Die laatste foto compleet met muggebult en pukkel op zijn kin, haha. Goh, wat valt het weer vandaag alweer tegen. Mijn moeder mailde ook dat het bij hen mooi weer was, met zon en aangename temperatuur. Nou, hier is het maar bewolkt hoor. Gister was ik om 13.30 uur thuis en heb nog heerlijk middagje gehad. Valt weer tegen om vandaag hele dag aan de slag te moeten. Vooral vanochtend toen ik Jesse wegbracht. Hij vindt het echt niet leuk als ik wegga. Is dat bij jullie kindjes ook zo? Hij probeert zich echt los te rukken uit de armen van de leidster. Vind ik dan zo'n moeilijk moment om weg te gaan. Panda: fijn om weer thuis te zijn dus? Parijs ben ik ten huwelijk gevraagd (bovenop de Eiffeltoren), dus ik wil er graag weer eens naartoe hoor! Dus Bastian is opeens ff heel snel gegaan zo te lezen. Ja, dan kun je hem niet zomaar even laten liggen he? Want dat wil ie dan niet meer. Succes ermee hoor. Ik weet hoe vermoeiend dat soms kan zijn! Kel: nog iets gekocht? Hoelang heb je nu nog vakantie? We willen allemaal wel met Robine mee geloof ik he? Wie moeten er dan nog wel trouwens? Wij hebben nog niet geboekt, maar hebben vanaf 7 september vakantie. We gaan waarschijnlijk naar Spanje. Als jullie nog tips hebben... Sap: he, wat een vervelend bericht van jullie vrienden. Zeker om na 22 weken te horen te krijgen. En Lieke zo aan het zwemmen, leuk hoor. Jesse heeft vandaag zo'n David Beckhamkuif. Echt zo stoer. Lukt niet met Zwitsalgel hoor, papa heeft even wat gel van zichzelf gebruikt. Als ie vanmiddag nog zit, zal ik eens foto maken. Ga nu nog ff wat werken, want er ligt best wel een hoop.
O ja, en het schema. Lieke en Jesse doen volgens mij hetzelfde. Bastian: Kruipen, staan en stapjes Jill : omrollen heen en weer, zelf gaan zitten, niet kruipen en staan Lieke: Langs de tafel lopen en kruipen(zowel op handjes en voetjes als op handjes en knietjes, hahaha) Jesse: Zich overal aan optrekken om te gaan staan en dan lopen (langs tafel, kast) en kruipen. Bij gladde ondergronden op handjes en knietjes, bij tuintegels op handen en voeten.
Bastian: Kruipen, staan en stapjes Jill : omrollen heen en weer, zelf gaan zitten, niet kruipen en staan Lieke: Langs de tafel lopen en kruipen(zowel op handjes en voetjes als op handjes en knietjes, hahaha) Jesse: Zich overal aan optrekken om te gaan staan en dan lopen (langs tafel, kast) en kruipen. Bij gladde ondergronden op handjes en knietjes, bij tuintegels op handen en voeten. Yorbenmrollen door heel de kamer,maar nog niet alleen zitten staan of kruipen.
op het strand was het leuk met de kids,wel een enorm gezeul zeg door dat zand met al die spullen en een buggy maargoed kheb het overleefd. het was wel lekker maar af en toe nog een fris windje,heb yorben zn jasje maar aangedaan sommige momenten. ga nu even de foto's vh strand plaatsen.
lydia:ja yorben bruint heel vlug,heeft hij echt van zn papa hoor. mis je zeeland niet eigenlijk?zou je hier terug willen wonen?
Ik mis Zeeland af en toe wel hoor. Maar ik ben in 1992 verhuisd naar Tilburg om te studeren, dus ik woon er al zolang niet meer. Mijn leventje is echt wel hier, maar ik vind het echt nog wel heerlijk om daar te zijn. Lekker rustig en het voelt ook echt nog als thuis.
lydia:knap van je ,ik zou hier niet weg willen uit zeeland. er is hier niet zoveel natuurlijk en om ergens te komen moet je altijd een eind rijden,maar ik echt hier blijven.woon hier al mn hele leven.
Lekker Fajah, zo aan zee! Lijkt me zeker een gezeul door het zand. Ik vind met 1 de stad in al best gedoe, maar da's vooral door die stomme trappen (bovenwoning). Wat romantisch LIS Parijs is op zich best leuk hoor, alleen wij rennen altijd van de ene afspraak naar de andere. Haha, nee, laten liggen kan niet. Bastian blijft nog geen 3 seconden op zijn rug, dan rolt hij alweer om om zich ergens aan op te trekken. Verschonen is een ramp. En in bed he, vreselijk. Wij zijn ook nog niet op vakantie geweest. Gaan waarschijnlijk in september. Nog even spammen... Gisteren in de auto, even de beentjes strekken.
Zo ben er weer. Heb niks leuks kunnen vinden voor mezelf en voor Daynah, hoewel ik heb 2 shirtjes gekocht voor Daynah een roze en witte, dus niks bijzonders maar ik dacht wel makkelijk dan doe ik daar weer een leuk hemdje overheen. Ik vind het overal zo rommel in de winkels.....hebben jullie dat ook? Panda: Wat kan Bastian ook al goed staan zeg. En gelukkig heb je het weer gehad in Parijs. Zitten jullie dan ook echt in het centrum of daarbuiten? Fajah: Wat een leuke foto's aan het strand en idd Yorben heeft al bruine beentjes zeg en Jaaron lekker aan het ijs.......jummie. Wel makkelijk hoor als je zo dichtbij het strand woont. LIS: Daynah vindt het ook echt niet leuk als ik haar wegbreng. Ben ook weer benieuwd hoe het donderdag zal gaan als ik weer gaat werken. Ik vind het zelf ook moeilijk als ze aan het huilen is en ik moet weg. Ik bel altijd gelijk als ik op me werk ben of dat ze rustig is geworden. Wat een leuke foto's van Jesse en wat zielig van die muggenbult zeg. Daynah heeft er een aantal op haar beentjes. Robine: En ben je nog geslaagd voor je broer en schoonzus. Gaat het goed de zwangerschap? Hoe ver is ze nu? Ik zal snel foto's plaatsen. Even een vraagje.....drinken jullie kindjes uit een tuitbeker? Daynah dus nog niet. Ik probeer het wel, maar ze weigert gewoon. Iemand tips? lfs kelly
Bastian: Kruipen, staan en stapjes Jill : omrollen heen en weer, zelf gaan zitten, niet kruipen en staan Lieke: Langs de tafel lopen en kruipen(zowel op handjes en voetjes als op handjes en knietjes, hahaha) Jesse: Zich overal aan optrekken om te gaan staan en dan lopen (langs tafel, kast) en kruipen. Bij gladde ondergronden op handjes en knietjes, bij tuintegels op handen en voeten. Yorbenmrollen door heel de kamer,maar nog niet alleen zitten staan of kruipen. Daynah: zitten, staan (niet zelfstandig) en omrollen op schoot, maar dus niet liggend Denk dat Daynah het traagst is van allemaal. Die gaat pas lopen als 14 maanden is, net als haar moeder....... .......lui dus......
Wat een lieve foto's van Jesse, Yorben en Bastian. Haha die Bastian hoe hij zo achterin de wagen staat, echt stoer man! En Jesse in zn bootje ook erg lief. Yorben en zn broer hebben t goed naar hun zn gehad denk ik zo he Fajah?! Moest wel lachen van die ''zonnende Yorben foto''. Al met al hebben we allemaal schattige en leuke babietjes Heb Jill zojuist naar bed gebracht en liggend in bed gedaan, 2 minuten later(nu dus) zit ze rechtop in t rond te kijken, zo van slapen.........IKKE NIET! hahaha, eigenwijsje. Ach als ze moe is gaat ze vanzelf wel liggen toch? Hier nog een paar tandenpoetsfoto's. Jill lijkt Rood haar te hebben, maar dat komt door de halogeenlampjes......