November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

AM; wat balen zeg van de schade aan jullie auto. Gelukkig waren er mensen zo vriendelijk om het kenteken te noteren. Echt asociaal hoor dat mensen zo wegrijden zonder een briefje achter te laten.
    Veel beterschap voor Kyllian.

Sens; leuk filmpje van Jaime (lekker lang ook, haha) Maar ze kan echt goed lopen hoor! By the way, leuk huis hebben jullie.
    En hier ook lekkere spuitluiers hoor! Zullen idd wel tanden zijn.

Brennied; was de steengrill lekker?

En even over de rust hier op het forum..het is inderdaad de ene dag rustiger dan de andere dag, maar ik vind het nog altijd leuk hoor en ik weet zeker dat er meer meiden zijn die het ook nog leuk vinden. Alleen soms komt het er even niet van, of omdat er weinig bijzonders te vertellen is, of omdat een avondje bankhangen ook lekker is. Maar ik zou het echt jammer vinden als het forum zou ophouden. Aan mij zal het in ieder geval niet liggen. Ik vind het nog altijd leuk om de verhalen over jullie kindjes te lezen, leuke foto's van jullie kindjes te zien en natuurlijk vind ik het ook leuk om over Lieke te vertellen en haar aan jullie te showen :D .

Ik ga nog ff verder surfen..

Tot later,

Liefs Sap

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Oh ja, kreeg nog een sms van Kelly, ze is heerlijk aan het genieten op cp!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: het is ook helemaal niet erg als het de ene dag rustiger is dan de andere toch. Wel handig en leuk om te weten dat er wel mensen zijn die willen blijven posten. Kreeg zelf namelijk het gevoel dat het aflopend was hier.
    Ik vind het zelf natuurlijk ook leuk en gezellig hier, zou het echt enorm (en jullie dus vooral) missen.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mooi zo dat Kelly het er naar dr zin heeft! Het wordt morgen nog best redelijk weer, ook mooi meegenomen!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Er is er hier weer 1 wakker, dus ik ga weer ff spieken of zn bedje weer onder de kots ligt.

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Aaaah arme Kyllian, had hij weer gespuugd of viel het mee. Dikke knuffel voor hem.

En idd wel handig om te weten dat er mensen zijn die het nog wel leuk vinden om te posten. Maar die zijn er dus zeker nog (ikke bijv :) ).

xx

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik vind de foto van Kyllian met de smurf trouwens zooooo schattig!

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik leef nog hoor en wil ook nog steeds gezellig met jullie meekletsen,maar het kwam er steeds niet van.

Am:shit zeg dat er iemand tegen je auto heeft gereden,maar gelukig kun je er wel achteraan,fijn dat er toch nog zulke mensen zijn die een briefje achterlaten ,dat zie je niet vaak meer.
    Hoe is het nu met Kyllian?

Lis:ik wens je heel veel beterschap,rust maar lekker uit.

Sap:Je vroeg nog of ik vaker bij bonprix heb besteld ,maar het is voor mij ook de eerste keer en het is erg goedkoop dus weet ook niet of de kwaliteit goed is.De laarzen zijn nog niet binnen.

Kel:je bent al weg,maar toch veel plezier in CP

Ik ga me nu douchen,ben er al van half 7 uit kon niet meer slapen.
    En toch ben ik nog steeds zo moe hé de laatste tijd en uitslapen lukt niet grrrrrr :evil:

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ben er ook nog hoor. Alleen nog steeds weinig energie. Ben nu vreselijk moe en moet veel hoesten wat erv pijn doet. Ik denk dat ik nog wel paar dagen moet bijkomen en van de week nog thuis blijf.
    Maandag komen ze voor de verbouwing van de zolder, ben blij dat ik er dan niet zo bijlig als van de week.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Geen spuug, maar alles was er vanonder weer uitgekomen. Dus hij lag weer tot zn nek in het nat.

Vanmorgen kwam de fles melk ook gelijk weer eruit in een grote boog.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: jij moet echt rustig aan doen, dus je moet je ook zeker niet verplicht voelen om hier te posten hoor.
    Ook nog eens die verbouwing...
    Heel veel beterschap!

Fajah: vervelend dat je zo moe bent zeg. Van het weekend nog plannen?

Sap: ja dacht, ff weer een andere foto daar ;)
    Heb jij toevallig nog dubbelen smurfen? haha

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Goeiemorgen,

Ben ik ook een keer vroeg :) .Gisteren moest ik Jaime om 9 uur wakker maken, wordt ze vandaag om kwart over acht wakker. Chiel voelt zich niet top, lijkt een griepje, beetje balen want die zit morgen vet lang in het vliegtuig. Hij is bijna nooit ziek...

Jaime heeft trouwens weer een vette snotneus, zeg ik van de week nog tegen chiel ze is bijna niet meer verkouden en nu loopt het er uit (bij ballorig gisteren ook al).

Lis jeetje dat duurt dan best wel lang zo'n longontsteking. Voel je de beeb nog goed in je buik? En 32 weken al zeg...wat gaat het snel!
    Hoe is het verder met Jesse?

Fajah jij bent helemaal vroeg zeg half zeven eruit. Dat vroege wakker worden is ook een beetje rimte heh?

Sap ik vind het ook nog steeds leuk om te posten. Post niet dagelijks door de week maar dat lukt me gewoon niet. Goed om te weten dat Kel het naar dr zin heeft in CP.En lieke dus ook aan de spuitluiers...Ze zijn echt erg heh en je krijgt diebillen dan ook lastig schoon.
    Hoeveel tanden moet Lieke nog die heeft toch ook bijna alles al?

AM zou je auto dan gewoon laten maken als je er nog 1,5 jaar mee wil rijden. Maar wel ff naar schadeexpert gaan want wie weet is het meer en dan neem je genoegen met 1000 euro...

Nou ik ga ff wat fruit maken voor mn mop die is nu kiekeboe aan het doen vanachter het laptopschermpje...whahahaha

lfs

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Sens; balen zeg dat Michiel nu ziek lijkt te worden, helemaal vervelend met zo'n lange vlucht in het vooruitzicht. Veel beterschap voor hem.
    Lieke heeft inderdaad ook al heel wat tanden, geen idee hoeveel ze er nog moet krijgen :oops: .
    Hahaha, kiekeboe vanachter de laptop, lachen.. :) .

AM; hoe gaat het nu met Kyllian. Arm jochie, weer helemaal nat. Zou er niet teveel in stoppen maar alleen goed laten drinken. Vocht is erg belangrijk.
    En ja ik heb dubbele smurfen :) . Heb zelfs 3 dubbele smurfen! lolsmurf heb ik in drievoud (die met dat kadootje). babysmurf ook dubbel. Hebben? ;) .

Fajah; fijn dat je er nog bent. Ben benieuwd hoe de laarzen je gaan bevallen. Met Jelte en Yorben alles goed?

LIS; doe jij het nog maar lekker rustig aan. Goed aan jezelf denken! Met Jesse ook alles goed?

Hier alles goed! Lieke heeft lekker geslapen tot 08.30. We zijn net ff met zn drietjes naar het winkelcentrum gewandeld en wat boodschappen gedaan. Net was een vriend even koffie drinken. Ze hadden 2 weken geleden echo gehad, en alles was goed. Eerste kindje..spannend weer.

Vanavond dus feestje van een vriendin. heb er zin in.

Ik ga ff een boterham voor Lieke maken en daarna gaat ze even lekker slapen.

Tot later,

Liefs Sap

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: beterschap voor Chiel! Kwart over 8 vroeg? Haha. Voor jullie natuurlijk wel als ze normaal tot 9 uur slaapt ;)

Sappie: jullie alweer een drukke ochtend achter de rug. Leuk weer een kindje op komt in jullie vriendenkring! Jullie hebben best veel kindjes in de omgeving he?
    Jaaaa ik wil babysmurf! Lolsmurf heb ik al! Welke moet jij nog? Ik heb gargamel, boodschappensmurf, baksmurf en potige smurf voor je.

Kyllian heeft vandaag bijna een hele banaan op en het blijft er tot nu toe nog in. Ook een half flesje melk is er nog niet uitgekomen. Hij had echt zo'n dorst, maar we wilden na het stukje banaan ff afwachten of het binnen bleef. Uurtje later dus wat drinken gegeven. Hij ligt nu te slapen.

Vanmiddag gaan we even naar de eendjes met het oude brood, ff frisse lucht happen.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaimerdepeem slaapt en chiel is zn spullen aan het pakken.boohooo :cry: . We slapen vanavond bij mn ouders dat is lekker dicht bij schiphol. Jaime kan dan gewoon doorslapen en hoeft niet in de hele vroegte op te staan.
    Volgende week gaan we hem dan samen halen want dan komt hij om iets van 11 uur aan.

AM mooi dat Kyl niet meer heeft gespuugd! Was het gezellig buiten bij de eenden?

Haha en een smurfenruil aan de gang hier. Jaime heeft ze allemaal bij mn ouders ook twee knuffeltjes.

Oh meisje wordt wakker...

Tot morgen!

lfs

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; veel sterkte met afscheid nemen van Chiel. Hij is zo weer terug maar kan me voorstellen dat je het niet leuk vind!

AM; ik zal babysmurf naar je toesturen. Moet je me ff een pb sturen met je adres. Ik wil dan gargamel en boodschappensmurf wel want die hebben wij nog niet, haha :) . Ik zal je ook een pd sturen met mijn adres. :) .
    Is de banaan erin gebleven bij Kyllian? Veel plezier bij de eendjes vanmiddag.

Liefs Sap

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja is ook zeker zo. Raar eigenlijk want toen we elkaar net kenden en eigenlijk ook nog jaren daarna zagen we elkaar eerst om de drie a vier maanden, daarna was hij de hele week in engeland en alleen weekend thuis..Nog maar twee jaar dat we echt de hele week samen zijn.

Hij heeft geen zin zei die net...maar ja moet toch heh.

Jullie een smurfenruil begonnen...hihi.

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Aaaaah wel lief dat hij graag bij jullie wil blijven.
    In het begin van jullie relatie wist je natuurlijk niet beter dan dat je elkaar niet zo vaak zag. Maar nu ben je gewend om elke dag samen te zijn en dat is toch veeeeeel gezelliger!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: sterkte met het afscheid. Lijkt me ook ' vreemd' om een week alleen te zijn. Maar ook voor Chiel zal het apart zijn om niet bij jullie te zijn.

Sappie: ik ga je pb-en! :D
    De banaan is erin gebleven! Nog wel zure luiers, maar ze worden als iets dikker! We zijn niet meer naar de eendjes gegaan, mama lag nog op de bank te pitten en voelde zich te lui :p

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier ook nog een Gargamel zoekster :)! En ook nog een grote smurf zoekster.....wie biedt?!

Meiden ik post ff wat minder, maar dat wil niet zeggen dat ik ermee ophoudt hoor! Heb momenteel ff andere dingen aan mn hoofd en dan komt t posten er niet altijd van. Maar ik blijf heus nog wel hoor, al zal t wat minder frequent zijn.

Sens: Arme jij, een hele week zonder Chiel. Jaime zal papa ook wel gaan missen. ga zo ff t filmpje bekijken.

AM: Jeetje Kyllian is echt goed ziek zo te lezen. Hopelijk knapt hij snel weer op, het klinkt wel heftig. Beterschap voor hem en sterkte vaoor de papa en mama die kots moeten ruimen en poep moeten scheppen(of is t deppen?!)

Lis: Knap jij al een beetje op? Heb je nog een recente buikfoto en ben je al uit de naam? Spannend hoor, jij hebt binnen 2 maanden weer een kleintje in je arm, dan pas merk je pas hoe groot Jesse al is ws.

Ben zojuist ff naar Lisse geweest bij John op zn werk langs. Jill riep heel hard papa toen ze binnenstapte in de showroom, John werd er helemaal emo van zo lief vond ie dat. Hahaha. Wel kort geweest want t was druk.
    Morgen viert mn vader zn verjaardag hier in t Holiday Inn hotel in Leiden dmv een lopend buffet tussen 15-20. Voor de kleintjes is er een ballenbak en zwembad en speeldingen, dus Jill zal zich wel vermaken. Amber is er nog te klein voor helaas, dus zullen wij wel moeten ballenbakken ;)

Verder alles zn gangetje hier. Druk aan t rondkijken en solliciteren, verder zien we wel hoe t loopt.

Kom later weer ff kijken.

Liefs

Deel Deze Pagina