Zoo heb van vanmiddag eigenlijk niet zoveel foto's, we zaten te veel te kletsen..hihi. De kindjes hebben zich goed vermaakt. Eerst een lunch gehad in het park en daarna door naar de kinderboerderij. Jaime gaat echt zoo snel met het lopen. Van de week zei ik volgens mij nog op schoenen gaat het niet goed, vandaag liep ze vrolijk met lars naast haar bij de kinderboerderij langs alle konijnen, cavia's en ratjes . Ah Sap wat zielig voor Lieke zeg! Lekker aan de rose gezeten dus gisteren. Had je een kater vanochtend? Ik kan er de laatste tijd zo slecht tegen. Werkse nog even... Sem idd rap tempo bij Jaime dat lopen. Heeft Jayna vast ook snel. Oh bloedprikken..Was het ook met de nekplooimeting of niet? Wanneer krijg je de uitslag? Ik ga nog ff surfen, Jaime ligt lekker te pitten, moe van het spelen met Lars. Liefs
Wow Sens ik vind je kapsel echt cool ! Misschien ga ik morgen dan ook maar knippen, lekker de lagen erweer in. En idd wel een kater vanochtend, maar na een frisse douche ging het wel weer . Robine; leuke foto's! Wat is Jill dan alweer groot he! xx
Sap: Helemaal vergeten..........arme Lieke. Gaat t weer een beetje met dr? Heeft ze nu een Surinaamse lip lol. Kusje voor Lieke
Wat een mooi beebje is Zoë zeg! En thanks voor complimenten over mn kapsel. ben er zelf ook erg blij mee!
Hahaha, lip is weer oke, maar het was net of ze een hazelip had joh, echt zielig. Ik zag m groeien . Het was wel heel zielig hoor, ik zag een arm naar de grond, toen een beentje omhoog (net alsof ze een ratslag ging maken) en toen vol met dr snoetje tegen de grond .
Sens:je haar is in 1 woord SUPERLEUK! staat erg hip. Robine:fijn dat alles weer schoon is. En lief die foto's van de baby's en Jill erbij. Volgens mij wil jill wel een brusje
Hier precies hetzelfde...Ik hoef ook niet nu ofzo maar dacht misschien volgend jaar ofzo al heb ik nu wel kriebels. Chiel wil helemaal niet meer..
Wat is nog meer leuke kindermuziek behalve bert en ernie. Ben aan het torrenten maar weet niet goed wat ik moet zoeken.
John wil NU niet..............wel over 1 of 2 jaar zei hij afgelopen week......... Ga wel peilen als Jill rond de 2 wordt.......pas nu eindelijk weer alles! Zelfs mn broek die strak zat gaat weer dicht.......( al is t nog strak )
Naja misschien ook geen kindermuziek, ze staat nu te dansen op dire straits..whaaahaaa money for nothing.