Ahh kan me goed voorstellen, maar hij gaat het vast heel leuk vinden. Samen met andere kindjes en lekker spelen!
Ja psv was ook kut. Al ben ik altijd ook een beetje voor Utrecht en is in geval van psv geen 'gevaar'...
Griek was lekker, vnl veel vlees jum had ik trek in zeg. Chiel had een lamschoudertje en ik de mixed greek grill. Nog een paar dagen en Chiel gaat naar de vs. Zie er best wel tegenop zo een week alleen...boohoooo
Klinkt goed, jummie. En idd niet leuk dat Chiel een week weg is, maar komt goed hoor! De dagen vliegen altijd voorbij. Voor je het weet is hij alweer terug.
Am: Succes morgen bij t wegbrengen van Kyllian. Waarom gaat ie trouwens nu pas naar t KDV? Waar was hij hiervoor dan altijd op de maandag? Sap: Leuk weer je blonde koppie, al mag t nog veel blonder hoor En die Lieke met dr dikke drol, goed zo! Hier gaat Jill voor t badderen uit de luier en klimt ze zelf al op t potje, alleen tot nog toe is er nog niks uit dr gekomen, maar ze vindt t wel reuze interessant. Kel: Goed zo weer lekker gesport jij! En die foto's van Daynah met losse haren is wel grappig hoor. Hahaha, echt een afro kapsel heeft ze, whoehhahaha. Sens: Lekker gesmuld bij de Griek, heerlijk. Wij hebben lekker gewokt met mn schoonouders en schoonzus en zwager en Kim. Jill heeft zich ook lekker volgestouwd, met 1 soesje en 1 stukje kroepoek Wat eet ze toch slecht......... Vanmiddag kinderverjaardag gehad, 7 kleintjes over de vloer waarvan de oudste 5 was! Allemaal Jill dr leeftijd en dan in een onwijs klein huisje. Werd er helemaal benauwd van.......maar goed, Jill heeft zich wel vermaakt. Toen mn schoonouders gisteren terug kwamen uit Oostenrijk is Jill weer verwend met een prachtig roze fuchsia trainingspak van Adidas en met een bijbehorend topje.....ook van Adidas. Zo cute! Ook nog een lekker dun pakje speciaal voor de zomer......zal em binnenkort ff spammen, t is mt 92 dus moet al beetje lukken met aantrekken al zal t wel oprollen geblazen worden van de pijpen en mouwtjes. Wij kregen een mega Milka reep en Mozart Kuglen.......altijd lekker Morgen ontslag indienen. Spannend. Liefs
Sens: kan me voorstellen dat je er een btje tegenop ziet een week zonder Michiel, maar wij zullen je vrijdag wel gaan vergezelschappen Wordt trouwens wel rotweer he Robine: gezellige boel 7 kleintjes bij elkaar hihi. Wow lekker verwend weer jullie! Kyllian ging voorheen naar Djurres moeder op de maandag. Maar met mn nieuwe baan ben ik vaste dagen gaan werken. Voorheen werkte ik ook weekenden, waardoor we niet zovaak oppas nodig hadden. Nu dus wel 3-4 dagen per week. Mn schoonmoeder wil de overblijf op school bljven doen en het is niet zo praktisch om Kyllian elke keer mee te nemen (is onder zn middagdut). Mijn moeder past elke dinsdag op en Djurres moeder de donderdag en vrijdag.
Ik wilde niet in één keer superblond. Vind de overgang dan een beetje too much. Over een paar weken gewoon nog een keer highlights laten zetten en dan is het wel weer goed.
Robine; wat lief van je schoonouders dat Jill en jullie weer zo lekker zijn verwend. En morgen dus je ontslag indienen, idd spannend, er valt vast een last van je schouders. Hoop dat je snel iets anders vind waar je wel plezier aan beleefd. Jammer dat ik je heb gemist op msn...zat bad boys te kijken en zag het pas een half uur later . Ik duik nu mn bedje in.. Tot later, Liefs Sap
Ohh helemaal overheen gelezen dat je morgen je ontslag gaat indienen Robine. Spannend zeg.... Vermoeden ze al iets?
Goedenmorgen! Zo, ik ben ook eens de eerste hier! Robine jullie zijn lekker verwend zeg! Wat lief zo´n trainingspakje voor Jill. Jayna heeft zo´n roze jogginspakje van adidas, ook maat 92, is nog iets ruim, maar idd mouwen maar wat oprollen. Handig om mee te nemen naar CP! Je hebt nu waarschijnlijk je ontslag al ingediend, ben benieuwd hoe het ging, en hopelijk heel snel een leuke nieuwe baan voor je! AM: heb je al iets van Kyllian gehoord op het kdv? Hoe ging het wegbrengen? Hier al een aardig actieve morgen. Ben meteen maar gaan stozuigen, dweilen, vaatwasser opruimen en wasjes gaan draaien. Want als ik eenmaal op de bank neerplof komt er nog weinig uit mn handen. Straks tussen de middag maar ff tegelijk met Jayna slapen en dan vanmiddag ff de rest beneden schoonmaken. Moet nu echt van mijzelf...pfffffff.... Tot later! Liefs Sem
Hoi hoi, Wij zijn ook alweer actief geweest vanochtend. We hebben wel eerst tot 10.00 heerlijk in de pyama gelopen, daarna aankleden, stofzuigen, dweilen, wasjes draaien enzo.. Lieke heeft net weer 2 boterhammen op en ligt nu lekker te slapen. Ik moet van mezelf strijken, er ligt alweer teveel. Steeds denk ik het bij te houden, maar het is niet leuk meer hoe snel was zich weer stapelt . Vanmiddag ff wat boodschappen doen en een kadootje kopen voor mijn vader. Hij is morgen jarig. Tot later, Liefs Sap
hoi hoi, Zo wat een rust vandaag hier. De afgelopen dagen moest ik een hoop bijlezen, dus dit is wat makkelijker Robine: Hoe is het vandaag gegaan met het ontslag indienen. Reageerde ze wel een beetje okee of juist heel stom. Ik las dat Jill weer verwend was door opa en oma. Ben benieuwd naar het trainingspakje. Meenemen dus naar CP. Sap: Heerlijk toch tot 10.00 uur in pyjama rondlopen, doen wij ook regelmatig hoor. En toch al flink bezig geweest. Hier gisterochtend al alles gewassen ik had weer een flinke berg liggen. Alvast gefeliciteerd met je vader. Morgen dus feest? Sem: Jeetje wat ben je al actief geweest zeg. Je heb gelijk om vanmiddag even te slapen. Zou ik nu ook wel kunnen, maar helaas zit op mijn werk. AM: Hoe is het met Kyllian op het kdv gegaan. Vast en zeker wel goed toch. Heeft ie zich kunnen vermaken? Zo ga weer verder, maar heb echt geen zin meer. Ik haat de maandagen echt zo erg. Hoe is het btw met LIS en Charissa? lfs Kelly
AM:hoe ging het vandaag met Kyllian op het KDV?ik hoop erg goed en dat je je niet al te druk hebt gemaakt? Sap:mooie foto's van jou en je nieuwe haarkleur,en je bent echt superslank zeg! Wat knap van Lieke dat ze een drolletje op het potje deed,heel goed =D> robine:En hoe reageerden ze op je werk dat je ontslag neemt?
Heeej halloooo, Kelly; fijn voor je dat de maandag erweer op zit! Vindt je het altijd een rotdag? Robine; hoe reageerden ze op je werk? Verder niet veel te reageren , was rustig vandaag... Morgen is mn vader jarig. We hebben een kadobon gekocht, een zak drop en Lieke heeft een hele mooie tekening gemaakt. Denk dat opa er morgen erg blij mee is. Ik ga zo ff been- en buikspieren trainen en dan douchen en daarna kom ik nog wel weer ff kijken. Lief trouwens dat jullie zeggen dat mij haartjes weer mooi zijn en dat ik er slank uitzie. Nu alleen nog wat strakker. In de kleren zie je er altijd beter uit (vind ik) . Tot straks, Lfs
Semmi: nog gelukt met de grote schoonmaak? Dat heb ik ook hoor dat je nergens zin in hebt als je eenmaal op de bank ploft....en dan ben ik nog niet eens zwanger Sappie: jij ook weer actief vandaag. Erg he die strijk die steeds maar terig komt. Strijken vind ik echt het ergste klusje, kost zoveel tijd. Kelly: tja die maandagen blijven vervelend Toch nog goed doorgekomen vandaag? Nou na hier een rotnacht gehad te hebben (piekeren van mezelf over vandaag....en Kyllian die steeds wakker was) heeft Kyllian een hele goede dag op het KDV gehad Djurre heeft hm vanmorgen gebracht en is na een uurtje weggegaan. Het was heel ff huilen, maar hij was al snel afgeleid door de leidsters. Hij zit in een groep van ongeveer 14 kindjes (op de maandagen) van 0-4 jaar. Om 11.45 uur eten ze gezamenlijk en toen was hij wel al erg moe. Kort daarna is hij naar bed gegaan en heeft 2 uurtjes geslapen. Daarna heeft ie de verdere middag heerlijk vrolijk gespeeld. Naast het kdv staan schapen, dus het was weer de hele dag "behhhhhh" Ik kon hm zelf om 5 uur ophalen, want mn cliënt had de afspraak afgezegd, dus ik was 2 uur eerder klaar.
Sappie: nou een tekening van zn lieve kleindochter vindt opa vast heeeeel mooi! Alvast gefeliciteerd! Tssss jij nog strakker, hou op joh
AM: Klinkt goed Kyllian zn dagje ennuh zo zie je maar, mama's maken zich altijd veel te druK! Hier mn ontslag ingediend. Voor de directeur was t niet zo een verrassing, want die wist t al een beetje na t gesprek van afgelopen december. Maar hij vond t wel erg jammer, maar had ook alle begrip voor mij. Andere collega's die t hoorden reageerden wisselend. Sommige hadden al gemerkt dat ik t niet meer zo naar mn zin had en anderen waren verbaasd. De grootste eikels van mn vaksectie weten t nog niet eens , hahaha, ze komen er maar naar vragen als ze de geruchten horen gaan. Heb ook aangegeven zo snel mogelijk weg te willen zodra er een vervanger is en ook zo stil mogelijk, dus zonder afscheidsborrel etc, heb geen zin in die huichelaars van een sectie leden erbij...... Nou ja, al met al lucht deze beslissing enorm op. Ik ga ff badderen, we hebben eindelijk full time warm water dus heerlijk in een warm bad ipv een lauwe. Tot laterz Liefs