Wat kunnen kindjes dan verschillend zijn he...Lieke heeft vandaag bij mijn moeder 2 grote borden warme maaltijd naar binnen gewerkt. Warm eten vindt ze heerlijk ! Sens; lachen joh dat Jaime jullie gewoon in de maling zat te nemen! Ik zou ook in een deuk liggen. Brennied; he balen meid, nog geen positieve test. Hoop voor je dat de achterwege blijven. Angela; fijn dat het weer wat beter gaat bij jullie. En nee geen wereld van K3 gezien. Maar kan me voorstellen dat het leuk is je kids op tv te zien. Ik ga ook mn bedje in, ben nog altijd moe. . Slaap lekker allemaal en tot gauw. Liefs Sap
Fajah; wat goed van je dat je hebt doorgepakt en je nu een verwijzing hebt gekregen. Hoop dat de KNO arts jullie snel kunnen helpen. Telkens ziek zijn dat is idd niet fijn.
Ja wij geven het toetje wel gewoon. Ik las dat eens in een boek. Dat als je zegt dan geen toetje dat je dan de strijd aangaat met ze en dat is niet ok... [-X Gaat het van kwaad tot erger...haha.
Neemt hij nog wel een fles daarna AM? Jaime met moeite. Maar goed wat brennied schrijft als ze honger hebben hoor je het wel. Zal echt wel een fase zijn.
Wij hebben Jaime trouwens vandaag zelf gewogen en kwam ze op 11 kg. Ik wil binnenkort even laten wegen denk ik bij cb. Ook meten maar dat doen die mutsen niet tussendoor..ga het toch proberen..
Even snel een berichtje van mij. Kreeg vanmorgen om 6.21 uur een sms dat me vriendin onderweg is naar het zkh om te bevallen. Wat spannend heh. Weer zo'n klein hummeltje in de familie erbij. Ga later in de ochtend maar naar haar moeder bellen hoe het ervoor staat. Bij haar 1ste kindje was ze binnen 4 bevallen. Kom later reacties geven. Lfs Kelly
Kelly: spannend! Dan komt er vandaag vast leuk nieuws! Sens: Zn fles van 19.00 gaat dan wel goed en drinkt hij achter elkaar op. Jeetje 11 kilo al, die groeit goed! Maar hier woog Kyllian ook op de thuisweegschaal iets van 11 kilo en bij het CB was het 10,6. Thuis is toch niet helemaal precies he. Nou de vriendin waar ik naartoe zou gaan is ziek, dus we hoeven pas wat later weg en dan gelijk naar de garage.
Sem: Joehoe een beebje in je buikje! Ik heb hem/haar gezien hoor Superspannend weer he en fijn dat alles er goed uitzag! Ben heel blij voor jullie Kel: Spannend! Nu mijn vriendin nog, die moet morgen naar t ZKH aangezien ze nu al op 41,1 weken zit! Zal dus ook niet lang meer duren. Nou ja, je bent toch afgevallen! Alle beetjes zijn meegenomen toch!? Doorgaan hoor, je doet het prima! Sens: Jaime dus ook niet meer aan t eten. Hier al weken dat probleem, hoewel er gisteren toch wel 3/4 pot in ging van de kidneybonen. Hier krijgt ze ook elke dag gewoon dr toetje hoor. En wat knap dat Jaime nu zo fulltime loopt. Moest lachen om t verhaal hoe ze deed dat ze sliep en ineens toch wakker werd. Boefje! En Jaime nu 11 kg? Gaat ze Jill inhalen?Lol Am: Kyl t lopen dus ook helemaal ontdekt. Goed zo!Succes bij de APK, hoop dat t meevalt en je daarna nog genoeg kunt shoppen Brennied: Jeetje meid wat spannend. Mss toch ongesteld morgen, zou jammer zijn. Maar ja volgende keer beter hoop ik voor jullie! Kom op met nieuwe Milou spam! AngeL: K3 gekeken vanmorgen, geen bekende kindjes gezien. Leuk dat de meisjes er bij waren. Hoe is t trouwens met de ''oude'' november mama's ,alweer zwangerschappen erbij? Of heb je geen contact meer met hen? Fajah: Wat Sap zegt, goed dat je erop heb gestaan dat je een doorverwijzing heb gekregen voor de KNO arts. Elke keer een ziek kind is ook niet fijn. Jelte blij met zn speelmeubel? Wij gaan zo ff naar Rotterdam, Plaswijckpark. Voor degene die t niet kennen, een speeltuin met daarbij diertjes etc. In de zomer ook waterfietsen en zwemmogelijkheden. ff Kijken of t nog zo leuk is al in mn herinneringen. Jill moet alleen eerst ff wakker worden...... Kom later weer spammen en kijken. Fijne dag allemaal! Liefs
Brennied: Balen , maar nu wete je t in ieder geval wel weer zeker............op naar de volgende ronde!
Toch ff t schattige Nijntje setje spammen hoor. Mt 86 van de broek( is dus nog veel te lang), kan nog wel een tijdje. Met schoenen gaat t prima.
Nog geen nieuws alleen dat het vandaag geboren gaat worden. Zo spannend allemaal. Net even naar de Oosterhof geweest en een badpakje voor Daynah gekocht. Ga hem alleen ruilen voor een maatje groter. Doe ik zo wel even hier in het winkelcentrum als Daynah wakker is geworden. Bedankt voor jullie positieve reacties omtrent mijn afvallen. Ga ook zeker door. Er moet gewoon nog 10 kilo af. Ben op de goede weg. Robine: Veel plz in Plaswijck. Ben daar ook al zo lang niet meer geweest. Leuk setje van Nijntje. Zag die broeken ook hangen een tijdje geleden en zo te zien vallen ze groot, dus heeft ze er nog lang plz van. Sandra houdt het ook wel spannend heh voor jullie. Brennied: Balen dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde. Komt vast goed. AM: Suc6 met je APK hoop dat jullie meer gelijk hebben als mij en Sem. Sensee: Zo Jaime 11 kilo al. Dat is opeens hard gegaan dan. Ze was toch te mager vond je. Heeft ze goed ingehaald dan. Wat goed dat Jaime fulltime loopt. Sap: Zo Lieke eet echt veel zeg. 2 warme borden.....wow. Word ze een grote sterke meid van. Zo kan niet meer teruglezen. Ga even strijken voordat Daynah wakker wordt. Lfs Kelly
Jill wat heb je weer mooie kleding gekregen! Robine: ik ken dat niet in Rotterdam, maar het klinkt leuk! Brennie: jammer zeg Op naar de volgende ronde! Kelly: ook lekker een vrij dagje heerlijk he met dit weer! Jammer dat het badpakje te klein is. Hier een reuze meevallende apk gehad. Alleen de tussendemper moest vervangen worden, maar dat wist ik al van te voren want ik had het tot de apk uitgesteld. Uit de apk kwam verder niets, behalve dat er iets vervangen moest worden wat ze vorig jaar al vervangen hadden....hebben ze dus op de kosten van de leverancier gedaan want dat had niet al kapot mogen zijn. Was totaal 200 euro kwijt, dus kan nog lekker shoppen hoor Robine We zijn trouwens pas net thuis, hebben daar 2,5 uur gezeten omdat ze eerst contact met de leverancier moesten hebben. Kyllian heeft het wel supergoed volgehouden. Hij vermaakt zich stukken beter sinds ie loopt
Ik kruip nu bijna niet meer, maar loop de hele dag! (nog wijdbeens ) http://s127.photobucket.com/albums/p145 ... V02962.flv
Kelly, spannend zeg van het kleine beebje...nog niks gehoord? Am, beter zeg dat de apk meeviel. Scheelt echt heh dat Kyl nu kan lopen, vinden ze heeeel interessant allemaal. Robine, leuk nijntje-setje idd! En ook spannend voor jullie met zo'n kleintje weer binnenkort. Meerdere kinders dus die op het moment niet willen eten...alleen Lieke zo'n lekker eetmeisje Milou at gister wel goed mee met de boerenkool, vooral de worst is dan favoriet. Hier ook gewoon een toetje hoor als ze verder niet eet. Sens, jij vroeg, geloof ik, naar (stoere) Lenn Het gaat heel goed met um, slaapt de nacht lekker door. De bv gaat heel goed en hij is deze week alweer 270 gram aangekomen, groeit echt als kool En is zo'n scheetje...milou is er ook helemaal gek mee. En Jaime dus een grappenmakertje...moest lachen toen ik het las! Morgen ben ik vrij dus ga ik weer wat Milou spammen...vanavond weer sporten maar heb niet zo'n zin....en ik wil nu WEEKEND!Heb ook geen zin meer om te werken........
Wat loopt ie goed zeg AM! Echt leuk om weer te zien hoe ze beginnen...en die voetjes hij zet ze zo schattig zachtjes neer
Goedenmiddag, Kelly: owww, dat wordt spannend voor je vriendin, benieuwd! leuk dat Daynah nu ook een badpakje heeft, staat zo schattig! Brennie: heh, balen meid dat de ongi weer is gekomen. Op naar de volgende ronde, met hopelijk meer succes! Sensee: haha die Jaime, jullie voor de gek houden door nep te slapen. Boefje dat het is. En het slechte eten hier ook af en toe hoor. Ene dag beter als de andere, maar zolang ze genoeg drinken en goed groeien, idd maar geen probleem van maken. Sappie: die Lieke is echt een goede eter zeg! Heerlijk joh dat ze met de pot zo goed mee eet bij de warme maaltijd! AM: lekker zeg dat de apk reuze mee viel. Kun je idd nog lekker gaan shoppen. Enne....leuk filpmje van Kyllian, het lopen gaat echt hardstikke goed! Angela: jaaaa, Jayna en ik hebben je meisjes bij k3 gezien vanmiddag, leuk hoor! Robine: aaah, echt leuk setje van nijntje! Ik wil binnenkort ook weer es ff naar de v&d in leeuwarden, alleen het setje van nijntje wat Jayna nu heeft valt niet groot, maat 86 daarvan is haar bijna te klein, misschien verschilt het per setje. Veel plezier vanmiddag, Jill zal vast en zeker genieten! Hiet vanmorgen om 9 uur al intake bij de vk. Was weinig nieuws wat ik te horen kreeg. Dan merk je toch dat je veel al weet nu bij de tweede. Wat wel nieuw is bij onze vk, is dat ze over 4 weken met de eerste controle nog een echo doen! Gewoon voor de leuk zei de vk, om te zien hoe hard je kindje al gegroeid is. Onze vk doet nu zelf de echo's, dus wel leuk zo'n extra keer! En daarna de 20 weken echo ook nog. Ga nu ff op de bank liggen. Vanmorgen nog wat boodschapjes gedaan, terwijl Jayna bij mn ouders bleef. Daar wou ze niet slapen, dus is ze net thuis om half 2 naar bed gegaan. Dus heb ik nog ff rust. tot later! Liefs Sem