Sappie: schoonma komt niet heel vaak hoor, alleen nu toevallig twee keer snel achter elkaar. Ben wel blij als we morgen weer lekker met z'n tweetjes zijn, vind het erg vermoeiend. Robine: we zijn op zoek in Groningen. Spam volgt gauw, schoonma heeft foto's gemaakt. Ow erg zo'n bult. Heb je bultenzalf? Werkt hier geweldig goed. Bastian had een keer een compleet ei op zijn voorhoofd en dat was de volgende ochtend helemaal weg. Hoop dat ze nu niet bang voor de trap is. Annemonique: we moeten hier 1 juni uit (huurhuis) en willen graag kopen. Lijkt me ook fijn om een tuin te hebben, al die trappen zijn wel goed voor de conditie maar wel irritant. Bah, wat zielig toch voor Kyllian. Geeft ook zo'n rommel he.
Ik ben er weer.stomme pc deed niks meer en we hebben nu een laptop gekocht gisteravond nog gauw wezen halen in Sluis. Erg leuk zo'n ding,maar moet erg wennen dat er geen muis meer is om vast te houden hahaha. Beetje oefenen maar. Wel weer een stuk armer nu Weet echt nog niet hoe alles werkt,moet nog al de mail adressen en msn overzetten enzo.rotwerkje hoor. En ik weet niet hoe je een mooi bureaublad achtergrondje moet doen,krijg ik niet voor elkaar. Zal een keer dat boekje moeten lezen en laat ik daar nou net een hekele aan hebben om die dingen te lezen. Hier ook aan de smurfen. wij missen nog: - Klus smurf -Azrael -Grote smurf -Bril smurf Dus degene die ze dubbel heeft,Je maakt Jelte er blij mee Wij hebben nog dubbel: - 1x Baksmurf - 2x voetbalsmurf dus voor de geintresseerden?.........pb me dan ofzo. Robine:aaaah arme Jill,hoe gaat het nu met haar bult? Am:smurf is op de post Hoe is het met Kyllian vandaag? Sens:zielig hoor dat je nu alleen bent,niet leuk hé? maar voor je het weet is chiel terug. is hij goed aangekomen? panda:kan me voorstellen dat je blij bent als je schoonma weer weg is,heb je toch weer meer vrijheid hé? verder is er volgens mij niet veel geschreven.
Goedenmorgen meiden, Ik ben er ook nog! Weekendje bij mijn zwager en de kids was erg gezellig. Jayna vond het helemaal super met dr nicht van 2 en neef van 4. Fajah gefeliciteerd met de geboorte van Mex, fijn dat alles goed is. Ben benieuwd wat ze van je luiertaart vindt! AM: aaah, die Kyllian, zo zielig als ze zich niet lekker voelen. Ook nog leuke spam van jou in Ballorig! Sensee: He bah, je mannetje dus nu weg. Niks aan. Jaime zal haar papa ook wel missen! Hopelijk gaat de tijd snel en issie weer lekker snel bij jullie terug! Sap: de verjaardag was dus wel geslaagd, mooi zo. Wat leuk zeg dat jullie het huis zo versierd hadden. Haha. ...die Lieke dus paardje spelen op opa zijn rug! Robine: wat leuk dat je vader op die manier zijn verjaardag vierde. Leuk dat rokje op de foto En arme Jill dus keihard gevallen, wat balen zeg. Hoe is het nu met haar? Je schrikte je dan echt even rot zeg. Brennie: Milu dus wakker midden in de nacht. Wil ze dan daarna meteen weer bij jullie slapen? Jayna gaat dan echt een feestje bouwen bij ons...haha...gelukkig sliep Milou later die morgen nog wel weer ff. Kel: Alweer terug uit CP? ik ben benieuwd naar je foto's! Panda: succes met jullie huizenjacht! LIS: doe maar lekker rustig aan meid. En nu dus de verbouwing, en bijna verlof alweer, wat vliegt de tijd toch om zeg! Nou, ga hier zo ff een meisje op bed leggen nadat ze haar fruit heeft gehad. Moet om half 1 weer naar de garage om Lenhard vanaf daar weer naar zijn werk te brengen. Die kl*te auto vertoont weer allemaal gekke kuren, op hol slaande knipperlicht, en nog wat gekke electronische dingen. We worden er echt gek van. Hoop nog garantie te hebben op de nieuwe computer van 4 maanden geleden, want ga niet weeer 750 euro betalen! Daarna vanmiddag die manuele therapie. Heb een stuk minder last na een weekend niet zoveel doen, dus voel me dan ook weer een beetje dom om te gaan. Maar ja, heb nu die afspraak al, dus we zullen zien. Tot later! Liefs Sem
Sem:gewoon gaan hoor naar die therapie,je kan beter een keer te veel gaan als te weinig.Ik hoop niet dat jullie weer al te veel kosten aan de auto hebben,maar je hebt toch nog wel garantie?
He hoi, Fajah; balen zeg dat jullie een nieuwe pc moesten kopen. Maar een laptop is wel erg handig. Hoef je niet meer op zolder te zitten . Ik heb gewoon een normale muis bij de laptop, vind ik veel makkelijker. Panda: en schoonmoeder inmiddels vertrokken? Veel succes met jullie huizenjacht. 1 juni is het zo! Sem; fijn dat jullie een gezellig weekend hebben gehad. Jayna heeft zich dus prima vermaakt met haar "grote" neef en nicht . Grrrrrrr wat irritant zeg jullie auto. Ga er toch vanuit dat je nog garantie hebt op de computer, zou anders wel helemaal te gek zijn. Ik ging ook echt niet meer bijbetalen hoor ! LIS; hoe gaat het nu met je? Knap je alweer wat op? Hier alles goed. Vanochtend heerlijk in de pyama gehangen. Dacht dat het de hele dag zou regenen maar heb nog geen druppel gezien . Lieke ligt nog te slapen, ik heb de boel alweer schoongemaakt en een wasje weggestreken. Ik ga er vandoor, Tot later, Liefs Sap
Sapoow heerlijk een hele ochtend in je pyama lopen,dat gaat hier helaas niet meer sinds Jelte op de basisschool zit De pc kan nog gemaakt worden hoor dus dan kunnen we ze allebei nog gebruiken,maar vind dit wel lekkerder ,nu kan ik gewoon op de bank forummen. Alleen zonder muis vind ik dus irritant,maar ik begreep dat je er gewoon een normale muis op kunt aansluiten? Hier regent en stormt het dus al een hele dag ,BAH.........
bedankt dat je het hebt verteld,want ik wist dat dus niet ,ik vind die geintegreerde muis ook 10 keer niks
We zijn weer thuis. Het was heel gezellig in CP. Leuk park zaten we. Daynah heeft ook genoten. Vooral in zwembad. Ze vond het heerlijk daar. Ben nu wat wasjes aan het draaien. Ik zal van de week even gaan spammen en probeer later uitgebreid te reageren. Lfs Kelly
Welkom terug Kel, succes met wasjes draaien en ben benieuwd naar je foto´s deze week! Fajah:bij jullie dus ook al regen vandaag. Hier is het geen minuut droog geweest, echt weer om schaggie van te worden! Sap: bij jullie dus droog geweest vandaag? Lekker hoor, in je pyama in huis rondhangen, doen Jayna en ik ook regelmatig..haha Niu hier een meevaller en een tegenvaller vandaag.... De tegenvaller weer die kl*te auto. Het was de computer niet, maar 3 kleine dingetjes zeiden ze. Erg fijn, maar toch weer 200 euro...grrrrrr..... :x .en het mooiste was nog dat Len de auto ging halen en onderweg naar huis het knipperlicht naar rechts nu op hol sloeg in plaats van links! Dus weer terug en maar en Lenhard stond er op dat ie een leenauto meekreeg. Sukkels dat het zijn! De meevaller is dat de manuele therapie erg goed ging. De therapeut dacht dat het niet mijn bekken zijn, maar dat het flink vast zit onder in mijn rug. Dus na wat kraken en massage, zat het al wat losser. Ik moet volgende week weer. Nou, ga lekker bankhangen en op tijd mn bedje in. Morgen weer werken, bleeeeegh. Fijne avond! Liefs Sem
Fajah: lol gelijk maar een laptop aangeschaft Wel gezellig dat je er weer bent Ik heb ook een muis aangesloten op de laptop, veel makkelijker...alleen niet als je ondertussen bank wilt hangen. Thnx voor de smurf! Ik hoor het wel als ik iets terug kan doen he Semmi: leuk weekend gehad dus jullie, lekker hoor! Balen van je auto, is toch weer zonde he Goed dat je wel naar manuele therapie bent gegaan, hoop dat het resultaat gaat hebben. Sappie: bij jullie niet geregent? Nou ik heb hier niets anders gezien dan regen, heb de meeste huisbezoeken maar met de auto gedaan....wat hier in Houten helemaal niet handig is aangezien je dan een flink end moet omrijden. Wel heerlijk zeg zo'n pyjamahang ochtend. Kelly: leuk weekend gehad dus, lekker he zo ff er tussenuit. Hadden jullie nog een btje redelijk weer? Ik hoop zo dat het over een week weer beter is, dan zitten wij in cp. Anders wordt het veel zwemmen he, vindt Kyllian vast net zo leuk als Daynah Met Kyllian gaat het weer goed! Zowel het overgeven als de zure luiers is over, dus was denk ik toch echt een buikgriepje en geen kiezen. Vandaag is hij weer na het kdv geweest en het ging moeilijker dan vorige week. Bij het wegbrengen was hij al heel afhankelijk, maar was al wel weer snel stil toen ik weg was. De ochtend is hij er heel gezellig geweest, maar nadat hij geslapen had was het de verdere middag alleen maar huilen. Toen papa kwam was hbet gelijk over. Hoop dat ie snel in de gaten heeft dat we hm ook weer op komen halen. Vandaag een lang dagje gehad, weer 2 overuurtjes erbij Morgen moet ik al om 7 uur naar mn werk om de dienstauto op te halen, want ik moet met een client om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Er zou een collega meegaan, maar die is ziek. Donderdag ook weer een lange dag. Vrijdagmiddag neem ik wat overuurtjes op, want dan mogen we eindelijk naar de notaris voor het huis! En daarna weekje vakantie!
Hallo, Nou dit is best druk zo zonder Chiel. Hij heeft echt een rotreis gehad. WAs pas om half zes nederlandse tijd, ochtend daar in het hotel aangekomen . Zo sneu voor hem echt. Hij belt zo nog even in de pauze. Is acht uur tijdsverschil. AM oh lekker dat je bijna een week vrij bent! In welke cp zit je? En is toch ook wel zwembad etc? Fijn dat Kyl zich beter voelt. Misschien tochal gelijk een virusje van kdv. Met kdv komt wel goed joh, het is even wennen. En moet zeggen dat Jaime op dinsdag nooit zin heeft ofzo. Maar als ze er eenmaal is vermaakt ze zich prima. Sem wat een gedoe met die auto zeg. Bijna 1000 euro is niet niks. En dan gewoon weer weigeren van de knipperlichten dat schiet niet op vooral niet als je net daar vandaan komt. Wat een sukkels. Kel kom op met de spam! Nog lekker veel gezwommen in cp? Helemaal rozijn geworden? . en hoe ging het met je ww in cp? Fajah kan idd gewoon een muis aanlsuiten op je laptop. Je hebt ook draadloze muizen die zijn ook wel handig. Ik hou niet van al die draadjes.. . Wel lekker hoor een nieuwe laptop en veeeel gezelliger heh! Sap wel echt een dag om in pyama te hangen heh..hihi. Hier alleen maar regen trouwens in Amstelveen ook, met vet harde wind. Panda schoonmoeders zijn vaak wat vermoeiend...Ben benieuwd naar de foto's en je huizenjacht komt vast wel goed. Ik moet nog ff mailen naar de kunstuitlene. We hebben een nieuwe corneille gekocht. Mooi ding. Is van een tweeluikje die ander hangt hier al ingelijst en wel een paar jaar op de gang bij de voordeur. Punt is nu en dat is echt een beetje lastig de lijst die om die nieuwe komt. Ws is de lijst van die ander die we toen hebben gekocht een eigengemaakte lijst. Dat winkeltje bestaat niet meer (uit de kunst voor AM en Lis het hele kleine winkeltje dat scheef staat aan de oude gracht). Afijn zondag bij sbk geweest foto's laten zien en uitgelegd hoe of wat, maar ze weten niet zeker of ze die hebben of kunnen maken. Wordt dus nog een klus voordat naast zn 'broer' kan hangen. Zijn beide overigens wel bijzondere werken, litho's h/c die zijn eigenlijk niet voor de verkoop. De maison rouge die we al hebben is nummer 25 van 30 geloof ik en die maison jaune die we net gekocht hebben heeft hetzelfde nummer. Erg fijn . Ik zal m ff spammen jullie kunstliefhebsters . (heb geen andere spam van jaime..hahah). SPam ff en dan ga ik mailen naar de sbk. lfs
En zo hangt maison rouge nu op de gang. ik wil dus EXACT dezelfde lijst en passe partout (dubbel met zwart randje). Leuk heh, michiel is ook blij met mij want is niet makkelijk.
Sens: Jeetje je bent echt een kunstliefhebster he! Balen dat Chiel zo een lange reis achter de rug heeft gehad. Am: lekker zeg bijna een weeje vakantie! Maar nu nog even 2 lange dagen begrijp ik. Sterkte! k ga zo ook naar werk. Had lekker vrij tot 11 uur. Na 1615 is t weer weekend, mn les van morgen valt uit vanwege stage, dus lekker extra lang weekend deze keer. Morgen op bezoek bij Sandra en Zoë, ze schijnt nogal veel te huilen.......balen is dat hoor. Kom vanavond nog wel ff kijken. Werk ze allemaal! Liefs
Goeiemorgen, Ik ben er ook nog hoor... had de laatste tijd geen puf en geen zin om mee te schrijven Maar hoop dat ik het weer bij kan houden en er weer puf voor heb hahaha. Hier gaat alles goed, zit alleen al 2 dagen thuis met ontzettende rugpijn, weekend alleen stofgezogen en ik had er al last van. Dus donderdag naar de fysio toen, hoop echt dat hun me kunnen helpen want wil nu al niet thuis zitten. Al bijna op de helft! 25 Maart 20e weken echo. Mijn vriend en ik zijn alleen zo in dubio of we het geslacht willen weten : Weet het gewoon echt niet...wil het aan de ene kant wel weten voor de babykamer (kan ik mooi roze doen of blauw ) en kleertje in tevoren en gewoon hoe het voelt als je het weet maar aan de ene kant ben ik stellig dat de verrassing eraf is dan.... kweet niet. Jayden had vanmorgen diarree, zat aan zijn benen en op de rug, echt zo zielig dus die is alweer in bad geweest, vond hij ook niet erg hihihi Ik ga ff verder.... ga niet meer reageren op iedereen maar probeer weer mee te posten.
Mooie Corneille's Sens. Mijn schoonouders hebben er ook 1. Dat winkeltje aan de Oudgracht ken ik nog wel. Wat zit er nu ook alweer? AM: gelukkig is Kyllian weer wat opgeknapt. Hopelijk heeft hij snel door dat het kdv echt wel leuk is. Maakt het wegbrenge ook makkelijker. Op het moment huilt Jesse ook alleen maar bij het wegbrengen hoor. Doet wel even pijn bij het weggaan. Volgende week lekker vakantie, fijn! Robine: bijna weekend! Ook fijn. Heb je nog solli's lopen? Vandaag naar je vriendin toch? Lekker zo' hummeltje. Kel: lekker gehad dus bij cp? Lekker om er even uit te zijn. Charissa: ja, blijft een dilemma of je het wel of niet wilt weten. Succes met beslissen. Voel je je al wat beter? Sem: gelukkig dat het niet je bekken lijkt te zijn. Als je daar nu al last van hebt... niet fijn. En balen van de auto! Fajah: balen van je laarzen zeg! Heb je ze al teruggestuurd? Hier gaat het beter. Nu nog hoesten en blijf moe. Morgen nog even naar de dokter. Vanochtend bij vk geweest. Zij adviseerde om toch pas weer te gaan werken als ik me echt weer helemaal ok voel. Morgen be ik sowieso vrij, dus dan van de week toch maar thuis. Antibioticakuur zit erop gelukkig. Stond er vanochtend van te kokhalzen. Zijn nu ook met verbouwing bezig dus hoop zooi in huis en is moeilijk om nog es te gaan slapen. Maar ja, uitstelle kon toch ook niet meer! Ga nog maar es wat eten, want was bijna 3 kilo lichter dan bij de vorige controle van 3 weken geleden! Tot gauw. liefs LIS