DAn word je gek als ze het goed kan en steeds op het potje wil . Hier gewoon een hippo potje in het roze met deksel..haha
Ja weet je en hoe wij het hebben geleerd dan...gewoon op een pot toch? Die stickers vond ik ook goed klinken...
Hahah hier ook, maar ja hier is een draadloos wifi weet ik wat netwerk in huis met tv boven beneden zolder en zo ook internet..
Sens: ik zag dat juist niet van het plassen, Sap wel Ik zie het wel als hij zn luier uit heeft, dan staat zn plasser op springen haha.
Ik zag dat eerst ook niet tot ze dus zo'n uitslag had en hier in dr blote billen rondliep. Ze stond dan toch stil en wat voor zich uit te kijken op een bepaalde manier. Beetje voorover geleund ofzo. Wij zitten nu mega te bittorrenten. Die ps3 is nu het "center" hier. Via datkun je alles afspelen. Muziek video etc. Geweldig apparaat. Ben blij datik toen die 60 gb gekocht heb voor chiel. Nu luisteren we dionne warwick, fantastische zangeres. Trijntje oosterhuis heeft op dr nieuwe cd een nummer van haar gecovered en dat is ook erg goed... Ga nog ff muziekie luisteren. lfs
Oh en meiden zoooooo erg.. Het begint hier weer te kriebelen....ERG HEH.Soms denk ik zou dr nog wel twee willen...Oh nee wat zeg ik...
Goedemorgen, Blegggggghhhh echt balen dat het weer maandag is zeg. Verjaardag was gisteren gezellig. Daynah heeft gisteren samen met 2 andere kindjes heerlijk gespeeld in de ballenbak (staat bij mijn vader). Erg leuk ding zeg. Hier is het gisteren ook erg gezellig geweest las is. Ik heb hier ook een gewoon potje hoor met geen muziekje. Uit de wc komt tenslotte ook geen muziek. Gelukkig maar, anders zou ik gek worden. Ik ga maar eens aan het werk. Lfs Kelly
zo ben er ook weer eens. Gister was ik niet zo lekker,echt griep verschijnselen,maar heb chris toch geholpen met het speeltoestel.nu alleen nog de schommel en dan is hij af,eindelijk! Vanmorgen voelde ik me nog niet erg lekker dus heb aan de buurvrouw gevraagt of zij Jelte wou meenemen naar school(haar kindjes zitten op dezelfde school) Hij blijft dan vanmiddag over en de buurvouw neemt hem dan om half 4 weer mee en zet hem dan thuis af. Wel heel lief van haar hé? Yorben daar heb ik geen last van die slaapt gelukkig veel,ik ga dat straks ook maar doen. Het ergste is het in mn keel kan bijna niet slikken,maar goed even volproppen met pillen en dan ben ik hopelijk morgen een stuk fitter. KellY:leuk dat je vader een ballenbak heeft.alles goed met daynah nu? Robine:jaaaaaa je bent er weer.groot gelijk dat je je ontslag indiend,als je met tegenzin gaat werken is het niet fijn voor jezelf,je zal vast wel iets anders leukers vinden.heb je nog wat gehoord van die andere school toen waar je gesolliciteerd had? Sens:die manier om op het potje te gaan en dan een sticker geven heeft hier ook gewerkt.zo is Jelte ook zindelijk geworden. Ik had op de wc deur een leeg papier opgehangen en iedere keer als hij iets op de wc deed mocht hij een stickertje plakken op dat papier. Bij een plasje mocht hij 1 sticker plakken en bij het poepen 2 stickertjes.de meeste kindjes durven wel een plasje te doen ,maar niet te poepen.
Goedemorgen, Whaaaa sens ,toch een 2de en mss wel een derde, ik lig in een deuk, haha. Superleuk toch ! Ben benieuwd wanneer je met het grote nieuws komt. Wil Michiel ook? Fajah; fijn dat het toestel af is. Kunnen de jongens lekker spelen. Veel beterschap voor je. Lief van de buurvrouw dat ze Jelte mee wilde nemen. Kelly; fijn dat jullie het gezellig hebben gehad en dat Daynah lekker heft gespeeld in de ballenbak. Werkse vandaag. Wij zijn klaar om naar het zwembad te gaan ! Dit is pas de 3de keer dat ik met Lieke ga zwemmen en nu ook nog eens in mn eentje . Hoop maar dat het goed gaat. Ik kom vanmiddag nog weer ff langs. Liefs Sap
Goedenmorgen! Gezellig gekletst hier gisteravond. Enne....oeps....spellingsfoutje van mij met mn zusjes.....hihi....of zou dat toch wat zeggen? We zullen morgen zien! Sappie: veel plezier met zwemmen, Lieke zal het vast leuk vinden! Luca houdt het trouwens wel vol als ie na 9 uur niet meer uit gaat. Lenhard laat m s morgens al om 6 uur uit voordat hij gaat werken. Robine: leuk dat je weer gezellig mee kletst. Geniet van je vakantie deze week! Sensee: haha....Jaime lekker aan het smullen van de paaseitjes. Enne....wie weet nog 1 of 2 broertjes of zusjes voor Jaime....wie had dat nou gedacht, leuk toch! Kelly: Daynah dus lekker gespeeld gister. Enne....moet er hier ook niet aan denken dat er muziek uit de wc komt...haha.. Fajah: heel veel beterschap! Verder weet ik het ff niet meer. Ga gauw verder met stofzuigen en dweilen nu Jayna slaapt. De zon schijnt hier eindelijk...jipieeee! Ga vanmiddag lekker met Jayna en mijn moeder naar de kinderboerderij in Drachten. Zal vanavond wel ff spammen, want dat is ook alweer ff geleden. O'ja, vanmorgen onze auto weeeeeeeer stuk! Grrrrr.....heb er flink de balen van, weer iets met de koppeling. len denkt hetzelfde wat net gemaakt is, stelletje sukkels daar! heb net die 1200 euro betaald en ze krijgen geen cent meer van me. Auto staat weer bij de garage dus. Nou fijne zonnige dag dames! Liefs Sem
Wij zijn weer terug van het zwembad, pffff wat druk daar zeg, komt natuurlijk omdat het vakantie is. Lieke vond het overigens prachtig, vooral toen de golven kwamen! Het is een echt waterratje geloof ik. Moeten we dus vaker met dr gaan zwemmen. Nu ligt ze knock-out op bed, haha klein schatje van me. Ik word daar helemaal happy van als ik dr zo zie genieten en nu ze zo heerlijk ligt te slapen. Hier trouwens ook volop zon, heerlijk ! Misschien vanmiddag nog maar ff op de fiets langs de kinderboerderij. Sem; nog 1 nachtje ! Vind het zo leuk/spannend voor jullie. Veel plezier vanmiddag met je moeder en Jayna op de kinderboerderij. Oei, wat balen zeg van jullie auto. Niet echt slim van de garage! Kan me voorstellen dat je geen cent gaat bijbetalen. Tot later, Liefs Sap
Leuk heh Sap als je ze zo ziet genieten. Ik vind dat ook zo heerlijk om te zien. Daynah is volgens mij niet zo'n waterrat, heeft ze van haar moeder. Ik vind zwemmen echt niks aan. Ach we zien het volgende week wel op CP. Sem: Veel plz op de kinderboerderij en jeetje wat kl*te zeg van jullie auto. Ik zou daar ook flink van balen zeker als je zoveel geld heb betaald en dan doet ie nog niks. Fajah: Hoe is het nu met je? Voel je je alweer wat beter? Hebben jullie geen voorjaarsvakantie? Hier zijn alle scholen dicht. Hier schijnt ook lekker het zonnetje. Alleen ik zit op mijn werk en het is echt rustig. Verschrikkelijk zeg. Zat al te denken om vrij te nemen, maar dat vind ik ook weer zo zonde. Nou ja we zien wel. Laat het maar snel 17.00 uur voor mij zijn. Ga zo even lunchen. Tot laterrrrrr
Kelly; jij houdt niet zo van zwemmen? Oh jee, en dan moet je ook nog eens 2 keer binnen 8 weken naar CP . Ik vind zwemmen wel leuk. Denk dat Daynah het wel leuk vind als haar vriendinnetjes er straks ook bij zijn. Met wie ga je volgende week? Ben erg benieuwd hoe je het daar vindt. Nog ff doorbijten...voor je het weet is het 17.00 uur. xxx
Erg heh dat ik eigenlijk niet van zwemmen hou. Heb het ook vaak binnen een halfuurtje wel gezien, maar ja nu met een kind zal ik mss wel vaker moeten. Ga volgende week met mijn broer, schoonzus en mijn moeder. Zo heb weer lekker gegeten. Baal echt dat ik niet vrij ben als ik zo naar buiten kijken. Het is echt lekker weer. lfs kelly
sap:lekker hoor eventjes wezen zwemmen.Yorben houd ook niet zo van water ,maar jelte is wel een waterrat. Ik zwem ook best graag. kel:nog even en het is 17 uur. Het gaat wel weer een beetje met me.heb net weer een pilletje genomen. Hier hebben de kinderen 2 weken geleden al voorjaarsvakanite gehad vandaar nu dus geen vakantie. eind april en begin mei hebben ze 2 weken achter elkaar vakantie. zal even spammen vh speeltoestel