kan de laarzen niet showen,kabeltje om de fotos op pc te zetten is kapot,zodra ik een nieuw kabeltje heb ga ik ze spammen hoor. Heb ze bij Otto besteld ,merk St.Oliver Am:is de smurf van mij wel in zn geheel aangekomen of mist hij beide armen? Sap:Mmmmm lekker een bigmac,gaat er altijd in hé? Sens:ben wel benieuwd welke kleertjes chiel dan voor Jaime heeft gekocht hoor,wanneer is hij terug? Brennie:heerlijk hoor dat Milou zolang slaapt,Yorben kan dat gelukkig ook,slaapt ook makkelijk tot half tien in het weekend.
Oh die zijn vast heel leuk st oliver is echt een leuk merk. Heb ook eens laarzen van ze gehad. Kleding is ook leuk en ze hebben lekkere parfum hoorde ik van onze secretaress! Ben benieuwd fajah. Ik ga ff kijken bij de wehkamp!
Semmi: vervelend zeg die misselijkheid. Truste...al zal je al wel op bed liggen Sens: hihi ik krijg er ook trek van, heb hier ook nog wel bladerdeeg Fajah: ik heb nog geen luilak binnen zien komen! Maar die heeft geen armen die uitsteken toch? Dus hoop dat die wel zonder breuken binnenkomt
Ik moest vandaag werken, en die oudere dame waar ik werk zat aan tafel de krant te lezen,en ze viel opeens voorover met haar hoofd op tafel en bewoog niet meer,ik schrok me wezenloos joh,dacht dat ze dood was ofzo,ze is tenslotte al 80.Ik aan haar arm schudden en ze schrok,ze was in slaap gevallen en voelde zich niet zo lekker ook.Ze is in bed gekropen en heb haar de hele ochtend niet meer gezien in huis.Toen ik wegging heb ik haar nog even gedag gezegt en vroeg of ze nog iets nodig had,alles was goed zei ze,maar ik vond haar nogal witjes. Ik moet er morgen weer werken dus ben benieuwd wat ik aantref,ik kan binnen met de sleutel,maar vind het toch een beetje eng?je weet maar nooit wat je aantreft hé,het is een oud mens!
Am: hahaha daarom vroeg ik het ook of luilak zonder armen binnen kwam hahaha Sens:ja die met die gesp aan de zijkant zijn het ,zijn wel leuk hé?ze zitten ook heerlijk....alleen heb ik zulke dunne kuiten en kan ik er nog wel een handdoek tussen steken hahahaha
Fajah: dat is inderdaad eng he. Heeft ze familie waar je je zorgen kunt uiten als het minder goed gaat? Of kan ze dat zelf? Heeft ze misschien nog andere zorg van iemand? Jij kunt verder weinig doen toch. Ik heb gelukkig nog niemand hoeven reanimeren. Ik heb nu een paar cliënten dood aangetroffen maar die waren dus al te lang overleden om nog iets te doen. De eerste keer reanimeren lijkt mij zo eng! Ik ga binnenkort een cursus bhv doen, alles weer ff opfrissen.
Am:ja gelukkig is er wel een buurvrouw van vijftig die haar in de gaten ging houden,daar heb ik even naar gebeld,maar verder is er niemand die op haar let,haar kinderen wonen niet hier. Ik heb nog nooit een dood iemand aangetroffen,maar vind het wel eng,ik hoop het niet mee te maken,maar met oude mensen heb je er wel meer kans op hé?Vond je het niet raar /eng toen je die mensen dood vond?
Oh haha ik wilde nog zeggen ja jij past die laarzen. Maar ze zijn nog te groot. Ga ik nooit naast je lopen in blote benen..haha. Wat een verhaal joh van die vrouw. Eng zeg. Ik zou het ook echt eng vinden om daar naar binnen te gaan. Beetje raar misschien maar als ze dood is dan ruik je het meteen als je binnenkomt hoor... Oh en Chiel komt zaterdag terug. Jaime en ik gaan hem samen halen. Halen we op schiphol wel ff een ballon met welkom thuis, mag zij die geven (doet ze toch niet..hahah maar wel leuk voor dr heh)
Haha die Sens...naja jij kunt het hebben Fajah: ja ik schrok best wel. Suicides had ik wel vaker meegemaakt, maar dit waren natuurlijke doodsoorzaken....dus had ik het niet echt verwacht. Komt altijd een hoop geregel bij kijken. Arts inschakelen, familie op de hoogte brengen enzo, is natuurlijk niet echt leuk. Zelf krijg ik dan natuurlijk ook nog een hoop vragen van evt. politie, arts (psychiater), omdat er in de psychiatrie een suïcide eerst uitgesloten moet worden.
Ja dat reanimeren moet je ook echt durven. Mn vader zag eens iemand op straat in elkaar zakken. Was oude man. Hij is gelijk erheen gegaan en heeft gereanimeerd, die man kon het gelukkig nog navertellen. Maar ja goed dat mn vader het gelijk deed. Moet natuurlijk ook wel als je agent bent, maar hij was wel in burger dus had net zo goed door kunnen lopen.