Er is een website, kom je via Kluun. Hij is (terecht) een lobby gestart voor de ruggenprik. Op die website zie je welke zkh 24/7 toedienen. Ik vind het het meest wazig dat NL zegt op zoveel dingen voor te lopen, maar wat van de week in de krant stond, intussen vrouwen op barbaarse wijze laten pijnlijden...Nergens voor nodig.
Sorry sens over ruggeprik weet ik niks,ik ben 2 keer zonder bevallen,maar denk dat ik bij een evt. derde er toch om ga vragen,het doet echt pijn en dan is pijnbestrijding toch wel fijn denk ik. Ik ben 2 keer bevallen terwijl die anesthesist er niet was dus had geen keus ook.
voor degene die wel een ruggeprik hebben gehad:Voel je dan nog veel vd pijn of wat voel je dan eigenlijk?heb je persdrang?
ik ben 2 keer in belgie bevallen en daar is het wel heel normaal om een ruggeprik te krijgen. die verpleegsters zeiden toen dat nederlandse dames echte oer-vrouwen zijn,omdat wij vaak zonder pijnbestrijding bevallen hahahah Maar ik was de volgende dag wel schor hoor,door de kreten die ik gaf vd pijn whahahaha wss heeft de hele afdeling me gehoord.
Fajah: ik voelde met de ruggeprik echt niets meer. Soms voel je wel dat er een wee bezig was, amar zelfs dat voelde ik niet meer (zag ik alleen op het scherm). De ruggeprik moet uitgewerkt zijn voordat je mag persen. De persdrang voel je dan dus weer. Is natuurlijk erg lastig als je niet zou voelen wanneer je moet persen (dus met verdoving)
Ik heb geen ruggeprik gehad. De bevalling deed wel erg pijn maar ging ontzettend snel dus was te doen. Vind het wel idioot dat er zo moeilijk wordt gedaan over pijnbestrijding. Bij de tandarts kun je toch ook gewoon verdoving krijgen. Annemonique: rugweeen, lijkt me vreselijk. Dan lijkt een ruggeprik me echt wel nodig want met rugweeen kun je niks he. Sens: haha dus toch wel een tweede. Je wordt dan vast extra in de gaten gehouden toch? Geen idee trouwens of je meer kans hebt op zw.verg. als je dat al eens gehad hebt. Bastian slaapt weer een stuk beter. Hij heeft 's nachts wel eens een nachtmerrie maar dan heeft ie genoeg aan een knuffel en een aai over de bol, het is niet meer dat hysterische huilen. Hij wordt alleen nog te vroeg wakker 's ochtends (half 6).
Half 6 is idd nog vroeg he Panda. Maa rook hier is ie tussne half 6 en half 7 meestal wakker. Als we geluk hebben kunnen we hm daarna nog wel even terug leggen. Zo heb het nog nooit zo laat gemaakt de laatste tijd Druk op msn ineens
Hoi hoi, Er wordt hier alweer aardig veel gesproken over 2e baby's! Grappig dat iedereen er op haar manier toch alweer (een beetje) mee bezig is of over aan het nadenken is. Wij proberen vanaf de zomervakantie weer een lief klein mensje te maken . Spannend toch weer hoor. Ik ben net terug van de kapper en heb heel veel highlights in mn haar laten zetten. Zie er dus alweer een heel stuk lichter uit. Sappie is er blij mee . Ik ga zo ff naar de winkel... fijn weekend verder en tot gauw. Liefs Sap
Heeej meiden, Zo, lekker weekend met mn mannetje en meissie, heerlijk! Er is hier aardig door gekletst, dus ff kort uit mn hoofd: Sensee: erg leuk je kapsel, staat je goed! Lieve foto's van Jaime en dr vriendje! Sappie: aaaah die Lieke en dikke lip en bloedneusje! Helaas zullen we er ooit allemaal aan moeten geloven. En weer lekker blond, leuk! Robine: wat is Zoe een schatje zeg! En Jill alweer zo groot dan he! Ook leuke spam van haar. Zo leuk om haar daar buiten los te zien staan. Kijk er naar uit dat Jayna ook gaat lopen! Fajah: lekker patatjes met je jongens gegeten dus. Jammer dat Chris zo vaak laat thuis is, lijkt me soms best zwaar voor jou alleen. AM: wie weet ben jij idd over 1 a 2 jaar weet met iemand van hier tegelijk zwanger, we volgen elkaar straks allemaal mooi op. Brennie: dit weekend dus maar een de rose, kan nu weer ff he, voor je het weet mag je weer heeeel lang geen alcohol! Verder weet ik het ff niet meer. Hier vanmorgen ook naar de kapper geweest. Weer mooi in lagen laten knippen en 2 kleuren highlights ( blond en koper bruin) er in laten zetten. Ben er zelf weer blij mee! Vanavond lekker bij de Mac Dinalds wat eten gehaald. daar hebben we Jayna erg blij mee gemaakt. Ze had een happy meal met patat, kip nuggets, fristi en danoontje. Bijna alles ging op, vreetzakkie! Nou, ga Jayna in bad doen. De buren komen straks op visite. Fijne avond allemaal! Liefs Sem
Als ik de verhalen van zwangerschap en bevalling hier trouwens lees, besef ik echt dat ik geluk heb gehad. Heb bij Jayna een heerlijke zwangerschap gehad en wel een lange, maar niet erg pijnlijke bevalling. Als het zo weer mag gaan, zou ik het zo nog 10 x over doen...haha......Niet dat ik 10 kids zou willen, 2 of 3 is wel genoeg, al zal het bij 2 blijven als het aan Lenhard ligt. Dus dan maar extra genieten van de laatste keer zwanger zijn.....
Dag dames! Hier een rustig dagje gehad. Chiel ging naar de kapper, Jaime en ik hebben ff geshopt. Heb ook even dr voeten laten opmeten en ze heeft nu maat 20. Ik zag croqs in maat 22 (21 hadden ze niet meer) maar twijfelde of ze die dan deze zomer past. Ze waren wel erg cute, knalroze. Jaime vond ze ook erg mooi . Ze wilde ze niet meer uit in de winkel. Nog even naar Ikea geweest voor een bureaustoel, zo'n sixty model gekocht erg leuk. En naar de KEK meubel winkel. Nou ik keek mn ogen uit maar wat een prijzen zeg! . Ik zag zulke mooie stoelen voor de eetkamer, met leuning, op wieltjes (lijkt mij zo handig) ideale stoelen voor mensen zoals wij die houden van lang tafelen. Maar ja kost wel wat. De mooiste die ik zag waren 265 euro. Ik vind dat nogal wat voor stoelen... We kijken nog even rond, zag er ook van 160 euro maar dat was voor mij iig echt tweede keus. Ik wil eigenlijk wel van 6 naar 4 stoelen, ze mogen dan best wat breder (lees meer comfortabel zijn). We hebben vaak mensen te eten maar dan zitten we meestal met zn vier. Kerst en nog een paar uitzonderingen zijn enige avonden dat we met 6 zitten dus... Hebben jullie 4 of 6 stoelen? En wat is nadeel van 4? Sem ja jij hebt idd mazzel gehad met je zwangerschap. Willen jullie trouwens weten wat het wordt? En jij ook naar de kapper geweest! Jayna flinkt gesnackt volgens mij bij de mac of niet? Sap laat ff je kapsel zien! FOTO FOTO FOTO AM jee kyl ook wakker tussen half zes en half zeven is nog vroeg hoor! Hihi gezellig dus op msn? Ik zal in de week van 10 maart ook wel vaak bij de msn zitten, chiel is dan in vegas... Panda door de ks moet ik sowieso in zkh bevallen en onder controle etc. Vind het niet erg. Kwakzalvers die vk's...blehhh. Half zes is echt vroeg zeg. Hoe laat gaat hij slapen? En Bastian is best druk of niet? Moet hij toch alles weer verwerken in de nacht. Ga je ook mee met de meeting in april? Fajah ik ruggeprik gehad maar geen idee hoe dat voelt met een wee. Ik was natuurlijk niet begonnen Vond het eigenlijk prima hoor zoals het is gegaan (behalve dat bloedgezeik en die transfusie etc). Oh jee schor van het schreeuwen. Maar lekker boeien toch dat iedereen het heeft gehoord.. Ik vind het wel raar, jij weet gewoon hoe het voelt om een kind eruit tepersen en ik dus niet...geen enkel idee van. Hebben Jelte en Yorben nog in het speeltoestel gespeeld? Jaime is trouwens alleen maar aan het lopen, echt schattig is dit. Ik ga ff koken. Lfs
Semmi: klinkt lekker Jayna's menu Jij ookal naar de kapper geweest, ook nog showen? Sens: stoelen zijn duur he. Wij hebben er 6, maar is hier ook maar een uitzondering als ze allemaal bezet zijn Wil het nieuwe huis ook nieuwe stoelen, maar denk toch wel dat we weer voor 6 gaan. Die kleine croqs zijn lief he Denk dat Jaime dan van de zomer maat 21 nodig heeft, 22 lijkt me wel groot voor dr als ze nu 20 heeft. Ik heb sinds 10 minuten bereikbaarheidsdienst...tot morgenochtend 11 uur. Collega had een feestje, dus ik was zo lief het over te nemen We worden maar zelden gebeld, want cliënten bellen eerst een andere lokatie waar ze wel late diensten en nachtdiensten hebben. Als ze er daar niet uitkomen, dus bij crisis word ik gebeld.
Sap en sem:spammen jullie haar..... Am:en nog opgeroepen? Gister hebben we het tuinhuis opgeruimd was weleens nodig. Een heleboel dingen kunnen naar het contaienerpark. Vandaag eventjes naar Sluis,want heb echt nieuwe laarzen nodig. Maar als je er zoekt vind je ze meestal niet hé? Ga nu eerst eten, mannetje heeft net de tafel gedekt dus kan zo aanschuiven. Fijn zondag xxx
LIS:hoelang duurde het eigenlijk voor Jesse geopereerd werd nadat hij bij de KNO was geweest als ik vragen mag?lange wachttijd?
Panda; wow, wat goed zeg dat je een half uur heb gelopen en ook nog gezwommen. Maak je je klaar voor de Olympische Spelen in Peking? Triathlon mss? Sens: Hahaha definitief voor een 2e dus jullie gaaf hoor en veel leuker voor Jaime later! Nu Michile nog ff overhalen! Hier ook een helse bevalling gehad zoals je weet en ook hier ga ik een ruggeprik eisen bij een 2e. Die rugweeen die waren echt niet te harden.........wat een pijn zeg. AM: Nog eruit gemoeten vannacht?! Bedankt voor je krabbel op Hyves Lol. Je verveelde je echt he!? Fajah: Wow lekker geschreeuwd dus bij Jelte en Yorben, je t blijft geen pretje he zo een bevalling, en als je nog twijfelt over een 3e......je hebt toch nog geen haast!> Kan toch ook als Yorben op de kleuterschool zit? Wel leuk 3 kids. Sap: Ben je weer een lekker blondje?!? Goed zo, al stond t bruine haar je ook erg goed. Rick is vast blijer met een blonde vrouw?!? Of niet?!? Kom op met die foto. Hoe is t met Lieke na dr val? Sem: Ook een nieuwe coupe dus, ook jij spammen he! En Jayna een happy meal helemaal op! Jeteje dat is echt veel! vreetzakje LOL. croqs: Bah ik vind ze echt vreselijk, maar dat vond ik van de Lelli Kelli's ook, al begin ik die toch wel steeds leuker te vinden alleen niet voor de prijs van 70 euro! Jill is wakker, ik ga dr ff aankleden en dan vanmiddag verjaardag van een 1 jarige. John is Simba naar huis brengen, t was gezellig om dr weer even hier gehad te hebben al was mn huis weer een grote harenbende. t Is inmiddels weer schoon hoor Nou meiden, tot later! Liefs
Fajah: containerpark? Hihi dat klinkt grappig Wij noemen het hier gemeentewerf Veel plezier in Sluis! Robine: Jill alweer wakker? Slaapt ze dan nog 2x op een dag? Veel plezier op de verjaardag! Ja ik verveelde me echt haha, zovaak komt dat niet voor Heb helemaal geen telefoontjes gehad tijdens mn achterwacht....heerlijk geld verdienen zo Wij krijgen vanmiddag bezoek, kan Kyl weer met 1 van zn vriendinnetjes spelen
Zo ben er ook weer even. Drukke dagen achter de rug. Gisteren langs Bo weer geweest met de kraammand en die is goed in de smaak gevallen. Ze vond hem zo leuk. Gelukkig maar. Het is echt een lief kereltje zeg. Hij eet supergoed en slaapt heel veel. Nou dat was bij Daynah niet hoor.......... Merk wel dat haar dochter van 6 niet goed haar draai kan vinden. Terwijl ze over bij wordt betrokken. Volgens mij is dat best moeilijk voor zo'n meisje als je ziet dat d'r ouders de aandacht moeten verdelen. Komt vast en zeker allemaal goed. Ik had voor haar ook 2 kadootjes meegenomen en daar was ze superblij mee. Vanmiddag ga ik met een vriendin naar de kinderboerderij, dus ook wel even gezellig. Heb haar al weer een tijdje niet gezien, dus even lekker blijkletsen. Sensee: Leuk je haar. Laat je het blond of ga je voor een andere kleur. Leuke foto's van de kinderen zeg. Supergoed van Jaime zeg dat het lopen zo goed gaat. Fajah: Lekkere collega van Chris dan, maar goed dat ie in de bak zit dan. Hoe gaat het nu met Yorben nog veel last van zijn verkoudheid? Angel: Ach arme Jordy met zijn waterpokken. Hoe gaat het nu met hem? Sem: Foto foto foto van je haar. Heerlijk heh als je zo'n weekendje heb met niks bijzonders. Zit er hier voorlopig niet in. Sappie: Gezellig avondje gehad dus met je vriendin. Balen dan weer dat je moet werken heh de volgende dag. Ook jij een foto spammen van je haar. En arme Lieke hoe is het nu met haar na haar val en bloedneusje. Zo zielig. Robine: Ahhhhhh wat een leuk kindje is die Zoe erg schattig weer zo''n kleintje. Je kan dan gelijk zien hoe groot Jill dan weer is heh. En Amber is ook weer gegroeid. Balen van je meubels zeg dat ie weer verlaat is. Zou daar flink van balen. Veel plz op de verjaardag vanmiddag. Ik zag nog iets over de ruggenprik. Weet niet meer wie daar over begon maar ik heb hem ook gehad. Ik kon hem alleen niet zelf bedienen zoals AM dat werd voor me gedaan. Maar wat een opluchting zeg. Ik had er nog geen eens zelf omgevraagd ik kreeg hem gewoon. Ik kon dan op het scherm zien wanneer ik een wee had en je voelde echt helemaal niks. Heb zelfs nog even 20 min geslapen..... ik kreeg om de 10 min minder van dat spul binnen en na 1,5 uur ofzo voelde ik wil een beetje een persdrang, maar nog makkelijk vol te houden. Als ik volgende keer weer zo'n bevalling zou hebben dan wil ik wel weer zo'n ruggenprik. Ga nog even spammen. Daynah ging gisteren zelf haar haar kammen. lfs Kelly
is het mooi geworden, mag is zo mee met jullie..............................hahahahahhahahaha nee dus
Wat een bos haar zeg Ik vind dat ze best al goed kan kammen, is toch ook niet makkelijk met zo veel haar Kyllian gata ook zn haartjes borstelen als hij de borstel in zn hand heeft. Voor hem is het alleen niet zo moeilijk