Robine:thanks dat je voor mij de zegels van c1000 wil sparen,ik wil dat kinderbestek sparen maar moet dan 4 volle boekjes hebben,ga dat niet redden zonder hulp denk ik Brussel is ook mooi hoor,zeker de moeite waard voor een weekendje. Am:En je krabbel gezet bij de notaris? Nu gaan ze echt beginnen met bouwen dan? Heel lief dat ook jij voor me de zegeltjes wilt sparen van C1000 Sens:ik zie de schoentjes van Jaime ook niet hoor
ach ja dan teken ik op een dubbele smurf wel een brilletje hahahaha dan kan die door als brilsmurf,maar azrael word moeilijker Hmmmm...
Robine, heb ik nog niet geantwoord weet niet meer, geloof dat ik wel keer opgeschreven heb. Maar nee wij willen niet weten wat het wordt. Even de kleine naar bed doen. Tot later
Haaai, Zo jullie hebben allemaal je smurfenverzameling compleet en hierzo niet..boohooo. Jaime zag op een bureau van een collega van mij die smurfen staan en hup erop af..haha. Am spannend het nieuwe huis! En welk recept van koolsalade ik heb die nog niet gegeten maar was ook na week vier gestopt. Robine ja showen is leuk maar lijkt me niet leuk als je kindje of beeb heel schuw of verlegen is. Lekker zeg om morgen met zn twee te gaan eten. waar ga je naartoe? En Jill gaat vroeg slapen heh? Hier ook steeds vroeger hoor, ze ligt er nu meestal om half acht in. Ik ga die schoenen nog ff zoeken want die bruine geven wel een idee maar toch zien ze er heeeeel anders uit Oh chiel belde net hij stapte net op vliegtuig in Las Vegas. Dus eerst vliegen naar houston daar een tussensstop van 2 uur dit keer en dan door naar Amsterdam. Morgenochtend om tien over half elf land hij. Zal wel iets eerder zijn want die internationale vluchten komen over het algemeen eerder aan. tot zo ik ga ff die schoenen zoeken.
dit zijn ze alleen knalroze begrijp niet waarom die er nou niet bijstaan. http://www.velthuis-schoenen.nl/pm-684658-99-bores.aspx
chris komt ook pas na elven thuis vandaag,lekker hoor ,zit ik weer de hele avond alleen,maar heb net een glaasje wijn ingeschonken voor mezelf en ga nu GTST kijken.
Sens: die koolsalade was geloof ik ergens rond week 4. Joepie morgenochtend kan mama lekker knuffelen met papa en Jaime ook weer met dr papa! Lieve schoentjes hoor! Fajah: achhh weer alleen vanavond Had graag een glaasje met je meegedronken, maar voordat ik er ben is Chris vast al thuis
Ik heb deze ook voor Daynah, maar dan in een ander soort roze en dan zijn de bloemetjes in het zilver. Ze past ze alleen nog niet, want ze vallen best ruim
Ja volgens mij zijn het ook echt goede schoenen en dat vind ik belangrijk. Ze buigen ook lekker mee en zijn van leer. Moet wel om je lachen fajah hier hetzelfde. Ik heb een klein glaasje rose ingeschonken. Ben online aan het shoppen...wil zelf ook wat nieuws!
Ik heb hier 2 azraels liggen. Je mag er een hebben. De rest van de smurfen gaan naar me schoonzus voor de kinderen in de klas.
Robine: Ook jij lekker een weekend er tussen uit. Leuk kado toch. Wat moet je anders geven. Ik geeft het ook vaak aan Sabino een weekendje weg. Vorige keer was Daynah mee, maar die blijft volgende keer logeren bij opa en oma
Ik vond het wel meevallen in vergelijking met die elefanten..Daar heeft ze nu maat 19 van en de bardossa is maat 21. WElke maat heb je kel?
Zo ben weer wezen sporten en al wezen douchen over 10 min begint dancing queen, dus lekker bankhangen dan
http://www.velthuis-schoenen.nl/pc-6842 ... 38201.aspx deze zijn ook erg cute....maar ook erg prijzig!
Owww wacht ff ik heb een ander merk gattino ofzo.....maar ze zijn precies hetzelfde. Heb maatje 21. Volgens mij is Daynah haar voetje ook erg smal. Morgen gaan we toch even shoppen met zijn 3tjes en dan ga ik gelijk voor nieuwe schoenen kijken voor Daynah
http://www.jottemkinderschoenen.nl/cata ... ts_id=2413 Dit soort schoentjes vind ik ook zo leuk voor de zomer, maar ook erg prijzig