Sens; ze moet idd in het ziekenhuis blijven. Haar man is behoorlijk down, maar nu ze te horen hebben gekregen dat behandelen mogelijk is proberen ze er toch weer wat positiever tegenaan te kijken. Maar het is gewoon een klotenziekte. Wat lachen zeg van Jaime en dr kdv vriendinnen. Kan me voorstellen dat je even raar stond te kijken
Goedenavond meiden, Zo heee, alweer 3 pagina's bijgekletst nadat ik er vanmiddag was, is weer lekker druk hier dus... Bedankt voor al jullie lieve reacties en begrip. Zo gek is het dus niet dat wij er niet zo blij mee zijn dat er een trouwerij aan zit te komen bij mn schoonmoeder... Fajah: wat leuk dat jij en je man lekker een weekendje samen gaan plannen. Heb je al iets leuks gevonden? Sensee: leuke schoentjes hoor voor Jaime! En heeft de ovenschotel lekker gesmaakt? Alvast heel veel plezier bij het ophalen van Michiel morgen! Kelly: spannend voor je vriendin ook straks weer....enne.....bij jou begint het dus ook wel wat te kriebelen. Succes met shoppen morgen voor schoentjes voor Daynah! Robine: jullie ook een lekker rustig weekendje dus. Wij ook, is wel lekker he! Leuk dat jullie samen uit eten gaan, weet je al waar jullie gaan eten? Charissa: fijn dat je uren aangepast kunnen worden op je werk. Misschien heb je het al verteld, maar wanneer heb je de 20 weken echo precies? AM: gefeliciteerd! De bouw van jullie huis kan beginnen dus, spannend hoor! Wat de vriend van mn schoonmoeder betreft, tja, op zich is hij aardig, maar best stil en niet heel spontaan. Je gaat toch met mn schoonvader vergelijken. Dat was zo' aanwezige, positieve en vrolijke man. Maar goed, het zal nog heel lang wennen zijn deze situatie. Sappie: ach jeetje meid, wat erg zeg van de tante van Rick! Echt verschrikkelijk die rotziekte! Hopelijk kan ze behandeld worden en heeft ze dan een redelijke kans. Heel veel sterkte, ook voor Rick! Dikke knuf van ons! Verder weet ik het ff niet meer. Vanmiddag was het wel gezellig met die vriendin van me. Alleen was Jayna niet te genieten. Niet willen spelen en aan mij hangen en overal om huilen. Voel me zo opgelaten dan. Kwam er later achter dat er weer een kies door is, dus kan er best mee te maken hebben. Vanavond boodschapjes gedaan samen, dus het weekend kan beginnen. Niet echt plannen. misschien zondag ff zwemmen. We hebben nu trouwens de citroen C3 als leenauto, zolang onze auto nog bij de garage staat. Is een erg leuk ding zeg! Len vond m wel leuk voor mij, maar beetje prijzig als tweede auto....haha.... Nou ga ff lekkere kaasjes en komkommer eten. Fijne avond! Liefs Sem
Zal ik ff spammen ? Sappie, werkt Rick nu ook voor dat bedrijf? Wat een narigheid allemaal zeg...pfff..gelukkig zijn ze zelf nu weer wat positiever.
Brennie: haha die Milou die de van het huis een zandbak maakt, tja hoort er allemaal bij he! Vervelend dat ze zo verkouden is, het kan best zijn dat ze daar meer last van heeft als ze ligt in bed. Sensee: leuk zeg, Jaime en dr kdv vriendinnen, populair meisje dus..haha!
Ja is idd een enorme kloteziekte. Gewoon sluipend heh. Aan de ene kant goed dat ze in zkh moet blijven maar aan andere kant is thuis dan ook fijn. Lijkt me net na zo'n diagnose dat je je al zo ziek voelt en dan in zkh voel je je volgens mij nog zieker. En zonder je man dan. Lijkt me ook vreselijk voor je oom want die staat er naast. Brrr niet aan denken. Volgens mij ooit wel eens verteld over collega van mij die ook die klote ziekte heeft. Zij is nog steeds niet op kantoor. Nu al bijna een jaar thuis met operaties, chemo, bestraling en weet ik wat. Had met kerst nog een kaart gestuurd dat ik hoopte dat ze volgend jaar meer gezondheid zou hebben maar heb verder niets meer van haar gehoord.Misschien binnenkort nog ff ene kaartje sturen. Lijkt mij ook dat en ook voor je tante menseni n het begin maar vragen hoe het is met je enzo en je daarna misschien een beetje vergeten (uitzonderingen daargelaten).
Sensee: het is inderdaad wel zo dat mensen in het begin heel erg schrikken, maar toch al redelijk snel verder gaan met hun leven en sommigen er nog weinig naar vragen. Hadden wij het eerste jaar met Lenhard ook. Na de operatie en eerste goede uitslag, hoorden we sommigen er nooit meer over Terwijl juist dat eerste jaar slopend was wat de angst voor het terugkomen van die Kl*TE ziekte betreft,
Jaime dus al echte vriendinnen...moest ook wel lachen. Tja wat ze allemaal al wel niet uitspoken op het kdv! Semmi, lekker rustig weekendje dus...heerlijk! Hoe gaat het met je rug? Ga je komende week weer naar therapie? Hoelang moet jullie auto bij de garage blijven? Jayna dus ook een beetje hangerig vandaag....en het was zo'n mooi weer dus daar kan het niet aan liggen! Het was echt warm hier vanmiddag in de tuin...bij jouw toch ook heh sens?
Fajah: had het eerder gezegd dat ik welkom was Sens: lol Jaime met dr grote vriendinnen, lief Brennie: Milou aan het huilen 's avonds, jeetje dat is niets voor haar toch. Misschien al verlatingsangst? Ik merk dat Kyl dat nu best wel sterk begint te krijgen. Gezellig weekendje weer voor de boeg! Veel plezier! 1 nov kindjes zijn heel leuk he 2 ook wel hoor Semmi: fijn dat jullie een leenwagen konden krijgen.
Hihi lief die Milou in de zandbak Kyllian gaat als ie zand op straat ziet gewoon midden op de weg liggen Lekker in het zand baggeren.
Brennie: de garage is bezig om te onderhandelen met de fabrikant dat we toch gratis een nieuwe computer kunnen krijgen. Ze hebben nog geen antwoord, dus kunnen ze m nog niet bestellen. Zolang dus een leenauto. Gelukkig wel voor nix, volgens mij voelt de garage zich een beetje schuldig! Ik ga maandag trouwens weer naar therapie. het gaat al iets beter met mn rug