Hihi brennied wat leuk dat zwembad! Geweldig dat badje! AM kom op met de spam! Hier een die dus niet meer wil slapen...zucht. Dat wordt dan een lange dag met een chagerijnig meisje...
aah vervelend is dat als ze dan niet meer de slaap kunnen pakken. Mss over een uurtje of zal dat niet?
He meiden, Wat een leuke spam van jullie meiden en mannetje ! Ziet er erg gezellig uit. Ik denk toch dat Jaime racen leuker vindt dan bij de politie . En yeaaaaah meer dan 600 pagina ! Ik ga nog ff de laatste paar uurtjes uitzitten, althans hard aan het werk, gaat de tijd voor je gevoel ook sneller) Tot later, Liefs Sap
Heeej meiden, LIS: heel veel beterschap! Wat balen voor je zeg! Maar lekker veel slapen en goed op jezelf en die kleine in je buik passen! Fijn dat het voor Jesse verder goed geregeld is. Kel: super goed zeg al ruim 9 kg kwijt! Heel veel plezier met je gezinnetje in CP dit weekend! Leuke spam van Kyllian en Jaime samen, die hebben zich wel goed vermaakt zo te zien! En Milou lekker gezwommen, leuk zeg om haar zo rond te zien lopen in het zwembad! Sappie: leuk weekend dus voor de boeg, gezellig hoor! Heel veel plezier, maar dat zal vast wel lukken! Fajah: leuke laarzen heb je besteld, is ook wel weer es leuk he, om voor jezelf te shoppen! Robine: ben je je werkweek een beetje doorgekomen? Nu lekker weekend, geniet er van! Verder weet ik het ff niet meer. Hier gaat het redelijk, nog wel wat last van mijn onderrug/bekken. Vandaag bij ha geweest en moet maandag voor manuele therapie om te kijken of het echt mijn bekken zijn of dat er een gewricht vast zit. Gisteravond nog bij vrienden geweest. Was wel gezellig. Jayna sliep bij mijn ouders. Bah, wat was het vanmorgen toen stil in huis, niks aan. Vanmorgen snel opgehaald nadat ik bij de dokter geweest was. Ik hoor dr nu huilen, is net wakker, dus ga weer. Gaan dit weekend naar Lenhard' s broer en de kids. Tot later! Liefs Sem
werk ze nog ff Sap! Kyl weer wakker...mmmm.. Semmi, hopelijk is het een gewricht wat vast zit. En anders ben er iig op tijd bij met therapie....rustig aan doen hoor! Je moet nog een hele tijd...sterkte!
Sem; balen hoor van de pijn in je onderrug en bekken. Hoop voor je dat je maandag meer duidelijkheid krijgt en dat ze iets voor je kunnen doen. Niets aan he als je s'ochtend geen kindje thuis hebt, veel te stil. Veel plezier dit weekend bij je zwager en kids! Lfs Sap