November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:doe je wel rustig aan?Laarzen zijn al terug gestuurd hoor ;)

Charissa;ook jij voorzichtig he?moet je ook naar therapie voor je rugklacten?

Sens:mijn ouders hebben ook 2 corneilles.Balen zeg dat chiel zo vertraging had,wanneer is hij terug?

Am:Smurf al binnen ;)

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  3. hoi hoi,

Zo ben me weer gaan wegen en ging eigenlijk echt met lood in me schoenen op die weegschaal gaan staan, maar het viel gelukkig wel mee. Ik was niet aangekomen en ook niet afgevallen en dat na een weekend gourmet, patat en pannenkoeken en heeeeeeel veeeeeel wijn ;) dus ben wel tevreden.

Ben nu wat foto's aan het uploaden, dus die zal ik zo wel even gaan spammen. Jullie hebben wel veel geschreven in het weekend, dus ik hou het even hierbij en ga vanaf nu weer meeschrijven.

Zag nog wel de smurfen ruil actie...hihihihihihihi. Die van mij heb ik allemaal al weggegeven aan me schoonzusje en zij geeft het weer aan de kinderen in haar klas. Daynah is er toch nog te klein voor en wat moet ik ermee.

De foto's zijn klaar ga ff spammen.

Lfs Kelly

4. In het zwembad. Vond ze echt prachtig allemaal.

5. Even uitrusten en wat drinken

6. Aangezien Daynah nog niet zelfstandig loopt lagen haar knietjes en voetje helemaal open van het kruipen in het zwembad. Zo zielig. Volgende dag was ze ook nog eens gevallen van de glijbaan dus een mega grote blauwe plek op haar scheenbeen erbij.

7. en de geiten waren best brutaal zeg. Ze zaten de koekkruimels in de wagen te zoeken...hahahaha

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wow Kel ik vind dat je nu echt wel gaat zien dat je slanker bent hoor!
    zeker op die laatste foto!

Lief hoor de foto's

9. Pannenkoek eten. Wat ze dus niet lekker vond.....

10. Patatjes eten vooral de mayo was erg lekker.

11. Zo dit waren wat foto's. Genoeg Daynah spam weer voor een week ;)

Fijne avond allemaal.

Lfs kelly

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: Staat goed hoor die Corneille! ;) Jij lastig met die lijsten? Ik ben nog veeeeel lastiger met wat ik wil hoor :p ;)
    Geloof dat jij het vroeg....we gaan naar CP Loohorst in America.
    Lukt het allemaal een btje zonder Chiel?

Robine: lekker zeg nu al weekend! :D Zielig dat Zoƫ zoveel huilt, veel last van krampjes?

Charissa: sterkte met je rugklachten, hoop dat de fysio een btje helpt. Tja of je het geslacht wilt weten moeten jullie toch echt zelf beslissen ;) Schiet op he alweer bijna op de helft!

Fajah: Lief die Mex! Ik heb nog geen smurfje binnen, zal morgen dan wel komen :D

Kelly: wat een supervrolijke zwembadfoto's! Zielig die beentjes he, had Kyllian ook een keer gehad in het zwembad.
    Netjes hoor dat je jewicht hetzelfde was!

Ik ga hier maar ff niet klagen over mn moeheid....dus verder geen nieuws vanuit hier.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nog meer spam, joepie :D Kelly je ziet er echt super uit!

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    mooie spam kel,en je ziet er super mooi/slank uit vind ik ook :D

robine.helemaal vergeten,zielig dat Zoe(weet niet hoe je die puntjes op haar naam zet) zoveel huilt.hoe gaat het met je vriendin?al een beetje opgeknapt na de bevalling?

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wat een feest alleen voor een kind zorgen :( . Fajah bewondering voor jou dat je zovaak alleen bent als je man moet werken.

Hier was het feest, ben blij dat Hanan morgen komt. Jaime wilde eerst niet eten, geen gewoon eten en geen toetje. Dus ik zeg wat gaan we doen zo...bad zegt ze. Ja lekker in bad. Nou en of het lekker was.
    Ze zit er nog geen tien minuten in gaat ze zitten poepen. :confused: . Die lekkere plakpoep a la pindakaas. Gatver de gatver. Maar ja wat moet je dan. Heb haar eerst maar aangekleed en fles gegeven en toen in bed gelegd om daarna die troep op te ruimen. Yek wat was dat een smerig poepie zeg :pale: .

AM jij ook lastig met kunst? Loohorst in America dat klinkt heel grappig.
    En jij ook al zo moe... Kyl verder weer helemaal opgeknapt? Hoe ging het met hem op het kdv?

Kel leuke foto's en wees maar blij dat je niet snel naar het cb hoeft met de knietjes zo van Daynah ;) .
    En die rotgeiten zijn altijd brutaal heh op dat soort locaties. Vreselijk ook overal aan knagen..

Oh verder kan ik alniet meer teruglezen.

Weet nog wel robine waarom huilt het beebje zoveel? Zielig als ze zoveel huilen heh. En jij al wzeekend heeeeerlijk.

Nou ik ga nog ff surfen kom straks nog even. Chiel bellt ook zo nog even.
    ga er vanavond op tijd in. Voor tienen lig ik onder de wol. Heb nu lekker een glaasje rode wijn gepakt :p .

lfs

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    He bah pinderkaaspoep :p Poept ze vaak in bad? Hier eigenlijk maar 2 x in die 16 maanden gebeurd.

Kyllian werd vanmorgen om 6 uur wakker en lag weer in de kots. Slapen daarna zat er dus niet meer in. De wasmachine draait hier overuren!
    Hij is vandaag niet naar het kdv gegaan he, hij gaat er alleen op de maandag heen. Vandaag was het oma-dag.

Deel Deze Pagina