OH nog ff heel ander vraagje....ik heb van mn zus met kerst zo'n philinopsis of whatever gekregen zo'n orchideeding. Erg mooi. maar zij zei tegen mij dat als ie uitgebloeid is (wat ie nu is) ik m moest knippen tot het derde oog . Wat is dat? Het derde ding waar een scherp puntje aanzit? En dan tel je de bovenste mee?
Leuke schoentjes allemaal! Vind de meisjesschoentjes over het algemeen veek leuekr dan de jongens. Die voor jongens zijn bijna allemaal zo grof. Maargoed Kyl heeft voorlopig nog wel schoenen...wil alleen voor de zomer nog een paar dichte schoenen, maar ik wacht ff af hoe snel zn voeten gaan groeien.
Ja die zijn mooi stonden hier ook bij bobbies (wijkwinkel met kinderkleding) ik heb niet naar de prijs gekeken, want dacht het wordt straks zomer dan ga ik niet hoge schoenen aantrekken bij dr. Deze zijn wat meer open.
Jezus wat een prijs zeg. Wel heel leuk maar voor zo'n schoen zoveel . Ik ben benieuwd waar chiel mee aankomt, dat is ook een schoen met dr tenen open. Oh en kel ik had misschien bij mn bericht over orchidee moeten zeggen iedereen luister (behalve kel want die heeft geen planten
Sens: Vanaf onderen tellen. Op de steel zitten oogjes...en idd net daaronder of boven afknippen dus en wegzetten, dan komen ze volgend jaar teug. Mijn advies, gooi dat ding weg, en koop volgend jaar voor 19 euro een nieuwe, hoef je em ook niet te bewaren Zo werkt t hier ook altijd t beste! Ga nu dancing queen kijken!
Hij heeft nu 6 tanden/kiezen boven en 2 tanden onder dus hij is er nog lang niet. Wat schrijven jullie weer veel Ben klaar met bijlezen en nu te moe om nog een berichtje te tikken. Misschien omdat ik een glas caipirinha op heb. 8) Kom morgen wel weer. Hik.
Ok dus vanonderen tot 3 en dan knippen. Ik ga het wel proberen. Bij mn schoonmoeder bloeit zo'n ding (die wij notabene hebben gegeven) nu al vier jaar . Ik had voor hier toen van die speciale potten voor ze gekocht. Vierkant met een rond gat erin kun je dat plantje zo inhangen. Stond geweldig. Die witte potten zo drie op de eettafel, maar die gingen stuk voor stuk dood. Koop ze gewoon niet meer maar deze kreeg ik van sonja (mn zusje)
He meiden, Sens; sorry maar kan je ook niet helpen met de orchidee, geen verstand van. Superleuke schoenen voor Jaime! Die schoenwinkel Velthuis zit in Hengelo, vlakbij mn werk (5 min lopen). Zal er binnenkort eens even binnen wandelen. AM; haha, Kyllian heeft volgens mij best veel schoenen of niet? Kelly; goed zo, alweer lekker gesport. Fijn dat het gezellig was met je vriendin. Leuk dan weer he zo'n bol buikje. Komen de kriebels vanzelf weer he . Ik kan nu al niet meer teruglezen, dus probeer ff uit mn hoofd. Sem; jeetje, ik schrok behoorlijk van je bericht over je schoonmoeder die weer gaat trouwen! . Ik persoonlijk vind het ook heel erg snel en echt jammer dat ze dan ook nog eens voor de maand juli kiezen. Ik kan me heel goed voorstellen dat Lenhard en zn broer het er erg moeilijk mee hebben. Van de andere kant, is het natuurlijk erg fijn dat zijn moeder het geluk weer heeft gevonden. Sterkte ermee! Fajah; wat lief dat je vader zomaar ff bij je langskwam. Het is fijn om een goede band te hebben ! Hij heeft denk ik wel lekker van je taart zitten smullen. Mijn geheugen is op , weet het niet verder.. Lis; hoe gaat het met jou? Afgelopen week is de tante van Rick opgenomen in het ziekenhuis omdat ze heel erg benauwd was. Na een scan bleek ze een vlek op haar long te hebben. Zonet de uitslag gekregen dat ze longkanker heeft. Het is grootcellig, dus op zich is er een behandeling mogelijk. Dinsdag opnieuw een scan om te kijken of er uitzaaiingen zijn. Dit is nu de tweede tante van Rick (en hij heeft er maar 4). We zijn er allemaal stil van. Met deze tante hebben we ook nog een speciale band, Rick neemt straks de zaak van hen over. Wellicht begin ik binnenkort al de administratie te doen. We moeten elkaar nu maar zoveel mogelijk helpen. Morgen hebben we een feestje van haar kleindochter, Fiene viert haar 1ste verjaardag. Erg sneu. . Verder geen nieuws, Kom later nog wel ff, Liefs Sap
Sappie: jeetje wa een schrik Rick's tante longkanker. Ik hoop dat het idd goed te behandelen is en dat er niet te veel uitzaaiingen zijn. Kyl heeft niet zoveel schoenen hoor, maar 3 die ie nu past...is toch vrij normaal aantal? 1 paar daarvan is bijna te klein.
Sap:wat sneu voor de tante van rick.hoop dat alles goed komt.wat voor zaak hebben ze? sens:Ik gooi die orchidee ook altijd weg net als robine?want dan staat er maandenlang zo dooie tak en das lelijk,ik koop dan ook weer een ander hahaha kel:die roze schoentjes zijn wel leuk ja.als je wil mag je azrael opsturen
Nou sap dat is geen fijn nieuws! Moet ze in het ziekenhuis blijven en hoe is ze en haar man er zelf onder? Vreselijk zeg hoop dat er geen uitzaaiingen zijn. Am 3 paar schoenen. Jaime heeft er nu met deze van vandaag 2...erg heh ze had er veel maar die past ze niet of ik vind de zolen te hard. Oh wat ik nog wilde zeggen vanmiddag op de kinderboerderij. Komt er een kindje van iets van 3 naar mij toe gelopen helemaal lachen en zwaaien naar Jaime en mij. Zegt ze Haaaaaai, leuk dat jullie hier zijn, Lucy is hier ook... Dacht wat is dit nou....Zitten ze bij Jaime op het kdv alleen in het groepje hoger de 2-4 jarigen. Nou hele verhalen met die kleine meiden en maar zeggen Jaime kijk maar daar is een konijn en jaime teruglullen. Te wazig hoor...je kind met dr vriendinnen van het kdv....
Ze hebben een zaak in zonwering, rolluiken, terrasoverkappingen e.d. AM; ik dacht dat Kyllian heel veel schoenen had , maar 2 a 3 paar is wel normaal idd.
Goedeavond, Wat een geklets weer hier Semmi, ik schrok idd ook van je bericht...vind het ook erg snel gaan maar, wat andere en jezelf ook al zeggen, wel fijn dat ze weer gelukkig is. Sterkte ermee! sappie, bah wat een bericht zeg...hopelijk is het goed te behandelen. Tis zo'n nare ziekte Ook veel sterkte! Sens, leuke schoentjes voor Jaime! Ik ben niet zo van de echte sandalen maar half open vind ik wel leuk. Milou heeft echt jankavonden Tis nu al de 3e avond dat ze vanaf half 9 gaan huilen...ff stil...en om half 12 ofzo weer beginnen met als resultaat bij ons in bed slapen. Gister ook weer. Ze is wel strontverkouden maar overdag is ze de vrolijkheid zelve. Dus we denken een beetje aanstelleritus Net weer bij dr geweest een een aai over d'r bol gegeven. Maarrrr de zandbak staat met zand erin en Milou heeft al gespeeld Tis wel meteen ook een zandbak binnen want ze wil alles natuurlijk mee naar binnen schouwen en dan d'r laarsjes die vol zand zitten. Achja...zal er wel weer bijhoren. Morgen komen vrienden eten, zij hebben een zoontje van 4 maanden (1 november geboren) dus wordt gezellig! Zondag bij mijn schoonouders eten, Milou blijft hier bij mijn ouders. Nu ff een wijntje nuttigen 8)