Semmi ik hoop voor je dat de manuele therapie helpt. De hele zwangerschap die klachten houden lijkt me heel zwaar.
Semmi jee dat is wat zeg! Hoop voor je dat het snel weggaat! AM shit kyl ook al wakker terwijl hij het juist zo nodig heeft nu die ziekjes is. Hier rent er een achter de poezen aan...ik vind het zo maf die powernaps, begrijp echt niet dat ze daar genoeg aan hebben...15 minuten slapen..pffff
haha Jaime in de kooi! En wat heeft Jaime ineens veel haren dacht dat Milou gelijk met d'r liep qua haren maar we hebben wat in te halen
Ben hier trouwens gamba's aan het marineren en hamburgertjes aan het maken voor vanavond op de steengrill. De rest ga ik zo bij de slager halen...ooh ik heb nu al honger
Ooooh wat zeg je nou! Heeeerlijk je brengt me op een idee! En vind je dat ze veel haar heeft. Achter wordt het wat voller nu maar bovenop vind ik het nog meevallen, nog flinke fjorden hoor!
Nou heb toch nog geprobeerd haar in bed te leggen maar volgens mij is ze de boel aan het slopen. Ik hoor nu steeds harde klappen, lijkt haar bed wel
Dat klinkt niet goed Sens, Jaime en het bed heel gebleven? Nou hier toch maar met Kyllian boodschappen gedaan, kom ik terug bij de auto hangen er 2 briefjes. Briefjes van getuigen dat er een mercedes tegen mn auto heeft gezeten en door is gereden. Staat een nummerbord op de briefjes, wel aardig dat mensen de moeite nemen om zo'n briefje met telefoonnummer te maken.
Ik denk het wel. En ze wordt nu net wakker dus heeft flink geslapen . Lekker zeg die auto die tegen die van jou zat. Gelukkig dat die mensen dan een briefje hebben achtergelaten. Aangifte doen van aanrijden en doorrijden na aanrijding. Wat een lul zeg als je dat doet!
Goed dat ze nog zo lekker heeft geslapen! Djurre kwam net thuis, dus die heeft de politie gebeld en is nu even aangifte doen.
Heb je veel schade? En was het een ouwe bak die mercedes? Ik vind het echt lomp dat mensen zomaar doorrijden. Toen Chiel en ik de eerste keer hadden afgesproken woonde hij nog in vs. Was vanuit Limburg met de auto van zn moeder naar mij toegekomen. Ik moest naar de bestuursacademie volgende dag en hij sliep uit en ging halverwege de dag weg. Hij ging naar de auto van zn moeder vette deuk erin. Had ook iemand erin gereden, diegene was alleen wel zo aardig om zelf een briefje onder zn ruitenwisser te stoppen. Ik vond dat echt heel netjes, maar stom eigenlijk want zo hoort het gewoon. Ben filmpje van jaime aan het maken op compu zet ik zo op dr site voor bonma! Bonma heeft Jaime al ruim twee maanden niet gezien...
Nou t'is wel heel rustig hierzo.Nog even en we hebben geen forum meer . Wij hebben net lekker besteld bij taco mundo...heeeeeerlijk!
Wie is bonma? Wat hebben jullie besteld? Geen idee wat voor mercedes het was, ik heb het niet gezien he. Op het politiebureau is de schade op 900-1200 euro geschat. Ze gaan eerst zelf degene benaderen. Ze weten wie het was (door het kenteken), een vrouw is iig de eigenaresse van de auto. Mocht diegene niet reageren dan krijgen ze een boete van 500 euro erbij. Volgens de politie zouden we van hun 1000 euro kunnen eisen en anders loopt het via de verzekering en zijn ze meer kwijt. Als ik het zo goed begrepen heb
Ow Kyllian is trouwens weer flink aan het overgeven, hij houdt echt niets meer binnen. Hij ligt nu wel te slapen. Flinke buikgriep te pakken dus.
Bonma is limburgs voor oma. De moeder van Chiel dus . Flink bedrag zeg, al loopt dat vaak al snel in de papieren. zie je het heel erg je schade? Of zijn het krassen of een deukje? Ik zou het wel via de verzekering laten lopen hoor. Je weet het nooit heh. Straks ben je meer kwijt, of anders eerst even naar een schade-expert ofzo? Mn vader zat ook bij de politie maar het inschatten van schade is niet aan de politie besteed . Kyl dus weer aan het spugen. Arme jongen. Hij was ook echt nog niet lekker vandaag heh...en wel lopen zoenen met Jaime .hihi. Misschien krijgt hij echt wel kiezen AM. Je weet het niet maar als hij ook niet laat kijken in zn mondje...hier wil dat altijd wel wat zeggen... Vind het trouwens echt jammer dat het zo rustig is hiero. Jaime heeft ook weer te rode billen echt zo zielig. Net weer zo'n vieze tandenluier. Ik zal echt heel blij zijn als die tanden er allemaal zijn. Als je mij over tig jaar vraagt wat ik het meest erge vond zijn dat voor jaime dr hart (uiteraard) maar mocht dat niet zo zijn dan zijn het zeker weten die kut tanden...wat een ellende isdat zeg. Ga ff tv kijken! lfs
Leuk stapfilmpje Tja denk dat dit topic steeds meer naar beneden zakt. Jammer , maar heb het iig gezellig gevonden (en ook weleens niet zo gezellig ). Zal iedereen wel missen hoor als het echt voorbij is straks Je ziet hier op het forum ook niet veel topics meer van 2006, dus we zijn al een end gekomen Auto heeft voornamelijk krassen en 1 deuk. Niet heel ernstig dus, maar wel een vermindering in waarde van de auto natuurlijk. Wil toch wel een x een nieuwe, maar wil hier nog wel 1,5 jaar ofzo mee rijden.