November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Truste Fajah!
    Hier morgen ook weer vroeg eruit, dus duik ook mn bedje in!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou moet nog die paar kg\s.

Heh getver wat lijkt me dat eng AM. Ik zou dat niet kunnen hoor.
    Maar stinkt zo apart heh iemand die net dood is...jekkie.

Ik ga trouwens ook slapen. Ben ook best moe. Morgen op tijd eruit en hele riedel nog een dagje alleen.. Vrijdag gelukkig vrij.

lfs slaap lekker alllemaal!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Eigenlijk zou iedereen moeten kunnen reanimeren in noodsituaties. Ik heb de verplichting natuurlijk als verpleegkundige. Er werd mij de laatste keer ook echt gevraagd wat mijn reden was dat ik niet gereanimeerd had. De arts was het gelukkig met mij eens en vond het een goed besluit.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Truste Sens! Ik ben nu ook echt weg. Lekker onderwerp trouwens he zo voor het slapen gaan.

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hier is weer leuk gekletst zeg..
    Ook leuk onderwerp, overlijden, ja het hoort erbij.

Fajah, leuke laarzen hoor, mooi dat deze wel fijn zit.

Hier vanmorgen zo vroeg, gisteren late dienst geprobeerd van 18.00 tot 21.30.
    Het ging op zich best maar voelde me rug daarna wel weer.
    En toen werd Jayden ook nog om half6 wakker en ging heel hard liggen te huilen dus maar even in ons bed gelegd maar dan gaat hij met papa ouwehoeren...
    Zit ik om 6uur beneden :(
    Vanmiddag fysiotherapie, benieuwd of het mijn bekken zijn of dat het vast zit... trekt wel naar mijn rechterbil/been toe...

Kom later wel weer en weer reageren, ben het nu ff kwijt en kan haast niet teruglezen..

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zo de was is al weggewerkt hihihi, straks ook maar weer ff bijslapen als Jayden naar bed gaat.
    Ik ga ff ontbijtje maken, eitjes staan al op :)

7. :thumup: GOED ZO JAYNA. WIJ ZIJN TROTS OP JE

Sem: Jeetje zeg het zit jullie ook niet mee zeg. Eerst die auto en nu nog de belasting, daar zit je natuurlijk niet op te wachten. En echt goed hoor van Jayna. Ik hoop nu echt dat Daynah snel volgt, maar ik denk niet dat zij zal gaan lopen voor cp. Wel jammer, maar het is niet anders.

SAP: Jummie lekker een big mac. Wat goed dat je oma is weer opgeknapt.

Fajah: Leuke laarzen. Werkse vandaag.

AM: Lekker verhaal zeg. Lijkt mij ook niks om iemand dood aan te treffen. Ik ben hier ook de enige op kantoor die bhv heeft gedaan, maar dat is alweer een tijdje geleden, dus ik zou ook op een opfriscursus moeten. Ik hoop het alleen nooit te hoeven gebruiken.

Zo ik ga eens aan de slag. Lekker laatste dag voor het weekend. Morgen lunchen in Rotterdam met een vriendin. Zij is volgende maand uitgerekend. Heb haar een tijdje niet gezien, dus ze zal een flinke buik hebben.

Lfs Kelly

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe Jayna wat knap van je! En nu blijven lopen he! Is veel leuker dan kruipen!!

Fajah: Mooie laarzen hoor en ruimte over bij je kuiten!Ben jaloers ;) Heb je al een afspraak bij de KNO arts voor Yorben?

Sens: Jaime wordt maar weer verwend door papa zondag. Leuk hoor dat ie lekker voor haar aan t shoppen is. Zou John niet zo snel doet denk ik, die weet dus echt niet welke maat ze heeft!

Charissa: Jeetje meis ook alweer de 18 weken gepasseerd. t Gaat vlot. Willen jullie wel of niet weten wat t wordt!?

AM: Waarom heb je nog nooit gereanimeerd? Niet nodig geweest nog of andere reden? Omdat je schreef dat je leidinggevende er begrip voor had. Hoe is t nu met Kyllian?

Kel: Niks afgevallen en niks aangekomen deze week, ach is toch ook niet zo erg. Ruim 9 kg is al prachtig hoor! Moet je trouwens altijd naakt op die weegschaal of zorg je ervoor dat je elke week dezelfde kleding draagt? Anders is t mss nog verwarrend qua kilo's!?

LIS: Ben je al uit een leuke naam passende bij Jesse? En mogen wij em weten?

Straks ff naar de stad op de fiets met Jill, moest ff langs bij Tempo team. t vlot nog niet met de banen. Schrijf genoeg aan maar telkens brief met andere persoon die beter past, blablabla. Door dat kut onderwijs heb je maar ee beperkte cv hoor. Bij administratieve banen hebben ze al snel iemand anders met meer ervaring.

Gisteren ff bij Zoë geweest(dank je LIS voor de alt 137 combi, gaat stuk sneller ).
    Was erg leuk en gezellig. ff Met dr geknuffeld en toen werd Jill echt onwijs jaloers. Ging heel hard brullen en aan me trekken en wilde ook op schoot dus ik Zoë weer aan dr mama gegeven en nam ik Jill op schoot, wat denken jullie............toen hoefde ze niet meer! DRAAK! Na de lunch met zn 7en aan tafel(broer van dr man kwam ook onverwachts langs) weer richting huis gegaan. Was een leuke middag.

Ga nu ff de laatste dingen regelen voordat Jill wakker wordt. Kom straks weer ff kijken.

Liefs

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:heh jammer dat je nog niks leuks hebt gevonden van baan,maar er zal heus wel iets op je pad komen.
    Ik moet 21 maart met Yorben naar de KNO-arts hoop dat ze iets vinden,want hij is nog steeds een beetje jengelig snachts.

Zo ik heb weekend,ben nu een taart aan het bakken mmmmm ruikt heerlijk.
    Vanmorgen geen gekke dingen meegemaakt op mn werk.
    Die vrouw waar ik werk was nog steeds niet echt lekker,maar ze is wel gewoon op gebleven.
    Ga nu even naar mn taart kijken hoor!

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Lekker fajah een taart....mmmmm...Gelukkig geen rare dingen bij dat vrouwtje.
    Leuke laarzen!

Robine, d'r komt vanzelf iets voorbij wat bij je past, succes! Leuk heh zo'n kleintje weer.......Jill dus ook jaloers als jij Zoë vasthield :)

Zo zo Jaime wordt dus flink verwend komend weekend. Leuk hoor dat hij daar zo mee bezig is.

Toen we gisteren thuis kwamen van het werk had mijn vader een houten zandbak voor Milou gekocht. En al in elkaar gezet, alleen nog ff wat schroeven erin draaien en zand kopen. Was zo schattig...wij kwamen thuis en Milou helemaal lachen en wijzen naar buiten...die die zegt ze...stond de zandbak er :) Dus die zon moet echt komen binnenkort, dan kennen we zandtaarten bakken ;)
    Milou was vannacht ook weer wakker, eerst om half 12 maar na een knuffel weer slapen en toen rond half 3 ofzo. Toen maar bij ons gelegd en geslapen tot vanochtend 7 uur. Ze is verkouden dus zal daar wel mee te maken hebben.
    Vanavond mijn haar verven bij mijn moeder. Mijn zus en moeder moeten ook geverfd worden dus doen we dat mooi allemaal bij elkaar :)
    Tot laterss

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Wat leuk een zandbak. Wij hadden het er toevallig gisteren ook over en zoeken ook een houten. Waar hebben jullie em gehaald?

Zo weer ingeschreven bij een uitzendbureau, heb deze keer goede hoop. Afwachten maar.

Ga ff met Jill naar de kinderboerderij wandelen en zijn lammetjes geboren........

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ooh leuk robine, jonge lammetjes. Veel plezier...wij gaan zometeen, denk ik, ff naar mijn zus fietsen alleen weet ik niet of het wel droog blijft. Oja ga ik maar ff op buienradar kijken.
    Zandbak heeft ie, geloof ik, bij de boerenbond gehaald. Stonden in het reclame-blaadje

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    aaahhh leuk naar de lammetjes robine,wij hebben onze houten zandbak bij de Gamma gehaald.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    de taart is klaar en lekker mmmmm......kan geen foto spammen,want heb nog steeds geen nieuw kabeltje,heb wel een foto ervan gemaakt dus als ik vd week hem heb dan spam ik de taart.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Owwwwwww wat was t lammetje lief............en Jill kwam dr vriendinnetje van hier uit t dorp nog tegen, Suze dus t was erg gezellig met de twee meisjes.

Brennied: ken Boerenbond niet, hebben we hier in t westen des land niet denk ik!

Fajah;Hou op met te praten over die lekkere taart,krijg er trek van!

Ga ff bruinebonen schotel maken met aardappeltjes en appelmoes.

Liefs

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: hoe ging de fysio vanmiddag?

Kelly: joepie weer weekend! Veel plezier morgen!

Robine: Hihi die Jill toch, hoezo jaloers ;) Wel lief weer he zo'n ukkie in je armen.
    Zo lief he die lammetjes, hier gaven ze ze de fles toen we er waren, scheetig :D
    Ik heb nog nooit hoeven reanimeren omdat de clienten die ik aantrof al te lang waren overleden. Dat moet ik op zo'n moment natuurlijk zelf inschatten, vandaar dat ik zei dat de verantwoordelijke psychiater het achteraf van mij een goed besluit vond. Als het wel nodig was geweest had ik uiteraard wel een poging gedaan.

Fajah: jummie taart! Wat voor taart heb je gebakken? Krijg ook zin om iets te gaan bakken :D Leuk om een x met Kyllian te doen, saampjes koekjes bakken ;)
    Luilak is zonder gebroken armen of benen binnengekomen! Nogmaals bedankt :D Heb nu alleen nog maar smurfin nodig!

Brennie: leuk een zandbak voor Milou! Wij zouden die hier ook gaan neerzetten (ook zo''n houten met bankjes), maar we twijfelen of we het niet pas in het nieuwe huis doen. Anders moeten we die zandbak weer leeg gaan halen en meenemen. Suc6 met je haren verven!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: in de Gamma folder heb ik een houten zandbak zien staan (49,95)....zie www.gamma.com (folder pagina 6).

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow de gamma noemde Fajah al zie ik nu :D

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja dat is een goede met van die bankjes! Ook een mooie prijs.......thanks!

20. Joepie weekend is weer begonnen en wat een dag vandaag.

Ik ga even klagen hoor.

Ik heb echt een rare collega. We hadden vandaag koffie met gebak omdat de receptioniste wegging. Na de "koffiepauze" deed iedereen zijn schoteltje in de vaatwasser op 2 na die leggen het dan op de aanrecht zodat een van de receptioniste het mag opruimen. Mijn collega waarmee ik op de kamer zit (ook secr) die zei van zo je mag het wel in de vaatwasser zetten hoor, dus dat deed ze ook met gemopper. Op de kamer hebben we het nog erover dat het niet normaal is en we moeten allemaal onze troep opruimen wel zo normaal lijkt me. Komt er een ander collega binnen en die vroeg wat er aan de hand is. Wij uitleggen....zegt ie ja dat heb je met negers :confused: ik voelde me best aangesproken dus ik zeg wat heeft dat er nou mee te maken. Ik ben je grappen nu echt zat daarover (doe ie namelijk vaker). Normaal kan ik echt wel wat hebben, maar vandaag dus niet en het ging mij echt om de tonatie hoe die het zei. Hij vond het belachelijk hoe ik reageerde en zei dat ie het niet meer zal doen als ik erbij bent, maar op een toon.................. hij doet het echt vaak en dan onder een mom van een grap...... ik hoop dat zijn dochter ook met een buitenlander thuis zal komen.
    Zo ik kon hem wel wat aandoen........., dus lekker gezeik om helemaal niks. Bij ons lijkt het wel als ze (rechten) gestudeerd hebben dan is gelijk het fatsoen weg.

Sorry voor het geklaag maar moest het even kwijt.

Nu even de reacties.

Robine: Ahhhhh was Jill jaloers. Wat een deugniet eigenlijk ook. Volgens mij kunnen de kleintjes best jaloers zijn als mama de aandacht geeft aan een ander kindje. Verder wel alles goed met Zoe.

Fajah: Was de taart lekker? Jummie ik zou ook wel lusten.

Sem: Gaat het lopen nog goed bij Jayna. Vast wel. Jij ook lekker weekend nu. Geniet ervan.

Dit was het voor even. Ga nog even surfen.

Lfs kelly

Deel Deze Pagina