten zn beentjes nu maar snel een beetje gaan groeien. Geef m een beetje pokon :) :) .

Sens; het jasje past Lieke nu al ! Hebben natuurlijk wel ff gepast, is maat 92.
    Veel plezier met jullie vrienden. Wat staat er op het menu?

05 april - Sap kan wel
    12 april - Sap kan wel

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Klinkt lekker Sens !

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nee als hij eenmaal huilt dan blijft ie ook huilen. We hadden nog wat extra drinken gegeven en kregen het flesje niet meer terug. Hij moest en zou zijn flesje vast blijven houden. Heeft toen nog even in zn eigen bedje geslapen, maar was na een uur weer wakker. Toen maar bij ons geslapen en om half 6 was ie weer wakker. Flesje gekregen en daarna wel nog even in zn eigen bedje tot half 8 geslapen.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    05 april - Sap, AM, Sens

12 april - Sap, AM, Sens

15. sappie

sappie Fanatiek lid

AM; pas maar op met die fles, hoorde een tijdje geleden dat een kindje was gestikt omdat het een stuk van de speen had gebeten en heeft het toen in de keel gekregen, brrrrrr eng toch.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ojeetje dat klinkt idd wel eng Sappie, je weet maar nooit wat ze doen he. Maar zn bedje ligt ook nog vol knuffels, kan natuurlijk ook altijd iets mee gebeuren. Brrr niet te lang bij stil staan.

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Inderdaad maar niet te lang bij stilstaan, al die enge gevaren die overal maar schuilen, brrrr.

De zon is hier inmiddels ook verdwenen achter heel veel wolken. Jammer.

Volgens mij hoor ik mn meisje, gaan we zo maar ff wandelen naar de eendjes, gezellig.

Tot later,

Liefs

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Veel plezier bij de eendjes met Lieke.
    Hier ligt ie alweer 2 uurtjes te slapen, die is ook vast heel moe geweest.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Yorben ligt in bed en chris is aan speeltoestel bezig,ga zo nog even helpen,nu begint het ergens op te lijken.
    Vanavond gaan we lekker gaan wokken met zn tweetjes.

05 april - Sap, AM, Sens

12 april - Sap, AM, Sens,Fajah

19 april- Fajah

26 april -Fajah

waar willen jullie de meeting doen?

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:veel plezier bij de eendjes met lieke