Joehoeeeee! Wat super goed van Lieke! Je brengt me op een idee Sap, hier ook gauw potje aanschaffen. Laatst in de badkamer liep Jayna ook in dr blote billen rond, omdat ze met Lenhard zou gaan douchen. Toen ging ze bij de wasbak staan en ik zag haar al bedenkelijk kijken, en ineens.....stond ze daar te poepen! Ik kon dr drolletje nog net opvangen met de luier die net af was , maar haar gauw op het potje zetten is natuurlijk een veel beter idee!
Mmmmm, lekker Sap aan de wijn! Idd zonde om de restjes weg te gooien....haha Trouwens Sap, Rick zal wel blij zijn met de overwinning van Twente op Heerenveen! Zo zonde voor Heerenveen, maar moest wel ff aan Rick denken.
Sappie: mooie haarkleur! En zoals iemand anders ookal zei....wat ben je slank zeg! Die wijde broeken bij Lieke staan altijd zo schattig! Superlieve foto ook die met de Bumba rugzak Sens: haha dat ze de andere kant op wilt buiten is heel herkenbaar Ik moet Kyllian ook uiteindelijk nog naar de auto tillen...of een half uur eerder de deur uitstappen Kelly: zozo jij weer fanatiek aan het sporten vanavond, goed hoor! Semmi: dat gaat heel goed al met het lopen van Jayna! Die loopt ook echt zeer binnenkort de hele kamer rond!
Morgen gaat Kyllian voor het eerst naar het kdv. heb er helemaal geen zin in, want ik kan hm niet wegbrengen Heb om 8.15 al een afspraak bij een cliënt. Ik werk ook nog eens tot half 7, dus zie hem alleen maar met naar bed brengen. Hoop echt dat ie daar snel gewend is
AM; ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat je Kyllian niet kan wegbrengen. Maar ik denk dat hij het superleuk zal vinden! Hij vindt het nu toch ook al leuk om met andere kindjes te spelen? Niet druk om maken en je kan in de loop van de dag toch een keer bellen om te vragen hoe het gaat! Komt echt goed ! Lfs
Spannende dag dus morgen AM! Lijkt me niet leuk dat je hem ook niet weg kan brengen. Brengt je vriend 'm morgen naar het kdv dan? Het zal wel even wennen voor m zijn, maar uiteindelijk zal ie vast wel met al het leuke speelgoed en de kindjes gaan spelen. Succes morgen!
Hahahaha, ja Rick was inderdaad erg blij ! Ik heb de wedstrijd gisterenavond ook gekeken en ook ik moest regelmatig aan je denken . Nou ja, Twente had de punten echt nodig, nu is het weer superspannend bovenin.
Hahhaaha, ik zie het helemaal voor me! Komt er ineens zo'n drol aan . Gauw een potje halen dus, mss gaat het idd best snel werken. Proberen kunnen we het altijd toch?!
Ja mn vriend brengt hm weg. Ik zou hm wel weg kunnen brengen, maar dan niet kunnen blijven. Ik vermoed dat het wel even nodig is de eerste x om er even bij te blijven. We konden helemaal geen contact meer krijgen met het kdv, dus weet niet eens wat er verwacht wordt. Djurre heeft voor de zekerheid maar de eerste uurtjes vrijgenomen.
Alles ging via een bureau in Breda, waar veel kinderdagverblijven onder vallen. Zo ook deze in Houten. Formulieren en contract zijn schriftelijk allemaal geregeld. Maar aan de telefoon vorige week zeiden ze dat het kdv zelf nog contact zou opnemen, dat hebben ze niet gedaan. Djurre heeft vrijdag nog geprobeerd te bellen, maar kreeg niemand te pakken. We bellen er morgenochtend om half 8 gelijk maar heen, dan zijn ze open.
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat goed van Lieke zeg........... AM: kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om Kyllian morgen weg te brengen. Hij zal het ws helemaal geweldig vinden, dus het komt vast en zeker helemaal goed.
Sem wanneer ga je met Jayna naar de kapper? Ze weten vast wel een oplossing. Zo heb weer 20 min op de step gestaan en 10 min buikspieren gedaan. Wel weer mooi geweest. Was vanmiddag ook wezen lopen naar de Kinderboerderij 20 min heen en 20 min terug. Morgen weer werken..bleghhhhhhhhhhh heb echt geen zin. Ga ook lekker op de bank neerploffen. Fijne avond allemaal
Oh oke. Wij hebben in eerste instantie een rondleiding en uitleg over hun werkwijze e.d. gehad. Toen we Lieke een paar weken later brachten stonden we met 10 minuten weer buiten. Wel even raar hoor, maar gelukkig ging het goed (ik hing om 10.30 al aan de telefoon ) Ik denk dat Djurre er morgen wel even zal zijn, neem aan dat hij ook een rondleiding krijgt en dat hun manier van werken wordt uitgelegd. En natuurlijk moet hij nog ff flink met Kyllian knuffelen . Veel succes, komt zeker goed!
Ben blij dat ik het morgen druk heb, anders zou ik echt de hele dag aan hm denken Djurre heeft de eerste paar uur vrijgenomen, want wij dachten idd ook dat er wel uitleg enzo zal komen.
Zozo kelly ook nog gewandeld naar de kinderboerderij Ik heb echt een hekel aan wandelen, pak liever de fiets...of auto ..en toch wandelen we ook wel regelmatig hoor
Jeetje Kel, doe maar fanatiek vandaag, grote klasse! Sap, gelukkig heeft ajax wel goede zaken gedaan, daarom een vrolijke vent hier in huis....haha.... En idd het potje is zeker het proberen waard! Ga zo voetbalvrouwen kijken....the story so far.....volgende weel begint het nieuwe seizoen, heb er zin in! Zal morgen aan je denken AM! Fijne avond verder en trusten vast meiden! liefs Sem