November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo mn haar is dr af. Tenminste, flink stuk korter met errug veel lagen. Zit gelijk tien keer beter.
    Doorbraak waren de ouwe wijven die ik zag bij het kdv, dacht wat moet zo'n oud wijf hier een kind ophalen... :confused: . Ik ga meer aandacht aan mijzelf geven. Geen staarten meer maar gewoon wel ff fohnen 'sochtends. :) . Ziet er goed uit, ik ben dr blij mee.

Kel wat een mini weer heh, jeeetje zeg. Wel heel lief. Belachelijk dat je eerder niet in het zkh mocht. WAt een onzin. Wat AM schrijft in Diak doen ze daar niet moeilijk over. Grappig dat je die arts tegenkwam.

Am huisbezoeken, wat moet je doen dan? Kyl nog lekker aan het stappen?

Fajah het speeltoestel is indrukwekkend zeg. Daar zullen ze echt veel plezier van hebben!

Brennied hih milou op het potje geweldig zeg. Jaime blijft echt niet zitten hoor. En wat robine schreef jeee zo'n groot bord eten, ik dacht dat is echt heeeeeeel veeeel. Wel lieve foto van het knoeien.

Lis doe maar wel even rustig aan hoor. Je bent hoogzwanger meid! Hoe is het verder met Jesse, heeft hij geen last meer van zn oortjes? Wanneer begint jouw verbouwing nou dan? Veel plezier dit weekend.

Robine hahah die mannen die alles onderzeiken. Kan mij jou zo goed voorstellen, vreselijk heh. Hier hadden we toen die verbouwing en ik zei tegen ze boven mag je naar de plee beneden niet. En dagelijks ging ik die smerige rans pot weer schoonmaken(hoogzwanger en snachts steeds bed uit om te plassen)...te erg. Feli met Zoë (of shift gelijk met dubbelpuntjes en dan de e erna). Fijn dat alles goed met ze gaat.

Jaime loopt horden tegenwoordig ;) . Nee hoor maar het gaat wel retesnel...hahah. Verder is ze zoals altijd vrolijk. Ze moest trouwens wel even wennen aan mn haar. Zat steeds aan haar eigen haar toen ze mij zag net voor de eerste keer..hahah. Lief schatje.
    Mrogen komt een vriendin langs met haar zoontje van bijna 1. Gezellig.

Lfs

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Haha goed zo Sens...ook aandacht aan jezelf besteden he ;)
    En Jaime heeft de smaak ook echt te pakken met lopen he! :D

Klinkt dat zo raar huisbezoeken? haha. Ik doe namelijk zowat alleen maar huisbezoeken. Ik geef ambulante begeleiding aan mensen met een psychiatrische achtergrond. Ik fiets dus door Houten de hele week :p Bij slecht weer ook weleens met de auto ;) (dienstauto). Buiten de huisbezoeken gaan we ook regelmatig mee naar bezoek artsen (psychiaters), ziekenhuis, rechtbank, schuldhulpverlening etc.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ken, ondanks ik veel maatschappelijke beleidsterreinen ken, dit terrein niet zo goed vandaar mn vraag. Vind je het niet lastig om met die mensen te werken? Terrein schuldhulpverlening ken ik overigens wel, heb een tijdje beleid voor sociale zaken gedaan, ook vreselijk hoor.

Kyl heeft ook de smaak te pakken heh met lopen. Ik vind het zo schattig het lopen.
    Jaime geeft soms gas bij, dan is ze zo enthousiast van het lopen en die pootjes kunne het amper zelf bijhouden.

Ik ga nog ff tv kijken.

Lfs

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja hier ook de smaak te pakken met lopen! :D Is zeker schattig om te zien hihi. Denk wel dat het al snel gewenning wordt en je weer op iets anders nieuws zit te wachten, had ik met kruipen ook haha.

Ik vind het nog steeds heel leuk en boeiend om met die mensen te werken. Het zijn allemaal zulk wisselende ziektebeelden waar ik mee te maken heb en ook allemaal verschillende leeftijden, van jongeren die zelfstandiger 'moeten' worden tot mensen die uit een klinische instelling weer zelfstandig gaan wonen. Of mensen met een laatste kansbeleid van de woningbouwvereninging en verplicht bij ons in zorg moeten komen.
    Kreeg deze week een vragenlijst terug van een cliënt waarop stond dat ze heel blij is met haar persoonlijk begeleider (ikke dus) omdat ze erg goed met me op kan schieten en ik vaak nuttige tips voor haar heb. Daar doe je het toch voor ;)

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:wel lekker dat kyllian naar het kdv gaat.wanneer gaat hij ook alweer?
    ow en die meeting,zeg maar hoor,wanneer wil je komen ;)

Sens:gaat goed met Jaime dat lopen geloof ik hé?
    Spam is ff een foto van je haar,ben nml wel benieuwd nu.

Lis:wat vervelend dat je last van je bekken krijgt,had je daar bij de 1ste zwangerschap ook last van?
    Hoeist nu met Jesse?

Kel:lief hé zo'n kleintje.
    En idd zoals sommigen al schreven vind ik je ook enorm afgevallen zeg,je kan het echt goed zien.knap van je :thumup:

nou ik heb vanmiddag Yorben voor de eerste keer op de schommel gezet,maar hij vond er werkelijk geen bal aan,hij begon te huilen,hij zal er wel aan moeten wennen zeker?
    Hij had echt zo'n pruillipje van ''mama wat doe je met me'' hahahaha

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik ben jaloers op die loop verhalen van jullie kids.Yorben loopt echt nog lange niet.ja 2 stapjes en dan weer zitten en kruipen,word er moedeloos van.
    Het is ook wel met een tweede kindje zo dat je hem met de eerste vergelijkt.
    Jelte was met alles zo snel ,die liep met 1 jaar enzo dus het duurt voor mijn gevoel gewoon erg lang nu. :rolleyes:

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: agos die yorben vond het schommelen dus eng. Zal vast wel wennen zijn hoor, ff een spelletje van maken en hij gaat het vast leuk vinden!
    Kyllian vond vandaag het bad ineens ook heel eng (was echt even huilen en wilde er meteen weer uit), heb er toen een spetterspelletje van gemaakt, dan gaat ie me helemaal natspetteren en ligt in een deuk.

Kyllian gaat vanaf volgende week elke maandag naar het kdv.

Er zijn al data genoemd voor een meeting he, maar geloof dat nog lang niet iedereen gereageerd heeft ;)

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: ook bij Yorben gaat het lopen vast wel een x gebeuren als hij al steeds 2 stapjes zet! Ik dacht dat het hier ook nog wel een tijd zou duren, maar plots hebben ze het ineens door.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik hoop het echt,zou een hoop gesleep schelen,want steeds dat dragen is ook niet fijn meer als ze zwaarder worden.

Jelte heeft trouwens sinds deze week geen speentje meer,hij had er s'nachts nog altijd eentje en soms als hij moe was tegen de avond ook,maar we hebben hem meegegeven aan het mannetje in de maan ;)
    hij was heel enthousiat en hij heeft nog niet gezeurd erover,knap hé?
    ben zo blij dat hij ervanaf is.
    Wist steeds niet hoe ik het moest doen,maar nu is het gelukt :whistle:

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik ga mn bed in,chris ligt er al van half 9 in ,want die moet er om 1u30 alweer uit.
    Een collega van hem is vandaag de bak ingedraaid omdat hij met drugs smokkelde in zn vrachtwagen lekker slim hé?

Nou weltrusten.

xxx

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

eventjes vlug nog een foto van Yorben in de schommel.
    ben nu naar mn bed.

doeg

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh dames,

Hier vandaag weer een drukke dag voor de boeg. Gisteren flink gepoetst, maar helaas is er na de invasie van de 3 bandieten nog maar weinig van te zien, dus vandaag maar weer opnieuw beginnen :(
    17 uur zijn mijn schoonouders hier en help ik hun even mee met het eten van de kids en zodra Albert en mijn zus na hun werk hier zijn vertrekken wij naar Tilburg om weer een wedstrijd ijshockey te kijken :D
    De waterpokken van Jordy zijn bijna allemaal ingedroogd, dus hopelijk duurt het niet al tye lang meer voor hij er geheel vanaf is. Wel is hij bezig met zijn kiezen beneden, ze zijn er bijna doorheen, maar nu begrijp ik dus ook waarom hij ineens weer zo hangerig, huilerig was en waar die poeperietus vanaf komt.
    Hier nog eens een foto van Jordy waarop enkele waterpokjes te zien zijn:

Verder nog even wat reacties voor zover ik ze nog weet.

Brennie: Wat ontzettend jammer dat je ongi toch is doorgekomen, hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk. Wat een leuke foto's van Milou! Ik vind haar er echt ouder uitzien dan Jordy, maarja dat is dan ook nog steeds een ukkepuk :) Hoe is het met de vlekjes van Milou?

Sappie: Lieke dus ook een goede eter, Jordy heeft er ook geen moeite mee, heb nu pas 2x meegemaakt dat hij 1 dag niets wou eten, verder kan de wereld op zijn kop staan, Jordy zal gewoon lekker dooreten :)
    Voel je je al wat minder moe? Ik denk dat iedereen aan de lente/zomer toe is, iedereen is zo moe op dit moment. Hoe was het met je vriendin? Leuk elkaar weer eens te spreken he?

Kelly: Gefeliciteerd met de geboorte van Bo! En at een mooie cijfertjes heeft hij. Wat een leuk badpak! Echt een meisjesbadpak, zo snoezig!
    Jeetje dat je niet eens even mocht gaan feliciteren :rolleyes: Maar een prachtkerel zie ik op de foto, dus absoluut de moeite waard van het wachten. En idd je ziet echt dat je al flink bent afgevallen, super joh, staat je goed! En het begon dus weer te kriebelen? ;)

Robine: je hebt helaas de foute aflevring gekeken ;) Ze waren vorige week 's morgens te zien, deze week was om 12:15 uur de herhaling. Maar het was echt leuk! Voor ons trouwens voor het eerst dat we geluid erbij hadden, in de studio konden we wel via een scherm meekijken, maar we hadden geen geluid toen.
    Met de "" oude" novembermama's gaat alles goed, alleen femmy is zover ik weet zwanger, maar zij post helaas niet meer bij ons. We zijn een poosje geleden overgestapt naar een ander forum met meer mogelijkheden (ook een fotoalbum, kalender enz) het oude forum had dat allemaal niet. Op Femmy en Charissa na is iedereen mee over gegaan, maar van Charissa lees ik zo af en toe hier wat dus weet dat daar alles goed mee gaat en dat is het belangrijkste ;)
    Wel lief dat je ernaar vraagt.
    Wat een lieve Jill-spam, wat worden haar haartjes al lang joh. Jammer dat het in de speeltuin tegenviel door de werkzaamheden.
    Gefeliciteerd met Zoë! Naam stond ook op mijn lijstje voor een meisje, echt heel mooi! Jeetje wat een heftige bevalling, maar gelukkig is ze er nu, tijd om te gaan genieten.
    Hoe is het eigenlijk nog met Amber?

AM: Wat loopt Kyllian goed joh! Voor je het weet rent ie je door de kamer en hou je hem niet meer bij :) Spannend dat Kyllian volgende week voor het eerst naar het kdv gaat, hij zal het vast geweldig vinden.

Sem: Wat leuk dat je mijn meiden hebt gezien :D Linsey is echt dolgraag in beeld en Kaily dat is gewoon zo schattig hoe zij zich bij ieder meisje van K3 wurmt haha. Kruipt bij iedereen op de schoot enzo, echt zooo leuk, ook hoe de dames van K3 ermee omgaan, echt super.
    Wat fijn dat de verloskundige nu zelf de echo's maken, ben benieuwd hoe het beebje er over 4 weken uit zal zien, zal al een mega-verschil zijn.
    Jayna dus een pittige tante betreffende eten, maakt het alleen maar nog handiger toch ;)

Fajah: Jullie ook gefeliciteerd met de geboorte van Jaime! Dat is nog snel gegaan zeg. Mooi het toestel he, dat wordt genieten voor de jongens. Wat goed van Jelte en zijn speentje :D

Lis: Heel veel plezier dit weekend, klinkt gezellig! Heb je nog last van hoofdpijn? Doe maar rustig aan.

Volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gehad, sorry voor hetgeen ik vergeet :oops:
    Ik ga snel wat in huis doen en jullie zien me snel weer ;)

Liefs Angela.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mogguh,

AM dat is idd wel een compliment en altijd leuk om te horen toch?

Fajah ah arme Yorben wil niet op de schommel.Misschien vond hij het te koud buiten zo zwevend door de lucht. Wel een hele lieve foto trouwens! En wat een tijden zeg voor je man..jee ik zou dr niet tegenkunnen.
    Ik zal na vanmiddag even spammen. Ga met mn vriendin en haar zoontje lunchen in het park en zou mn camera meenemen.
    Achter is er iig een stuk af en heel veel lagen, lagen aan de zijkant zijn ook weer terug. Moet het alleen nog laten kleuren.
    Goed van de speen van Jelteen beter ook heh zonder speen.

Chiel werkt lekker thiuis vandaag.
    Ga ff jaime fruit geven.

lfs

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Kelly: aaah wat ontzettend lief zo'n kleintje weer in je armen! Enne....zie je wel dat je hardstikke goed gata met afvallen, ondanks dat het nu musschien ff niet zo hard gaat, valt het echt iedereen op. Vooral zo doorgaan meid, echt super van je!

Sensee: zo leuk lijkt me dat als ze echt de hele dag door het huis lopen. Is echt in rap tempo gegaan he bij Jaime! Ik ben benieuwd naar je haar. Hier ook 1 die nodig naar de kapper moet. Zit voor geen meter meer. Ga het ook weer kleuren en in lagen laten knippen.

AM: fijn dat Kyllian nu dus meteen terecht kan op het kdv. Jayna gaat niet naar het kdv. Mijn moeder past altijd bij ons thuis op. Je werk klinkt trouwens erg leuk en afwisselend. Ik ga binnenkort ook meer huisbezoeken doen, nu ik een opleiding intensieve pedagogische thuisbegeleiding ga doen.

Fajah: ik denk dat Jayna de schommel van Yorben erg graag zou hebben...haha...die had er laatst dolle pret in, in de speeltuin. Yorben gaat het vanzelf leuk vinden joh! En Jayna zie ik voorlopig ook nog niet echt lopen hoor. Blijft bij een paar stapjes, kruipen vindt ze vele makkelijker.

Angela: ja leuk inderdaad hoe die meiden van K3 met de kids omgaan. Wat zullen je meisjes genoten hebben! En dus nog niet veel nieuwe zwangeren op het andere forum. Zullen dit jaar vast nog wel een paar komen.
    En wat is Jordy ook alweer een grote knul zeg!

Verder weet ik het ff niet meer,
    Ga ff op de bank liggen en, Jayna slaapt, dus kan nu mn rust nog ff pakken. Vanmorgen naar het zh geweest, bloed laten prikken voor prenataal onderzoek. Dit weekend lekker niks, is ook wel es lekker hoor.

nou tot later!
    Liefs Sem

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Heeej meiden,

Er is echt veel gekletst door jullie zeg. Ik ga ff reageren uit mn hoofd;

Kelly; aaaah wat een lief mannetje is Bo, echt weer zo klein. En zie nou maar dat iedereen goed kan zien dat je bent afgevallen, TOP !

Sem; jij lekker slapen op de bank en ik maar werken hierzo :( ;) . Neem maar lekker je rust. Nog een paar weken en dan komt je energie weer terug. Fijn weekend!

AM; Kyllian ook naar het KDV. Weet zeker dat hij het er erg leuk gaat vinden ! Lief dat je van een cliënt hoorde dat ze zo gek met je is.

Sens; wil graag een foto zien van je haren ! Veel plezier vandaag met je vriendin en haar zoontje.

Fajah; jeetje wat een megagroot toestel zeg ! En Yorben vindt hem ook nog eens niet leuk :( . Komt vast wel als hij straks van zn grote broer ziet hoe leuk het kan zijn.

Brennied; weet je al wat de rode vlekken zijn? Kan idd 5e of 6e ziekte zijn denk ik.

LIS; heeeeeeeeel veeeeeel plezier dit weekend, ook veel plezier voor je ouders. Zij zien Jesse niet zo heel vaak toch? Alvast gefeliciteerd met je schoonvader.

Angela; hier nog altijd moe, komt geen einde aan :( . Jordy dus ook een goede eter, fijn is dat hoor!

Robine; nieuwe ketel, en..al een lekker warm badje genomen? Hoe is het met de grijze vloerbedekking, inmiddels al weer wit? :) .

Verder weet ik het niet meer,

Gisteren met mn vriendin was heel erg gezellig. Lekker aan de rose gezeten. Ze ging pas weg om 00.00 uur. We hebben net gelijk weer een nieuwe afspraak gemaakt om verder bij te kletsen.

Vanavond verjaardag, Lieke slaapt bij mn schoonouders :( . Maar voor papa en mama wel even lekker.

Morgen om 08.30 naar de kapper, weer lekker blond!

Lieke heeft trouwens dr eerste echt bloedneus gehad. Ze viel gisteren met dr gezichtje plat op de grond. Straaltje bloed stroomde uit dr kleine neusje en haar bovenlip zag ik gewoon groeien, zo dik. Arm kind.
    Nu is alles gelukkig weer oke.

Ik ga snel weer aan het werk.

Tot later en alvast voor allemaal een heel fijn weekend.

Liefs Sap

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    aaaah arme lieke met haar bloedneusje.dikke knuf voor haar hoor.
    Fijn dat het zo gezellie was met je vriendin die je zolang niet hebt gezien.

Sem:rust maar lekker uit hoor,is goed voor dat mini-mensje in je buik.

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ze waren zo lief aan het spelen..hihi. Lars is 11 maanden maar loopt nu sinds een maand :confused: . Valt wel heel veel maar staat weer op een roetsj daar gaat ie...hihi

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En samen een koekie eten en maar lachen met zn twee

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En dan nog mn nieuwe coupe. Alleen nog kleuren en dan is het helemaal goed :)

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Vloer is weer wit, plee's weer schoon....alleen net een brief van de meubelman dat onze meubels weer 3 weken vertraagd zijn! Grrrrrr wij hebben echt altijd pech. De ketel werkt wel prima, alleen is nu de mengkraan in t bad weer stuk,.........gek worden we van alle kosten en reparaties momenteel.

Kel: Lief die foto met Bo

Fajah: Arme Yorben die de schommel niks aan vindt. Ach tmoet ff wennen.....en goed zo dat Jelte speenvrij is!

Angel: Zo hey Jordy gaat ook aardig qua groei! Loopt ie al?

Sens: Goed zeg dat Jaime zo lekker aan t hordenlopen is.......;)

Hier net bij Sandra geweest en Zoe gezien! Wat een lief en mooi meisje..........alweer! ff Met dr geknuffeld, zo lekker........daarna naar mn moeder gegaan en daar kwamen mn broer en vrouw en Amber ook ff langs. Dus ook ff met Amber geknuffeld, al met al was t een babyochtendje. Lief weer hoor al die kleintjes en wat zijn ze dan nog licht he op je arm.........;)

Simba is t weekend bij ons, moeder is de hort op naar vriendin in Hengelo. Gezellig voor Jill, die rent de hele dag achter Simbaaaaaaaaaaaaaaaaa aan.

Zal nog ff spammen.

Deel Deze Pagina