Fijn dat het weer wat beter met je rug gaat Semmi. Rustig aan doen he! Met die computer van de auto moet het vast goedkomen!
Kan ik mij heel goed voorstellen. Bij mn vader was het precies zo na de operatie vroeg niemand er meer naar (die had twee hartinfarcten achter elkaar gehad, vrij zwaar). En bij mn schoonvader idem niemand vraagt hem ernaar terwijl die controles zo slopend zijn keer op keer.
Fijn dat de therapie goed helpt...voorlopig iedere week maar gaan toch? En of die garage zich schuldig mag voelen....maja hun kunnen er natuurlijk ook niet veel aan doen. Iig fijn dat ze zo meedenken met jullie. AM: tja dat huilen is idd niks voor Milou...verlatingsangst is het, denk ik niet. Heb niet het idee dat ze daar last van heeft. Op een vreemde is ze wel altijd eerst verlegen...zo schattig..komt ze helemaal aan ons been hangen en verlegen zitten duimen. Na een minuut of 5 is dat over.
Ja inderdaad Sensee, die controles blijven zo spannend elke keer. Jullie hebben er in de fam dus ook aardig mee te maken gehad.
Foto's zijn erg leuk brennied maar gaat milou het zand nog niet opeten? . Semmi goed maar dat garage zich schuldig voelt hoor. Kan toch niet dat daar geen garantie op zit. Kost zoveel geld. als het niet lukt moet je eigenlijk eens uitzoeken hoe het zit met...kom er niet op. Afijn er is een wet dat geeft aan wat de gemiddelde gebruiksduur is van een voorwerp ook computers. Dat is vaak langer dan de garantie is (in jouw geval geen garantie). Ik vraag morgen even aan chiel hoe dat ook alweer heet kom er nu echt niet op. Anders gewoon proberen via die weg aanspraak te maken op vergoeding. Tja en dr vriendinnen. ik herkende dat meisje helemaal niet maar zij ons wel..haha. Lucy herkende ik wel. Die is nu 2,5 ofzo en zat nog in het groepje van jaime tot half jaar geleden. Ze noemde jaime altijd pop alle baby's waren baby maar jaime was pop... schattig
oh gelukkig maar...lekker knisperend zand. Jaime heeft flink gehapt op vakantie in spanje de laatste keer...nog een foto met lading zand om dr mond...hahah
Sensee: van zulke dingen met wetten heb ik echt geen verstand. Is soms wel lastig, ook nu we met Len zn oude werkgever zitten die dus een tweede jaaropgave uitgeeft, die wij niet hebben en de belastingdienst wel, waardoor we dus ineens geld terug moeten betalen. Volgens mij mag je een jaaropgave niet eens voor een tweede keer afgeven en al helemaal niet ineens veranderen..... Brennie: gelukkig stopt Milou het zand niet in haar mond. Genoeg kindjes die dat wel doen.
Ik vraag morgen even aan Chiel hoe die wet heet. is iets met consumenten maar kom er gewoon ff niet op. Volgens mij als je dat noemt en eerst ff googled en dan naar garage en daarop wijzen dan komt het wel goed. Ik zag laatst hier iets op het forum van iemand die advies geeft met belastingzaken. Zij is belastingadviseur oid. Misschien weet zij hoe het zit met die jaaropgave ik weet dat niet. Was bij de lounge volgens mij. Hoop voor jullie dat het allemaal wat beter gaat de komende tijd want is allemaal wel vervelend heh.
ik zit half te forummen en half kinderbedden te zoeken....haha.... vind dit wel een leuk prinsessenbed voor Jayna. Heeft ook nog iets hoger opstaande randen, dus dat is wel handig... http://www.wildkidzz.com/babilon/aratar ... NmP=Gelakt kroonbed maat 3
OOOOOOOhhhh die is echt heeeel erg leuk zeg. Echt mooi! Maar is ie niet te groot of kopen jullie gelijk een groot bed? hij is wel echt super de super. Je hebt ook lampjes heh van die kroontjes en evt als je oude kast meezet naar dr nieuwe kamer kun je zo'n opzetding doen op dr oude kast, heb je een hele nieuwe kamer in stijl
Mijn vader heeft trouwens vroeger voor mij zelf een bed gemaakt van mdf ofzo. Met zo'n tekening en dan op mdf tekenen. Mn bed was met een hartje in de bovenkant en die bovenkant liep niet recht maar een soort golf weet niet hoe ik uit moet leggen. Maar zo kun je dus wel als je zo'n bed hebt meer dingen maken en dan hele kamer in stijl wat ik net zei