Ja idd Semmi....ze snappen echt meer dan we denken. Wel heel leuk om te zien dat ze ook echt je na willen doen. Milou probeert nu na te zeggen wat wij zeggen en gaat hele (baby) gesprekken aan
Ja, gek he Kel, je zou zeggen dat die kleintjes dara net zo op letten, maar Jayna wil ook geen etensresten op dr handjes hebben, moet ik er ook meteen van af halen. Of ze stopt dr handje in mijn mond of wijst naar de snoetenpoetsers.
ook zo leuk als er stroop op d'r handjes zit...die plakken natuurlijk open-dicht-open-dicht is dan heel interessant
jaaa, lekker plakken en dan op alle meubels.....Jayna had zo'n haribo banaantje, bah wat een plakzooi werd dat zeg!
Ze zijn echt slim he! Lieke vindt ook alle kleine kruimels of stofjes bah ! En woordjes napraten is idd ook erg leuk !
Ja da's irritant.....die plakzooi overal. Ik probeer d'r ook echt aan te wennen: als ze eet, in de stoel zitten. Alleen soms schiet het er nog wel eens bij in of komt het gewoon niet uit.
Lieke heeft ook iets nieuws bedacht. Als ze de laatste hap eten niet meer wil (maakt niet uit of het brood of warm eten is) dan stopt ze het nog wel in de mond en zegt dan opeens "bah" , hand in de mond, tong naar buiten en dan moet het uit dr mond. Echt vies, want ze heeft er dan al ff op zitten kauwen. Gek meisje af en toe
hihihihihi dat doet Daynah ook of ze haalt het uit haar mond en legt het weer terug op haar bord om het daarna weer in haar mond te doen..... Ach het wordt eigenlijk steeds leuker.
Ik ga ook zo lekker naar me bedje. Sabino is ook net thuis, die heeft nog even bij een vriend gewerkt in huis.
Ik ga dan ook maar naar mn bedje. Morgen weer werken en daarna verjaardag van mn papa. Tot later, Liefs Sap
Sap:als de laarzen binnen zijn dan zal ik ze spammen. het zijn lange laarzen ik hou niet van korte laarsjes. Sem:mooie duo wagen toch,zal heel handig zijn met 2 kleintjes. ik deed Jelte op zo'n kiddy-board,maar daar vond hij niks aan dus hij liep gewoon naast de wagen en als we met het hele gezin weggingen duwden we elk een wagen. Yorben houd ook niet van plakkerige/vieze handjes komt dan naar me toe en zegt BAH. Als ik zn jasje wil aan doen dan zeg ik altijd 'kom eens hier kleine deugniet' En nu iedere keer als ik dat zeg,kruipt hij als een gek door de kamer en ligt in een deuk.Ik moet er dan achteraan gaan hollen om zn jas aan te doen en dan gaat hij nog meer gillen,tieren en lachen hahahah
haha, die Lieke en Daynah met hun eten! Ze weten zo goed duidelijk te maken wat ze willen. Het wordt inderdaad alleen maar leuker! Trusten AM en Brennie! Ik pak nog ff wat drinken. Lenhard ligt te slapen op de bank.....gezellig...haha Morgen heb ik een startgesprek voor de opleiding die ik via mijn werk ga doen. Ben benieuwd. Gaan ze mijn startniveau bepalen. Dus weer ff aan de studie 1 dag in de week tot de zomer. Vind het wel leuk, lekker afwisselend en eerder thuis op dinsdag. En als ik klaar ben heb ik verlof....jipieeee!
Fajah: ik denk dat het wel voor jouw scheelde dat Jelte al 3 jaar was, ik vind Jayna nog wat te jong om altijd naast de wagen te lopen in de stad als ze net 2 is. En vermoed dat ze met dr sterke eigen willetje niet echt bij me blijf in de stad....haha