November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

zelluf doen!

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

1 min geleden! hahaha

3. De boerderij aan de voorkant.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi Kel, we spammen door elkaar heen! Lief hoor die Daynah

5. zo komen de pagina's wel vol toch?

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    leuk die foto's van jill en daynah,en kel wat een prachtige boerderij waar jullie zaten zeg,waar precies was dat?

7. Het uitzicht aan de rechterkant.

8. Santrangres in de streek Loire.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zal ik eens opschrijven die naam,ziet er erg mooi uit daarzo.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zeker mooie boerderij Kel, was vast lekker vertoeven daar he ;)!?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: gaan jullie voor familie-bezoek naar Parijs? Bastian al staan, wat goed zeg, maar idd vast wel vermoeiend ;)

Lydia: Leuke foto's van Jesse! Echt ene leuk koppie! Ben zo benieuwd of hier zn gezichtje erg zal veranderen als hij ook zo'n stoer kapsel kan krijgen ;)
    Hier ook pas vakantie in september! Wij gaan de eerste week van september weg.

Fajah: heerlijk zeg zo'n stranddagje, ook leuke foto's! Het was hier prutweer vandaag, maar dan nog is het al jaren geleden dat ik naar het strand geweest ben.

Kelly: vind het ook niets op het moment in winkels. De leukste dingen zijn nu weg door de uitverkoop en qua winterkleding hangt er nog niet heel veel. Ff geduld hebben dus nog ;) Ben benieuwd of we kunnen slagen voor een winterjasje. Klinkt wel gek om voor de winter te shoppen, maar is alweer over 2 maanden :(
    Hier wordt ook niet uit een tuibeker gedornken, hij blijft dan nee schudden. Het cb raadt hier trouwens tuitbekers af, we zouden hm moeten leren uit een bekertje te drinken.
    Heerlijk die zonnige Jaynah foto's!

Vanavond mn laatste nachtdienst in en dan heb ik weekend t/m maandag! :p Morgen kan ik helaas niet slapen aangezien mn moeder niet kan oppassen en de andere oma met vakantie is. Ff volhouden dus, maar ach hoofdpijn heb ik toch al ;)
    Verder alles goed hier met Kyllian, die heeft zich gisteren en vandaag bij oma wel vermaakt. Hij kan daar al echt een stukje kruipen vanwege de vloerbedekking. Hier op het laminaat is buikschuiven veel makkelijker...ook een lui kind dus :p

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: zo heerlijk zeg zo'n grote boerderij!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Bastian: Kruipen, staan en stapjes
    Jill : omrollen heen en weer, zelf gaan zitten, niet kruipen en staan
    Lieke: Langs de tafel lopen en kruipen(zowel op handjes en voetjes als op handjes en knietjes, hahaha)
    Jesse: Zich overal aan optrekken om te gaan staan en dan lopen (langs tafel, kast) en kruipen. Bij gladde ondergronden op handjes en knietjes, bij tuintegels op handen en voeten.
    Yorben:eek:mrollen door heel de kamer,maar nog niet alleen zitten staan of kruipen.
    Daynah: zitten, staan (niet zelfstandig) en omrollen op schoot, maar dus niet liggend :(
    Kyllian: omrollen, van zit naar kruipstand draaien, hele kleine stukjes kruipen op handen en knietjes verder veel tijgeren (buikschuiven).

14. Het is echt super groot daar. 6 slaapkamer, 2 badkamers, 3 toiletten. Het is 10 hectaren groot. Erg leuk gehad iig.

Er volgen van de week nog meer foto's. De laptop doet een beetje raar dus die heb ik uit gezet en zit nu weer in de computerkamer, na lange tijd.

Ga nog even surfen over het internet.

lfs

15. Ik denk dat je Daynah bedoelde. Je bent niet de eerste hoor die in de war is met de naam. Ze lijken ook ontzettend veel op elkaar.
    Op het cb zeiden ze het bij mij ook maar ook een tuitbeker proberen. Ik geef yogurt als toetje en dat drink ze op (als ik het vast hou).

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha wat stom van me, natuurlijk weet ik dat het Daynah is :oops:
    Zat ondertussen vast te denken hoe het met Jayna gaat ;) Maar die zitten lekker in Drenthe toch.

17. Nou het is je vergeven hoor Annemonique.

Ik kreeg zondag nog een smsje van Sem dat ze op de camping waren, maar waar weet ik eigenlijk niet.

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi daar,

Annemonique; gelukkig je laatste nachtdienst en lekker weekend, heerlijk hoor ! Wel jammer dat je morgen niet kan slapen omdat je geen oppas hebt. Maar het weekend in het vooruitzicht maakt vast veel goed.
    Sem verblijft in Hardenberg, volgens mij is dat nog Overijssel, maar kan ook best Drente zijn, weet het niet zeker meer :oops: .

Kelly; wow wat een prachtige boerderij zeg ! Kan me voorstellen dat jullie daar heerlijk hebben genoten. En ook weer leuke foto's van Daynah !
    Ik vind ook dat er niet veel leuks meer in de winkels te koop is voor de kindjes. Denk dat we echt nog even geduld moeten hebben. Dat wordt afkicken ;) .

Fajah; jullie hebben lekker zon gehad vandaag zag ik, ben jaloers. Leuke foto's weer van je mannen En Yorben is idd al lekker bruin hoor !
    Je vroeg nog waarom onze vrienden nog 2 weken moeten wachten op de bevalling. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet precies. Zij hebben het zo overlegd met de artsen. Maar wel heel erg moeilijk.

Robine; haha, wat een leuke foto's weer van Jill. Haar romper zegt genoeg heh ;) . En ook al zelf tandenpoetsen, knap hoor ! Is ze nog lekker in slaap gevallen? Is het gelukt met de kadootjes? Vind het echt fijn voor ze dat het nu zo voorspoedig verloopt. Hebben ze wel verdiend.

Panda; hihi, was het zo'n opgave om naar Parijs te gaan? Nou ja,. gelukkig ben je weer thuis. En Bastian dus lekker druk, leuke foto in de auto ! Nu ze zo snel zijn blijf je achter ze aan vangen he?

LIS; wow wat een stoere foto's van Jesse in zn mooie boot :p . Het is al een echt mannetje hoor ! Ik ben er ook bang voor dat als ik volgende week weer moet werken Lieke het ook niet leuk gaat vinden. Als ze moet huilen zal ik dat vreselijk vinden :( . Arme Jesse als hij dan zo verdrietig is. Maar ik denk dat ze het verdriet ook zo weer vergeten zijn, sneller dan mama ;) . Denk je niet?

Volgens mij heb ik iedereen gehad.

Wij zijn vandaag met Lieke naar de kinderboerderij geweest. Lieke vond het erg leuk met al die lieve kleine geitjes en bokjes om dr heen. Ze is een echte dierenvriend merk ik wel.

Morgen weer met Lola naar de dierenarts. De verdikking aan haar kop komt weer terug :( . Echt zielig. Morgen gaan ze bloedprikken om te kijken of er toch ergens een hardnekkige ontsteking zit. Afwachten dus.

Ik ga zo nog ff spammen.

Liefs Sap

19. sappie

sappie Fanatiek lid

op tafel zitten

Mislukt, ff opnieuw

Deel Deze Pagina