November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    nee hoor fajah, ik ben er nog ff.....haha!
    Ga als mn drinken op is wel naar bed, morgen weer werken....bleeeeegh

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nee sem dat is idd zo,jayna is nog een stuk kleiner dan als de baby er is.
    Jelte liep ook weg hoor toen hij 2 was(nu nog soms hahaha)

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    hihihi, Yorben de kleine deugniet. Leuk he dat ze nu doorhebben wanneer ze leuk en grappig zijn!

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Trusten Sap en Kel!

Sorry Fajah, maar Lenhard gaat ook naar bed nu, dus ga maar met m mee!

Weltrusten!
    Morgen vast 600 pagina's meiden!

Liefs Sem

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik moet deze week ook de dinsdag werken,normaal maar 3 ochtenden,maar nu dus 4.
    Baal wel dat ik morgen dus niet vrij ben.
    Ga dus ook zo mn bedje in.
    Chris lag ook al op de bank te slapen ,die heb ik net zn bed ingestuurd ;)

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ow....hihi.....jij ook al een slapende man op de bank, trusten!

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja hij was al Van 1u30 weg vannacht en lag om 20 uur al op de bank te slapen,is wel logisch natuurlijk.
    Straks moet hij weer zo vroeg weg.

nou weltruten sem

8. Morguhhhhhh allemaal,

Zo hier niet zo'n lekkere nacht gehad. Daynah werd 2x wakker en ik was in een soort roes dat ik het nog geen eens in de gaten had dat het Daynah was :oops: . Gelukkig ging ze weer gelijk slapen toen ik haar knuffel gaf.

Nog 2 dagen werken en dan lekker naar CP. Heb er zin in. Hoop dat het een beetje mooi weer is als we gaan als het maar droog is. Voor de rest is het meeste toch wel binnen.

Sap: Gefeliciteerd met je vader. Veel plz vanavond.

Fajah: Werkse vandaag. Jeetje wat moet Chris er vroeg vandoor zeg. Dan mag hij zeker wel om 20.00 uur in slaap vallen op de bank.

Ik ga maar eens aan de slag. Er ligt weer een stapel werk, dus denk dat ik de ochtend wel bezig ben.

Lfs Kelly

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Zo, rustig hier vandaag, ben de tweede nog maar!

Kelly: ach die Daynah toch, 2 x keer wakker dus. gelukkig ging ze meteen weer slapen toen je dr knuffel gaf, maar toch is je nacht weer gebroken.
    Lekker joh aankomend weekend CP. Ben erg benieuwd hoe jullie het park gaan vinden!

Hier vanmorgen dus eerste gesprek met een docent voor mijn opleiding intensieve gezinsbegeleiding gehad. Viel erg mee. Ik moet nu leerdoelen opstellen die ik wil behalen in de opleiding. maar niet te hoge doelen stellen dus.
    Heb trouwens sinds twee dagen een vervelende drukkend pijn rechts onder in mijn rug. het trekt ook helemaal door naar mijn heup en been. Heb net de VK ff gebeld of het iets met de zwangerschap te maken kon hebben. Zij dacht aan de bekken, wat heel goed kan rond deze tijd, vooral bij een tweede zwangerschap. Moet vrijdag naar de HA, dus maar ff kijken wat die er van zegt. Heb er best veel last van met zitten en lopen, dus niet echt fijn.

Zit nu op mijn werk. Ben met verslagen bezig. geen groep vanmiddag, want krijg tijd voor mijn studie. heb er nu nog weinig voor te doen, dus maar op tijd naar huis denk ik.

Tot later!
    liefs Sem

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Hihi, het is een stuk rustiger dan gisterenavond :) :) . Is maar goed ook, ben op mn werk en moet dus ff snel...

Sem; gelukkig lijkt de opleiding mee te vallen. Veel succes ermee!
    Vervelend die pijn in je been, heup en rug. Ik hoop voor je dat het iets tijdelijks is en dat het niet de gehele zwangerschap doorzet. Dikke knuf.
    Lekker op tijd naar huis dus, lekker...

Kelly; arme jij en arme Daynah. Gelukkig was een knuffel voldoende om dr weer lekker in slaap te krijgen. Lieke vond het vanochtend om 06.10 een mooie tijd om op te staan :confused: . De wekker gaat hier normaal tegen 06.20 dus ben ik maar opgestaan.

Vanochtend mn vader blij gemaakt met een kadobon, zak drop en een prachtige tekening van Lieke! Hij vond het geweldig !

Ik ga gauw weer aan mn werk,

Tot later,

Liefs Sap

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sap: Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader! Mooi dat hij zo blij was met zijn kado's!
    Werkse nog even vandaag!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:gefeliciteerd met je papa,erg leuk dat hij zo blij was met de tekening (en de rest)

Sem:mss bekkeninstabiliteit?ik had er de tweede keer ook enorm last van ,van mn heupen en bekken.De eerste keer niks.
    vooral als ik even gezeten had en op ging staan,nou dan ging ik haast door de grond vd pijn.
    Goed rusten en toch maar even navragen bij de Vk.
    Sterkte ermee.

Mn werkdagje zit er alweer op,nog 2 ochtenden en dan lekker weekend.
    ik heb even het dochtertje van mn zus op visite voor 2 uurtjes,want mn zus moest naar een werkbespreking hier bij mij in het dorp dus Marith mag even bij tante blijven.We gaan nu een ketting maken voor haar,daar loopt ze steeds om te zeuren. ;)

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Oja Lis :veel beterschap hoor voor jou.xxx

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Fajah: veel plezier met je nichtje! Gezellig dat ze even langs komt!
    Ik hoop echt niet dat het bekkeninstabiliteit is, kun je daar al zo vroeg last van krijgen dan? Ik herken het wel dat als je even gezeten hebt en dan gaat staan, dat het dan erg pijn doet. Vannacht ook naar de wc, kon amper op mijn rechterbeen steunen.
    Ik zal het vrijdag wel horen bij de HA, hoop dat het meevalt dus.

Hier nog steeds verslagen aan het typen....bleeeeegh....ga om 4 uur naar huis. Gezellig eten met Lenhard en Jayna een keer!

Liefs Sem

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Die 600 pagina's halen we deze week wel. Waarschijnlijk vandaag al, als het net zo druk wordt als gisteren. :)
    De nachten zijn weer prut hier. Geen idee wat er nou weer aan het hand is.

Is niet te hopen Semmi, dat het bekkeninstabiliteit is. Doe maar rustig aan.

Sappie: haha, die Lieke ook al zo vroeg wakker. Da's hier vaste prik, ben er nu helemaal aan gewend.

Kelly: erg he, als je 's nachts zo suf bent. Ik kan soms echt niet opstaan, dan krijgt mijn vriend een schop en mag hij eruit.

Robine: goed dat je ontslag hebt genomen. Kwam dus niet als een verrassing, haha.

Moet gauw naar de markt, de zon schijnt!

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Panda: wat vervelend dat de nachten weer zo slecht gaan! En bij jullie schijnt de zon?Hier alleen maar regen, baaaah!

Nou ben eindelijk klaar met mijn verslagen. Nog ff wat laatste dingetjes en dan zo lekker naar huis!

Liefs Sem

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:ik weet niet of je zo vroeg in de zwangerschap al last van je bekken kunt krijgen.daarom beter even navragen.dat met opstaan aan 1 been(ook aan mn bil) had ik nml ook en dat was toch een soort van b.instabiliteit dus hou het echt in de gaten,want zou niet leuk zijn als je straks plat moet hé?

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: Daynah ook weer wakker vannacht. Hmmzz hebben ze weer een sprongetje ofzo? Kyllian is nu 2 nachten achter elkaar weer een aantal x wakker.
    Hoop ook dat het het weekend droog is! Iig wel bij de CP waar jullie naartoe gaan ;) Welke was het ookal weer?

Semmi: hoelang duurt die opleiding? Klinkt wel leuk, maar wat valt er allemaal onder? Krijgt iedereen die opleiding op je werk? Wat een vragen he ;)
    Vervelend van die pijn in je rug zeg.

Sappie: gefeliciteerd met je vader! Lieke was dus ook een vroege vogel. Naja voor haar doen dan he ;)

Fajah: was het leuk met je nichtje een ketting maken? ;)

Panda: ook weer mindere nachten :( Balen he dat je er nooit van op aan kunt dat het goed blijft gaan. Bij jullie vanmiddag nog zon? Hier flinke hagelbuien en natte sneeuw.

Nou zoals ik al zei hier dus ook weer een slechte nacht gehad. Weet niet meer precies hoevaak hij wakker was, maar iig te vaak! Zou het door de inentingen kunnen komen? Het is nu 10 dagen na de prikken. Maar hij heeft verder helemaal niets raars overdag.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heh wat rot dat daynah en kyllian niet zo goed hebben geslapen,ik hoop op een betere nacht vannacht voor jullie.
    Zal wel een sprongetje weer zijn ofzo,Yorben slaapt ook al dagen weer slecht,beetje jengelig,tis niet echt huilen maar ja je bent dan toch wakker hé?Soms laat ik hem ook een beetje jengelen hoor,hij valt dan meestal weer in slaap ,erg ben ik hé,ik heb dan gewoon geen zin om eruit te gaan. :oops:

Deel Deze Pagina