Hallo allemaal, Robine: Fijn dat je er weer bent. Leuke foto's van Jill weer. Dat ze in haar speelgoedkist zit is er cute. Veel plz op het kraambezoek. Sandra maakt het wel spannend allemaal zeg. Fajah: Beterschap. AM: Daynah heeft dat ook wel hoor, als er bezoek is dan is even van slag en wilt ze niet echt gaan slapen. Vrijdag kwamen mijn broer en schoonzus langs. Ze mag dan altijd wel even opblijven, maar om 20.00 uur toch naar bed gebracht, maar dan gaat ze brullen joh. Ze wilt er dan gewoon bij blijven. Uiteindelijk is Sabino er even bij gaan zitten en is ze toch in slaap gevallen. Panda: hihihihihi Bastians driftbuien filmen is wel leuk voor later, ja. Leuke foto's van Bastian ook. Sem: Weten jullie al wat jullie precies willen voor de kamer van Jayna. Lijkt me wel raar hoor om een ander kamertje uit te zoeken. Ze worden dan zo groot. Daynah net een bammetje gegeven, maar ze was echt aan het klieren zeg. Brood weer uit haar mond halen en op haar bordje leggen. Worst er tussenuit pakken.....grrrrr. Heb haar nu lekker op bed gelegd. Vanmiddag langs me vader die viert zijn verjaardag. Ben van plan om niet teveel gaan snoepen. Wil natuurlijk dat er dinsdag weer een kilo eraf is. Fijne zondag allemaal. Pfffff weekend gaat veel te snel zeg. Lfs kelly
Goeiemiddag, Haha Kel die Daynah is ook flink aan het testen heh. Veel plezier bij je vader vanmiddag. Robine gezellig dat je er weer bent! Leuke foto's van Jill ook. Ik vind haar haar los met een speldje aan de zijkant erg leuk. Hoe was het gelopen met die andere solli dan? En als je het zo niet leuk vindt dan moet je idd echt solliciteren hoor, chaggie zijn de hele tijd is ook niks. Fajah hoe voel je je? Hoop dat het niet doorzet voor je, die griep is niet leuk vooral niet als het zo lekker buiten is. AM arme kyl! Heeft ie nog lang doorgeslapen vanochtend? Panda haha ja filmen en foto's maken! Is grappig om te filmen en dan na een paar maanden terug te kijken, dan zie je zelfs dat het zo snel is gegaan. Leuke foto's trouwens! Sem nieuwe kamer voor Jayna kopen? Met een echt bed? Hier was het gezellig gister. Ik ben alleen tamelijk brak vandaag zeg. We gingen half twee pas slapen en dat ben ik gewoon echt niet gewend. Had een paar wijntjes gedronken. Maar ze hadden ook een fles prosecco meegenomen voor ons. Dus chiel had die opengemaakt en ik had anderhalf glas daarvan, nou dat was dus niet zo'n goed idee..... Ik ga ff een koppie groentesoep nemen. Hoop dat Jaime niet de hele middag slaapt dan gaan we noge ven naar elsenhoven in amstelveen, is een kinderboerderij heel erg leuk. lfs
Goedenavond meiden, Fajah: lekker ff met je man uit eten geweest dus, lekker hoor. En toch weer aan de kinderen gedacht met de gewonnen stickers....haha Kelly: Daynah dus ff aan het uitdagen. Irritant is dat he, als ze alles weer uit hun mond halen. Nog gefeliciteerd met je vader. Gezellige verjaardag gehad vanmiddag? We zijn er nog niet helemaal uit voor Jayna haar kamer. In ieder geval roze en prinsessen Robine: fijn dat je er weer bent meid. Zo balen voor je dat het nog steeds niet mee zit met je werk. Hoop echt dat je snel een leuke andere baan krijgt, want niks erger dan elke dag met tegenzin naar je werk gaan. je bent al liever bij je meissie thuis, maar met zulk werk is het helemaal kl*te om weg te gaan.Ga heel erg voor je duimen! Leuke spam van Jill hoor! Mooi meissie is het toch! Panda: hier ook 1 die vergeet te filmen de laatste tijd, moet nodig weer gebeuren. Enne....tja zo'n driftbui is idd wel leuk voor later ja....hihi AM: hoe is de nacht gegaan met Kyllian? Wel leuk dat je vader nog ff langs kwam, maar inderdaad dan toch teveel indrukken net voor het slapen gaan. Sensee: Gezellig avondje gehad dus gister. Wijntjes wel gesmaakt dus Vanmiddag nog naar de kinderboerderij geweest? Jayna krijgt inderdaad een nieuwe kamer als haar broertje of zusjes geboren is. Dan kan die naar de babykamer en Jayna krijgt een prinsessenkamer. We zijn nu wat aan het orienteren naar bedden. Peuterbed of groot bed met front of hekje er voor. Hier vanmorgen met koppijn en brak wakker geworden, na toch een goede nacht. Lenhard was zo lief om om kwart over 8 al een uur met Luca en Jayna te gaan wandelen, dus kon ik nog even blijven liggen. Toen ontbeten samen, maar daar werd is misselijk van. Toch nog even terug naar bed tot 12.00 uur, waarna ik een stuk opgeknapt was. Len is vanmiddag met de buurman naar de voetbal geweest en ik ff met Jayna bij mijn ouders op bezoek, waar Jayna het spelen met auto's helemaal ontdekt heeft Overmorgen de echo, vind het zoooo spannend! Nou ga Jayna zo op bed doen, fijne avond! Liefs Sem
De knoop is doorgehakt, maandag na de vakantie ga ik mn ontslag indienen. Dan heb ik nog 3 mnd om iets anders te vinden, maar ik moet dit echt doen anders gaan we(ik) er aan onderdoor. Sem: Spannend hoor, bijna de echo! Op naar de 2 ling Sens: Nog l;ekker naar de kinderboerderij geweest vanmiddag? Was t bij jullie ook mooi weer?! Kel: Tuurlijk is die kilo er dinsdag weer af! Weet het zeker! Was de verjaardag leuk? Jill is beetje zielig. Slaapt al vanaf 17 uur, eet niks en is de hele dag hangerig en huilerig/ driftig. Arm kind, weet niet wat ze heeft. Vandaag ff op kraamvisite geweest bij Willem( 1 maand), erg lief weer hoor. Daarna verjaardag van John zn oom en toen lekker met een Mc donalds op de bank geploft. Gadver we hadden de wintersportburger genomen, geen aanrader, echt mega veel kaas erop. John en ik werden er allebei behoorlijk misselijk van. Meiden, fijne avond!
Joepie Robine is er weer! Niet teveel druk op jezelf leggen he door te zeggen dat je minimaal 10 sollicitatiebrieven de deur uit moet hebben. Het gaat je vast lukken om een leuke andere baan te vinden! Gezellig een dagje naar Blijdorp geweest zo te zien, leuk om Jill weer te zien En spannend van je vriendin! Kelly: gefeli met je pa! Is het gelukt om je in te houden met snoepen? Daynah ook een slechte eter vandaag, Kyllian ookal. Sens: ging het een beetje met je brakheid vandaag? En nu naar A'veen geweest? Semmi: vervelend dat je weer misselijk bent geweest. Oehh leuk de echo al snel, spannend he. Kylian heeft vannacht wederom slecht geslapen. Ik heb er dit x alleen niet heel erg veel van gemerkt Ik werd om 3 uur vannacht wel wakker toen hij ineens bij ons op bed wakker werd en huilde. Blijkbaar had mn vriend hem om 1 uur al uit zn bed moeten halen en bij ons op bed gelegd. Daarna heeft ie nog wel (na een poos huilen) op zn eigen bed doorgeslapen tot 's ochtends. Vanmiddag zijn we even naar de kinderboerderij in Ngein geweest, weer eens wat anders dan elke x Houten
Robine: Ja toch maar alvast je ontslag indienen? Er aa onderdoor gaan moet ook niet natuurlijk, dus misschien dan wel de beste keus. Jill ook anders dan normaal, vervelend voor dr en voor jullie natuurlijk. zal ze vanavond zeker wel wakker worden als ze al vanaf 5 uur op bed ligt?
Robine: het gaat helemaal goedkomen meid! Denk dat je een goede keus gemaakt hebt voor jezelf en je gezinnetje! Dikke knuf van ons! AM: leuke spam van Kyllian. Op de laarsjes lopen dus niet zo'n succes. Goh, eet Kyllian zn warme maaltijdf echt zo op? Jayna wil het alleen maar geprakt.
Semmi: meestal gaat het eten zo wel goed, maar dus niet altijd. Hij wil zelf eten en als we het dan prakken gaat alles ernaast, dus meestal krijgt ie het zo
Goeieavond allemaal! Robine, wat een klote-situatie zeg....hopelijk lucht het je op nu je de beslissing hebt gemaakt! En je vindt vast snel wat anders. Leuke Jill- spam! AM, wat een snoepie die Kyl. En dat ie dat allemaal opeet hier moet het ook echt geprakt worden net als jayna en dan eet ze goed Semmi, leuk om voor Jayna al een nieuwe kamer uit te zoeken, lekker ideetjes opdoen. Dus vandaag een bietje brakjes gelukkig was Len zo lief om je ff te laten liggen. Sens, goed zeg van Jaime dat ze zo snel ook goed op schoenen loopt. Ze heeft het helemaal door! En hoe gaat ie nu met je? NOg een katertje Heb weer allemaal leuke foto's voorbij zien komen van Daynah, Lieke en Bastian...Echt leuk is dat om te zien hoe groot ze allemaal alweer zijn. Ik moet hoognodig ook weer ff spammen...Ik zal deze week mijn best doen. Gisteravond een verjaardag gehad van een vriendin. Ik ben maar ff alleen geweest, mijn vriend was moe en had geen zin dus kon ie mooi op Milou passen. Ik ben ook niet lang geweest. Mijn zus ging ook en die ging tussen de voedingen door van Lenn dus we waren om half 12 weer thuis. Vandaag ook lekker naar de kinderboerderij geweest en naar de speeltuin. Ik heb een TE leuke foto van Milou met Lenn Hier is het nog steeds spannend...nog geen tekenen van m'n maar ook geen positieve test Vanmiddag dachten we een licht streepje te zien maar ik denk zelf dat we het veeeeel te graag wilde zien Maar goed...geen ongi is goed nieuws. We gaan woensdag ofzo weer testen als er dan nog niks is. Tot later, x
He hoi allemaal, Brennied; spannend hoor Brennie, nog geen ongi maar ook nog geen positieve test. Hoop voor jullie dat het lichte streepje toch echt een zwanger streepje blijkt te zijn. Wat een leuke foto van Milou met Lenn, wat een lief klein babytje dan weer *smelt*. Sem; wat heerlijk voor je dat je vanochtend even lekker kon blijven liggen. Hoop voor je dat de misselijkheid snel over gaat. Dinsdag komt nu wel heel dichtbij he, spannend hoor, wordt vast en zeker helemaal leuk ! AM; leuke foto's van Kyllian op de kinderboerderij. Laarsjes dus geen succes? Wel een keer lekker toch dat je niet hebt gemerkt dat Kyllian wakker was en je vriend Kyllian heeft getroost. Wel gezellig dat hij dan opeens lekker bij je ligt. Robine; fijn dat je er ook weer bent ! Goed van je dat je een beslissing hebt genomen. Nu aan jezelf en je gezin denken. Een baan komt er wel weer. Balen dat Jill nog altijd niet lekker in dr vel zit. Misschien toch nog wel een nasleep van de prikjes. Dikke knuf van ons. Leuke Jill spam! Sens; fijn dat jullie een gezellige avond hebben gehad. Wel een beetje teveel wijntjes dus, haha. Hoe was het op de kinderboerderij? Panda; leuke Bastian spam ! Willen we vaker zien! Kelly; haha die Daynah. brood uit dr mondje halen en weer terug leggen. Lieke doet dat soms ook, erg vervelend. Was de verjaardag gezellig? Nog gefeliciteerd ! Niet gesnoept? Knap hoor! Verder kan ik niet teruglezen.. Hier een rustig dagje gehad. Vanochtend even koffie gedronken bij mn schoonouders (nou ja, alleen koffie, ik zat om 11.15 al aan de rose ) Vanmiddag hebben we nog even de eendjes gevoerd op haar driewieler, was erg gezellig. Ik ga verder bankhangen, Tot morgen, Liefs Sap
Brennie: aaaah wat een lieve foto van Milou met haar neefje! En spannend dus voor jou, hoop voor je dat het zo snel raak mag zijn! Sappie: hihi....vanmorgen al aan de rose jij . Gezellig op het fietsje eendjes wezen voeren. Lekker zo'n dagje! Hier kruipen Len ik ik lekker samen ons bedje in. Gaan de lama's nog ff kijken. Morgen en dinsdag vrij, heerlijk! Fijne avond nog allemaal. liefs
Gezellig naar bed Sem ! Hoe doen jullie dat dan met Luca? Of hoeft ie er niet meer uit? Wij kregen gisteren trouwens de rekening van de dierenarts, 230,- , niet leuk, maar de antibiotica werkt wel geloof ik . Al een week geen plas meer in huis. .
Brennie: ahhhw at lief die 2 samen! Wat spannend zeg van je test. Een licht streepje is wel een streepje he Maar ff afwachten nog dus.....ik duim voor jullie, zou lekker snel zijn! Sappie: lol jij al vroeg aan de Rose Leuk he op de driewieler naar de eendjes toe Die rekening is minder leuk Maar liever een gezonde Lola he. Semmi: rust lekker uit! Heerlijk nog ff 2 daagjes vrij!