Fajah: Erg mooi zeg! Goed voor urenlang speelplezier voor de jongens! Kel en Sem: Graag niet off-topic praten he! Ketel hangt, nu zo nog de grootste klus, de afvoer via t dak maken......las t meezit gaat t in 1x goed, anders wordt het een breek en sloopklus...........duimen dat we een keer geluk zullen hebben. Liefs
robine ik hoop voor je dat ze niet hoeven te slopen,ik zou dat ook niet leuk vinden en qua huishouden liggen wij wel op één lijn hé we houden allebei van schoon en steriel hahahah
Fajah: Ja ik word nu al gek van t lawaai en de rotzooi! Grrrr straks uuuuuuuuuuuren schoonmaakwerkzaamheden........en mn plee ook die is ook alweer gebruikt door die vieze mannen
gatver ja daar heb ik ook zo'n hekel aan als die werklieden je plee onderzeiken en de wc mat ligt helemaal aan de andere kant,zouden ze thuis ook zo zijn?
hahaha heb geen matje in de plee, dat is pas echt ranzig..........whoehahahaha. Heb nog niet gekeken in de plee, ga ik straks wel doen als ze weg zijn. Moesten ook alle kachels ontluchten, nu is de hele vloerbedekking boven die normaliter wit is grijs van de voetstappen! OWWWWWWWWWWWW wat erg!
IK WORD GEK!Maar, t rotklusje is gelukt zonder sloopwerkzaamheden, al zaten ze in de openhaard ipv de kachel afvoer............ineens zo een knots door de schoorsteenpijp.......
Ging ik vanmiddag naar het zkh na mijn werk. Mocht ik van zo'n k*t zuster niet naar binnen omdat ze moest rusten en het geen bezoek uur was. Ik zei nog ik wil alleen maar even feliciteren en ben er hooguit een kwartier......nee nee zeg ze regels zijn er niet voor niks. Grrrrrrrrrrrrrrrr afijn dus nog niet naar de nieuwe aanwinst gekeken. Ga van het weekend wel even als ze weer thuis is. Ben dus maar even naar de kapper geweest. Stukje eraf, maar volgens mij had hij er wel iets meer af kunnen halen. Nou ja gaan we volgende maand maar weer. Zit er goed uit Fajah dat speeltoestel. Hij is ook echt niet klein ofzo......... Robine: hahahahhhahaha we zullen on-topic blijven hoor, maar ja met Sem d'r zwangerschapsdemente moest het wel even zo Staat je huisje er nog en zijn die vieze mannen weg Vanavond dus aan de schoonmaak. Maar goed dat John er niet bij is dan Ga even hangen op de bank en daarna Daynah ophalen bij mijn moeder. lfs
Ben er nog hoor meiden, maar ik heb het knetterdruk hier op mijn werk. Kom nergens aan toe. Dinsdag onwijze last van mijn bekken. Dus ik probeer hier toch maar wat meer te lopen (onnozel rondje naar de post enzo). Gister was ik vrij en dat scheelt echt wel. Vandaag onwijze koppijn, dus nog effe doorzetten en dan eindelijk weekend! Fajah: wow, dat is een groot speeltoestel! Maar je hebt er de ruimte voor! Kel: getsie, die stomme regeltjes ook. Zal je vriendin ook niet leuk vinden dat je zomaar bent weggestuurd! En gefeliciteerd natuurlijk, weer zo'n heerlijk klein wurmpje om vast te houden! Ik vind het best een leuke naam, maar zou het weer als Beau schrijven denk ik. Ook Robine gefeliciteerd met je vriendin. Leuke naam Zoë (alt 137). En die bouwvakkers zijn ook niet opgevoed he? Ben benieuwd hoe dat bij ons 2 weken lang moet gaan... ben er ook al bang voor! Sem: JA! Klein buikie! En weer zo'n klein frummeltje op de foto. Fijn dat het allemaal goed is gegaan! En over 4 weken alweer een echo, das helemaal boffen! En zwangerschapsdementie, hoop het niet. Dan gaat het nog lang duren! Verder kan ik even niet meer lezen. Heb zo'n zin in het weekend. Mijn ouders komen zaterdag om op te passen. Hebben we eerst kinderverjaardag en daarna etentje met de familie. De vader van Wes wordt 60. En dan is het niet handig om Jesse mee te nemen. En omdat mijn ouders er dan toch zijn, kunnen we ook lekker naar de kinderverjaardag zonder achter Jesse aan te rennen. Voor mijn ouders ook leuk, want als het alleen 's avonds is, ligt hij toch alleen maar te slapen! Nou, ga snel nog effe wat doen!
Doe je rustig aan LIS? Niet gek laten maken op je werk hoor! Veel plezier van het weekend. Robinietje toch...hihi...vindt je het echt zo erg als er mensen bezig zijn? Ik heb altijd zoiets dat ze het maar uitzoeken en later kijk ik wel wat de schade is...of is dat TE brabants Maar hopelijk voor je is het snel voorbij en hoeven ze ook niet meer terug te komen. Hier zullen ze dan ook een afvoer moeten maken via de badkamer ofzoiets, dacht ik Balen kelly zeg dat je niet naar binnen mocht. Fajah, mag ik ook een keer komen klauteren op dat mega ding bij jullie in de tuin wowwie wat gaaf! AM, spannend zeg voor Kyl maandag als ie voor het eerst naar het kdv gaat. Zal zeker ff wennen zijn voor hem maar ook voor jullie. Vooral als ie wat eenkennig is maar zoals Sens (geloof ik) ook al zei; als ie huilt wel gewoon weglopen en dan is het heel snel over. Milou heeft sinds vanochtend allemaal rode vlekken op d'r buik Ook nog iets onder d'r luiertje. Wat zou dat kunnen zijn? 5e-6e ziekte? Ze is ook vervelend en huilerig, geen koorts. Heb d'r net toch maar een zetpil gegeven en nu is ze lief aan het spelen.
Super mooi is het speeltoestel geworden Fajah! Wat zullen de jongens daar een plezier van hebben! Sorry Robine.......kun je het ons vergeven dat we ff off-topic waren.....zullen het nooit meer doen... En wat een ramp he van die gore mannen over de vloer, hebben wij in ons vorige huis met nieuwe vloerbedekking boven ook eens gehad. Gelukkig is het weer klaar, nu nog alles weer schoonmaken...baaaah! Kelly: balen zeg dat je niet naar binnen mocht in het zh! Nog ff wachten dus voordat je het wondertje mag aanschouwen! LIS: heel veel plezier dit weekend. Lekker zeg dat jullie oppas voor Jesse hebben! Hier over een uurtje weekend, jippieeee! Liefs Sem
Brennie:tuurlijk mag je komen klauteren jullie kwamen toch allemaal een keer vd zomer naar een meet bij mij Klinkt wel als de 5de/6de ziekte die uitslag van milou. eventjes kijken of het erger word en anders een zalfje vragen bij de ha ofzo? Robine:hou je het nog bij die ranzige mannen,wanneer zijn ze weg? grrrrr je mooie witte vloerbedekking grijs vh stof,ik zou helemaal flippen. kel:wat lullig zeg dat je niet eventjes bij je vriendin langs mocht,zal wel zo'n echt Die-hard zuster geweest zijn die geen regeltje verbreekt
Gezellige boel hier zeg ! Ik kom gauw weer posten, maar ben erg druk. Vanavond oude vriendin op bezoek (lang leve hyves) dus komt posten er ook niet van. Misschien ben ik er morgen wel weer ff vanaf mn werk. Robine, van harte met Zoe! Klinkt erg heftig allemaal maar gelukkig is alles goed. Tot later, Liefs Sap
Kelly: we gaan naar park Loohorst in America. Naja wat stom zeg dat je niet heel ff naar binnen mocht! In het Diac hier deden ze niet moeilijk he Sens Suc6 met de schoonmaak! Brennie: wat eemn leuke foto's! Die knoeifoto is leuk, maar ohh wat zou ik me dan moeten inhouden om niet in te grijpen Robine: gefeliciteerd met Zoë! Semmi: heerlijk dat je weer weekend hebt! Er was geen wachtlijst bij het kdv. Hij stond wel bij een andere op de wachtlijst en ik dacht dat er overal wel wachtlijsten zouden zijn. Ik heb toen toch nog maar een kdv vlakbij mn werk (ook dichtbij huis ) gebeld en die hadden gelijk plek. Duurde alleen wel een aantal weken vanwege administratie bij de hele organisatie. Sinds ik dus geen weekenden werk en meer doordeweeks komt het voor de oma's beter uit dat ze de maandag niet hoeven op te passen. Jayna gaat ook naar het kdv? Fajah: mooie klimrek hoor! Wanneer komt de meeting? LIS: rustig aan doen he! Ook alweer een druk weekend. Sappie: jij ookal zo druk. Veel plezier met je vriendin vanavond. Hier ook druk daggie gehad. Vanmorgen cursus in Utrecht, daarna heel snel weer terug want had achter elkaar huisbezoeken. Nu ff bijkomen, gelukkig vanavond geen cursusmateriaal meer om te lezen
De kleine Bo.....................zooooooooooooo lief We zijn net terug uit het zkh en wat is zo'n baby weer klein zeg. Vond het zelfs een beetje eng om vast te houden Ze mogen pas morgen naar huis, maar hij doet het hartstikke goed. Ze geeft de borst en hij drinkt supergoed zeg, kon Daynah nog wat van leren Zaterdagmorgen gaan we weer en dan geef ik het kraampakket. Ik vind het leuker om het thuis te geven. Ik moet wel zeggen dat ik kriebels krijg als ik zo'n kleintje ziet. O ja en de volledige naam is Darius Boas en roepnaam is dus Bo. Daynah haar kinderarts, toen ze RS-virus had, was er ook en ze herkende Daynah gelijk, was wel grappig. Ze vroeg hoe het ging en ze vond haar uitstekend er uit zien. AM: Ik ken het niet park Loohorst. Ben benieuwd hoe het daar is, zullen we wel aan de foto's zien. Sappie: Veel plz vanavond met je vriendin. Het wordt vast en zeker gezellig. Sem: Ok komt dus helemaal goed in CP. Zal het niet vergeten dit keer Geniet lekker van je weekend. Brennied: Heeft Milou ook vooraf koorts gehad? Als dat zo is dan is het ws wel de 5 of 6 ziekte. Meestal als ze dan uitslag krijgen is het practisch over. Anders even voor de zekerheid de ha bellen. Suc6 ermee. LIS: Heh wat vervelend dat je last heb van je bekken. Nog even volhouden meid en dan mag je lekker met verlof. Fijn weekend, maar dat moet lukken als ik zo lees. Ik vind Beau ook mooier als schrijfwijze, maar Bo is een afkorting van Boas, vandaar dus Bo. Ga naar de Wie Is De Mol kijken. Tot laterrrrrrr. Lfs Kelly
Kelly: wat een superlieve foto! Echt klein zijn ze dan ineens he Jij ziet er trouwens ook supergoed uit, je ziet echt wel dat je afgevallen bent!