Ik ga morgen voor Lieke een potje kopen ! Ik zet het gewoon neer zodat ze aan het ding kan wennen. Ik zie de laatste tijd redelijk goed wanneer ze moet poepen of plassen. Ze gaat op dr hurkjes zitten en zegt dan ook al gelijk bah. Dan ben ik natuurlijk al te laat maar het is het proberen waard. Oefenen is nooit verkeerd toch?! Brennied jij hebt toch ook al een potje of niet?
Krijgen jullie de slabbers nog om de hoofdjes? Hier wordt het dus steeds lastiger. Heb nu net 2 grote slabbers met lange mouwen besteld.
Sappie: kan zeker geen kwaad om alvast met een potje te oefenen. Wij hebben er ook 1 en tot nu toe vind ie het leuk om er op te gaan zitten Gewoon alvast wennen. Ik zie wel wanneer hij moet poepen, maar plassen zie ik echt niet.
Brennied: Wow spannend hoor, een licht streepje is wel een streepje hoor......mss toch al raak! Hoop t voor jullie. Lieve foto van Lenn en Milou! AM: Lief de laarsjes bij Kyl, maar je krijgt ze moeilijk aan he?! Krengen die dingen. Moet hier weer nieuwe halen, die Jill heeft zijn maat 19, beetje krap dus Sap: Ach om 1115 aan de rose...mooie tijd toch? De 5 zat in de klok ! Lol,.
Robine: die laarsjes gaan dus juist veel te makkelijk aan bij hm, dus vallen ook zo weer uit. Als hij liep, liep hij op een gegeven moment op de zijkant van de laars. Kon ze dus steeds weer aan doen. Ze waren ook nog ietsjes te groot (maat 21), maar zn voetjes zijn volgens mij ook vrij smal.
Zeg Sem wil je ons iets vertellen misschien....tweeling . Zou toch zo nog maar kunnen heh. En ik denk dat jullie nog een meisje krijgen.
Ja sappie, we hebben hier idd een potje staan. Ze vindt het leuk...pop erop en daarna milou erop. Ze heeft er nog niet echt op geplast of gepoept. Ik weet ook niet goed wanneer ik daarmee moet beginnen. Eerst maar ff wennen. Goed bezig om kwart over elf al aan de rosé haha semmi...zou lachen zijn een tweeling! De echo is echt al bijna...heel erg leuk! Zit vast allemaal goed, lekker genieten! Vrienden van ons krijgen een tweeling, ze hadden afgelopen zaterdag de pret echo en ze krijgen 2 jongens.
Ik had gevraagd aan een collega van mij die heeft een dochter van 2. Hij ging haar gewoon af en toe op dat ding zetten. Als ze dan wat deed mocht ze een stickertje plakken. Dat ging heel goed. Ze begonnen hiermee toen ze 1,5 was en nu is ze overdag zindelijk (2 jaar). Ik heb die pot ook hier beneden staan maar het enige dat Jaime doet is het dekseltje erop doen...Zitten vind ze niet tof.
http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... a=1?_inPHP is dit iets voor t zindelijk worden? wel leuk alleen enorm groot ding
Hier gewoon een heel normaal potje haha. Muziek erin is wel grappig, maar ach uit de toilet komt ook geen muziek
Zoooo kinderboerderij werd hem helaas niet vandaag. Jaime sliep lang en einde middag gaan we altijd naar opa en oma (daar slaapt ze altijd op zondag voor wie het niet wist). Het is heel schattig want als we dan bij mn ouders komen gaat ze steeds meer lopen en kijkt dan naar opa met een blik van kijk wat ik kan..hihi. En maar chocola eten daar heh. De paaseitjes staan op de tafel en dat weet ze precies...die die die en dan op dr tenen staan bij de tafel. Ze begint ook echt een vetklepje te worden..bolle kop . Robine je bent er weer helemaal! Gezellig! haha en jij zegt ook de 5 zit in de klok...Mijn schoonouders zeggen dat ook altijd. Daar zitten we soms om 11.05 ( ) uur al aan de champy omdat we moeten vieren dat we er met zn allen zijn. AM met het plassen dat je dat ziet.... toen Jaime zo'n erge luieruitslag had deden we hier binnen geen luier om. Je ziet dan wel wanneer ze plassen. Heel gek. Leuke foto's van de kinderboerderij. En zag je vandaag de luchtballon nog langskomen? Hier geen slabjes meer die je over het hoofdje moet trekken, alleen nog met klitteband. Sap goed zeg dat Lieke ook zegt bah als ze wat heeft gedaan!Wat een rekening zeg van de dierenarts. en moet je die dan nooit daar betalen of zeggen ze niet wat je moet betalen dan? brennied wat een lieve foto van Milou met Lenn. Als ze een broertje of zusje krijg is ze vast net zo lief zo niet liever. En wat zijn ze dan al groot heh in vergelijking met zo'n klein beebje... Zijn er mensen online trouwens, dan ff gezellig kletsen nog? lfs
Whaaahaa ik vind het soms te erg hoor, dan gaat het de hele dag door met zn allen... Voordeel is dat het vaak goeie champy en wijnen zijn ...
Bij prenatal hebben ze ook zo'n 'speciale wc' van Fisher Price, geloof ik. Maar ik vind het 3x niks.....Hier ook een gewoon potje. En idd Sens aan stickertjes plakken zat ik ook te denken. Ze krijgt er weleens een als ze mee helpt met opruimen dan plak ik hem op d'r handje. Helemaal gelukkig is ze dan en is er een half uur zoet mee Dus dat zal wel werken.
oja AM, hier ook alleen van die slabbertjes die je liet zien. Ons mam kwam van de week met eentje aan met Milou d'r naam erop