Fajah: nette laarzen! Heb ff op die site gekeken, niet duur allemaal zeg. Stiekem nog wat voor de kids besteld? Is toch helemaal niet gek dat je Yorben 's nachts soms laat jengelen. Als hij daarna weer in slaap valt was er heus niets aan de hand. Kyllian stopt helaas bijna nooit vanzelf en we moeten er dus echt uit om hm te troosten of voor een extra fles.
JOEHOEEEEEEE 1.8 kilo er weer af Ben super blij zeg. Zit nu totaal op 9.4 kilo in 9 weken tijd. Heb nu 10% gewichtsverlies vanaf 8 januari op de dag dat ik begon Fajah: leuke laarzen zeg en idd niet duur. Hoop dat je er nog even gebruik van kan maken. Ik vind als het wat warmer weer wordt laarzen niet zo lekker zitten. AM: Laten we hopen op een beter nacht voor ons. Daynah slaapt ook wel weer vaak verder als ik haar knuffel geef, want die is ze vaak kwijt dan in haar bedje, maar ze komt nog wel vaak vroeg voor de fles meestal rond 5.30 uur. Wij gaan vrijdag naar de Kempervennen. Geloof alleen dat het weer niet zo mooi wordt, maar goed mag de pret niet drukken natuurlijk. Sem: Was je nog lekker op tijd thuis om met je gezin te eten? Fijn dat het gesprek is meegevallen over je opleiding, maar dat komt vast allemaal goed. Je gaat het vast allemaal redden. Ik zou idd even langs de ha gaan voor je bekken. Hoop niet dat je er al teveel last van gaat krijgen. Het was hier vanmiddag een gekkenhuis op de weg. Ik vind het zo irritant als er files staan. Me vader was ook nog niet thuis die stond ook nog in de file, dus hij zou Daynah gelijk naar huis brengen. Zodra het een beetje regent en hagelt dan kunnen mensen gelijk niet meer rijden ofzo. Ga lekker op de bank hangen. Lfs Kelly
Goed van je Kelly! Wat veel zeg in 1 week. Daar zit die kilo van vorige week zeker ook bij? Die was gewoon even blijven hangen. Laten jengelen doe ik ook hoor, ik ga er pas uit als hij echt huilt. Jengelen doet hij meestal in zijn slaap dus dan heeft het niet eens zin om naar hem toe te gaan. Geen idee of er een sprongetje is, ik dacht dat we er net een gehad hadden. De zon was van korte duur, het werd ineens vreselijk koud en daarna kwam ook hier hagel en sneeuw.
Wow goed zeg Kelly! Heel goed bezig Semmi, klinkt niet zo fijn die pijn.... hopelijk is het voor effe. Doe je wel ff rustig aan? Kyl....Daynah...Bastian...ennn Yorben....lekker slapen vannacht en niet wakker worden.......zzzzzzzzzzzzzz
Eris flink gekletst zeg! Hier een die netjes eet .Niet altijd hoor maar we hebben geen snoetenpoetsers. Haalde haar vandaag op van het kdv en ze had gele handen..hahah. Ze hadden geverfd want het was geen weer om naar buiten te gaan. Verder loopt ze echt alleen maar, nu ook op het kdv. Heen en weer, heen en weer etc. En ze wil de trap op lopen dat is een beetje link. Kel jee zeg! Dat is echt veel. 10% supergoed van je! Rot heh die files vandaag weer. AM jee dat hij dan nog een fles wil joh. Hoeveel fles krijgt hij nu op de dag? Fijn dat hij het toch leuk had op het kdv. Heeft Kyl vlekken misschien van de prikken? Fajah leuke laarzen! Een sprong is er met 15 maanden heh. Volgens mij is Jaime dr net uit. Panda was het nog wat op de markt? Rotweer heh vandaag! Sem wat vervelend van je bekken zeg. Hoop niet voor jed at het bekkeninstabiliteit is. En nu ook al... Oh en Lis beterschap! Hoop dat je vrijdag wel beter bent! Hier verder zn gang. Ze eet weer normaal en poept als een reiger . Ze heeft ook twee hoektanden boven (uiteraard boven) gekregen. Denk dat die van onder nu doorkomen ofzo. We gaan het zien. Ik ga ff het schriftje schrijven voor hanan wat ze morgen moet doen. lfs
Haha, leuk he, die handen na het verven. Trap op vind ik ook eng. Op het kdv hebben ze twee treden naar de slaapkamer toe, dat is nog wel ok. Heb alleen groente en vis op de markt gehaald en toen gauw weer terug want ik vond het veel te koud.
Daar is de markt wel ideaal voor. Ik ga veels te weinig visjes halen hier op vredenburg..komt wel weer. Als het beter weer is
Goeie morgen, Sappie, nog proficiat met je vader gister was het vergeten te melden Was het nog leuk geweest op de verjaardag? Tekeningen van kleinkinderen doen het altijd goed bij de opas en omas hè, leuk! Leuke laarzen Fajah! Semmi, hoe gaat het met je rug nog veel last van gehad? Merk je dat het erger is als je veel gedaan hebt? En nog lekker gegeten met je gezinnetje? AM, veel plezier vandaag op de markt! Sens, Jaime dus dr hoektanden nu ook al Ze gaat wel snel met dr tanden heh?Leuk als ze verven op het kdv, doet Milou ook regelmatig. Hier ook niet zon snoetenpoetserfan hoor , ik heb ze wel maar doe er heeeel lang mee, hihi. Hier weer een goeie nacht gehad. Zoals ze vorige week iedere nacht wakker werd is het nu ineens weer over. Maar zal wel met die vlekjes te maken hebben gehad. Ze waren trouwens zaterdag allemaal weer weg (weet niet of ik het al had verteld) dus zal wel iets onschuldigs zijn geweest maar waar ze zich toch niet helemaal lekker van voelde. Vanochtend lag ze nog lekker te slapen toen we gingen dus ik heb dr ook niet meer gezien, oma-dag vandaag! Mn laatste dagje werken weer en dan weekend .heerlijk! Vrijdag komen vrienden eten, dus zal wel gezellig worden. Verder niet zoveel plannen.
Brennie: lekker zeg na vandaag alweer weekend. Gelukkig slaapt Milou weer goed, nu de andere slechte slapers nog Sens: Kyllian krijgt 3 flessen. Bij de lunch soms ene beertje melk. Hij drinkt niet zoveel tijdens de lunch. Joepie weer tanden erbij voor Jaime. Hier vanmorgen maar gewoon naar Utrecht gegaan, had toch geen zin verder weg te gaan...btje druk op de weg overal. Kyllian heeft nu ook een poncho! Toch nog voordat we naar CP gaan. Verder nog een jas, blouse, shirt en sokjes erbij. Zag ook nog bij de H&M een leuke zwembroek, maar helaas niet meer de goede maat. Wat een mooi weer is het hier trouwens nog. Zal vanmiddag wel veranderen.
hier ook heerlijk zonnetje vandaag,vanmorgen wel wat natte sneeuw net toen ik te voet op weg was om Jelte naar school te brengen. Hij is nu naar een kinderfeestje bij de buren dus lekker rustig middagje,om 17 uur is het afgelopen en brengen ze hem terug. Ga eventjes dweilen hier.....