November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ja zeg kel wat een achterlijke opmerking zeg. Wat een lul.
    Is het ook zo iemand die dan gestudeerd heeft en overal zn titel bij gebruikt? Zo van eerst titel dan hele voornaam en mochten er nog tweede namen zijn dan wel ff de initialen zetten? :-& . WAlgelijk.
    Bij overheid tenminste mijn afdeling heeft bijna iedereen een titel maar bijna niemand voert hem. En waarom ook?Ik gebruik mijn titel ook niet. Ben gewoon linda.

Iedereen aan de zandbak! En geen old fashioned blauwe schelp?

Robne wat leuk dat jullie een lammetje hebben op de kbr. Echt lief. Zijn zacht heh. Mag je ze ook melk geven? Mn aanbod staat nog steeds hoor. Maar dit is de laatste keer dat ik je erop wijs. Was de bruinebonen schotel lekker.

Brennied boerenbond ken ik. hebben of hadden ze ook in Uithoorn. Mocht Milou wel ff in de zandbak spelen? Of had je nog geen zand?
    Verfse vanavond. Zal lekker stinken met zn allen verven :) .

Fajah is yorben nog verkouden? En krijgt ie nog een puffer? Wat voor taart heb je gemaakt? Gelukkig dat die vrouw nog leefde vancohtend. WEl lief dat ze dan op blijft als je er bent.

Charissa hoe was je dag verder? Klinkt lekker een eitje :D . met croissant ook?

zo ik ben de werkweek als 'alleenstaande' moeder doorgekomen. Hopelijk is het morgen mooi weer dan gaan we lekker naar de kinderboerderij :D . Jaime dr lopen gaat echt goed dus kan ze lekker wandelen op de boerderie.

Oh vergeet bijna te vragen nog sap hoe is het eigenlijk met je oma?

Ik ga nog ff surfen kom tussendoor nog wel ff langs.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: naja wat een belachelijke reactie van die collega zeg...

Sens: joepie nog ff en Chiel is weer thuis joh! Vel plezier morgen op de boerderie!
    Ennuh hier absoluut geen blauwe schelpt als zandbak :D Ik vind hout toch echt mooier. Bij jou wel een schelp?

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Uit puur sentiment of stukje nostalgie wilde ik wel een schelp kopen..blauw..haha. Maar dat past hier niet, of het past wel maar wil nog wel wat ruimte hebben om te lopen. Zit je met zo'n ding in de tuin. Nee we lopen wel naar het einde van de straat, daar is een zandbak van 10 bij 10 en glijbaan en wipkip en dieren etc...

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha dat kan ook toch :D Wij krijgen staks ook een iets kleinere tuin, maar zandbak past nog wel ;)

5. Gelukkig is niet iedereen zo hoor, maar waar ik nu voor werk wel. Zij wilt echt haar titel mr. ervoor hebben. En het leuke is die man heeft niet gestudeerd maar is door zijn lange ervaring in het notariaat wel hogerop gekomen, maar hij kan nooit notaris worden, dan zou ie toch moeten gaan studeren.

Weekje is toch snel voorbij gegaan. Zaterdag lekker Michiel ophalen en dan hebben jullie de zondag lekker voor jezelf. Hoe gaat het stoppen met roken bij Michiel?

Lfs Kelly

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Robine; fijn dat het zo gezellig was bij Sandra en Zoë. En die Jill, jaloers, hahahahaha, ik vind dat wel schattig. En dan lekker opstandig doen wanneer ze bij je mag zitten, zie het helemaal voor me.
    De zandbak waar Brennied het over heeft, kennen jullie wel de Welkoop? Dat is namelijk hetzelfde als de boerenbond. Heb hem zien staan in de folder! Erg mooi, denk dat wij hem ook nemen.

Fajah; jummie jummie, lekkere taart ben jaloers ! Rick vraagt of je ff een stukje komt brengen.

Brennied; wat lief dat je vader een zandbak heeft gekocht voor Milou. Laat de zon nu maar komen, kan ze lekker zandkastelen bouwen.

Kelly; jij al lekker weekend! Veel plezier morgen met je vriendin. Leuk weer een klein beebje op komst.
    Was gezellig net, even weer bijkletsen !

Verder kan ik helaas niet lezen,

Hier alles goed. We hebben vandaag weer een gezellig dagje samen gehad. Ze is nog flink verwend door mn schoonzusje. Ze heeft een leuk jurke en leuke schoenen van name-it gekregen. Erg lief.

Morgen nog werken en dan ook voor mij weekend! Wordt een erg druk weekend, maar ja, niets aan te doen.
    Zaterdagmorgen eerst op de koffie bij een oud-collega, s'middags kinderfeestje (kindje wordt 1). Zondag verjaardag van mn schoonzusje.
    En dan is het weekend alweer voorbij :cry: .

Ik kom later nog ff,

Fijne avond,

Liefs sap

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Kel; ik lees het nu pas van je collega, wat een achterlijke idioot zeg, die is echt zn verstand ergens verloren !

Sens; heerlijk he dat de werkweek erop zit. Nu komt Chiel echt al snel thuis. Veel plezier morgen op de kinderboerderij.
    Lief dat je naar mn oma vraagt..het gaat wonder boven wonder heel erg goed. Ze doet alles weer zelf en heeft geen hulp meer. Onvoorstelbaar gewoon.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Weekendjes gaan te snel heh sap! Veel plezier iig.

Kel gelukkig maar dat ze niet allemaal zo zijn. Notaris worden is toch ook moeilijk of niet? Mogen toch maar zoveel per jaar bijkomen ofzo?
    Michiel is nog steeds gestopt met roken. Nu al vanaf begin oktober. Vind het erg knap van hem en had het niet verwacht.

Ik heb vandaag al wat boodschappen gedaan. Dan gaan we zaterdag lekker gourmetten met visjes. Verder lekkere paprike met dat kaas erin gehaald en vijgjes met spek eromheenen nog wat kaasjes en een lekker flesje wijn :D .
    Ik ben erg benieuwd hoe Jaime gaat reageren als we hem ophalen. Ik haal denk ik een ballon met welkom thuis en die mag ze dan geven (lees zelf houden).

AM ah je hebt onze tuin nog nooit gezien. Die is echt klein, maar dan weer voor de binnenstad groot heh. En het park is ook een beetje tuin.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow sap dat is echt goed! Erg fijn voor jullie en je moeder natuurlijk en haar zussen.

Kel waar had jij die waterachtige schoentjes voor Daynah ook weer besteld via internet?

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: Oww is de boerenbond gewoon welkoop :D Die zit hier ook in Houten.
    Hihi Lieke alweer kleding erbij, je hoeft zelf bijna niet meer te shoppen ;) Wel lief zeg van je schoonzusje!
    Zo'n weekend gaat snel he als het volgepland is, maar zal vast wel gezellig zijn!

Hier ook morgen nog werken en dan vakantie! Morgen stop ik om kwart voor 2 met werken, want om 2 uur hebben we een afspraak bij de notaris.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en nog ff een toevoeging AM, Kel en ik waren laatst op msn en toen kwamen we nog op onderwerp meeting.
    Nu omdat er zo weinig animo is, is het wellicht handig als we het verzetten naar juni? Dan kan lis er misschien ook wel bij zijn met nieuwe beeb :D .

lfs

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: nee ik heb jullie postzegeltuintje nog nooit gezien, maar weet wel hoe het er ongeveer uit zal zien ;) Wij hebben nu een tuin van ong. 75m2, stakjes 50m2...dus wordt wel iets kleiner. Maar ach heb liever binnen wat meer ruimte.
    Heb je die zaadjes nog voor ons? ;)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Tja zoals je al weet ben ik altijd wel in voor een meet he ;) Klinkt wel ver weg he juni :D Als iemand eerder zin heeft ben ik er ook wel voor in hoor :p

14. Juni is voor mij goed.

15. Sap: Lieke dus weer lekker verwend. En wat een druk weekend voor de boeg zeg. Wel gezellig

Daynah had vandaag van mijn moeder ook nog een nieuw setje kleding gekregen. Erg leuk, is voor de Pasen aangezien Daynah toch geen chocolade lust.

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

Kelly, Sow zeg wat kunnen mensen brutaal zijn zeg.
    Jij al lekker weekend...heerlijk, geniet ervan!
    Leuk altijd he die extra setjes voor de kleintjes, doet mijn moeder ook af en toe..erg leuk.

Am, jij ook al bijna weekend.

Sap, lieke ook lekker verwent met kleding, name it is een leuk merk, vind die winkel in enschede ook ontzettend leuk.

Robine, ik vind het trouwens knap dat je keuze hebt gemaakt je baan op te zeggen.
    Balen dat je steeds afgewezen wordt, hoop voor je dat er snel iets bij zit.
    Ja al bijna op de helft, het gaat zo snel.

Ik ben vanmiddag naar de fysio geweest, mijn onderrug is overbelast.
    Morgenvroeg gesprek met mijn teamleidster, even uren aanpassen en hoop dat therapie helpt en ik na mijn vakantie (april) weer mijn eigen uren kan draaien..

Jayden is steeds aan de diarree, echt ontzettend zielig en wil gewoon haast niets eten, krijg er net een halve boterham en halve banaan en avondeten wil hij totaal niet, paar hapjes vla en that's it.
    Weet niet wat ik er mee aan moet...denk dat ik anders de dokter morgen ff bel.
    Misschien kiesjes maar mag totaal niet in de mond voelen/kijken.... :(

Zo ga ff verder surfen, fijne avond!

17. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik ben ook wel in voor een meet maar weet niet hoe ik juni te pas ben....

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Thanks kel. Stom eigenlijk want toen ik de site wilde opslaan bij favorieten stond hij er al.

hieri n afwachting van telefoontje chiel al ben ik echt erg moe.

Charissa idd hoeveel weken ben jij dan? Krijgt Jayden misschien tanden? Ik merkte laatst met jaime dat ze dan ook minder eet. Oh ik scrol nu verder naar benee en zie je dat je zegt kiesjes....
    en niet in mond kijken, voelen, tandenpoetsen is hier nu altijd 'Ik krijg tanden' dus laat me met rust...

19. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, je bedoelt hoeveel weken ik in Juni ben?
    30 weken of zo...ligt eraan wanneer in juni hihi
    Ja denk dat het kiesjes zijn bij Jayden...
    Bevalt het je nog zo alleen, lijkt mij best pittig hoor.
    Morgen komt je man weer lekker thuis he?

Deel Deze Pagina