November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ja idd AM, dan kom je nergens meer door in de winkel. Ik ga m alleen gebruiken als ik echt de stad in ga met 2 kids. Vind het dan toch handiger dat Jayna in een kinderwagen zit ipv op een kiddy board staan. Dan stapt ze er zo af en ben ik dr straks kwijt in de winkel. Voor een blokje om in de wijk ofzo, gebruik ik dan gewoon de quinny

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ziet er leuk uit hoor die wagen! Hebben jullie snel op de kop weten te tikken! Via marktplaats?

Milou wil ook altijd mee uitruimen maar ze gaat dan op de deur klimmen en dat doen we maar niet ;)

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie: ja idd via marktplaats, staan er best veel op, maar die degene die er nog goed uit zien zijn best gewild en ook zo weg.

Sappie:het blijft een gek idee dat we dit jaar nog 2 kindjes zullen hebben. Na de echo wel iets werkelijker. Gelukkig over 3 weken alweer een echo, kan niet wachten om dat frummeltje weer te zien...haha!

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    helpen met de vaatswasser dus bij meerdere kindjes in trek, is leuk als het schone vaat is, maar bij de vieze vaat niet....bleeeeegh!

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke helpt ook graag inpakken...dan gaan haar boeken en poppen er ook in :confused: :confused: .

6. hahahahaha Daynah gooit haar knuffel ook vaak in de vaatwasser. De lades in de keuken vindt ze ook leuk om dicht te doen.

Mooie kinderwagen Sem en wat kan ze al goed los staan echt knap hoor. Foto's zijn leuk als ze die toren bouwt.

Daynah wilt de laatste week echt niet meer lopen zelfs niet achter haar loopwagen. Zo leert ze het nooit natuurlijk. Ik laat het maar even zo zal wel weer vanzelf komen.

lfs Kelly

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Leuk hoor dat je binnenkort weer een echo hebt! Kan me voorstellen dat het nu allemaal wat werkelijker is nu jullie je kleine frummeltje al hebben gezien.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Hahaha, Daynah dus ook haar knuffel in de vaatwasser, grappig he.
    Dat lopen komt vanzelf ! Niet druk om maken.

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hahaha ja hier ook...alleen dan in de wasmachine (die staat beneden ingebouwd in de keuken)

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Kelly, milou liep op een gegeven moment ook een week niet en toen ineens alleen nog maar los en ging het snel. Dusssss

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi Kyllian deed vanmorgen Bumba in de wasmand. Sommige dingen vinden we wel op vreemde plekken terug he ;)

12. sappie

sappie Fanatiek lid

hahahaha, gekke kindjes hebben we hoor ! :)

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kelly, Jayna heeft denk ik wel een maand niet meer achter haar poppenwagen gelopen, en nu ineens wel weer, dus kan met Daynah zo ineens snel gaan. Misschien loopt ze nog wel eerder als Jayna. En ze is tenslotte ook nog een maand jonger als Jayna. Komt vanzelf hoor!

14. dat zei me vriendin zondag ook al, dus we wachten maar af wat ze gaat doen.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hihi...onze gekke kindjes ja!
    :)
    En soms ook zooo wijs! Jayna vond een kruimel op de grond, zegt ze bah, pakt m op en gaat naar de prullenbak, drukt er op waardoor ie open gaat en gooit de kruimel er in. Hadden we haar nog nooit zien doen, maar zij ons wel natuurlijk. ;)

16. Inderdaad. Wij vinden ook op de gekste plekken dingen terug soms verstopt ze haar knuffel en dan vraag ik waar die is en dan zit ze me raar aan te kijken.....hahahahahaha

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi ze doen echt alles na he :D

18. hahahahahaha die Jayna...

Als er bij Daynah iets op haar hand komt van eten bv vla ofzo dan steekt ze heel haar hand uit naar me dat ik het eraf moet halen.....ofdat ze er vies van is.....

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    leuk spelletje, kunffels verstoppen....hahaha! Zo leuk de manier waarop ze nu alle dingen ontdekken en uitproberen....soms ook niet....maar ach....dat overleven we ook wel weer toch?

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lol dat doet Kyllian ook.....heeft ie van zn mama dat ie niet vies wil worden :D ;)

Deel Deze Pagina