hallo hallo... Het was echt super om d'r weer te zien! Milou had het ook kei goed gedaan...zo 's nachts d'r bed uit geplukt en mee naar schiphol. We hebben natuurlijk flinke tranen gelaten en ze vond Milou ook zo'n lieverdje...helemaal geweldig! Het surprise-feest was goed gelukt...vannacht om 4 uur lagen we in bed. Milou werd gelukkig pas om 9 uur wakker....maar toch vroeg...en ik ben ook doodop! Milou krijgt denk ik boventanden, sinds vanavond huilen...niet willen slapen...zurige dunne poepluier en er zitten rode bubbels daar. Oja..we hebben vanmiddag ook met haar gezwommen bij vrienden in zo'n groot bad! Ik ga morgen reageren...ben echt te moe.......maar weer heel blij dat mijn vriendinnetje terug is
Ook ff een fototje van vandaag: Het petje hield ie maar 2 seconden op....de pettencollectie kan dus weg
Ben jij dat Sappie? Vind je er ineens anders uitzien of is het een foto van je zusje haha. Wel een leuke foto overigens hoor
Brennied; Fijn dat het weerzien zo mooi en bijzonder was ! Ga maar ff lekker uitrusten. We horen je gauw weer !
hihih die Lieke, nu zie ik er wel steeds meer Rick in hoor Sap. Echt superleuke foto's! Laatste weekje vakantie voor je sap? Of alweer aan de slag morgen, nee toch? Am: Kinderachtig hoor........maar idd lama.....lol Sens: Lekker in t bos geweest, nou kom op met die pics! We willen ze wel zien hoor! Ennuh gezwommen in t bos? Dat moet je me ff uitleggen. Lol. Hebben net lekker gegourmet in de tuin bij mn schoonouders. Schoonzus , zwager en Jill dr nichtje waren er ook, was erg gezellig en lekker. ga vanaf morgen maar weer eens aan t hardlopen aangezien dat er ook nooit meer van komt. Tot later! Lfs Z
Brennie is back! Het was geslaagd dus gisteren! Wat was haar reactie op wat het feessie en Milou? Heb je ook foto's hihi. Geniet lekker samen met je vriendin de rest van je vakantie!
Nou ga ik ook ff spammen. We zitten al heerlijk de hele avond in de tuin. Nu ook met draadloze netwerkje van chiel..hahah. Hij achter de laptop en ik...mobiele eenheid..whaahaa Oh en let niet op mn vetrol heh.
Ja Brennied wat Annemonique zegt heb je ook foto's? Robine zie de foto's... In het amsterdamse Bos hebben ze een kinderbad of meerdere. Wij waren bij het grote bad. Erg tof want het is erg ondiep en Jaime kon lekker zitten in het zwembad. . Annemonique wat een toffe foto van Kyllian. Hij lijkt goed met de pet? Trekt ie m snel van zn hoofd af? Ben je nog gaan fietsen vandaag? Sap whaaaa ik herken je ook bjina niet hoor. Je ziet er anders uit op die foto. Veel jonger. en lieke die stekels krijgt..hihi. Jaime heeft ook van die gekke plukken. wil eigenlijk niet maar denk binnenkort maar naar de kapper met haar.En lachen die foto met dr oren..hihi. Oh en Annemonique idd waar is Jacq. Maar ook waar is Panda. Ik vind het ook wat flauw dat ze (ws verborgen) meelezen. Ik zag laatst trutje nog wel online en saskia. Jammer dat het zo is gelopen. Ik ga lekker slapen dames...see ya later. Liefs Sens
Sens: waar was dat? In A'dam zelf? Ziet er heerlijk uit het water! En Jaime vond het ws ook heel leuk Vandaag niet wezen fietsen. Misschien dat ik kyllian morgen wel bij mn moeder op ga halen met de fiets. Laat ik de kinderwagen daar gewoon staan aangezien ze dinsdag ook weer op gaat passen. En ja Kyl trek na een paar seconden een pet al van zijn hoofd af Geen zonbescherming voor hem dus. Ik ben nu aan t werk, nog maar 8 uurtjes hehe.
Wat een mooie foto's van jullie allemaal! Zal vandaag ook nog even wat gaan spammen, zit nu weer op mijn werk, dus moet zo eerst even wat spoeddingetjes doen. AM: dus Kyl trekt zijn petjes ook af? Jesse ook, maar zijn zonnehoedje laat ie wel op. Misschien die dan proberen? Petjes zijn wel schattig he. Maar ja, het gaat ook om de bescherming denk ik dan. En het hoedje vind ik ook lief. Lekker gewerkt? Sens: Dat zwembad ziet er idd wel erg lekker uit! Jaime in haar zwempakje, aaaahhhhh! Zo lief. Enne... vetrol? Dat valt nou ook wel weer mee hoor! En de waterpokken? Ga je vandaag even langs de HA? En heeft ze er last van of merk je dat niet? Mag ze dan wel naar het KDV? Volgens mij hoef je trouwens niet alle kinderziekten te krijgen. Ik heb vroeger alleen de waterpokken gehad, verder niets. Brennie: beetje bijgeslapen? Tja, we kunnen er ook niet meer zo goed tegen he, tegen laat naar bed gaan. Hier staat de wekker (=Jesse) de laatste tijd op 6.15 uur. En ik vind het echt veel te vroeg! Fijn dat je vriendin weer heelhuids terug is. Nu het afgelopen jaar inhalen, dus veel afspreken? Robine: oh, wat lekker, 350 euro winnen. Das toch mooi meegenomen? Ga je er nog iets voor kopen, of bewaren voor de vakantie? Ook al van die lieve foto's van Jill in bad. Mijn moeder heeft foto's gemaakt van Jesse in zijn waterbad, en ze moet me nog even mailen, dus hou je nog tegoed hoor. Ik heb trouwens gister ook ff met die EOS van mijn moeder in de tuin rondgelopen, hihi. Kun je mooie foto's mee maken. Sappie: lekker druk geweest dus? En lekker roseetjes gedronken. Ik heb gisteravond weer aardig wat wijntjes gedronken. Schoonouders kwamen ff langs en we zaten nog heerlijk in de tuin. En leuke foto's van Lieke. Nog even en ze kan een speldje in haar haartjes! Mirandao: spannend, een eigen zaak beginnen. Alles heel goed uitzoeken, heel verstandig. Mijn vader heeft een eigen zaak, maar ik vind het nogal wat hoor. Die man is echt 7 dagen per week, 24 uur per dag aan het werk, bij wijze van dan he. Maar succes hoor. Heb ik iedereen zo'n beetje gehad? Wij zijn gistermiddag weer teruggekomen. Hadden we tenminste geen files, want als we begin van de avond waren gaan rijden, hadden we gigantisch in de file gestaan vanuit Zeeland. En om 16.45 uur konden we nog ff het badje opzetten voor Jesse, zodat ie nog ff kon spelen. Meer slapen doet ie trouwens niet hoor. Vrijdag toevallig 2,5 uur, maar zaterdag en zondag maar weer 's ochtends en 's middags een klein uurtje. En loos alarm bij tandje vermoed ik, want ik voel echt helemaal noppes. Niets geen bobbel, niets geen scherp puntje. Vandaag ga ik lekker begin van de middag naar huis heb ik democratisch besloten, hahaha. Iedereen hier neemt het er maar van. Een collega heeft deze week vakantie, andere collega werkt de rest van de week maar tot half 3, en vandaag is ze er wel tot half 5, dus vandaag ga ik vroeg. Zo, ik heb gesproken, hahaha. Tot later!
Hey meiden, Zo ben weer terug. Zaterdagavond thuis gekomen. Het was echt heerlijk zeg. Elke dag het zonnetje en het was een graad of 28 elke dag. Heerlijk dus. In de auto is het allemaal prima gegaan. Daynah was superlief en heb lekker veel geslapen. Het eten is daar niet lekker gegaan. Ze dronk maar 150cc melk op een dag. Gelukkig wel veel diksap, daar gingen minimaal 2 flessen doorheen op een dag en brood at ze ook, maar ook daar niet zoveel van. Ach als ze maar veel drinkt met die temp. Op de heenweg zijn we ergens bij een bezinestation gestopt en toen zijn we op de foto genomen voor het Algemeen Dagblad.......erg heh en we stonden erin hoor. Ik stond een beetje achter Sabino, dus mij zie je niet zo....hahahahahaha. Het artikel ging om zwarte zaterdag, maar daar was niks van te merken. We waren 5 uur te vroeg......, dus we hebben eerst lekker op het terras gezeten en wat gegeten, voordat we naar de boerderij gingen en die was echt prachtig zeg. Ik zal vandaag of morgen foto's plaatsen. Ik vind het jammer dat het weer voorbij is, maar ja aan alle leuke dingen komen een eind. We hebben daar ook wat lekkere franse kaasjes ingeslagen en natuurlijk rose en wijn. In die week zijn er aardig wijntjes en rose doorheen gegaan. Zo'n 5 flessen per dag minimaal. En we waren met 7 volwassen. Vandaag even boodschappen halen, want heb geen reet in huis. Ja wijn en rose en de kaasjes......hahahahaha. Ik zal later even teruglezen wat hier allemaal gebeurd is. Wie is nou de volgende die met vakantie gaat. Robine? En Sap geniet jij een beetje van de vakantie? lfs Kelly
Kel dat klinkt allemaal erg leuk en lekker hoor! Lachuh zeg van die AD foto, helaas lezen wij de telegraaf dus heb niks gezien van jullie in de krant. Gelukkig viel t mee met de files dus. Ennuh die foto's...........we wachten met smart erop! Denk idd dat wij de volgende zijn die op vakantie gaan, nog 2 weken en 1 dag! Hebben er zo een zin in......... LIS: Dat is slim van je geweest om wat eerder te vertrekken, want las vandaag in de krant dat er overal heel veel files stonden gisteren vanwege t mooie weer. Heeft Jesse nog lekker kunnen poedelen in zn badje. Brennied: Wat fijn dat jullie weerzien zo geslaagd was en nu heerlijk bijkletsen met je vriendin. Sens: Ziet er leuk uit in dat zwembadje. Doe jij Jaime altijd een zwemluier om of gewoon met de blote billetjes in een zwembroekje.? Zit nog te twijfelen hoe we dat in Spanje zullen gaan doen,aangezien Jill tegenwoordig wel 5-6x per dag poept is een zwemluier mss wel verstandiger.....!? Ga ff troep opruimen in huis. Tot later! Liefs Z
Hoi hoi, Ben ik ook nog weer even, erg druk gehad en heel veel gewerkt! Ik heb af en toe wel meegelezen dat ik op de hoogte bleef Kelly, welkom terug, zo te horen heb je het er mooi gehad. Super dat het is gegaan met de autostoel. Sappie, leuke foto van jezelf, geniet je nog een beetje van de vakantie? Robine, jullie de volgende op vakantie, waar gingen jullie ook alweer heen Lydia, je hebt groot gelijk om lekker op tijd naar huis te gaan, vooral met dit weer. Weet zo verder niet meer.... Hier gaat alles zijn gangetje, jayden ligt nu lekker te slapen. Ik wil vanmiddag hier badje opzetten en we gaan denk ik lekker uit eten, we hebben nog niet eens samen gevierd dat we huis gekocht hebben erg he! Leuk al die foto's, dus kom maar op hihihihi
Nou Charissa, VIEREN dus vanavond! Morgen wordt t weer weer minder dus vanavond kunnen jullie nog wel ff genieten van de warmte. Wij gaan op vakantie naar Spanje, Torremolinos, 10dgn. Geeft niet hoor dat je t vergeten had....... Gelukkig dat alles met Jayden zn gangetje gaat, Lfs Z
hey, ben ik ook weer na een druk weekend met alleen maar eten drinken en gezelligheid hahaha. af en toe heb ik eventjes een stukje gelezen,maar echt te weinig tijd om even een stukje te typen. allemaal leuke fotos gezien van kyl,lieke en jaime en natuurlijk sappie die niet op sappie lijkt ik vind je ook er niet op lijken of is je haar anders ofzo? kel is ook weer in het land .we wachten op foto's hoor kelly robine jij hebt lekker centjes gewonnen,lekker voor in torremolinos. ik zal zo ook een foto plaatsen van de kids die gister is gemaakt. verder alles prima hier,vanochtend weer gewerkt en hier is het wel warm,maar aan het regenen.