Weet nog niet in wat voor leeftijdsgroep hij komt, we moeten nog ff bellen. En wat ie verder mee moet nemen. Vervelend dat ze bij Jaime bijna allemaal zo wild zijn. Zitten er ook veek buitenlandse kindjes bij? Ik heb ooit een x ingevallen op een kdv (als verpleegkundige, omdat ze niemand anders hadden bij het uitzendbureau) in Kanaleneiland...vreselijk zeg dat waren me toch drukke en heel anders opgevoede kinderen (om het zo maar ff te noemen ).
Goedemorgen allemaal, Zo de laatste dag voor het weekend. Ik ga proberen of ik vanmiddag vrij kan krijgen en dan mss even op kraambezoek. Het is toch rustig momenteel. Gisteren zat ik nog naar de afvallers te kijken en het laatste gezin was echt veel kilo's kwijt. Echt supergoed zeg. Ben jaloers. AM: Wat leuk dat Kyllian ook naar het kdv gaat. Zal vast wel goedkomen hoor. En van mij mogen ook de zomerjassen de kast uitkomen. Ben ook die sjaals en mutsen zat aan het worden. Kijk anders even bij de Hans Textiel voor die poncho. Welke CP ga je? Wij gaan volgend weekend naar de Kempervennen. Sensee: Die Jaime vindt het lopen echt leuk heh. Goed hoor. Er zitten geen drukknoopjes bij dat badpakje. Jaime maar een halve pannenkoek, is niet veel, maar goed mss had ze niet zo honger. Daynah lust ze niet zo. Mss wel als ik er bacon of kaas op doet, maar stroop of suiker echt niet. Ga even thee halen en een middag vrij vragen. Lfs Kelly
goeiemorgen, Ons spookje was vannacht weer wakker na een kwartiertje knuffelen kon ik haar zo terug leggen, gelukkig. Even de beloofde spam Milou ligt nu ff te slapen dus ik moet zo echt ff dingen doen voordat ze weer wakker is. KOm later weer ff kijken. Oja...kelly uiteraard proficiat met Bo, gelukkig is alles goed! kleuren...
Joehoe mn vriendin is bevallen van een meisje Zoe, ( met trema op de e, weet alleen niet waar op t toetsenbord die zit!), 51 cm en 7,5 pond. Heftige bevalling met vacuumpomp, ingeknipt, ca 14 hechtingen en weeenstorm, maar ze is er! Vliezen braken om 23 uur, vruchtwater was troebel dus niet goed. Vk gekomen, 1,5cm, weeen begonnen heftiger en ze moest toch naar t ziekenhuis( ritje Zuid Beijerland- Rotterdam, ruim 30 minuten! Wat een feest). Om 4 uur is ze geboren! Pffffff veel te snel dus en ook zij doet t nooit meer zonder pijnbestrijding! Ze belde om 8 uur, Zoe had al gedronken en na t plassen van moeder mochten ze naar huis. Misschien vanavond al langs, anders morgen! Geboren bij 41,2 weken! Vandaag krijgen we een nieuwe HR Ketel, dus dagje geklus door 4 mannen in ons huis. Ze zijn er net. Moeten een mantel trekken door de schoorsteen dus zal wel een pestbende worden in huis........bah. Maar goed, elke avond een halfvol bad met warm water en de rest koud is ook niet tof. Weer 2000 armer Jill slaapt ff dus ik ga ff strijken.........je moet toch wat,lol. Liefs
Lieve Milou spam! En wat zit ze lekker te knoeien! Hihihi. Trouwens wat een enorme hhoeveelheid eten krijgt ze........gaat dat allemaal op? Jill doet daar ruim 2 weken over!
Proficiat Robine! Wat een leuke naam........is ook mijn eerste keuze alleen die van GErard niet Wel heel zwaar geweest dus......tis ook een flinke meid! Fijn dat ze meteen naar huis mochten...lekker genieten van het kleintje! Nwe ketel...wij moeten er ook een keer aan geloven. Dan maar meteen een nieuwe badkamer bij ons. Is ook hard nodig!
haha, tis een potje voor 15 mnd, geloof ik. Wij aten lasagna toen en dat ging er helemaal niet in. Maar dus echt geen potje meer voortaan.....da's echt geld weggooien hier!
Had je Milou t liefst Zoë genoemd of bedoel je bij een eventuele 2e meid!? Ik vind t ook een leuke naam, had em wel helaas al geraden dus de verrassing was er alweer vanaf.......lol. Ach, wat maakt t uit. Ennuh ja idd een flink meisje, dr vader woog 10 pond bij zn geboorte! Hebben ze nog geluk gehad.
Joehoeeeee gefeliciteerd Robine met Zoë. Klinkt aardig heftig zeg die bevalling.....pffff 14 hechtingen. Leuke Milou spam. Vooral met dat knoeien....hihihihhi erg leuk. Lfs Kelly
Goedenmorgen meiden, Hoeraaaa....Zoë dus geboren Robine! Leuke naam hoor! Klinkt idd als een pittige bevalling. Hoe gaat het nu verder met Sandra? AM: Kyllian dus naar het kdv vanaf volgende week. Stond hij al een tijdje op de lijst dan? Spannend hoor. Zal eerst wel ff wennen zijn. Jullie dus ook naar CP. Naar welke gaan jullie? Sensee: heeft Jaime lekker geslapen vannacht? Ondanks dat ze maar een halve pannenkoek op had? Ach, ze zal het inderdaad wel aangeven als ze meer honger heeft toch? Brennie: erg leuke Milou spam! Hihi....en ze zit er echt helemaal onder he met dr eten! Ik geloof dat Jayna het van de lepel af heel de kamer door zou smijten richting Luca. Fajah: spammen maar jullie speeltoestel nu helemaal af! Kelly: Veel plezier op kraambezoek vanmiddag. Zal wel weer erg leuk zijn zo'n kleintje! Hier ook het laatste en enige werkdagje van de week. Is vrij rustig op de groep. Kids hebben vakantie en zijn lekker spelletjes aan het doen. Straks warm eten en daarna naar het bos. Dus goed te doen deze werkdag. Jayna heeft trouwens weer eens lekker tot 8.15 uur geslapen, tot beter dan 7.00 uur! tot later! Liefs Sem
Joehoe mag over een uurtje naar huis en dan heb ik lekker weekend. Sem had je gisteren mijn smsje nog gehad? Of ben je nu boos op me Voor jou ook lekker bijna weekend. Lfs Kelly
Oeps.....de zwangerschapsdementie begint alweer aardig op te spelen, helemaal vergeten je terug te sms-en! maar euh....zal je vandaag nog sms-en en tuuuuuuuuurlijk ben ik niet boos, ben je veel te lief voor
Robine:gefeliciteerd met Zoe,leuke naam. Fijn dat ze alweer naar huis mochten. Ik ben nu ook zo benieuwd wanneer mn vriendin Kim gaat bevallen.ze is 17 maart uitgerekend dus spannend. Balen dat je een nieuwe ketel moet,zonde vh geld,maar ja een koud bad is ook niet lekker. Kel:geniet van je vrije middag. Brennie:hihihi die milou en haar eten,wat een kliederboel zeg maakt ze ervan speeltoestel -spam komt eraan.