Hier ook storm en regen, bah! Moet straks wel naar buiten om Bastian van het kdv te halen. :x Antibiotica slaat aan, hij heeft geen last meer van zijn oren. Al werd hij vannacht wel weer een paar keer huilend wakker maar dat kan ook door tanden komen. Zijn nieuwe hoektand groeit goed. Leuke foto's allemaal! Ik zal ook gauw weer wat spammen. Moet eerst wassen draaien. Hij is gisteren in het park in de modder gevallen.
He meiden, Ik leef nog hoor! Sorry dat ik zo weinig van me laat horen. Wil jullie laten weten dat ik regelmatig meelees en jullie zeker niet vergeet. Komt er gewoon n iet van. Hier een beetje onrustige tijd. Eerst lekker op wintersport geweest, heerlijk, goede opvang voor Pippa zodat ik af en toe ook kon skiën en een perfect hotel waar Joppe na zijn skilessen kon zwemmen en spelen bij de kinderclub. We hebben hem maar weinig gezien. Hij heeft zich zo goed vermaakt dat dat alle stress van de files weer deed vergeten. De week daarna werd Joppe ziek, later ik twee dagen migraine en nu is Pippa weeer ziek! Er heerst Waterpokken op de crèche, afwachten maar of ze vlekjes krijgt Verder ligt mijn oom in coma in een ziekenhuis in Frankrijk, was ook op wintersport, met een encefalitis (hersenontsteking door een virus) en moeten we afwachten wanneer hij zelfstandig gaat ademen en hoe hij eruit komt. Vreselijke toestand daar. We hopen het beste maar maken ons ontzettend zorgen. Verder ben ik lekker bezig met het opstarten van mijn eigen praktijk (eindelijk!), contracten aan het aanvragen met alle zorgverzekeraars, behandeltafel aan het uitzoeken ed. Dinsdag gaat het beginnen bij de mannen waar ik in december heb waargenomen. Had dubbel gevoel bij maar zij geven mij toch een gevoel dat ik daar erg welkom ben en dat voelt goed. Met die kinderfysio heb ik nog contact en ga ik misschien volgend jaar een samenwerking mee aan. Ik ben nl ook bezig om ruimte te huren in een OKC die volgend jaar in de Jordaan gaat starten. Maar dat zien nog wel. Even een paar korte reacties.... Robine, wat ontzettend leuk om Jill te zien op het filmpje! Wat een stoere meid dat ze al zo goed kan bouwen en zo lief dat klappen voor zichzelf. knap hoor van haar, lekker grietje. Ik vind het zo goed dat je je baan hebt opgezegd! Veel succes bij het vinden van een leuke baan, moet prima lukken lijkt mij. Kelly, onwijs goed dat je zo aan het lijnen bent! Zal af en toe erg afzien zijn lijkt mij. Erg leuk je foto's van cp. Wat een plaatje is Daynah toch. Je zal wel vaak complimentjes krijgen. Sens, jij alleen zonder je mannetje. Wennen hè! Ik weet er alles van. Vind het ook altijd zo ongezellig als Rogier weg is. Vooral de weekenden zijn vreselijk. Mooi hoor je schilderijen! Leuk dat je zo van kunst houdt. LIS, hoe gaat het nou met jou? Las dat je nogal ziek was. Doe je rustig aan! Lukt het een beetje met nog een kleintje om je heen. Volgens mij ben jij echt een bikkel. Verder kan ik even niet teruglezen maar ik leef met jullie allemaal mee natuurlijk ook met de zwangere meisjes. Wat gaat dat hard zeg! Pippa huilt...
Haha die Jaime gaat verwend worden! Sappie: Gargamel ookal een arm verloren Babysmurf heeft ook dr armpje gebroken Maar toch bedankt Moest erg lachen om het briefje hehe. Kelly: zonnetje scheen hier vanmorgen ook, maar die zal nu bij jullie ook wel weg zijn. Wat een wind zeg net op de snelweg! Ben toch ff weggeweest naar Hilversum. Veel plezier bij je opa en oma. Panda: wat fijn dat Bastian gene last meer van zn oortje heeft, alleen nu weer die stomme kiezen! Heb je ook foto's van modderige Bastian Robine: lief filmpje!
Jacq: Jeetje wat een schrik zeg je oom in coma. Heel veel sterkte. Toch een eigen bedrijfje, leuk! Hele veel suc6 met de voorbereidingen.
Hi, Ik meld me weer ff heb over een kwartier weekend! Heb er weer zin in! AM: dus toch nog wat leuks gedaan vandaag ....is je hoofdpijn weg? Nog effies en dan is de zomer er weer, kan niet al te lang meer duren Hoe gaat het met Kyl? Robine, leuk filmpje van Jill...lachen dat ze zo klapt! Jacq, jeetje wat erg van je oom zeg. Succes. En leuk dat je toch eindelijk met je eigen praktijk bezig bent. Kelly, leuke foto's van jullie in cp! Idd een scheetje die Daynah van jullie En goed zeg dat je niks aangekomen bent ondanks het zondigen.... Charissa, gaat echt snel zeg...alweer bijna op de helft. En zijn jullie er al uit of je het geslacht wilt weten? Haha Bastian gemodderd, heeft ie het weer leuk gehad op het kdv? Sens, je zit alweer mooi op de helft...Chiel is zo weer terug. Heb je nog goed kunnen slapen? Lijkt me zo vervelend om alleen in je bed te liggen Sappie, flink aan de smurfenruil tja zo'n lange reis overleven ze dus niet. Hoe gaat ie met Lola? Hoorde van ons mam dat Milou vanochtend pas om 9.30 uur wakker was Nou da's weer een hele tijd geleden dat ze zo lang geslapen had. Hoop dat ze dat morgen ook doet. Gisteravond is ze wel ff wakker geweest en helemaal overstuur. Ze heeft ff bij ons beneden gezeten, zo fijn want dan blijft ze lekker op schoot knuffelen, en toen ging ze weer lief slapen. Bij ons verder niet veel nieuws.....Milou gaat super en wij genieten
Dat is toch ook nieuws Brennie, dat het super gaat en jullie genieten. Annemonique: nee, heb geen foto's, had geen toestel bij me. Jammer, hij zat er helemaal onder, haha. Jacq, wat schrikken van je oom. En dan ook nog in een ziekenhuis in Frankrijk, bah wat naar. Goed dat je bezig bent met je eigen praktijk! Wat zielig al die gebroken smurfenledematen... Bastian ligt al bijna een half uur te slapen, hij wilde vroeg naar bed. Zag net dat er aan de andere kant ook een kies doorkomt. Daarom was hij dus zo huilerig vandaag.
Heeej meiden, Zo er wordt weer gezellig gekletst hier, heb alles ff bijgelezen, door de leuke spam van Kel, kan ik niet meer overal op reageren en mn geheugen is een zeef, dus zo ff uit mn hoofd en dan maar weer vanaf hier meekletsen en reageren.... Kel: wat een leuke spam dus van CP. Staat Daynah erg lief het badpakje! Enne....het is al vaak gezegd, maar je ziet er echt super goed uit! Sensee: red je het nog een beetje als tijdelijke alleenstaande mams? Niks aan lijkt me dat hoor. En bleeegh dat poep verhaal in bad, gekke Jaime toch...hihi....Gelukkig komt je mannetje snel weer terug! Fajah: lieve foto van Mex..wat een poppie dan weer he! Robine: hoeraaaa, Jill kan ook bouwen! Kunnen Jill en Jayna samen bouwen in CP, dus maar wat blokken mee dan...haha! Hoe is het met je sollicitaties? Nog wat gehoord? Brennie: wat goed zeg dat Milou zo lang geslapen had bij je ouders. En heerlijk toch dat jullie zo van jullie meissie genieten! Panda: Bastian dus lekker vroeg naar bed. Dat geven ze zelf echt al aan he, zat is dan ook zat en langer ophouden is dat echt niks. Hebben jullie ook mooi wat aan de avond. Jacq: mooi dat de wintersport zo geslaagd was! En nu gaat het dan echt beginnen met je praktijk, spannend hoor! verder weet ik het ff niet meer, sorry....... Hier baaldagje....bericht van de belastingdienst dat we 925 euro terug moeten betalen nog uit 2005. Oude werkgever van Len had ons niet een goede jaaropgave gegeven, belastingsdienst heeft nu een nieuwe van hun gekregen en alles herberekend. Wij vinden dat de werkgever fout zit, maar belastingdienst ws niet. Grrrrrrr....ga nog wel een bezwaarschrift indienen. En dan die kl*te auto weer. Is de computer wel weer stuk door kortsluiting. En er zit geen garantie op electronica in de auto. Len was woendend en nu gaan ze toch nog iets voor ons proberen te regelen. Maar goed, als we de auto terug hebben gaan we op zoek naar een andere, want er zit iets niet goed in die auto, waardoor er steeds kortsluiting onstaat, en daar zitten we niet nog een keer op te wachten.... Nou, ga nu lekker bakje koffie doen, bijna weekend gelukkig! Liefs Sem
Vergeet ik helemaal het belangrijkste en wel goede nieuws te vertellen...... JAYNA LOOPT! Ik kwam thuis en ze loopt nu de hele kamer door. Ze loopt nu meer dan ze kruipt. Ik ben helemaal trots op mn meissie!
Wow, goed zeg Jayna!! {|= \/ Balen van de auto en de belasting....maar weer snel vergeten Wat een idioten zeg dat ze een verkeerde jaaropgave hadden gestuurd Panda, zielig voor Bastian met z'n kiezen, hopelijk slaapt ie lekker vannacht! M'n vriend is met mijn ouders en zwagers naar Marc Marie Huibrechts (of hoe je het ook schrijven moet ?) Heb dus een avondje voor mezelf, milou ligt al in bed en ik ga een lekker bak koffie zetten en goede tijden kijken met daarna Gillend naar huis.
Heeej meiden, Brennied; lekker zo'n avondje voor jezelf! Lekker van genieten. Milou heeft lekker lang geslapen zeg vanochtend, hoop voor je dat ze dat vannacht weer gaat doen. Zielig he als ze zo overstuur zijn, maar stiekem ook wel een beetje leuk omdat ze dan inderdaad lekker bij je willen liggen . Panda; Bastian ook aan de kiezen, kunnen ze echt last van hebben he. Hoop voor je dat hij niet heel erg vroeg wakker wordt nu hij zo op tijd is gaan slapen. AM; ooh jee, babysmurf ook een gebroken arm? Toch niet zo handig dus om smurfen met de post te versturen. Hoe gaat het nu met Kyllian? Jacq; fijn dat jullie hebben genoten van de wintersportvakantie. Veel succes met je werkzaamheden, wordt vast helemaal leuk! Kel; hoe was het bij je oma? Ze was zeker erg blij jullie te zien. Met mijn oma gaat het wonderbaarlijk goed. Ze heeft helemaal geen hulp meer en doet alles weer zelf. Snap er niets van. Sens; hoe gaat het met onze eenzame mama? Kom je de dagen een beetje door? Het scheelt denk ik dat je veel werkt, gaan de dagen erg snel. Hoest met Jaime? Robine; hoe was het bij Sandra en Zoë? Was Jill mee? En vond ze de baby leuk? Superleuk filmpje van Jill, maar dat had ik je al gezegd. Ze is zoooo trots op dr zelf wanneer het dr lukt blokjes te stapelen, geweldig toch! Sem; meid wat balen zeg van al die kosten die jullie op het moment hebben. Superirritant zeg. kan me voorstellen dan Lenhard erg boos was op de garage. En wow wat goed van Jayna dat ze zelf loopt. Ben erg trots op je dochter ! . Hier verder alles oke, Kreeg op het kdv wederom te horen dat Lieke erg ondeugend is. Laadjes en kasten worden geopend en alles wordt eruit getrokken. Klei is leuk om in de mond te stoppen, dan bah te roepen om het vervolgens weer in de mond te stoppen. Oh oh wat een boefie is ze toch. Ik ga weer ff verder meiden, Fijne avond en tot gauw, Liefs Sap
Hihi....die Lieke dus een ondeugend meisje op het kdv..moet ook wel een beetje pit in zitten hoor, dus lekker van genieten!
Brennie: Milou tot half 10 uitgeslapen, wowwww Het record aan 1 stuk doorslapen is hier echt niet langer dan tot 7 uur. Hoop voor je dat ze het morgen ook doet, lijkt me heerlijk tot half 10 uitslapen! Mn hoofdpijn is bijna helemaal weg, btje hoofdpijn vind ik niet erg...maar zo'n bonkend hoofd is best vermoeiend. Met Kyl gaat het weer goed! Vandaag alles binnen gehouden, luiers zijn weer normaal en hij eet weer goed! Panda: nog een kies erbij, dat schiet al op he...hoeveel moet ie er nu nog? Semmi: balen zeg van de belastingdiest Lijkt me ook een fout van de werkgever. Wij moesten ook uit 2005 ineens nog iets van 380 betalen. Sappie: hihi wat een boef die Lieke. Denk dat wij over een paar weken dat ook wel op het kdv gaan horen
Helleu! Haha Sap die Lieke boef! En klei is toch ook lekker .Volgens mij hoort het er echt bij. Ze weet wat bah is en gaat het lekker laten zien . Wel goed dr tanden poetsen heh 's avonds. En scheelt idd dat ik veel werk, maar dan weer niet want 's avonds is het lastig. Moet morgen eigenlijk werken en boodschappen doen Joeeehoeee Jayna loopt! Goed hoor echt super! Nu ogen in je achterhoofd hebben heh . Irritant zeg van de auto. Zou hem ook wegdoen. Als je er zoveel kosten aan hebt hup weg met het ding. Hoe oud is de auto? Zit jullie volgens mij ff niet mee qua financien. Brennied oh leuk Marc Marie Huijbregts. Alleen al zn stem horen en ik lig in een deuk. Dat gillend naar huis staat hier ook op. Grappig. Misschien had ze gedroomd gister? Gaat zoveel om in die koppies. Panda moet wel om je lachen:Bastian wilde vroeg naar bed..hihi. Begrijp wat je bedoelt maar het staat zo wijs. Wat gaat het toch snel. Jammer van het ontbreken van een fototoestel bij de valpartij. Fijn dat de antibiotica werkt. Jacq fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad, maar wel vervelend van alle zieken nu. En je oom wat erg zeg. Is dat hetzelfde als een hersenvliesontsteking of heeft het er mee te maken?Afschuwelijk. Kel hoe was het bij je oma? WAt een rotweer vandaag heh. Hier alles zn gang. Ging gister niet op tijd slapen want Chiel belde nog. Wel heel lief want hij had flink geshopt voor Jaime. Zat helemaal trots te vertellen dat hij schoentjes had gehaald met roze en bloemen. Hij had een spijkerbroekje gehaald en een meisjesbroekje ( wat dat is..., maar de broek was iig roze). Verder had hij nog een paar shirts gehaald voor haar. Ik had vanochtend 26 km file (nou niet de hele want file begon bij nieuwegein). Zo stom heh wnat tussen A'dam en utrecht was een ongeluk gebeurd bij vinkeveen. LAg een vrachtwagen in de berm. Maar daar stond dus 6 km file. En dus door KIJKERS op de andere rijbaan,MIJN rijbaan dus, was daar een file van 26 km.Moet niet gekker worden hier in NEderland. Kom straks nog ff kijken. lfs
Am:vervelend die hoofdpijn, gelukkig gaat het met kyl weer wat beter. Sap:die kleine deugniet van je hahaha,leuk wat ze allemaal uitspoken he? Ik heb eindelijk nieuwe laarzen.....besteld .....maar nu zijn ze wel ok.
Fajah; leuk ! Nieuwe laarzen..showen ! Sens; zzzzoooo wat is Michiel wezen shoppen zeg . Echt superleuk en ontzettend schattig, vooral die "meisjesbroek" haha . Irritant he, in de file staan door kijkers , erg vervelend. Tandenpoetsen doen we hier keurig! Meestal vindt ze het geen probleem. AM; fijn te lezen dat het alweer wat beter gaat met kyllian en dat jouw hoofdpijn ook alweer een stuk minder is. Een bonkend hooft is absoluut geen pretje. Rick was vandaag naar Belgie voor zn werk, kwam net terug en had een bigmac en mckroket voor me meegebracht . Erg lief maar ik had net gegeten (vissticks met spinazie, van die duo dingen, wel eens gehad? Best lekker) Heb de Bigmac toch nog maar ff naar binnen gewerkt , is te lekker om te laten liggen . Liefs Sap
Sens: ik zou heel nieuwsgierig zijn naa rhoe de kleding eruit ziet hihi. Heeft Chiel een goede smaal? Djurre zou nooit spontaan kleding meenemen denk ik Wel leuk dat ie dat doet he! Nu nog iets voor jou Jeetje dat is een lange file. Ik reed vanmorgen om half 10 naar Hilversum en vond het er ook erg druk, maar weet niet of dat normaal is daar. Fajah: Heb je bij dezelfde site de laarzen gekocht? Ben benieuwd welke het zijn geworden Sappie: whaaaah dat is ook een leuk cadeautje, een bigmac hihi. Zal vast nog wel gesmaakt hebben na je vissticks met spinazie (ken ik niet). Hier zijn vanavond degenen van die autoschade langsgeweest. Via de politie is er contact geweest en ze hadden met ons een afspraak gemaakt. Schadeformulieren zijn dus ingevuld.
AM: jullie dus ook al zo'n leuk bericht van de belastingdienst....grrrr....gelukkig dat je hoofdpijn minder is en dat het met Kyllian weer goed gaat! Fajah: ben benieuwd naar je nieuwe laarzen! Sensee: echt lief dat Michiel zo aan het shoppen is geweest voor zn meissie! Verrassing waar ie precies mee thuis komt....haha. Onze auto komt trouwens uit 2002. Verder echt heerlijke auto om in te rijden, Bij de garage staan ze ook voor een raadsel, want deze auto staat er zeker niet om bekend. Sap: mmmm lekker big mac, dat gaat er dan toch nog wel weer in he. Lief dat Rick nog ff mee had genomen! Nou, ga maar lekker mn bedje in. Ben misselijk van de pizza van vanavond, bah! Ben blij als het weer weekend is na morgen! Fijne avond nog meiden! Liefs Sem
AM mooi dat de formulieren zijn ingevuld. Zijn jullie nog bij een schade expert geweest? En ik ben ook wel nieuwsgierig naar de kleding. Hijzelf heeft vaak erg mooie kleding. Goeie smaak, maar voor Jaime heeft ie nog nooit wat gekocht . Maar komt vast goed. Bij H'sum is het ook altijd druk. Is door dat mediapark. Heb meerdere keren hoorzittingen daar gehad en dan constant te laat. ochtend is drama daar, middag is beter. Sap whahaaaaaa "Heb de Bigmac toch nog maar ff naar binnen gewerkt"...hahahahaha. En ik lag gister ook in een deuk om die meisjesbroek. Ik zei nog oh is die spijkerbroek dan een jongensbroek... Oh ik heb lekkere trek en niks in huis. Had ik wel nog bladerdeeg dus heb nu zo'n flapje gemaakt met appel kaneel wat suiker en wat rozijnen van Jaime..jummie kan niet wachten. Heerlijk kopje minty morocco thee erbij...