Gelukkig zit het erop Robine. Je moet dan nog 2 maanden plus je vakantiedagen eraf? Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in een afscheid, maar wel jammer dat het dan op zo'n manier moet toch. Was leuker geweest om zonder gedoe weg te gaan en een leuk afscheid gehad te hebben. Geniet lekker van je welverdiende warme bad
Sap:veel plezier bij je paps morgen en gefeliciteerd. Ik heb gister geen Laarzen meer geovnden in Sluis,maar heb er vanmiddag besteld online,volgende week heb ik ze,er was 7 dagen levertijd. Gister wel nog lekkere appelbeignets gegeten met veel poedersuiker.
Am:fijn dat Kyllian het naar zn zin had op het kdv,is toch ook voor jullie een opluchting dat het goed gaat. wel lekker dat je hem eerder kon ophalen. Robine:goed van je ontslag ,een hele opluchting zal het zeker voor je zijn,en ik zou ook niks van een borrel ofzo willen hoor,als ze toch maar schijnheilig doen.geniet van je WARME bad.
Hey mensen, AM, wat fijn zeg dat Kyl zo genoten heeft op het kdv. En hij heeft super geslapen daar zeg! Hij zal het vast en zeker heel leuk vinden bij zijn vriendjes. Fijn ook voor jezelf dat je eerder klaar was en dat je hem kon ophalen. Geeft je toch een lekker gevoel als je hem haalt en je ziet dat ie het leuk vindt. Lieke, je bent echt al een grote meid zeg...zomaar op het potje een drolletje leggen heel knap van je! Sap, je haar staat idd erg leuk. Dat je dat allemaal aandurft...donker..dan blond..brrr...Ik houd het maar bij donker. Maar jij kan het heel goed hebben hoor! Robine, goed gedaan ....gelukkig lucht het je ook op! De stap is gezet en ik zou ook niet met alle heisa eromheen dan afscheid willen nemen. Tis jammer maar ja.....hopelijk vind je snel wat leuks! Kelly, zoooo die pokkemaandag is weer voorbij, ik heb er ook een hekel aan Semmi, nog lekker kunnen slapen vanmiddag? Hier alles zijn gangetje....het weekend een hoop aankleding voor het huis gekocht. Was nodig ook! Een spiegel, klok, grote fotolijsten en een lamp. We willen nog graag 2 losse vierkante blokken (donker hout) aan de lange muur hangen. Die we dan als boekenkastje of iets dergelijks kunnen gebruiken...alleen waar hebben ze die? Iemand tips? Gister verjaardag van mijn schoonvader gehad...ff 3 uur rijden voor een bezoekje van 3 uur Milou heeft lekker gespeeld met d'r neefjes en nichtjes en ze heeft zoveel worstjes opgegeten...echt niet te geloven. Ze bleef aan de gang, en dan een hele schijf worst zo in d'r mond Afgelopen zaterdag nog naar een binnenspeeltuin geweest hier in de buurt met een hele grote ballenbak, vond Milou wel gaaf!
hoi hoi, Zo ik ben ook weer sportief geweest. 20 min wezen steppen en daarna nog buikspieroefeningen. Ben weer trots op mezelf. Morgen weer wegen. Gaan jullie voor me duimen dat ik een kilo kwijt ben ....ik hoop het echt. Brennied: Mss bij de Ikea ofzo en ik weet niet of je vriend handig is, dan mss zelf maken. Mss heb je ze ook wel in de grotere meubelzaken die vooral teak en koloniaal hout verkopen. Suc6 met zoeken. Fajah: Wat voor laarzen heb je gekocht? Lange laarzen of korte laarzen. Jummie lekker appelbeignets. Die zullen vast gesmaakt hebben. Robine: Wat een opluchting voor je meid dat je eindelijk heb opgezegd. Je heb gelijk om geen afscheidsborrel te doen zeker als je van die huichelaars er tussen heb zitten. Hoop snel dat je wat leuks tegenkomt, maar dat komt vast goed. Was je bad lekker? AM: ja ja de maandag is er weer af voor mij. Gelukkig maar. Wel fijn dat het Kyllian zo goed is bevallen op het kdv. Heb je zo gepiekerd dat Kyllian naar het kdv ging? Of ook om andere dingen? Moet ook wel weer een lekker gevoel zijn om hem zelf op te kunnen halen. Sap: En ook jij weer sportief geweest? Ik vind de maandag echt een k*t dag en waarom......denk omdat het de 1ste dag van de week weer is, maar goed hij is er weer af. Dinsdag en donderdag vind ik nooit erg om te werken. Je vader zal best blij zijn met de tekening van Lieke. Knap dat ze al kan kleuren. Daynah doet de potloden in haar mond En ja kleding verbergt een hoop heh Zo ga nu lekker op de bank zitten met een paar lange vingers. ANTM begint zo. Over 2 weken komt er een hypotheekadviseur langs die ik ken via mijn werk om het een en ander uit te laten rekenen als we willen verhuizen. We hadden het al eerder gedaan bij onze hypotheekadviseur die nu onze hypotheek heeft geregeld, maar begreep dat het nogal kan verschillen, dus ben benieuwd. Ik vind het best spannend allemaal. Tot laterrrrrrr. Lfs Kelly
Daar ben ik weer, fris en fruitig . Kelly; spannend hoor dat jullie serieus bezig gaan met een ander huis. Is ook allemaal erg spannend. Ik ga zeker voor je duimen dat er morgen een kilo af is ! Heb je deze week streng gedaan? Toch wel goed je punten gegeten he? Brennied; leuk allemaal dingetjes voor in je huis! Heb helaas geen tips voor je mbt de losse vierkante blokken, geen idee.. En die Miliou, lekker happen in de worst. Heerlijk toch. Oeps, je schoonvader woont idd niet echt "om de hoek". Heeft Milou lekker geslapen in de auto? Fajah; ik ben ook erg benieuwd naar je laarzen. Wel ff spammen. Bah appelbeignets, dat is iets waar je mij echt niet blij mee maakt. Alles waar geprakte of warme appel inzit, bleeeeghhhh (ik lust wel een gewone appel en ook appelmoes, haha raar mens ben ik toch) . AM; meid wat fijn dat het zo goed is gegaan op het KDV. En 2 uur geslapen? . Knap hoor ! Lieke slaapt max 1 uurtje. Wel fijn dat je hem zelf op kon halen. Robine; goed van je dat je hebt doorgezet en je ontslag hebt ingediend. Zoals AM ook al schrijft, wel jammer dat je op zo een manier weggaat. Het is toch leuker als je een gezellige afscheidsborrel hebt. Maar goed, het is nu eenmaal zo. Hoop dat je snel iets anders, veel leukers, vindt. Je zit nu waarschijnlijk te badderen, in een lekkere warme tub, geniet ervan . Ik surf nog ff verder, Liefs Sap
Nou, ik had er nog niet eerder naar gekeken maar zit ff voor ANTM, maar wat zijn die lelijk zeg ! . Snap er niets van. Vinden jullie wel?
Goedenavond meiden, AM: gelukkig dat het zo goed ging met Kyllian op het KDV. Dat stelt je voor volgende week weer helemaal gerust of niet? En nu maar lekker slapen vannacht! Robine: je hebt het achter de rug meid, je eerste stap is gezet. Nu nog die laatste tijd doorkomen daar. Hopelijk kun je nog eerder weg. Kan me goed voorstellen dat je echt niet op een afscheid zit te wachten. En lekker badderen....heerlijk! Sappie: alvast veel plezier op de verjaardag van je vader morgen. Wat zal hij blij zijn met een tekening van zijn kleindochter! En jij ook alweer zo sportief vandaag, goed hoor! Brennie: hihi....die Milou, lekker vele worstjes eten dus. En dus neiuwe spullen voor in huis gekocht, leuk is dat altijd weer. Wat betreft die blokken als kastjes aan de muur, misschien heeft Ikea zoiets? Fajah: toch nog geslaagd voor nieuwe laarsen, nu nog ff wachten dus totdat ze bezorgd worden, ben benieuwd! Hier een lekker dagje gehad. Jayna sliep van half 1 tot half 3, en ik ook, dus kon er weer tegen aan na die tijd. Heb beneden nog alles schoongemaakt. Daarna wel weer moe, maar voldaan....haha.... Hebben vandaag trouwens nog een duo kinderwagen gekocht via marktplaats. Konden m vanavond ophalen hier 5 km vandaan. Zag er nog erg goed uit, die mensen hebben m maar een half jaar gebruikt. Zat ook een voetenzak voor Jayna bij en regenhoes. Zal m zo wel ff spammen, met nog wat andere foto's van Jayna. Foto van mn haar volgt later nog, had vandaag niks aan mn haar gedaan, dus vandaar. fijne avond en tot later! Liefs Sem
Geen idee Sappie, ik kijk er niet naar. Milou slaapt idd wel goed in de auto...of ze kijkt lekker naar buiten. Kelly, hier wordt ook geduimd dat er een kilo af is. Wel goed hoor dat je weer zo sportief hebt gedaan. Ikea heeft het niet...hebben we al gekeken. Ze hebben daar alleen 3 blokken aan elkaar en dat wordt te kolossaal. Ik zal nog ff spammen van Milou afgelopen weekend: In de grote ballenbak
Ze zijn ook allemaal lelijk Sap, behalve die blonde vind ik dan wel leuk, maar de rest is bleghhhhhhh Ik had trouwens nog een krabbel op mijn hyves van Lydia ze is ziek en hoop snel weer te komen. Ze weet alleen thuis niet haar inlognaam van het forum, vandaar dat ze er even niet is, maar ik moest iedereen de groetjes doen. Lfs Kelly
Oh ja, Sap, Robine en Kelly, heel erg bedankt voor jullie lieve kaart. Ik kreeg m vandaag, leuk! Ook namens Lenhard en Jayna bedankt
leuke foto's van Milou die laatste is echt lief Geen dank hoor Sem. Ben benieuwd naar de kinderwagen hoe die eruit ziet.
Hihi....die Milou, leuke foto's! Ik heb ANTM er ook op staan, nu reclame, maar zal es ff kijken wat ik van die meiden vind. Fijn dat je ons ff op de hoogte houdt Kelly, over Lydia. Heel veel beterschap Lydia!